zo ben weer thuis na gezellig theeleuten met lienakip.. pooh: weer wachten.. bah. miranda: dat is dus toch goed nieuws.. Hoop zo voor je, dat jullie voor je weg gaan nog een klein wurmpje kunnen zien op de echo. Spannend! yojo: leuke foto! Ga nu even een broodje eten.. XXX
yojo, leuke foto van Suus. grappig gedaan zo'n voor en na foto. Deli, lekker geslapen? Miran, klinkt goed meid. Spannend dus morgen, wel lekker nog ff voordat je op vakantie gaat. Wel laten weten hé als je nieuws hebt, ben benieuwd! Juffie, zo terug van de minikippendag. Gezellig thee partijtje gehad?
Ja ligt nu weer te slapen. Vanavond ga ik zelf naar de kapper. Thuiskapster komt altijd bij mijn moeder dus dan gaan we met het hele gezin. Ze werkt overdag in een kapsalon dus ook nog op de hoogte van de nieuwste trends. Wil m'n haren ook weer een stuk korter.....
het hele huishouden krijgt dus een nieuwe coup haha. lekker meid, laat je maar verwennen bij de kapper.
dat had ik nou ook na me trouwen... Had lang haar tot ver op me rug en wou het toen ineens eraf haha en nu wil ik niks anders meer.
Nou heb tot een paar jaar terug echt heel kort gehad toen langzaam laten groeien. En nu het zo lang is wil ik het weer korter....zal eens kijken wat de kapster allemaal voor ideetjes heeft
spannend meid. tenminste ik vond het wel spannend, je hebt een idee in je hoofd maar het is altijd een verrassing hoe het er uit gaat zien.
Moet zeggen dat ik best een beetje zenuwachtig ben voor wat de HA gaat zeggen morgen.... Verwacht er niet te veel van maar vind het wel fijn om te overleggen. Bij hoelang overtijd moet ik bv langskomen. etc.
zouden ze dat nual doen dan? De ass zei aan de telefoon al, het kan gebeuren hé dat je en keer een langere cyclus hebt.... ?