@ Dag, ik geloof niet in die kalender maar volgens de kalender gaat het een meisje worden bij mij! 50/50 he! We zullen het zien, maximaal nog 6 weken @ Miran, fijne vakantie meis! @ Pen, nog een paar dagen, spannend meis! @ Yootje, in het huisje is het best volgende week komt het spul terug van de spuiter en deze week zou de tegelzetter nog even laten weten wanneer hij komt voegen dus hopelijk zit alles er volgende week in EINDELIJK! @ Queenie, inderdaad drukke kippen/drukke kuikens ik voel gewoon de hele tijd een voet aan mijn rechterkant van boven naar beneden schuiven erruuug gaaf @ Juffie, hoe is het met jou? Fijne mini-kippendag vandaag! (was toch wel vandaag?) Nou ik ben dus weer terug, even snel naar de huisarts voor de verwijsbrief en kon meteen 1 kamertje verder bloed laten prikken waarvan ik dinsdag de uitslag kan opvragen... Ben maar meteen doorgereden voor de klossen en de po dus die hebben we ook maar alvast... Wat een snerdweer he! Nou ja, ik heb eerlijk gezegd liever dit dan 30 graden maar voor de vakantie gangers was het leuk geweest als het een beetje mooi weer zou zijn natuurlijk! Ik ga denk ik nog even mijn bedje in. Dan hoop ik op een energiebom als ik wakker wordt
deli: slaap lekker nog even. hoop dat je je daarna weer fitter voelt! En ik ga zo naar lienakip, gezellig tok later
@Juffie; Ja dat denk ik ook wel... Jamie kan in zn eentje al heel druk staan, laat staan met zn 2tjes straks.. komt wel goed! Zal eerst wel flink wennen zijn! @Yootje; Dus jij hebt straks een fris hondje! @Deli; Ik voel van alles heen en weer schuiven, heb echt geen idee wanneer het een voetje of iets anders is... zaterdag dacht ik het hoofdje in mijn rechterzij te voelen.. kan ook maarzo een kontje geweest zijn natuurlijk.. heb ook geen idee hoe beebje nu ligt. Trusten voor straks! Hoop dat je beetje kan bijslapen! Xx
Zo, heb ook maar meteen ff naar mijn werk gemailt, kreeg gister een brief van HR wanneer mijn verlof eindigt en daar stond in dat ik 10 weken na de uitgerekende datum weer moest beginnen maar ik heb tot 4 weken ervoor gewerkt dus dat klopt niet dan zou ik maar 14 ipv 16 weken hebben.... Moeten ze maar even rechtzetten! @ Juf, fijne dag en de groetjes aan Liena! @ Queenie, ik wist eerder ook nooit wat ik voelde maar de vk heeft me laatst verteld hoe de kleine lag. Het hoofdje naar beneden de rug links of rechts in mijn buik, hij/zij swingt nog wel eens heen en weer en dan met een voetje naar voren en een hakje naar achter ja ja.... Maar vaak wist ik ook niet wat ik voelde pas toen ze me liet zien hoe ie ligt begrijp ik het een beetje Misschien is de kleine van jou wel druk aan het draaien?! Wanneer gaan ze trouwens weer kijken hoe je beebje ligt want je moet nu naar de gyn toch?! Ben benieuwd! Nou dames, ik ga nu echt ff wieberen
@Deli; De VK heeft me vorige keer en de keer daarvoor wel laten voelen hoe beebje lag, maar aangezien hij/zij niet ingedaald is, kan het alle kanten op... Zo had ik 3 weken terug het hoofdje in mijn handen net boven mijn navel en vorige vrijdag rechts onderin mijn buik. Even later kreeg ik een kopstoot rechts in mijn zij... Heb nog geen 'last' van ongigevoel, wat indalen zou moeten betekenen... Maandagmorgen naar de Gyn, dus ik hoop eigenlijk op een liggingsecho... al zou het alleen maar zijn voor de echo om beebje nog even te zien, hihi! Heb trouwens net gebeld voor de klossen, kan ze tot 17.30u ophalen. En nu wieberen hoor! Ga je bedje in! Xx
Ik heb een lekker fris ruikend kort geschoren hondje dadelijk....niet dat onze Suus lange haren heeft....haha tis een labrador maar ze heeft zo'n dikke vacht dat ze die niet geruit krijgt. Dus raadde ze me daar aan om haar te laten scheren. Nou dan doen we dat maar...is voor t hondje veel fijner! Mag ze om een uur weer halen!
