[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Queenie, bedankt! Doe maar lekker rustig aan vandaag! Dat was mijn idee ook want gister voelde ik wel dat ik te druk was en afg. nacht slecht geslapen, die kleine was errrrug druk.... Vanavond ga ik met wat mensen eten en wil niet voor de dag komen met mega dikke voeten dus ik doe het ook rustig aan vandaag!

Misschien kun je Jamie vermaken zonder al teveel inspanningen, succes in ieder geval! En niet je klossen vergeten he!

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mink, de echo staat mooi in je album meid!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

1 dag voor NOD met cb, niet de digitale met die met het kruisje...

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Thanx deli, zat trouwens ff in je album te kijken. Zie ik nieuwe foto's... Die box echt geweldig! Staat mooi in de kamer alsof ie er altijd al stond .
    Waar heb je die box vandaan als ik vragen mag?

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mink, yeah! Gelukt zie ik! Super hoor, de eerste foto's van MiniMink ;)

6. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey kipjes, de echo staat er in he he

Pooh; ik heb meteen met digitale getest van cb en had binnen 30 sec resultaat. ik zat geloof 2 dagen voor mijn nod? maar ik had steeds positieve ovulatietesten, vandaar dat ik eerder heb getest.

Deli; wel goed dat je het even laat onderzoeken. Al is idd voor de zekerheid.

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dankje! Er moeten nog wel wat leuke knuffels in maar ben er al helemaal blij mee :D

Ik heb 'm bij prenatal gekocht, daar hebben ze diverse kleuren van dit model en ook andere modellen natuurlijk.

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ik had 7 juli een test gedaan met cb digitaal, was dus negatief

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Deli, vind hem echt super mooi, ziet er nu al gezellig, knus uit!

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ga nu echt naar me bed, haantje belt me om 1 uur al weer wakker. kan ik op me gemak ff douche etc en dan naar het centrum. (hij weet niet dat ik ga testen haha). Tok jullie vanmiddag dus weer!

Fijne dag dames.

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pooh, ik zou dan een zwangerschapts test van de kruidvat pakken. Die 2 voor 5 euro zijn ook heel gevoelig. Wel goed je plas ophouden dan en niet te veel drinken. Hopelijk zie je dan een streep meid. Mijn duimen draaaaaaaaien.

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Thanx mup, ik laat het vanmiddag weten. x

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Pooh, ik heb ook op de NOD dag getest met de digitale van CB, had daarvoor een test gedaan van sensitest, daar stond een licht streepje op!

@ Mink, gaaf hoor die foto's van je beeb, ziet dat er mooi uit he ;) .

@ Deli wat een prachtige box! Heb net ff in je album gekeken en zag dat je dezelfde meubels hebt die ik had voor ik ging samenwonen. Nu hebben mijn ouders deze. Ik vind de inrichting van je huisje echt super!
    De onzekerheid zal idd nog wel ff blijven, maar idd de vk is er ook en als er wat is ga ik die gewoon bellen :D .

@ Queenbee, het is helemaal niet erg om gewoon lekker een dagje voor jezelf te hebben. Lekker van genieten, rustig aan doen, de beentjes in de lucht.... het recept voor hoogzwangere vrouwen ;)

Kippies ik ga maar eens aan de slag. Tok julie laterzzzzz.

Dikke knuffel Liena

14. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hoi dames,

ik heb een vraagje aan jullie.
    ik ben nu bijna een jaar bezig om zwanger te worden.
    maar nu heb ik sins maandagavond buikpijn.
    nou ja buikpijn meer een zeurend gevoel in mijn onderbuik.
    dit heb ik echter nog nooit gehad alleen als ik ongi ben de eerste dag alleen dan is de pijn veel heviger.
    kan het zijn dat ik dan zwanger ben of niet?
    verder heb ik geen klachten.
    ik zou normaal vrijdagavond ongi moeten worden.

groetjes van p

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Grrr allemaal vervelende mensen op mijn werk, echt om moe van te worden... :cry:

Pooh ik ga veren meis, spannend hoor!

Liena; ja lief is ie he? een minimink ghahahaha

Deli; idd een mooie box. Je hebt alles goed voor elkaar :D

Nou ik weer even aan het werk en spreek jullie later weer

16. maria04

maria04 Niet meer actief

Een goede morgen meisjes.

