Goedemorgen allemaal, Heb niet veel bij kunnen lezen maar ik begrijp dat het voor Pooh nog steeds spannend is. VEEEEEER Miranda, vervelend dat er nog niet echt iets duidelijk is! Deli, toch wel goed dat ze je even nakijken met die jeuk. Beter 1 x te vaak nagekeken worden dan 1 x te weinig. Ik hoop natuurlijk dat het gewoon komt van het vocht en je huid die krimpt en uitzet. 1 troost, na de bevalling is dat vaak net zo vlug verdwenen dan het gekomen is. (heb ik gehoord) Liena, het bevalt me prima op mijn nieuwe stekkie. Ik kan alleen wat minder vaak tokken en dat is jammer. Mijn neefje/nichtje is nog niet geboren maar t wordt wel spannend hoor. Ik hou jullie op de hoogte. Voor iedereen die het nodig heeft sterkte en VEEEEER
Heey goedemorgen kippetjes............. Iedereen weer een beetje wakker aan het worden? @ Mink, geeft niet hoor dat je zo ineens was verdwenen , kan toch gebeuren? Je hebt idd een druk leventje ...... Voel je je goed? Niet veel last meer van de misselijkheid? @ Juffie heel veel plezier vandaag, geniet ervan. Half 11 is prima, zorg ik dat ik wakker ben ........ @ Yojo, is het vandaag je eerste dagje weer? Meteen weer vol aan de bak dus.......... Wat leuk dat je neefje vanaaf al op kan treden, zo klein en dan al zo'n talent , geniet ervan... Vervelend dat je haantje weer eens van huis is, wanneer komt ie nu weer thuis? @ Deli,Gefeliciteerd!!!!!!!36 weken. Komt nu echt dichtbij 8) . Je hebt gelijk dat je vandaag nog een beetje van je slaap probeerd te pakken! 8) . Wat vervelend dat je nog steeds zo'n jeuk hebt, hoop ook voor je dat het gewoon komt van vocht etc. Maar mocht het van je lever komen, kunnen ze er dan wat aan doen? @ Dagdromer, idd erg jammer dat je er niet meer zo vaak bent, maar ja het werk gaat voor he ? Spannende periode dus voor jou, ben benieuwd wanneer de kleine zich aankondingd. @ Pooh, hoe gaat het bij jou? Ben benieuwd.............. VVEEEEEERRRRRRRRRRRRR @ Miran, meis, nog een keer een heel dikke kippenknuffel, denk aan je meis....... Hier vandaag ook een lekker rustig dagje. We gaan straks op zoek naar behang voor de babykamer, heb er al helemaal zin in. Volgende week gaan we een weekje naar Drenthe en ga ik met mam op zoek naar stof voor gordijnen en hemeltje en bekleding voor de wieg, dus dan is het wel makkelijk als de kleur van het kamertje al een beetje bekend is .
Kristel, toch wat wijzer geworden door de uitslag van die testen. Nu maar afwachten wat de volgende stap wordt. Denk aan je meid! Vannacht echt heel veel pijn in me buik. bij het zitten en opstaan steek rechts onderin me buik. buik erg opgezet, erg veel last van me darmen. me bovenbenen en liezen een soort van spierpijn gevoel. pijnlijke borsten pff houd niet over.. Maar nog steeds geen ongi of ongi klachten. Begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden....
@ Liena, ik heb geen idee hoe dat zit met die lever? Ik ging er eigenlijk van uit dat ik geen bloed hoefde te prikken maar sinds gister heb ik ineens jeuk op mijn benen dus dacht laat ik het toch maar doen... Morgen kan ik prikken en zal dan eens vragen hoe of wat? En inderdaad, 36 weken! Het komt errrrug dichtbij maar zo voelt het nog helemaal niet ik ga zo de klossen en de po ophalen en dan maar meteen wat boodschapjes doen dan kan ik vanmiddag misschien nog even slapen... Leuk dat jullie voor een behangetje gaan vandaag eindelijk lekker baby-shoppen, geniet er van! Het is inderdaad wel handig als je de kleurtjes een beetje weet dan kun je helemaal los bij alles wat je in die kleur ziet
@ Pooh, spannend zeg! Het klinkt allemaal zooooooo bekend.... Veerrrrrrrrrrrrrrrr. Wanneer ga je nog een test doen?
zoals ik al eerder zei zijn we zondag 1 jaar getrouwd,zou zo'n leuk cadeau zijn voor me haantje. Maar als ik nu al ga testen kan ik het niet voor me houden... Maar eigenlijk wil ik ook niet wachten tot zondag... pff weet het niet. weet alleen wel dat ik het nu wel spannend begin te vinden, komt nu wel erg dichtbij.
Heb geen testen meer in huis dus de verleiding is wel iets minder om te testen. maar de auto staat voor de deur.... aaaahhhhhhh
@ Oh Pooh je houd het idd spannend, echt zenuwslopend he meis. Hoop voor je dat je snel een pos test in handen mag hebben en de buikpijn dus voor het goede doel is..... Klinkt allemaal idd best bekend, we houden gewoon de moed erin! @ Deli, morgen dus bloedprikken en wanneer kun je dan de uitslag verwachten? Ja heb ook ech zin om al vast wat te gaan shoppen, al voel ik me er ook nog steeds wat onzeker over en ben ik nog steeds bang dat het fout zal gaan. Ben hier onbewust meer mee bezig dan ik zelf in de gaten heb volgens mij, want ik droom er ook over , nou ja zal ook wel weer beter worden denk ik. Ik droom de laatste paar nachten zowiezo heel raar, dus denk dat ik gewoon in een droomfase zit .......... En jij dus de spulletjes in huis halen voor wanneer de bevalling zich aandiend, ook wel spannend lijkt me, gewoon het idee dat het eigelijk elk moment kan beginnen!
