[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hoi Majkuh(kip),

Je mag wel paracetamol nemen tegen de pijn. Dit mag je ook slikken als je zwanger bent dus zou nu ook geen probleem zijn :)

Ik heb 1 test liggen die ik pas wil gebruiken als ik overtijd ben. Tot nu toe was dat makkelijk vol te houden omdat ik elke keer een dag voor NOD ongi werd.

Weltrusten!

Knuf,
    Giegel

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen allemaal!
    een fijne dag allemaal en werkze voor degene die weer hard aan het werk moeten. heb zelf een lange dag. hele dag werken en vanavond oudergesprekken.

XXX

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    he waar is mijn banner gebleven. was zo benieuwd of ie veranderd was.. nou ja misschien doet ie het vanavond wel..

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    goeiemorgen allemaal,

slecht geslapen, draaien, woelen, wakker, draaien, woelen.......maar gelukkig nu even geen zere buik fo rug meer4, vermoed dat dat halverwege de middag welw eer komt, maar we wachten rustig af, nu gauw aankleden en aan het werk!

XXX

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Geen tijd om alles bij te lezen maar ik wil in ieder geval Linnie heel veel succes wensen bij de Gyn. vandaag!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allemaal! Hoe is het met mijn mede kippies?

Ik heb afgelopen weekend wel bijgelezen maar geen reacties geplaatst... Zaterdag vanaf 'smiddags op bed gelegen met hevige rugpijn :( echt vreselijk ben blij dat het over is gegaan!

@ Yootje, ik zou me ook niet te druk maken om de echo meis, het is nog zo vroeg en het is inderdaad de reden waarom vk's nog wachten met die eerste termijn echo! Hopelijk zie je kleine wondertje snel!

@ Giegel en Majkuhkip, welkom in ons gezellige hok!

@ Linnie, heel veel succes meid bij de gyn vandaag! Laat je snel horen hoe het is afgelopen en hoe je weekendje Texel was?

@ de rest, ik veer heel hard voor jullie hoor :D

Zo, nu ff bijkomen op mijn werk met een koppie cappucino en dan aan de slag!

7. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Goedermorgen allemaal!

Nieuwe kippies in ons hok zie ik ;) Welkom :D

@Linnie: Heel veel succes bij de Gyn!

Ik lees nog even bij en kom misschien nog wel even langs, zo niet, wens ik iedereen een fijne dag :)

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Welkom alle nieuwe kippies.
    Veel plezier in ons hok. Alle andere kippies bedankt voor de felicitaties afgelopen zaterdag. Ben weer een jaartje ouder geworden en lekker in de watten gelegd.

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ dag, ik heb je helemaal niet gefeliciteerd... :oops:

Nog van harte met je verjaardag meid! Heb je een leuke dag gehad?

10. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes

Ik heb het weekend ook af en toe wel ff bijgelezen, maar niet gereageerd :oops: , we waren het weekend bij mijn ouders en de hele familie was er aanwezig. Heerlijk buiten gezeten.....

@ Maykuh en giegel Welkom hier....

@ Linnie heb je een leuk weekend gehad? Veel suc6 vandaag bij de gyn.

@ Yojo, ik zou me ok nog niet te druk maken. Japie is nu natuurlijk ook nog best lein en heeft genoeg ruimte om zich te verstoppen. Zou vanmiddag bij de vk idd vragen om een inwendige echo. Veel suc6...

@ Deli, wat vervelend dat je zo'n rugpijn had. Doe maar lekker rustig aan vandaag...........

@ Dag, De volgende keer dat je nu weer jarig bent zijn jullie met zijn drieen ;) . Suc 6 bij de vk vandaag....

@ Judibi, vandaag ook voor jou een beetje spannend he? Suc 6 meis. Hoop dat de behandeling bij jullie suc6 zal hebben..

@ Juffie, dat klinkt idd als een drukke dag. Veel suc6, hopen dat de dag een beetje snel om wil........

@ Mupkuh gezellige middag gehad gisteren?
    Ik ga ook voor je veren dat het deze keer raak mag zijn.

@ Kristel ook voor jou draait het veermodus..............

@ Queenbee, heb je je het weekend een beetje kunnen vermaken? Vandaag nog lekker vrij, op boodschappen doen na ;) ?

PS, waar zijn de banners, kaal zo op de site :)

Alle andere kippies een dikke knuf voor jullie.
    Groetjes Lienakip

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Liena! Dus je hebt een lekker weekend gehad? Het was ook wel heerlijk weer he, om buiten te zitten!

Vandaag is de grote dag he meis! Of beter gezegd, een van de grote dagen deze week :D Nog ff dan zie je het wondertje in je buik! Ben je nerveus?

