goede morgen allemaal. @ liena nee nog niet ongi maar wel heel misselijk. heb een test gedaan maar deze was neg. temp was wel weer hoger vanmorgen. dus het is afwachten. @miranda succes met de echo ik veer voor je en een fijne vakantie @pooh succes vandaag met de ha ik veer voor je voor de rest een hele fijne en rustige dag vandaag.
Oh Penr, wist niet dat jij ook zo in spanning zit. Sorry, heb ik even overheen gelezen denk ik. **schaam**schaam**schaam** Ik veer natuurlijk ook heel hard voor jou!
Ja weet niet of ik het echt als een scheurend gevoel kan omschrijven...gewoon hele felle gemene trekkende steken onderin....nou ja zal wel gewoon beetje een oververmoeid lijf zijn...verder is het voor eventuele klachtjes nog veel te vroeg.... Van dat dromen wordt ik soms wel eens gek haha wordt af en toe moeier wakker als dat ik opsta...
geeft niet dag. ja vandaag is me nod dag dus tis afwachten. allen van dat wachten wordt je niet echt vrolijker van.
Nee kan het me voorstellen penr. Wachten duurt heel lang! Succes meid, ik hoop het van harte voor je. Riedel..idd maar lekker even rustig aan doen dan!
nou dames ik tok jullie vanavond weer ga nog even op bed liggen voor ik vanmiddag ga werken. succes allemaal en een fijne dag toegewenst.
spannend hoor penr.. hoop dat je ongi de komende 9 maanden lekker weg blijft! rid:herken het ook niet echt.. inderdaad even lekker rustig aan doen dan maar. dag: hoe gaat het met jou?
Goedemorgen allemaaaaaaaaal Ik ben vandaag wel iets fris en fruitiger als gister volgens mij @ Liena, tja ik schrok toen ik de brief kreeg van m'n werk! Dacht al als ik maar niet moet vechten voor m'n gelijk maar na 1 mail kreeg ik reactie dat er een nieuwe brief was gepost omdat ik gelijk had, gelukkig! De cursus was zeker informatief! Ik zou een mail krijgen wanneer die begon maar hadden ze m'n adres niet goed opgeschreven dus ik werd gister middag gebeld dat het gister avond begon helemaal geen zin maar dacht ik ga toch maar! Nu nog 2 avonden te gaan... Wat leuk dat juffie en jij zo dicht bij elkaar wonen, gezellig toch! Jullie lopen met elkaar op dus dat is wel super natuurlijk! En ik vind het heel knap van je hoe je om gaat met je buikje meis! Het zal nog wel vaker even schrikken zijn maar gelukkig kun je dat gevoel de baas en weet je heel goed waar het voor is! Dus ik zou zeggen eet smakelijk en denk maar aan die kleine die er van geniet! Ik ben me pas te buiten gegaan gister was nog laat een film aan het kijken en dacht aan een zak chips die al de hele week netjes in de kast was blijven liggen........Die ligt nu dus leeg in de prullenbak... Doen we maar niet meer @ Penr, vandaag je NOD, meis wat spannend! Wanneer ga je testen? @ Miran, denk aan je meis hopelijk horen we snel wat van je! @ Yootje, ben benieuwd naar je kapsel! Hopelijk ben je er helemaal gelukkig mee! Ik heb altijd maar hetzelfde durf nooit zo goed.... @ dag, ben je al op kraamvisite geweest of heb ik dat gemist? @ Riedel, de bekende laatste loodjes voor de vakantie meis! Probeer je niet al te gek te maken op je werk, meer als je best kun je niet doen! Nog ff heb je lekker vakantie! @ Juffie, vervelend die steken! Ik heb ze ook een paar keer gehad maar alleen als ik op mijn rug lag en keihard moest lachen of niesen dus meer bij onverwachte bewegingen ik vond ze wel erg gemeen gelukkig heb je nu geen last.... @ alle kipjes die ik niet heb genoemd, sorrrrryyyy denk wel aan jullie hoor! Vandaag wil ik weer eea doen want ik loop achter op mijn schema. Wil graag het dressoir uitpakken. Dus ik heb bedacht dat ik gewoon iedere dag 1 of 2 dingen ga doen ipv 6 dan moet het vast goed gaan en die kleine moet gewoon net zo lang blijven zitten tot ik klaar ben met alles wat ik wil
@ Mup, beter iets dan niets Nou dames, jullie zijn gevlogen met z'n allen volgens mij! Ik ga maar effe een ontbijtje maken voor mezelf.
