Goedemorgen meiden, dagdromer gefeliciteerd met je neefje! queenie: goedzo lekker rustiig aan gedaan.. vandaag wel weer grote plannen? pooh: inderdaad gewoon bellen meid.. fijne dag allemaal, XXX
Goedemorgen kippetjes....... @ Penr, welkom in hier in het kippenhok. Het zou natuurlijk best kunnen dat je zwanger bent. Nog ff geduld , maar w88 is erg moeilijk he? Spannend om op het wachtbankje te zitten. Ik zal net als de anderen ook voor je veren........ @ Mink, mag je idd trots op zijn. Wat een vervelende situatie gisteravond zeg. Ben je inmiddels weer een beetje bedaard . Kan me voorstellen dat je daar gister best boos over was. Als ze het bij mij hadden gedaan had ik me er ook echt niet prettig bij gevoeld. Lekker is het dan om het hier ff van je af te kunnen schrijven he? @ Riddle, gisteren een beetje kunnen genieten van je luier-dagje? Lekker is het om zo midden in de week een dagje vrij te zijn he? Nog 2 daagjes en dan weer lekker weekend.. @ Miranda meis, je zit wat dat betreft wel in een lastig pakket he? Knap dat je wilt proberen om toch van je vakantie te genieten. Hoop zo dat dat gaat lukken. Na alle tegenslagen er ff lekker tussenuit met je gezin. Ik ga voor je veren dat het bericht van donderdag/vrijdag goed is....... Gefeliciteerd met je nieuwe baan trouwens. Leuk om een nieuwe start te maken. @Mupkuh, wat een spannende dingen zeg. Zou mooi zijn wanneer jullie het huisje zouden krijgen. En wat is million dollar wedding? Heb er nog nooit van gehoord , is dat een tv programma? @ Deli, hoe was het etentje gisteravond? Wat een grote groep mensen zeg, maar vast wel gezellie ... @ Dagdromer, gefeliciteerd met je neefje. Had je gevoel jet toch goed he ? Fijn dat alles goed gaat met mams en zoon. Heb je de kleine al bewonderd? Werd je nu peettante van deze spruit? @ Juffie, vermoeiende dag dus gisteren? Ach als het maar gezellig was , maar wel weer een beetje bijgekomen? Zie je over een paar uurtjes .......... @ Pooh, wat vervelend dat je nu nog steeds geen duidelijkheid hebt, maar we blijven gewoon voor je veren hoor. Geen bloed geeft moed, al kan ik me voorstellen dat dit onzekere gevoel ook niet fijn is! Heb je vanmorgen nog getest met ochtendurine? En als je ongi weg blijft en de test niet pos. is zou ik ook idd gewoon de huisarts bellen, ook omdat je temp wel hoog blijft, want dat is wel een goed teken! VVVEEEEEEERRRRRRRRRRRR........................ @ Yojo, lekker dat Barry toch thuis is gekomen. Moet ie nu weer voor een paar dagen weg? Hoe is het gisteren gegaan op het werk? En hoe was het optreden van de kleine grote man 8) ? @ Queenbee, en dikke pluim voor jou ! Goed dat je het ff rustig aan hebt gedaan! Had je kleine beeb gisteravond een feestje in je buik? Of is mss is hij/zij blij bijna in het echt kennis te mogen maken met paps, mams en grote broer ........... @ Maria, wanneer moet je weer naar de VK? Nog een maandje en dan heb je de 20 weken echo? Leuk hoor! Voel je je goed? Hier alles goed, vannacht gelukkig niet zo naar gedroomd. Wel slecht geslapen, was echt klaarwakker, ach vanaaf er maar vroeg in . Gisteren zijn we behang wezen kijken. Was erg leuk, de keuze is reuze en dat is wel lekker natuurlijk maar dan zijn er ook best veel behangetjes erg leuk. We hebben er nu twee die er voor ons uitspringen dus nog ff over nadenken, maar gelukkig hebben we nog even .... Allemaal een heel dikke knuffel Lienakip
@ Liena, mijn voorgevoel was inderdaad goed. Ik ben nu inderdaad ook peettante! en erg trots. Heb Bram gisteren al even vast mogen houden. Vandaag komen ze alweer naar huis dus vanmiddag weer eventjes naar mijn neefje! Meiden allemaal succes! Heb geen tijd om terug te lezen.