Jaaaaaa Pooh, je bent al 3 dagen overtijd! Ik zou niet kunnen wachten tot zondag! En uhhhh, als je nu test kunnen jullie het toch alsnog zondag vieren ik ben zo benieuwd! Maar ik kan ook niet zeggen wat jij moet doen! Ik zou testen maar je moet het zelf weten meis! Inderdaad wel errrrug spannend zeg!
Oh Pooh, net wat Deli zegt,ik zou ook niet kunnen wachten tot zondag hoor , maar ja ik ben ook een errug nieuwsgierig kippetje . VVEEEEEERRRRRRRR!
Goede morgen kipjes, Liena; ik knuffel af en toe nog smorgens met de pot en ik merk dat ik in de avond sneller misselijk ben. Deli; ik krijg hem er niet in hahaha de echo. Misschien probeer ik er nog wel een foto van te maken en zet ik hem er dan in? Pooh; dit klinkt wel erg goed. Heb je dit norm ook als je ongi moet worden of juist niet? Gewoon effe een testje doen, heb je meteen duidelijkheid. Yoyo werkse weer vandaag, wat knap dat je meteen zo'n lange dag gaat werken. Veel plezier bij het kijken naar je neefje
denk dat ik vanmiddag als ik uit bed kom naar het centrum ga en een test koop. dan ga ik wel testen. En maak een leuk cadeautje voor me haantje onder het mom van een vroeg trouwcadeau. dan kunnen we het idd zondag alsnog samen vieren. Ahhh nu wordt het helemaal spannend.... Maar ben ook bang dat ik voor niks test, dat ie weer neg is. Welke test hebben jullie gebruikt? hoelang waren jullie toen overtijd? Ik wacht iniedergeval af of ik vanmiddag als ik wakker wordt niet alsnog ongi ben.
Goedemorgen mink, ik heb de foto ook op deze manier in mijn album gezet en dat ging prima! Ben benieuwd naar je beeb Hoop voor je dat de misselijkheid weer snel wegtrekt. Ik heb het bij vlagen nog, maar hoef gelukkig niet met de pot te knuffelen Ik was ook meestal aan het eind eind van de middag misselijk
Mink, normaal als ik ongi moet worden sinds ik met de pil ben gestopt had ik wel wat steekjes onderin me buik en een opgeblazen gevoel maar het is nu wel erger en die 'spierpijn' in me liezen en bovenbenen is nieuw. Ook heb ik op de dag dat ik ongi wordt wel wat vollere borsten maar nu zijn ze echt pijnlijk ook een soort spierpijn gevoel.
@ Liena, heel veel vrouwen zijn onzeker in de zwangerschap, hoort er allemaal bij meid! Het is ook niet niks allemaal natuurlijk! Maar probeer maar zoveel mogelijk te genieten, ze houden je goed in de gaten bij de vk hoor! Wanneer ik de uitslag krijg weet ik ook niet. De ass. van de ha zei "pffff dan moet de vk je ook maar een doorverwijzing geven als zij zegt dat je bloed moet prikken" niet erg vriendelijk.... Dus ik zei "oh, ze zei dat ik die gewoon bij de ha kon vragen" nou dan zou ze wel zorgen dat ie morgen vroeg klaar lag en dan kon ik meteen 1 kamer verder bloedprikken... Prima! Zien we morgen wel weer....
Goeiemorgen kippies! Languit op de bank treft u een uitgeblust QueenieKippie aan... geloof dat de drukte van de afgelopen week me nu echt begint op te breken.. ben koud, voel me misselijk, mn liezen doen zeer en ik heb nog steeds opgezette voeten en handen (valt dit eigenlijk nog onder 'klachten na je eisprong?' ).. Dus vandaag heb ik echt een lui dagje! Zit nu in een trainingsbroek met sokken aan tot aan mn knieen lekker lui te wezen. Maar zal je net zien dat Jamie nu steeds wil dat ik met hem ga spelen, maar heb er niet echt fut voor... is wel sneu voor hem. @Deli; Van harte met je 36 weken vandaag! \/ En wat rot dat je nog steeds zo'n jeuk hebt.. goed dat je er naar laat kijken! Ohja, klossen... zal ook maar eens even bellen vandaag of ik dat morgen kan halen... zou het haast vergeten.. @Liena; Heerlijk zo'n rustig dagje! Veel plezier met het zoeken naar behang! Is best moeiljk, er is ook zo veel leuks! @Miranda; Hoe gaat het nu met je? Knuff voor jou. @Pooh; Woei! Dus misschien zondag testen? Als je het zo lang kan volhouden tenminste.... Ik blijf keihard voor je veren! @Yootje; Veel suc6 op het werk vandaag! En veel plezier vanavond met het optreden van je neefje, gaaf zeg! @Mink; Ik beloof dat ik vanaf nu rustig aan zal doen! Jij ook he? En de pot knuffelen? Wat hou jij er rare hobby's op na, hihi! @Juffie; Veel plezier met je moeder en zusje vandaag! @Kristel; Je hebt nu in ieder geval ietsje meer duidelijkheid, alhoewel je natuurlijk nog wel met vragen zit. Knuff voor jou! Weet niet wanneer ik weer kom kijken, misschien vanmiddag even en anders vanavond. Hoe dan ook, ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe! Dikke kus! Xx
Deli, ben benieuwd naar je uitslag. Hoop dat ze er snel wat aan kunnen doen. de ass van mijn ha zijn ook altijd zo irritant. Alsof ze zelf dokter zijn.
Meiden voor ik naar bed ga... op welke dag van jullie cyclus hebben jullie getest en met welke test? Dan weet ik welke test ik het beste kan halen vanmiddag.