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Linny, succes bij de gyn.

@ Liena, thanks meid ik hoop het ook.

MupKip's temps is weer omhoog. Mijn nod is woensdag ik zit zo te twijfelen of ik moet testen.

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ik en nerveus ;) ?

Ja het is idd een van de grote dagen deze week, maar voor die van vandaag ben ik toch wel heel erg zenuwachtig, hier zie ik meer tegenop dan aanstaande vrijdag.
    Vannacht al niet echt goed geslapen en vanmorgen al voor dag en dauw wakker :) .
    Gelukkig is haantje vandaag ook thuis. Hij heeft het met zijn werk zo kunnen regelen dat hij vanmorgen thuis kan werken. Dus hij werkt nu, maar is toch lekker thuis. Dat is echt heerlijk.....

Het weekend was het idd heerlijk weer. Heb je ondanks je rugpijn ook een beetje kunnen genieten?

14. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    O Mup, spannend hoor..... Aanstaande woensdag je NOD?
    Eigenlijk moet je dus nog ff geduld hebben met testen he, al is dat wel heel moeilijk. Maar stel dat het wel raak is heeft je lijf nu nog twee dagen om extra HCG aan te maken, dus verdubbeld ht zich nog een keer..........
    Ben benieuwd of je het kan volhouden ;) . VVEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mup, klinkt goed! Spannend meis! Ik zou toch even wachten als ik jou was... Maar, wie ben ik!

@ Liena, snap dat je nerveus bent! Het is ook niet niks en je hoort van alles! Gelukkig is je haantje lekker thuis en je hoeft ook niet al te lang te wachten, 2 uur is nog redelijk vroeg!

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ Liena succes en veel plezier vanmiddag!

@ Linnie hoe was je weekend en succes bij de gyn!

Ik mag zo naar de vk....spannend toch ook wel weer een beetje.

@ Alle nieuwe kippetjes WELKOM!

@ Iedereen FIJNE DAG EN TOK LATER!

17. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    :) , ja 14.00 uur is idd nog aardig op tijd, al voelt het of de tijd ontzettend langzaam gaat............ Maar goed we gaan straks gewoon ff aan het werk en dan vliegt de tijd om denk ik . We moeten in huis de boel een beetje reorganiseren omdat er donderdag 12 mensen komen slapen hihi. Maar daar hebben we wel heel veel zin in. En zoals het nu lijkt wordt het ook nog redelijk weer vrijdag...........

En hoe gaat het bij jullie thuis met de keuken?

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Yojo, nogmaals suc 6 meis.

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Alle dames die vandaag ook naar de vk mogen....veel succes!

Spannend hoor die termijnecho! Maar vooral ook mooi.

Liena, na vandaag weer aftellen naar vrijdag. Ik ga in ieder geval veren voor stralend weer.

Deli.......toch nog bedankt hoor! Was een leuke dag. Ben lekker verwend met kadootjes. Hoe is het nu met je rug? Al wat beter hoop ik.

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yootje, die eerste afspraken bij de vk zijn altijd spannend! Toen ik eenmaal de kleine goed voelde vond ik het niet meer zo spannend maar als je niks ziet en voelt blijft het allemaal maar afwachten he! Laat je snel wat horen, heel veel succes en plezier in ieder geval!

@ Liena, dat klinkt als een drukke boel! Wel gezellig! En het zou wel mooi zijn als jullie goed weer hebben natuurlijk! Niet te warm maar lekker droog en aangenaam! Komt vast helemaal goed! En jezelf lekker bezig houden is ideaal voor zulke afspraken :D ik had voor mijn eerste echo gewoon gewerkt tot 14.30 uur geloof ik en toen snel naar huis, haantje ophalen... Ik had helemaal geen tijd om supernerveus te worden totdat we daar zaten hahaha... Komt goed meid!

Met de keuken..... Grrrrrrrrr... Vorige week is de apparatuur binnen gekomen en het kookstel is te groot dus die moet terug de afm. komen niet overeen met wat er besteld is en ze hebben de verkeerde koelkast geleverd of besteld, weet niet precies waar de fout zit maar er moest een vriesvak in zitten en deze ontbreekt! Dus we zijn er nu achteraan om dat snel voor elkaar te krijgen. Verder is het nog steeds wachten op het aanrechtblad want ook die laat op zich wachten... Zul je altijd zien he! Heb je weinig tijd gaat het tegen zitten! Hoop dat het over 2 weken in orde is in ieder geval zodat ik wel met keuken en inmiddels schoongepoetst huis mijn verlof in kan!

Deel Deze Pagina