hoi meiden. dankje dat ik welkom ben in jullie kippenhok. ook ik hoop dat ik zwanger ben. ik zal nog maar even met vrijdag wachten tot ik een test doe al is dit wel gheel moeilijk vrijdag zou mij NOD zijn. nou meiden jullie ook heel veel succes met alles. groetjes van petra
Ja penr, die fout snappen wij wel hahahaha wij zijn kippen maar geen kippen zonder kop hihihihi Is jouw cyclus al die tijd keurig netjes op tijd geweest of een heel onregelmatige cyclus? Ik help je met veren meis dat je n positest in handen krijgt. Hier gaat alles redelijk nog steeds, ik probeer alleen al tig keer die VK te pakken te krijgen maar krijg geen gehoor elke keer maar die antwoordmachine. Om gek van te worden. EN ze hebben me nét gebeld voor nieuw werk nl. telefoniste voor bewakingscentrale. Als iemand n alarm meld moet ik daarvoor naar diegene bellen die erover gaat en zeggen wat er aan de hand is. Hij moet mij nog voorstellen maar moest gelijk aan mij denken. Lief he?! Toch ook nog n lichtpuntje maar dan pas na de vakantie hoor en maar 20 uur per week heb ook nog 4 kinderen rondlopen hoor Ik heb nu wel n staalsmaak in mijn mond al de hele dag wat ik ook eet of drink t maakt niet uit die smaak blijft. Gek hoor! Liefs Miranda
Hey meiden, Ff een egobericht van mij. Ik ben op van de zenuwen. Mijn schoonzus is aan het bevallen. Ze zijn een uurtje geleden naar het ziekenhuis gegaan omdat het tijdens het persen niet opschoot. Ik hoop zo dat alles goed gaat. Nu maar wachten op HET telefoontje.
@Dagdromer, meid komt vast goed! Je moet maar zo denken: er is er nog NOOIT 1 kind blijven zitten dus ook jouw neefje of nichtje komt eruit. Tuurlijk is het spannend meid. Wat hoop je dat het wordt of wat denk je? Tuurlijk zal alles goed gaan daar zorgen ze wel voor! Dikke knuff van mij
hey lieve kippies, hier een uitgeput kippie. heb lekker geshopt maar ben nu zoooo moe... we zijn ook maar op tijd weer weg gegaan. ik moest rijden dus was wel zo prettig als ik nog een beetje wakker was Maar zit nu lekker op de bank en kom daar de eerste tijd niet meer af Deli: vervelend zeg die jeuk.. maar langer dan 6 weken zal het niet duren gelukkig. Hopelijk is het met je bloed allemaal goed. Jullie hebben een mooie box hoor, staat mooi zo! mink: mooie echo! Vervelend dat je nog steeds misselijk bent maar ja je weet waar het van komt. Wordt vast snel beter! Miranda: snap dat je nog steeds hoop houd hoor. en zolang je niet gaat bloeden houden wij dat ook! Dag: spannend zeg! kan me voorstellen dat je verschrikkelijk zenuwachtig bent. penr: Hoop idd dat je zwanger bent. Ik had voor mijn nod eigenlijk nergens last van, alleen van bruinverlies... maar ja iedereen is anders natuurlijk! pooh: ik vind het zo spannend voor je! mup: tweede al.. dan zijn jullie nu vast snel aan de beurt voor een huisje. rid: geniet van je lekker luie dag. Ik had boekenbonnen voor mijn verjaardag gekocht dus net twee boeken van karin slaughter gekocht. Wat voor boeken lees jij! Liena: zie ik je morgenochtend. En heel herkenbaar hoor die onzekerheid! Ben wat dat betreft ook echt een stresskip maria: Hoi! hoe gaat het met jou? zo hoop dat ik niet te veel kippies vergeten ben.. XXX
Thanx meiden, ik weet dat het goed komt maar ik vind het zo spannend! Ik denk dat het een jongetje word maar dat horen we snel genoeg.
