[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    deli, fijne avond

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    goede middag nog kipjes;

Miranda; wat een fijn nieuws. Ik hoop echt dat alles goed mag gaan bij jullie. Lekker op vakantie en genieten.

Pooh; Ik had steeds positieve ovulatietesten, alleen was het geen licht tweede streepje maar echt heel donker zoals de teststreep.
    Ik hoop echt dat je zwanger bent, je maakt het wel spannend in iedergeval :D :D

Deli; lekker rusten meis.

Yoyo; dus weer een fris en fruitig hondje, das altijd prettig.

Juffie; Ik vind je babykamer erg mooi. super leuk om te zien dat je buik zo mooi aan het groeien is. Was het gezellig bij Liena?

Liena; Hoe voel jij je verder? Was het gezellig met Juffie?

Mijn dag is vandaag ook minder positief; Ik heb pijn op mijn borst en ben echt zo vermoeid gewoon :cry: Dit is niet zo'n goed teken voor mij en ben dan ook maar eerder naar huis gegaan.
    Wat betreft gister, laat ze maar mooi in de stront zakken. Ik hoef ze niet meer te zien... (lekker koppig) Misschien stelde ik me ook wel aan, maar toch, het gaat om het princiepe hahaha

Heb wat meer steekjes in mijn buik. Ik hoop niet dat mijn stress momenteel te veel op het kindje gaan slaan. Ach heb nu weekend dus dat komt vast wel goed hahahaha

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mink, vervelend dat je je niet zo lekker voelt. Stress zeg je... gelukkig heb je nu weekend, lekker relaxen meid! Ga je nog wat leuks doen dit weekend?

Wanneer had jij die pos ovutesten?

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, dat is echt heel goed nieuws. Kan het geen rest hcg zijn van je windei. Sorry wil je positiviteit niet weg nemen. Ben super blij voor je :D

@ rest, reageer later even. Ga eerst eten. En... hoop vanavond een miljoentje te winnen :)

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pooh, hoe gaat het met jou?

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nee mupkuh, hij zei duidelijk dat het n zwangerschap is van tussen de 5 en 6 weken.
    Hij wil mij dus wel morgenvroeg nog voor n echo zien om te kijken hoe we er voor staan!

@Pooh, idd in je bloed kunnen ze dus veel meer vinden, zie maar bij mij. Hij dacht n windei maar nu uit n bloedonderzoek hebben ze dus gevonden dat ik dus gewoon nog zwanger ben.

Met mij gaat t verder wel goed hoor, n beetje gestress omdat ik alles opruim en dan loopt er zo'n klein klein klein ettertje rond die mij nu op t moment bloed onder mijn nagels vandaan haalt. Zij is op iedereen aan t bemoeien en als ik nee zeg dan gaat ze er flink tegenin.... VRESELIJK.
    Maar morgenavond zitten wij in de auto dus hopelijk is het dan goed.

Liefs miranda

7. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Pooh; ik weet nog niet wat ik ga doen, dit weekend. Ik denk gewoon even niks. Voel me echt rot gewoon. Ik snap zelf ook niet wat er ineens met me aan de hand is :(
    Ik had een week voor mijn test steeds positieve ovutesten. Ook steeds een smili van cb test heel apart

Miranda; lekker opvakantie en hoep dat de kids het je dan wat makkelijker maken hahaha spannend bij de ech. Ik veer voor jullie

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mirande, super zeg meid! En probeer niet te stressen ;)

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: rustig aan meid! nu lekker weekend dus dan maar even heerlijk uitrusten!

miranda: succes met de laatste inpakdingen. en laat je het ons nog weten hoe de echo was voor jullie weg gaan?

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja tuurlijk Juffie, ik ga niet op vakantie voor eerst mijn kippenvriendinnen gesproken te hebben hahahaha
    Ik probeer om nog n plaatje in album te krijgen morgen maar of dat gaat lukken tja.... dat weet ik niet.
    Zo de koffers zijn gepakt, morgenvroeg echo en daarna met de buuf de laatste boodschappen in huis halen. Dan de bedden verschonen en nog n wasje aanzetten en als t me lukt nog in de droger doen. Nog de huiskamer stofzugen en dweilen. En mijn kamer nog even opruimen en dan ben ik klaar voor vertrek. Dan langs ma om de huis- en autosleutels af te geven zodat ze mij katten kan verzorgen en dan op naar Helmond!
    Joost mag weten hoe laat dat zal worden maar dat zien we wel hoor alles op t gemakkie!

Jeetje als ik dit zo lees en intik dan is dat nog best wel veel. Ik denk dat ik nu maar de slaapkamer doe.

nouja ik laat jullie morgen echt wel iets weten hoor!

doei lieverds!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pff miranda dat wordt nog even hard werken voor je van je vakantie kan gaan genieten...
    wacht met spanning je berichtje af!