Goedemorgen allemaal, Dankje Liena en juffie en de rest allemaal voor die lieven knuffels en t denken aan mij. Ik heb net 'ns lopen denken he?.... ik heb er al 8 weken n leeg huisje in zitten terwijl mijn lichaam denkt dat ie zwanger is.... dan zou ik toch al eerder n miskraam moeten hebben of niet dan? De meeste stoten t dan toch al snel af. Neem nou hier op t forum... binnen 3 weken hadden sommige n bloeding en ik loop er nu dus al 8 weken mee rond, kan dat zomaar?! Ik ben héél benieuwd wat de uitslag is van mijn bloed, chris denk ik ook want die heeft zijn mobiel bij en de mailbox op t werk open staan zodat ik kan bellen en mailen. Ja Liena, ik weet dus niet of het me gaat lukken maar ik heb 3 vrouwen om me heen op vakantie die me kunnen steunen. Mijn moeder/zus en mn peettante. Ze weten er allemaal van. En ik wil gewoon er voor mijn kinders zijn. Hopelijk gaat me dat ook echt lukken. Ik heb op t moment geen buikkrampjes meer gehad. Alles is nog steeds hetzelfde. Ben nog steeds moe, pijn aan tepels, borsten voelen nog steeds gespannen aan, had gisteren party hoofdpijn dus tja...... @Pooh, ik zou wel even contact opnemen met de HA want het kan dat je te weinig HCG hormonen aanmaakt en dus niks uitslaat. Laat dan bloed afnemen dan kunnen ze t zeker zien. Ik laat dadelijk mijn nagels nog doen en dan ga ik onze gehuurde auto/busje ophalen met de buurvrouw en dan kan ik morgen vroeg lekker alles inpakken. Yeah en dan kunnen we gaan! We rijden morgenavond rond 8 uur/half 9 aan vanuit Helmond naar Oostenrijk. Heb er wel zin in hoor. @Deli en Queenbee, waag het niet om te bevallen terwijl ik in Oostenrijk ben he?! Wij komen de 26ste juli terug dus dan wil ik nog zien dat jullie gewoon meetokken. @Mink, ik snap best dat je hormonen dan in de rondte draaien zo. Laat ze lekker.... jij hebt wel betere dingen om te doen en over na te denken toch? Laat je niet gek maken door hun. Idd als je als stront behandeld wilt worden kun je altijd nog op de mesthoop gaan liggen. Dikke knuff voor jouw meissie! Ik ga mijn eigen even lekker douchen en aankleden en dan laat ik mijn nagels lekker doen. Ik kom straks nog wel even kijken. @Liena en Juffie, Veel kippenplezier strakkies he?! Liefs miranda
goedemorgen dames. @pooh vervelend dat je test nog neg. is meschien helpt het als je er een van een ander merk koopt. en anders idd de ha bellen. ik heb een keer gehad dat ik na 4 dagen nog ongi werdt terwijl ik een regelmatige cyclus heb. ik veer voor je voor een pos test. succes. @liena w88 is zeker moeilijk vooral als je steeds meer dingen voelt die er normaal niet zijn. @dagdromer gefeliciteerd met je neefje hoe lang en zwaar is tie? @miranda gefeliciteerd met je nieuwe werk. mijn cyclus is idd regelmatig heb 1x gehad dat ik 4 dagen overtijd was . @mink laat je niet gek maken door zo'n groep. als ze je zo behandelen dan zijn ze je vriendschap niet waard. verder gaat alles goed hier. de spanning wordt steeds erger en die zeurendepijn in onderbuik blijft. ook me temp is getegen naar 37.1 en gisteren had ik wat bruin. tot toks dames ga ff lekker in bad.