@Yootje; Scheelt je idd een hoop werk en haren zo! Zo, ben weg hoor! Zal me even fatsoeneren, en dan even klossen halen en mijn dekbed ophalen! Tok later! Xx
Dames, Ik ben vrolijk maar ik wil niet te vroeg juichen..... UITSLAG BLOEDONDERZOEK: Waarde: duidt op een prille zwangerschap. JOEHOE!
Ja dubbel he! Ik wil wel genieten maar durf niet om t zo maar te noemen. Ik heb iig geloof ik n afspraak staan op 31 juli maar ook dat weet ik nu niet meer hahahaha Het blijk dus nog maar n frutseltje van 4 weekjes te zijn. Maar goed mijn moeder is nu op de hoogte en die houdt mij mee in de gaten dat ik rustig aan doe. Ik laat jullie wel weten hoe het blijft gaan. Ik kan alleen 2 weken niet mee kletsen want ik heb geen pc daar. Maar zo gauw ik terug ben ga ik bijlezen. Hopelijk niet zo veel als dat ik nu ooit moet doen als ik n paar dagen niet meegelezen heb. Ik ben nu gewoon even voorzichtig, weet niet of ik blij of verdrietig moet zijn. Liefs van mij
Fijne vakantie en zorg maar dat je lekker ontspannen wordt...en ga voor de zekerheid dan even achter die afspraak aan dan weet je zeker hoe en wat
Yojo, lekker weer een kortgeschoren Suus. Scheelt je weer een hoop haren idd. Deli, ga lekker je bed in meid! Gisterenavond een ovulatietest gedaan, deze liet een licht tweede streepje zien. Ik had ergens gelezen op deze site dat je zw ook zou kunnen testen met ovu testen. Had die nog liggen dus dacht, waarom niet. Erg vroeg wakker vanmorgen, onrustig geslapen veel gedroomd. Heb met ochtend urine een test gedaan.... Negatief...... Nog steeds geen ongi klachten, wel nog steeds die spierpijn klachten in buik, liezen, bovenbenen en borsten. pff weet het allemaal niet meer. Zit vandaag al op cyclusdag 35.
Miran, dat is weer heel ander nieuws, hoop het zo voor je! Weet je al wat ze nu gaan doen? Morgen op vakantie, balen dat je daar geen pc hebt maar wel ff rust. Als er wat is, je weet hoe je me kunt bereiken hé meid!
Hahahah ja Riedel ik dacht ik zeg t maar ff voor ons samen.... Nou Pooh ik ben erg benieuwd! Miss een bloedtest vragen? Miran je kan me ook altijd bereiken als je wilt he!
Heb de HA gebeld, dan kreeg je normaal altijd een bandje waarop ze de tijden zeggen vanaf wanneer je kunt bellen. Maar er werd opgenomen. Heb tegen de ass gezegd dat ik nu ong 9 maanden gestopt ben met de pil en altijd een regelmatige cyclus had van zo'n 28 dagen. Nu geen ongi en neg testen op dag 35. De ass zij, het zou met je leeftijd te maken kunnen hebben? Ik zei, ik ben 26 dus snap niet waarom. Ze zei dat ze me op het telefonische spreekuur zet voor morgen. De HA belt mij dan morgen tussen 11 en 12 op en dan kan ik het met hem bespreken. Pff weer een dag wachten.....