Slaap lekker allemaal en tok morgen weer

XXX

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Vanavond erg veel last van me buik en liezen...pff alsof ik gisteren een maraton gelopen heb. Moe en spierpijn gevoel.
    Geen ongi en ook geen klachten van een aankomende ongi.
    Morgen belt de HA tussen 11 en 12 dus daarna weet ik hopelijk meer.

En Mup, miljoen gewonnen? haha

Miran, denk aan je. succes morgen, denk aan je! Kom morgen wel ff kijken of je al wat hebt getokt over de echo.

kus en knuff van een pijnlijk, onzeker en zenuwachtig kippetje.....

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    :( ik kreeg bericht meer dat er was getokt....dacht al wat zijn ze stil....

Zo ik heb een stuk van m'n haar af en highlights erin. Tis niet heel kort maar voor mijn gevoel wel hahahah

Hoe is het met de dames?

Miran HELE FIJNE VAKANTIE! En succes bij je echo!

Pooh Succes met de HA!

ALL een fijne dag en tok jullie vanavond!

14. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes....

@ Miranda, heel veel suc6 bij de echo strakkies en ga heel hard veren dat je idd met goed nieuws terug mag komen en dan zorgeloos van je vakantie kan genieten... VVVEEEEEERRRRRRRRRRR.........
    Alvst een heel fijne vakantie en nog suc6 met het regelen van de laatste dingetjes!

@ Pooh, hoop voor je dat de ongi nog steeds niet aanwezig is en dat de huisarts je idd ff bloed wil laten prikken. Zou fijn zijn als je wat duidelijkheid kreeg. Ik had idd ook positieve ovulatietesten toen ik zwanger bleek te zijn! Hoop dat dat voor jou ook geldt ;) . Is je temp ook nog steeds hoog? VVVEEEERRRRRRRRRRR...........
    Wel fijn trouwens dat je je spanning hebt kunnen delen met je mams. Toch wel lekker dat zij nu op de hoogte is of niet?
    Dat boekje van Kluun hoor ik idd allemaal erg pos verhalen over. Waar kun je dat boekje kopen?

@ Penr, bij jou ook nog geen tekenen van ongi?
    Spannend allemaal hoor, merk gewoon dat zelfs ik zenuwachtig wordt voor alle in spanning zittende kippetjes :D , hoop echt dat er straks weer een aantal kippetjes een kuiken verwachten!
    Dus ook voor jou VVVEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRR.............

@ Riddle, gisteren de stapel werk een beetje weg kunnen werken? Hoe gaat het verder met je?

@ Queenbee, gisteren ook nog een lekker rustig dagje gehad ;) ?
    Dus ook al druk bezig met de voorbereidingen van de bevalling, spannend allemaal hoor!
    Vannacht weer een beetje warm kunnen slapen :D ? Ik heb het 's nachts juist heel erg warm en slaap alleen onder een laken en dat terwijl ik normaal een giga koudkleum ben :)

@ Yojo, wat ziet je hondje er weer lekker fris uit zeg ;) , en jij zelf ook weer een heel andere look? Is altijd wel weer lekker he? Ik voel me dan ook vaak weer een heel ander mens :D ..............

@ Deli, gisteren toch nog ff lekker bij kunnen slapen? Je hebt groot gelijk, nu kan het nog ;) . Kan idd best zo zijn dat je nu zo moe bent doordat je er nu eindelijk aan toe kan geven meis! Neem de rust gewoon die je nodig bent. Dikke knuffel....
    En met de klossen etc. is het ook allemaal gelukt?
    Hoe gaat het op het moment met de jeuk? Wordt het al weer wat beter of breidt het zich nog steeds uit?
    Fijn dat jullie keuken nu echt bijna klaar is, was echt een hele onderneming zeg!
    Kunnen ze je op het werk niet zolang missen ;) , je hebt gelijk dat je daar meteen achteraan zit, want voor je het weet loop je 2 weken verlof mis, waar je toch echt recht op hebt!
    Hoe was de cursus gisteravond? Veel info gekregen?

@ Mink, doe maar lekker rustig aan meis, ff lekker bijkomen het weekend! Je hebt groot gelijk dat je wat eerder naar huis bent gegaan.
    Die steekjes kunnen natuurlijk ook gewoon komen doordat je buik aan het groeien is. Laat je koppie niet op hol brengen hoor, dat zijn ze niet waard! En idd komt wel goed schatje ;)
    Met mij gaat het best goed, bijna vakantie. Vanmiddag vertrekken we voor een weekje naar Drenthe, heb er ontzettend veel zin in. We gaan een weekje bij mijn ouders logeren. We wilden eerst gaan kamperen, maar het weer lijkt niet zo heel gunstig.....