@ Mink, gefeliciteerd met je 2 extra dagen die vermoeidheid gaat een keer over meis! Hopenlijk kun je snel een beetje tot rust komen! Goed dat je je gevoelens ff de vrije loop laat hier meis! Als je ergens jezelf moet kunnen zijn is het wel bij vrienden dus daar moet je zeker kunnen zeggen wat jij denkt! @ Pooh, ik weet ook niet wat je met die test moet meis! Je lichaam kan rare dingen doen en je cyclus dus ook maar ik zou het toch vreemd vinden als ie ineens langer was.... Hopelijk krijg je alsnog snel die positieve test! @ Dag, gefeliciteerd met je neefje! Fijn dat alles goed is! Klopte je gevoel toch.... Wat denk je bij mij @ Riedel, lekker dan dat je hier komt binnen vallen zonder wat te melden, nee hoor meis die dagen hebben we allemaal! @ Queenie, het eten was geslaagd! Ik heb toch ook niet gister de klossen opgehaald, was te druk met koken. Ga ze zo ophalen moet toch ff bloedprikken... En uhhh, mijn beebje is ook zo giga druk, gister zei een moeder van 3 ik zie je buik gewoon helemaal heen en weer gaan dat heb ik nooit gehad zo @ Liena, probeer je een beetje bij te tanken vandaag als je slecht slaapt moet je ergens anders je rust pakken! Ik ga vandaag ook rusten met de voeten omhoog en laat de boel lekker de boel want gister kwam het er ook niet van... Leuk behang shoppen, er is tegenwoordig wel heeeeel veeeel inderdaad! Maar het zal vast prachtig worden, ik ben zeer benieuwd! @ Yootje, fijn dat je haantje toch nog thuis kwam, gezellig! Nou ik ga de verwijsbrief maar eens halen voor het bloedprikken, ze zei gister wel hoelaat ik dat kon doen en dan kon ik daar meteen prikken maar ik heb geen idee meer wat ze nou heeft gezegd dus ik ga die brief halen en anders rij ik wel naar het ziekenhuis daar prikken ze de hele dag. Als ik terug ben kom ik nog wel ff kijken denk ik maar het kan ook goed zijn dat ik meteen m'n bed in duik want ben best wel kapot! Fijne dag kipjes!
@Penr, DAT zijn goede tekenen meid, Het kan ook n beginnende ongi zijn MAAR je temp is mooi hoog en die bruine afscheiding. Klinkt goed! Ik ga HÉÉl hard veren: VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRR ook voor jouw Pooh; VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRR liefs
miranda: weet er niet alles van natuurlijk maar een collega van mij heeft hetzelfde gehad. ze kwam hier met ruim 10 weken achter.. pas een week of 3 later ging ze bloeden. ze was toen dus al ruim 13 weken. Ben ook benieuwd wat er uit je bloeduitslagen komt. hoop toch nog wat positiefs! denk aan je. penr: klinkt inderdaad allemaal positief!
@ miranda jij een hele fijne vakantie en ik hoop dat ik goed nieuws heb als je terug komt. geniet maar lekker van je vakantie. tot straks ga nu lekker in bad relaxen.
Dankje Penr, ik help t je ook hopen dat je dan goed nieuws hebt! @Juffie, tja ik weet t niet meid maar vind t fijn dat je aan me denkt. ALS ik dadelijk de uitslag krijg dan laat ik t jullie meteen weten oke?! Maar t kan dus echt 2 kanten opgaan ... de kant zoals jij zegt en de kant dat Deli zei... die zei dat n collegaatje (volgens mij) dat ook had en die was dus korter zwanger. We zullen zien, gelukkig heb ik al n groot deel van me afkunnen schrijven bij jullie. Nou ik ga me aankleden anders kom ik nergens
het kan inderdaad alle kanten nog op miranda. en we hopen met z'n alle op het goede nieuws natuurlijk. zal me zo ook douchen en aankleden.
Pooh Gewoon even bellen! Liena De kleine grote man zat daar heel stoer te trommelen op een grote blauwe kliko....samen met nog vier andere kleine grote mannen. En dan de trommelgroep Trem natuurlijk. Mijn schoonbroer heeft het gefilmd dus we hebben het op beeld! Hahaha. En het was heel fijn dat Barry thuis kwam....maar dan vandaag op mijn vrije dag komt hij niet thuis...das wel minder.... Deli Hoe is t in t huisje? Dag Gefeliciteerd! Mink Laat je niet gek maken! Wij hebben/hadden ook zo'n groep. Op een gegeven moment heb ik er gewoon een punt achter gezet....Mijn mening gezegd en daar konden ze zelf mee weten wat ze ermee deden. Nu heb ik uit de groep nog een paar hele goeie vrienden maar die neppers zie ik alleen nog maar op verjaardagen van anderen. Was er zo klaar mee.