Liena...met mij gaat het prima. De 22e heb ik de 20 weken echo en dat vind ik wel erg spannend. 1 september heb ik een afspraak staan voor een pret echo! En ik ben natuurlijk zo trots als een pauw mijn petekindje. Hij is zooooo knap. Deli...fijn dat je een beetje bij hebt kunnen tanken. Ik ben inderdaad woensdag gelijk even in het ziekenhuis geweest en heb de kleine Bram al even vast mogen houden **smelt** Ben er nu wel erg gevoelig voor merk ik. De tranen van blijdschap zaten erg hoog. Gisterenmiddag ook nog even langs geweest maar toen probeerde ze net te voeden dus ben ik weer gegaan. Vanavond gaan we weer eventjes. Ik hoop dat ik dan een glimp op kan vangen van moeder en kind! Mijn schoonzus moet nog echt aansterken en ligt nog te bed. De bv wil ook niet echt lukken dus dat geeft een beetje stress voor het kersverse gezin. Als dat vandaag niet beter gaat gaan ze over op de fles.
@ dag, kan me voorstellen dat je daar van smelt! Nu helemaal! Hopelijk wil het een beetje lukken met de bv, het zou jammer zijn als ze zouden afhaken. Dat hoor je zo vaak daarom ben ik toch maar die cursus gaan doen zodat je wat beter weet wat je te wachten staat het is toch een hele investering! Maar gelukkig gaat alles verder goed met ze! Zo lig jij straks ook
Goeiemorgen kippies! Kom jullie allen een hele fijne dag wensen! Zal vandaag niet veel online zijn, krijg zo visite van een vriendin van me met haar 2 kids, eindelijk speelkameraadjes voor Jamie , en vanmiddag ben ik ook van plan niet veel/niks te doen. Voel me eigenlijk nog steeds niet helemaal lekker, mijn liezen doen zeer en mijn handen doen niet wat ik wil. Ik kan mijn vingers amper buigen, voelt zo raar. Heb net even snel de stofzuiger door het huis gehaald, maar de stang kon ik amper vasthouden.. Zal ook wel bij de laatste loodjes horen.. Kwam ff spieken of er al nieuws was van Miranda, maar nog niet dus. Miran, als je dit nog leest, een hele fijne vakantie gewenst en geniet er van! Knuff! En voor alle overige kippies ook een hele dikke knuff van mij! *KNUFF*! Xx
Klopt Deli...die cursus lijkt mij ook heel zinvol. Mijn moeder is gelukkig ook 20 kraamverzorgster geweest en kan mij straks ook helpen met aanleggen. Is toch extra vertrouwd. Mijn schoonzus is niet echt iemand die snel afhaakt en wil het daarom vandaag ook nog proberen. De kraamhulp raadde tepelhoedjes aan omdat haar tepels te zacht zijn. Bram hapt wel aan zeg maar maar drink vervolgens niet. Zodra hij een harde speen in zijn mondje krijgt van bijv. flesje zuigt hij als een gek. Ik hoop dat het nu met de hoedjes gaat lukken want mijn schoonzusje gaat er echt voor. Ik zag dat de cursus bij jou 3 avonden duurt. Bij ons in de regio is het 1 bijeenkomst van 2 uurtjes. Daar zette ik wel even vraagtekens bij want als ik dat in 2 uur moet leren dan weet ik het ook niet.
@ QB, jij hoeft niet heel erg lang meer toch. Kippetjes, misschien is het een leuk idee. Als we een poll-lijstje maken. Om te kijken wanneer wij denken dat de QB en Deli gaan bevallen.
@ Queenie, sterkte meid! Gewoon lekker rustig aan doen en de boel de boel laten! (kan ik wel zeggen, heb er zelf ook moeite mee) @ Dag, over die zachte tepels heb ik gister ook wat gehoord! Ze zei dat het normaal gesproken niet nodig was om je tepels te harden omdat ze daar zelf voor zorgen maar ze zei dat vaak de tip werd gegeven om er met een handdoek overheen te gaan ofzo?! Ik heb niet alles kunnen onthouden, duurde nl. 2 uur. Een vriendin van mij moest ook met van die tepelhoedjes aan de gang en uiteindelijk was het allemaal geen succes... Balen lijkt me dat! Daarom denk ik, ik wil er zoveel mogelijk zelf van weten want je krijgt straks zoveel adviezen van iedereen. Deze cusus is van de vereniging voor borstvoeding oid, 3 avonden van 2 uur en straks in de kraamtijd konden we ook altijd haar bellen als we met vragen zaten dus dat is allemaal wel prettig. Volg. week krijgen we het cursusboekje dan kan ik je precies vertellen hoe ze heten misschien kun je dan eens kijken of ze ook in jou buurt zitten?
POLL Bevalling Delikip Denkt zelf --> 11 augustus --> geslacht? POLL Bevalling Queenie Denkt zelf --> ... --> geslacht?