[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Gefeli Maria met je 17 weken!
    Deli doe je wel een beetje rustig aan?

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik doe rustig aan :D alles gaat op een slakkengangetje! Kan gewoon nog niet gaan zitten met de voeten omhoog... Wil eerst alles spik en span voor zover dat kan...

Maria, gefeliciteerd met je mijlpaal! Gaat hard zeg :D

Nu ga ik echt weg.......... Echt ;)

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Goh wat gaat dat hard he Maria? :)

Ja zeker spannend maar heb er weinig hoop voor hoor, zou wel een beetje al te mooi zijn als het meteen weer raak is :rolleyes:

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo ben er ook weer even.
    ha net even gebeld en heb gelukkig geen blaasontsteking. toen toch de vk ook nog maar even gebeld want wil wel weten waar die buikpijn 's nachts dan vandaan komt.. Waarschijnlijk is mijn blaas een plekje aan het zoeken in mijn buik omdat mijn baarmoeder groter wordt... als ik dan lig krijg er dan last van als ik nodig moet plassen. verder voel ik me prima op wat last van mijn banden na..

maria: 17 weken alweer!
    deli: lekker zo aan het werk in je nachtjapon! nu dan toch maar je kleren aan, staat zo gek he naar de winkel in je pyjama!
    yojö: succes vanmiddag..
    rid: ga toch weer veren hoor! kan vast geen kwaad!
    miranda: dikke knuffel voor jou meid....

er komt deze week echt niets uit mijn handen :oops: totaal geen puf. gistermiddag ook al op de bank gelegen en nu begin ik ook weer moe te worden. vraag me toch af waar ik moe van wordt want doe helemaal niets :)

XXX

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey kippies!

\:D/ Vandaag 36 weken zwanger! \:D/ Nog maar eventjes.... spannend!

Heb vandaag echt een lui dagje, tenminste dat is nu mijn planning. Vanmiddag alleen wasjes ruimen en even stoffen en verder niks meer. Ben vanmorgen al wezen boodschappen doen met Jamie en ik heb verhuiskaarten gekocht, dus die kan ik nu gaan schrijven.

Heb trouwens de gyn gebeld, moet maandag om 09.15u er zijn. Ben benieuwd wat ze gaan doen dan...

En hoe gaat het verder met de andere kippies? Yootje, suc6 in het zkh vandaag. En Maria, gefeli met je 17 wkn! Deli, denk je om je voetjes? ;) Riedel en Pooh, ik blijf voor jullie veren hoor!

Kom vanavond nog wel ff weer lezen! Krijgen eerst vanavond weer visite, toch wel grappig, iedereen is zo benieuwd! En diegenen die geweest zijn, waren allemaal superenthousiast! *QueenieKippie is trots!*

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    veren mag altijd natuurlijk! :D ...hoop dat jullie gelijk en ik ongelijk heb hoor! ;)

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Deli, dat klinkt als hevige nesteldrang :)

Hier gaat het wel opzich. Mag niet klagen. Ben wel blij als ik over een paar weken weer ongi ben (of...) Dan kan ik weer lekker met een schone lei beginnen.

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Daar ben ik weer!
    Er zat nog een frutje maar dat frutje mag blijven zitten. De bmm was weer netjes gesloten. Dus het frutje gaat er volgens de gyn wel bij de volgende menstruatie uit. Over zes weken moet ik op controle komen. Ze heeft ook mijn eierstokken bekeken en die zagen er goed uit.
    Mijn menstruatie zou ook binnen nu en zes weken weer moeten komen dus ik ga mijn banner even aanpassen....

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ahhh Yootje das goed nieuws zeg!

Wel beetje opgelucht nu?

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    heel erg opgelucht ja!
    Wel jammer dat er nog wat zat maar niks om me zorgen over te maken!
    Was ook blij dat het er verder allemaal goed uit zag!

Zo ga nu maar eens boodschappen doen in de regen....

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, dat is stiekem best wel goed nieuws. Zitten we allebei met een achtergebleven vrutje ;)

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    fijn yojo dat het allemaal goed was!

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, heeft je gyn verteld hoe het zit met zwanger worden en dat frutje. Misschien raar om het er over te hebben. Maar na je mk ben je vaak mega vruchtbaar.

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Yojo, fijn dat het goed was bij de gyn. En idd wat Mup zegt over extra vruchtbaar na mk, heb ik pas ook nog ergens gelezen. Oh vlgs mij in 'ouders van nu'op me werk. Iemand had een mk gehad en was daarna gelijk weer zw. Experts zeiden idd dat je dan extra vruchtbaar bent.

Mup, Nog 2 weken.... denk aan je!

Rid, veer voor je meid.

Miran, hoe gaat het meis?

Hier nog geen ongi, maar bij alles wat ik voel in me buik wil ik al naar de wc op te checken...
    Veel last van me darmen, opgeblazen gevoel. Links onderin me buik nog steeds die steekjes.

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Wat is het stil in het kippenhok. Normaal als ik doordeweeks nachtdienst heb en ik kom uit me bed moet ik veel bijlezen maar er is niet veer getokt...
    Waar zijn alle kippies?

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hmm nee heeft ze niks van gezegd.....maar geeft dat dan niks dat dat vrutje daar nog zit dan?

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    weet niet waar alle kippies zijn pooh. het is inderdaad rustig de laatste tijd..
    gelukkig nog geen ongi bij jou! Veer!

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja het is idd rustig ja....

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou dames, ik kwam terug van boodschappen doen en moest echt ff gaan liggen... In de winkel kreeg ik al een zere rug en thuis een flinke steek toen ik in bed lag dus ik kom er net uit, bah! Vervelend is het als je lichaam je bezigheden zo beperkt maar ja, alles voor beebje!

@ Yootje, fijn dat alles goed was meid! Gelukkig!

@ Pooh, nog geen bloed dus :whistle: geen bloed geeft moed! Ben wel erg benieuwd!

En het is inderdaad rustig hier! Beter voor mij dan hoef ik niet zoveel bij te lezen :D

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahhaa ja das waar Deli!
    Doe je wel een beetje rustig aan?

Deel Deze Pagina