Mogguh Kippies Nou leker rustig opstarten hier op het werk is er niet bij, een collega van me is vanaf vandaag met vakantie heb ik er van haar ook nog een zooi werk bij gekregen wat ze niet afhad,,,en dat terwijl ik het zelf al zo druk heb ....Wat mijn lijf betreft...ging gisteren in bed ff omdraaien krijg ik me toch een soort felle scheurende steek onder in mijn buik, die was snel over maar heb nu de hele ochtend al een drukkend zeurend gevoel...wat dat nou weer zou kunnen zijn geen idee @Pooh...ben benieuwd meissie...en idd hoor gewoon de HA bellen en zien wat ie zegt...bellen mag altijd... Kippies ik ga ff bakkie koffie halen en kom voor de ontspanning wel lekker regelmatig hier tokken
@ Penr.. ik weet nog niet hoe lang hij is maar hij weegt 3425 gram. In het ziekenhuis is hij verder nog zonder enige hulp geboren. Om 12 uur mogen ze alweer naar huis! @ Deli....ik denk bij jou ook een jongetje maar das toch moeilijk zo vanaf een foto. De geslachtskalender van hier is tot nu toe al het hele jaar uitgekomen biij ons in de omgeving. Dus ik zou zeggen kijk daar eens rond! Tot nu toe klopt het prima! Ennehhh het blijft gokken. Ik ga zo ff terug lezen. Opperhaan gaat de deur uit! Tok later.
Goeiemorgen kippies! Iedereen lekker aan het douchen? Hihi! Hier hebben Jamie en ikke net lekker gebadderd. Nu zit Jamie Ome Willem te kijken met cornflakes (kornfeest zoals hij het noemt, haha ). Ben vandaag weer van plan een rustige dag in te plannen, moet zo wel even stofzuigen en de vaatwasser leeghalen en wat wasjes doen, maar de wasmachine kan gelukkig helemaal zelf zn werk doen! Zal ook zo ff bellen voor de klossen, dan rij ik meteen ff door naar ons oude huis, want ik heb het 's nachts toch een partijtje koud in bed... en ons dekbed ligt nog in onze inloopkast daar... niet handig dus. @Miranda; Ik kan je niks garanderen hoor... Als beebje besluit niet in te dalen, kan ik misschien een ks krijgen, en dat doen ze wel een aantal dagen voor de uitgerekende datum (5 augustus)... maar ook al ben ik bevallen, kom ik nog wel tokken hoor! Ik ben zomaar niet weg! En veel plezier straks als je je nagels laat doen! @Yootje; Hihi! Zal vast een heel leuk gezicht zijn geweest om je neefje tussen die grote mensen te zien trommelen! @Pooh; Dus vanmorgen weer een nega-test.. raar hoor. En nog geen gevoel dat de ongi er aan komt? Blijf gewoon voor je veren! Ben benieuwd wat je HA te zeggen heeft, misschien moet je dan bloedprikken ofzo. @Mink; Ben ik gister helemaal vergeten je te feliciteren met je 2 extra dagen zwangerschap! Dus bij deze; van harte! \/ @Deli; Drukke beebjes hebben we dus! Zou dat te maken hebben met ons gekakel...? Dus jij ook lekker rustig aan vandaag! @Liena; Balen dat je slecht geslapen hebt vannacht! Had ik ook hoor, plassen, een huilende Jamie om 4.15u, en de wekker van haantje om 6.15u... blergh. @Penr; Klinkt goed zeg! Veer voor je hoor! Badderze! @Alle andere kippies; hoe gaat het met jullie? Zo, nu zal ik eerst ff het nummer van thuiszorg opzoeken, even vragen naar de klossen, voordat ik het weer vergeet.... Dikke kus! Xx
weer een lekker dagje dus queenie. geniet ervan. nu kun je nog een beetje rustig aan doen.... Dat is staks met nog zo'n kleintje erbij wel even over denk ik..
Ik ga onze Suus ff naar de kapper brengen. Ze wordt lekker kort geschoren vandaag! Eindelijk van die haren af! Tok jullie later!