Dag, laat je het ons wel weten naar t geslacht en hoe laat de kleine geboren is dat vind ik altijd heel leuk en lengte vind ik ook altijd heel leuk om te weten. Nou spannend meid, misschien is t al geboren terwijl ik dit intik. Wie zal t zeggen! Dikke kipknuff van mij
Hey Kipjes, Hoe is het nu? Pooh heb je al een testje gedaan? Dagdromer; weet je al hoe het nu met je zus is? Miranda; de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus wie weet Juffie; effe bijkomen dan, na zo'n dag shoppen. Liena; niet onzeker zijn meid, je mag lekker gaan genieten Nieuwe kipjes welkom natuurlijk hahahaha Tja wat mij betreft. IK BEN MOE EN HET WERKEN ZAT. zo dat moest ik even kwijt. Moet vanavond om 20.00 uur nog op huisbezoek pffff Vriendin is vandaag bevallen van een jonge dochter. Sophie heet ze en is verder gezond. Ik ga vanvond even kijken dus kipjes fijne avond alvast en tok later
De Gyn zei de laatste keer dat ik 2 dagen verder was, dus ik heb mijn banner maar even aangepast en boem ben ineens 9 weken hahahaha ik ben 12 feb uitgerekend en ik dat de 15e. Leuke verassing en ik geef er nu maar aan toe. Ga zo tuin versieren. Daarna nog snel op huisbezoek pfff pittig dagje vandaag dus doei doei
Dat is beter nieuws dan bij mij mink! Lekker toch, en nu flink genieten he?! Anders word ik boos op je. Het is wel heel typisch dat wij zoveel slechte berichtjes hier krijgen op deze forum. Ik hou op met over mijzelf praten totdat ik morgen of overmorgen nog nieuws in positieve of negatieve manier heb gehoord en dan sluit ik t helemaal af en ga lekker op vakantie. Ow ja, nog even wat..... vannacht zat er n vreemde kater bij ons in huis. Om 2 uur vanacht hoorde ik onze Harley miauwen en blazen en dat babygehuil, ik maak chris wakker en zeg: er zit n vreemde kat in huis GA EENS KIJKEN! Zielig want hij moest er ook weer om half 5 uit maar goed hij ging wel. Heeft de achterdeur opengegooid en daar hoorde ik ze verder gaan met blazen en janken. Kom ik vanmorgen om 9 uur uit bed zie ik verdorie toch n berg met kattenhaar liggen. Ik dacht dat komt van mijn kat maar niks als minder waar want hij heeft geen schrammetje. Ik ben toch wel benieuwd hoe die kat eruit gezien moet hebben. hahahahaha jammer moeten ze maar niet op Harley's terrein komen! Onze WAAKKAT! *zegt miranda supertrots op haar lieve kat* Hij heeft wel wat last van zijn oortje want die legt ie steeds plat maar verders is er niks aan de hand! doei
Dagdromer, succes met je schoonzus. Hoop dat het een beetje wilt vlotten! Mink dat is nog eens lekker, ben je ineens veel verder dan je dacht. Mup, tweede voor een huis dat moet goed komen meid! veer voor je! Wat is het voor huis, heel anders dan waar je nu woont? Heb een leuk cadeautje voor me haantje gekocht voor het geval dat... anders bewaar ik h'm voor later... Haantje is nu aan het ravotten met Chelsey als hij zo gaat douche ga ik de test doen. heb nu lang genoeg me plas opgehouden denk ik. pff vind het wel spannend. Ik hou jullie op de hoogte.
Nou haantje staat nog onder de douche, heb de test gedaan.... 1 streepje Snap het niet meer hoor, staat op de test dat je kunt testen vanaf je NOD op elk moment van de dag. Heb niet veel gedronken vandaag en had me urine lang opgehouden. De spierpijn gevoelens in me liezen, bovenbenen, borsten blijven. En ook de pijn rechtsonderin me buik. Weet niet wat ik met dit resultaat aan moet meiden. Ben nu toch wel lang genoeg overtijd, zeker als je naar me cyclus lengte kijkte van de vorige rondes.
Vandaag dag 34. kan het nog zo wisselen na zolang al met de pil gestopt te zijn en daarna een vrij regelmatige cyclus te hebben gehad?
@ Pooh en de rest Ik woon nu op een flat met 2 slaapkamers. En dat is een huis met 4 slaapkamers en een tuin Dus opzich wel heel anders.
Denk deze of volgende week. Maar denk dat we dit niet krijgen. Maar weet iig dat we snel een huiske krijgen.
Hey Dames! Barry is onverwachts toch thuis gekomen vandaag...maar nou moet ie morgen weg...maar ja hebben we nog een avondje samen! Ik ga nu eten want ben natuurlijk eerst naar het talentje wezen kijken! Hij was helemaal trots!