Ik heb nog geen tijd gehad om bij te lezen. doe ik straks even.
    ik ga even bootschappen doen.

tot straks

liefs maria

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Kippies Mogguh :)

Hier gaat het ook een luie dag worden...ben helemaal kapot steeds van die drukt op et werk dus nu ontspannen :D

@Deli...mooie box ja...ook het boxkleed vind ik erg mooi!

@Pooh...ooh wat spannend...ik heb toen getest met cb digitaal maar die heb je al gebruikt maar die gaf bij mij met 40 sec. of zo al dikke zwanger aan.....

Nou kippies ik ga lekker een bakje koffie nog nemen en spreek jullie straks weer...ga lekker mijn boek uitlezen en dan de was afhalen en een nieuwe ophangen ;)

Knuff

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal,

@penr, allereerst welkom in het kippenhok.
    Ik had vanaf 31 mei al last van vermoeidheid. Op 7 juni kreeg ik last van mijn liezen/rug en mijn bovenbenen. Op 11 juni kreeg ik bruine bloedverlies 5 dagen lang en op 14 juni testte ik zwanger. Het zou dus kunnen dat het met zwangerschap te maken heeft maar zeker weten doe ik het dus niet. Ik help je met veren (= duimen in ned. taal) dat je een positieve test in je handen mag hebben.

@Pooh, je maakt me helemaal gek meissie, doe nu eens n test! Ik wil snel van je horen dat je n positest in handen hebt.

@ alle, met mij gaat t tot dusver nog goed, geen bloed geeft nog steeds moed he dames?!
    Heb nog steeds pijn aan tepels, MAAR merk stiekem ook dat ik meer krampjes krijg in mijn buik, onderin mijn buik, wat het inhoudt weet ik niet. En stiekum ga ik er nog vanuit dat er n jonger embryootje in zit, maar mijn verstand blijft volhouden dat ik snel ga bloeden.
    Het is zooooo dubbel. En net was ik in mijn agenda aan het terug lezen maar dan zie ik op 11 juni bloedverlies, oftewel innesteling, en de 14e testte ik posi dus de kleine kans is er aanwezig toch? of maak ik mijn eigen nu gek? ach, ik weet t even niet meer. Ik heb me wel voorgenomen ook al krijg ik negatief bericht donderdag of vrijdag.... ik ga positief op vakantie want ik heb nog 4 kinders rondlopen. Hoe moeilijk t ook gaat worden maar die verdriet verdring ik dan maar hoor tot na de vakantie!

Liefs miranda

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Penr, dat zou zomaar kunnen meid. Hoop echt dat je zwanger bent!

@ all, jullie geloven het noit. We staan gewoon op de 2e plek voor het huiske. En we zijn uitgenodigd voor million dollar wedding, maar dan zijn we op vakantie.

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi allen!

Ik ben ook wel blij met deze box inderdaad :D en het boxkleed vond ik ook superleuk, is wel net een iets andere kleur bruin maar ach, dit was de laatste dus meenemen dacht ik. Van mijn schoonzusje heb ik ook nog 6 kleden gekregen, iets vrolijkere kleutjes dus we kunnen straks afwisselen :D

Ik ben aan het koken voor 10 man en 2 kids.... Pffff dat valt ook wel zwaar, die kleine is goed druk in mijn buik dus ik ga zo eerst even pauze houden. Het vlees moet een paar uur op staan dus dat was het belangrijkste en ik heb de boontjes net gekookt alvast en de groente gesneden, dan moet ik straks alleen nog maiskoekjes frituren dat duurt het langst maar ze zijn zooooo lekker dat ik ze niet wilde overslaan ;)

@ Miran, ben blij dat het naar omstandigheden goet gaat met je meis! En inderdaad geen bloed geeft moed!

@ penr, welkom in ons kippenhok! We hopen dat je zwanger bent meid!

@ Mink, sterkte op je werk.... Altijd die lastige mensen ook ;)

@ Mup, dat klinkt goed voor het huisje! Spannend meid, veeeerrrrr!

@ Riedel, geniet van je luie dag meis! Het is toch ***weer dus ik zou zeggen lekker onderuit met een boek! Ga ik vanmiddag ook doen als de voorbereidingen voor het eten zover zijn...

Nou van slapen komt niks meer vanmiddag aangezien het vlees de hele dag op moet maar lekker onderuit op de bank kan wel gelukkig... Ik wist niet goed wat ik moest maken en dacht dit is wel iets meer werk maar toch wel lekker dus dan kan ik vanacht goed slapen denk ik :D Meiden, tok straks!

Deel Deze Pagina