[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Kipjes

Ik ben echt verschrikkelijk woest op dit moment en gier van de hormoon.
    Kan niet stoppen met janken en boos zijn.

Met mij is verder alles goed hoor, maar ben echt super boos nu.
    Ik zou vandaag op kraamvisite gaan, samen met 2 andere meiden.
    Ze belde me vandaag op en vroeg ik ik mee wilde gaan naar het zh, dus toe gaf ik al aan dat ik nog een huisbezoek zou hebben vanavond en het dus behoorlijk druk heb. Dus ik zeg tegen haar, ik bekijk het wel even in mijn agenda en dan kom ik wel om 18.00 uur. (we zouden tuin gaan versieren.) Maar zegt ze, het kan ook zijn dat ze naar huis komt, dan gaan we thuis wel even kijken. Ik zeg is goed;
    Kom ik daar aan zijn ze al gezellig naar binnen geweest om te kijken, maar ze moesten nu eten en even rusten. Nou ongelovelijk.
    Dat ze naar binnen zijn geweest vind ik niet eens zo erg, maar nodig me dan niet uit. Vervolgens moet ik aan hun vragen of ze al naar binnen zijn geweest en geef ik aan dat we dat niet hadden afgesproken en dat ik het jammer vind, omdat ik het al zo druk heb. Dan was ik helemaal niet gekomen. Nu heb ik me voor jan doedel zitten haasten en nog niks gedaan. Zo gaat het altijd in deze groep. Vaste kliekjes en nep gedoe.
    Vervolgens krijg ik een opmerking naar mijn kop gegooid; dat ik daarom nou weer ging zitten zeuren. Net alsof ik altijd zit te zeuren. (zeg normaal nooit iets)

Nou ik ben zonder iets te zeggen weggegaan, want anders had ik haar er eentje opgestomt. Wie denkt ze dat ze is.
    Ik erger me al behoorlijk lang aan deze groep mensen. Er is altijd wel wat. Nou ik ben er klaar mee. Als ik al niet meer kan zeggen wat ik ergens van vind, zonder een botte kut opmerking te krijgen, dan laat ze vooral allemaal maar oprotten.

zo sorry voor dit ego berichtje maar moest het even kwijt.

Pooh; meissie het is idd raar, ik hoop dat je gewoon te weinig hcg aanmaakt en dat je het daardoor niet kan zien.

Mupkuh; zou mooi zijn als je zo'n huis kan krijgen idd

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mink, probeer maar rustig aan te doen. Zo'n kliekje is de stress niet waard ;)

3. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Je hebt gelijk mupkuh, maar toch :x
    Ach ben gewoon wat vermoeid, waardoor ik zo op hun reageer. Maar toch vind ik het nergens op slaan...

Ach laat het wel achter me, ze moeten het maar uitzoeken. Mij zie je daar niet weer. Zonde van mijn tijd en zeker als ze je zo behandelen.
    Ik zei al tegen mijn vriend; als ik behandeld wil worden als een stuk strond, dan ga ik wel op een mesthoop liggen....

maar ik wordt alweer wat rustiger. Heb afspraak afgezegt.

Hoe gaat het verden met jou Mup?

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mink, en zo is het ;) hier gaat het gelukkig wel weer een stuk beter. Met jou verder ook?

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Fijn om te horen dat het de goed kant weer op gaat.

Op vandaag na gaat het allemaal wel aardig goed. Weinig bijzonderheden als het om de zwangerschap gaat. Ik merk dat ik wel meer moeite heb met mijn emoties. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik steeds vaker aan mijn vader denk die dit allemaal niet mee kan maken. Maar ach dat is een proces die ik door moet...

Na vandaag gaat het allemaal vast wel weer beter. Ik heb soms dagen dat ik idd even wat minder goed in mijn velletje zit.

Maar goed ik ben uitgeklaagd :D

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mink, wat mup zegt. dat gezeik heb je snel met bepaalde kliekjes en dat is idd de stress niet waard. En ben het helemaal met je eens, als je zo behandelt wilt worden ga je wel naar de mest hoop.

Weet nu niet meer wanneer ik weer moet testen, wil niet weer te vroeg zijn. En als de testen neg blijven en de ongi uit blijft.... wat dan?

7. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Ik ga lekker tv kijken en spreek jullie later weer.

Fijna dat jullie wel luisteren

Knuffel

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mink, logisch dat je van die dagen hebt dat je wat minder in je vel zit. Kan me voorstellen dat je in deze situatie je vader extra mist. knuffel voor jou!

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mink, gelukkig gaat het goed met je.

@ Pooh, ik zou het gewoon morgen ofzo proberen. En daarna wel de test slopen om te kijken of er echt niks staat. Als er niks is voor de zekerheid even dokter bellen.

