oke yojo, dat wist ik niet. dacht echt dat je dat pas later had als je buik echt groot gaat worden. thanx voor de info
Ik had ook positieve ovutesten toen ik zwanger was...heb het meerdere keren geprobeerd. Spannend hoor! Ga maar gauw een testje halen
bah deli. misschien komt dat ook omdat je er nu lekker aan toe kan geven. gewoon lekker uitrusten dan maar he.. maar kan me voorstellen dat het wel erg vervelend is hoor!
hoi Sylvia, oh dat klinkt goed haha ik had het vanmiddag ook ergens gelezen maar de reacties waren verdeeld. dankje voor je reactie!
Ja Juffie, vervelend is het wel. Maar goed, vandaag een luie dag morgen weer wat doen... Heb ook al de hele tijd een beetje hoofdpijn dus dat helpt ook niet! Maar ja... Iedereen heeft van die dagen.
@ yootje, fijne avond meid! @ Pooh, ik heb ook verdeelde reacties gelezen hierover... Het kan een goed teken zijn inderdaad maar een posi zwtest is natuurlijk waar we voor gaan!
meiden ga de laptop maar eens uitzetten. haantje komt ook zo thuis en ga zo lekker bami maken. Kom vanavond vast nog wel even kijken. XXX
@ Pooh had eergisternacht slecht geslapen en gister een vermoeiende dag dus ik hoop dat het daar door komt en ik nog wel eea kan doen de aankomende tijd Vanavond begint de cursus borstvoeding en duurt tot 10 uur dus zo heel vroeg zal ik niet naar bed gaan maar dat geeft niet, heb vanmiddag niks gedaan behalve liggen/eten/drinken/eten/drinken
Fijne avond juffie! Ik ga ook afsluiten, nog ff met de voetjes omhoog... Pooh, succes nog met afwachten, als ik morgen weer online kom hoop ik je te kunnen feliciteren! Rustig aan meiden en iedereen een fijne avond gewenst! xxx