Nee eigenlijk doe ik helemaal niet rustig aan denk ik vind het zo moeilijk ik ben altijd een harde werker geweest en nu moet ik soms gewoon zeggen dat iets niet gaat, dat is mijn grootste zwangerschapskwaal! Maar ik schrok straks wel ff dus heb er wel van geleerd, niet te lang door blijven gaan Maar ja... Heb nu weer even puf dus ga nog snel wat dingetjes doen, er staat immers een winkelwagen in mijn woonkamer die ik kan vullen met rommel en om 18.00 uur komt mijn vader koffie drinken dus ik kan zeker weten niet te lang doorgaan... Ben blij voor je dat je nu alles achter de rug hebt Yootje, althans het lichamelijke stuk... En dat alles er verder goed uit zag bij de gyn. Dan ben je wel een stuk opgelucht natuurlijk!
Kippies..Sorry dat ik zo weinig heb getokt hoor hier vandaag..mar heb het zo druk op et werk .. Lees wel mee hoor af en toe dus ben van alles op de hoogte Ik ga zo opruimen en eindelijk naar huis Misschien tot vanaaf of morgen @Deli....rustig aan anders kom ik even langs en bind ik je vast
Hmmm... Nesteldrang? Ik ben altijd zo'n poetsmiep geweest dus kan het niet echt onderscheiden nog?! Komt gewoon omdat ik me weeeeekeeeen heb moeten inhouden hahaha... @ Riedel als je dan toch langs komt om me vast te binden kun je vast wel even de ramen voor me lappen whahahaha....
Ohhhhhhhhhh ik heb straks zo'n flesje aardbei/banaan smoothie gehaald... Jammie! Denk dat ik die zo maar eens achter over gooi dan heb ik mijn viezemientjes ook weer binnen. Krijg er wel mega brandend maagzuur van maar dat heb ik sowieso! En het is inderdaad altijd gezellig, wij kipjes onder elkaar Maar meiden ik ga echt ff snel stofzuigen nog, ik tok jullie misschien vanavond nog en anders wens ik jullie een heeeeleeee fijne avond!
Dat vroeg ik me idd ook af. Daarom vroeg ik het. Bij mij zit er nog een vrutje van 6mm maar mocht wel gewoon zwanger worden.
ik ga met me haantje ff relaxen in bad. straks weer werken. laatste nachtje. tok jullie morgen ochtend. fijne avond kippies!
Hmmm kan ik natuurlijk altijd ff navragen. Maar wil deze ronde nog niet....ff rustig bijkomen weer. Ik ga even eten! Tok jullie later!