@ Mupkuh, hoe is het gisteravond afgelopen met de miljoenen ;) .

@ Daydreamer, heb je al een tijdje gemist! Hoe gaat het met je?

@ En Nata met jou ook alles goed meis?

@ Judibi nog op vakantie?

@ Maria, bij jou ook alles goed meis? Druk bezig met werken? Heb je het weekend vrij? Zijn jullie ook al begonnen met de babykamer?

@ Juffie, ik vond het ook erg gezellie gisteren en idd heerlijk om zo te tokken he :D ? Het hartje van je kleine was idd erg gaaf om te horen!
    Was de weg terug idd een korter?
    Haantje zei al dat we het goed vol hadden gehouden :) ........

Hebben jullie ook dat jullie 's nachts zo giga aan het dromen zijn? Wordt er soms helemaal niet goed van en dan ook nog van die heel stomme dingen?
    En mijn buik lijkt op het moment wel een skippiebal, voelt echt mega en het lijkt of mijn vel veel te strak erom heen zit :cry:.Ach het hoort er vast bij, maar vind het soms gewoon een beetje moeilijk en het helpt om het even van me af te tikken, dus sorry kippetjes, moest ff klagen hoor :oops:. Maar het lucht wel op......
    Maar verder gaat het goed met me hoor ;) , volgende week stof uitzoeken voor de wieg enzo, dus gaat helemaal goed komen!

Knuf Liena

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen kippies,

liena:jij bent ook weer lekker op tijd vandaag.. alles al ingepakt? Naar mijn idee was de terug weg wel korter. Volgens barry is het wel langer. maarja omdat je gewoon door kunt rijden, rijdt het wel sneller..
    en geen zorgen om je buik hoor meid. je hebt een prachtige buik al..

miranda: succes straks. Ik denk aan je!

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Hey Juffie, ik denk dat het idd korter lijkt doordat je door kan rijden!
    Heb vandaag volgens mij gewoon ff een moeilijk dagje ten aanzien van mijn buik, begon vanmorgen met het opstaan al :( . Dus het ontbijt zal straks wel een strijd worden met mijn gevoel denk ik, maar weet dat het voor ons smurfje wel moet! En ik ben tenslotte de baas ;) .......
    En hoe gaat ie bij jou? Nog steeds last van je liezen?

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja voor je smurfje moet je gewoon een broodje eten meis. Maar dat lukt je vast wel! Je buik is niet zo maar dikker aan het worden. er zit een prachtig ukje in. Denk daar maar aan!
    gelukkig geen last meer nu van mij buik. gistermiddag ook steeds steken onderin.. als ik bukte, of van de bank opstond of zo. nu voel ik niets meer..

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Liena..dat boekje van Kluun is heel makkelijk te bestellen bij bol.com en ik vind het echt een aanrader! Enne....lekker broodje eten. Vind die kleine uk heerlijk. En wat hij ook heerlijk vind is ruimte in je buik dus een dikkere buik is echt voor een goed doel (maar dat wist je al). Je bent naar mijn idee intussen heel sterk geworden dus zet hem op!

Miranda...succes met de echo!

Pooh...ik vind het toch wel heel spannend hoor! Ik had ook het gevoel dat ik een marathon gelopen had en erge spierpijn in buik en liezen. Ik veeeeer heel erg hard voor je!

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Kippies

@Miran..succes zometeen meis!

@Deli..iddd rustig aan doen hoor, het heet niet voor iet zwangerschapsverlof ;)

@Liena...goed proberen te eten hoor!...

@Pooh...hebbie al getest? ben zoooo nieuwschierig :)

Pfff eigenlijk wens ik gewoon iedereen het beste....mezelf natuurlijk ook :)

Hier gaat et mwah :rolleyes: ....werk is niet af en vrees dat het me ook niet gaat lukken voor de vakantie maar zit er een beetke doorheen dus misschien ff wat eerder weg vandaag, in het weekeinde ff bijtanken en dan nog 1 week er vol tegenaan!

Vanmorgen weer paar felle en gemene scheurende achtige steken in mijn onderbuik....kent iemand dit?
    En ja Liena, ben nu wel niet zwanger maar droom een dag of 3 a 4 achter elkaar al vreselijk druk en zo..ben altijd wel een dromer maar nu?.... :rolleyes: gek van te worden haha

Nou kippies ik ga ff een bakkie koffie halen en dan zien jullie me zo weer :D

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hoi Riedel! Goedemorgen.
    Hoe raar kan je soms dromen! Ik ben ook een echte dromer. Elke nacht maak ik de raarste dingen mee.
    Dat scheurende gevoel in je buik ken ik niet. Ik zou zeggen hou het in de gaten en als het blijft even een telefoonje er aan wagen.

Deel Deze Pagina