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja pooh dit is wel heel raar idd...je hebt een regelmatige cyclus en dit is wel een stuk langer als normaal...als je ongi. neit komt toch ff bloed laten prikken of zo hoor...sterkte met wachten meissie

@Mink...ja zulke mensen heb je helemaal niks aan, die heb je niet nodig in je leven hoor helemaal als je je al langer aan hun stoort moet je ze lekker links laten liggen....

Nou kippies heb hier eigenlijk niks te melden, saaie periode voor mij hahaha al ben ik totaal niet nerveus om straks te testen, heb een sterk gevoel dat et toch niet is gelukt...zou wat al te mooi zijn meteen al

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Doe morgen nog wel een testje met ochtend urine. kan deze test niet uit elkaar halen (etos zw testen).
    Maar als ie neg is en me ongi uitblijft, moet ik dan morgen al de HA bellen?

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Heb je daar een afspraak over met de HA Pooh?

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik heb een neefje Bram!
    Alles is goed met moeder en kind. Gelukkig maar.

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    he jammer pooh! maar je bent ook nog niet ongi. en hoop dat dat ook gewoon niet komt. misschien test jij gewoon later positief.. anders idd gewoon even de ha bellen.

mink: kan me voorstellen dat je nu je vader extra mist.. en die emoties.. heel herkenbaar hoor. ben ook behoorlijk heftig met mijn emoties af en toe..

tok morgen..

XXX

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey kippies!

Ik heb me aan mn woord gehouden hoor, heb vandaag rustig aan gedaan! Alleen maar ff aan het stofzuigen geweest en een wasje gedraaid! Ik kan het wel! :)

@Mink; Mooie echofoto hoor!

@Deli; Box staat leuk in de kamer! Wij moeten hem nog van zolder halen in ons oude huis... zal haantje er van de week even heen sturen! En oops... :oops:... ben ik vergeten te bellen voor de klossen... Doe ik morgen! Hoe was het eten?

@Pooh; Nog geen ongi, dus het kan nog alle kanten op natuurlijk! Blijf gewoon voor je veren! ;) Ik heb toen 1 dag na mijn NOD getest met eentje van CB, die met dat plusje. Maar ik heb er daarna nog 3 anderen tegenaan gegooid hoor...:oops:

@Liena; Hihi, heb mijn beentjes nu ook in de lucht! Zit er dan ook niet echt charmant bij...

@Penr; Welkom in ons kippehok! Ik had voordat ik posi testte ook steeds het zeuerende ongi-gevoel terwijl ik het nog niet hoefde te worden... zal voor je veren!

@Riedel; Heb je lekker van lui dagje kunnen genieten?

@Miranda; In elk geval een dikke knuff voor jou! *KNUFF*

@Mupkuh; Gaaf zeg van het huisje! En jammer dat jullie met Million Dollar Wedding op vakantie zijn..

@Mink; Balen is dat he, als het op je werk tegenzit. Kan mijn hele dag altijd goed vergallen dan. Sterkte voor morgen dan maar! En idd, lekker zo'n kliekje... niet druk om maken hoor, weet je meteen waar je met hen aan toe bent..

@Dagdromer; Gefeliciteerd met je neefje Bram! Had je voorgevoel het toch goed he?

@Juffie; Ben je inmiddels al een beetje bijgekomen van je drukke dag? Als je het maar gezellig hebr gehad, maar dat zal vast wel!

@Yootje; Fijn dat je haantje vanavond wel thuis is gekomen!

@Liena&Juffie; Veel plezier jullie morgen met de minikippenmeeting! :)

Trouwens, mijn buik gaat nu echt van voor naar achter van links naar rechts... heb geen idee wat beebje daar allemaal aan het doen is... :)

Iedereen een fijne avond verder en tok gauw!

Xx

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pooh, ik zou dan toch wel even voor de zekerheid de HA bellen. Maar hoop natuurlijk gewoon dat ie positief is :)

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mup, kan ik dan morgen al de HA bellen denk je?
    Ben bang dat ik afgescheept wordt, dat ze me te kort overtijd vinden. snap je?

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pooh, dan kan je morgen al de ha bellen. Niet zeker dat ie iets doet maar hij kan je misschien gerust stellen of misschien doorverwijzen voor een bloedtest ofzo. Normaal is je cyclus 28 dus volgens mij ben je al behoorlijk overtijd. Weet je wat je temp doet trouwens? Of temp je niet.

Ga nu slapen dus weet niet of ik je bericht nog kan beantwoorden meid. Maar ik duim voor je heeeeeeel hard.

Ik ga morgen trouwens een dagje naar Breda dus ben er nog minder dan normaal ;)

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    temp blijft hoog, vanmorgen 37,1
    voel me nu ook niet zo lekker, soort griep gevoel, spierpijn in liezen, bovenbenen, borsten. Gevoel is lastig te omschrijven, voel me niet lekker.
    Als ik morgen nog niet ongi ben en de zw test weer neg is dan bel ik wel ff naar de HA.

Dank je Mup, slaap lekker. Veel plezier morgen!

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ik ga ook naar me bedje toe. tok jullie morgen! x

Deel Deze Pagina