haha zie wel dat er weinig meisjes geboren gaan worden als we de poll's mogen geloven! @Kristel...ja zou zeker even bellen als je ziek blijft, je weet nooit...hoest verder met je?
Hey diepvrieskippie Ik hoop niet dat je iets vervelends hebt opgelopen op vakantie. Misschien is het gewoon van de weersverandering? Een griepje... Hoe dan ook, niet prettig natuurlijk! Hopelijk knap je snel op en anders moet je zeker even langs de ha! Het hoeft ook niet allemaal in 1 dag klaar te zijn idd maar het zou wel lekker zijn ik kan pas rusten als ik in ieder kamertje tevreden kan rondkijken omdat alles op orde is! Maar dat komt wel. Ga mezelf niet meer gek maken en voorbij lopen! Ik had zeker wel wat in de cursus, heeeeeeel veel info en heb het gewoon over me heen laten komen! Het gaat mij er meer om dat als het straks niet wil vlotten of ik voel me onzeker ik zelf de nodige info achter in mijn hoofd heb en niet alleen moet afgaan van wat andere zeggen want de een zegt dit en de ander zegt dat... En volgens mij kun je dat in zo'n stressvolle periode net na de bevalling niet hebben! Je moet zo'n kindje minimaal 8 x per 24 uur aanleggen dus je bent zo'n beetje om de 2/3 uur bezig met voeden als het dan tegen zit en je zelf niet goed weet hoe en wat word je volgens mij knettergek! Maar goed, we zullen zien. First things first, eerst moet die baby er komen natuurlijk Heb net de vaatwasser ingeruimd, ga nu de rest in de keuken een beetje opruimen zodat mijn haantje er straks goed bij kan en dan ga ik met het dressoir aan de gang... Maar moet op de tijd letten want mijn schoonouders komen me om 16.30 uur ophalen, ik mag mee pannenkoeken eten en ik moet ook nog boodschapjes doen en voor m'n haantje wat te eten maken.... Hmmm.... Ga maar snel aan de slag dan!
goede morguh Zo eindelijk een vrij dagje vandaag. Voel me iets beter, maar nog niet echt vrolijk... Ik denk deli dat jij bevalt op 8 augustus van een meisje Ik denk dat queenie bevalt op 1 augustus van een jongetje Zo ik moet nog een opdracht maken voor mijn licencie. Dus tok laters
ff een kort berichtje van mij. moet zo me nichtje uit school halen. Ze neemt een vriendje mee haha dan met hun naar me schoonmoeder dus ben er vanmiddag weer. De HA belde, hij zei dat het raar is nu als ik altijd een regelmatige cyclus hebt gehad maar dat hij het wel vaker mee maakt dat vrouwen pas laat een pos test in handen hebben. Hij zei dat de zw testen die te koop zijn gevoelig genoeg zijn en ziet nu geen reden voor een bloedtest.... Moet over 2 a 3 weken bij hem langskomen, als ik dan nog niet ongi ben... Niet veel wijzer van geworden dus. Ga vanmiddag dus maar verschillende merken testen in huis halen, heb ik het weekend wat te doen haha. Pff geen ongi en ook geen ongi klachten hier nog. Veel last van me buik en borsten, nog steeds! Miran, hoe is het met jou gegaan? Tok jullie vanmiddag dames en dan doe ik mee met de poll.
Zit net eens op de calculator te spieken en vandaag zou als het gelukt is mijn innesteldag zijn...misschien dat ik daar wel last van heb qua die pijntjes vandaag
[POLL Bevalling Delikip, uitgerekend op 06/08/08 Denkt zelf --> 11 augustus --> haantje MupKip --> 1 augustus --> kippetje Riedelkip --> 13 augustus --> haantje Droomkip --> 6 augustus --> haantje Diepvrieskip --> 9 augustus --> haantje penr --> 2 augustus --> haantje POLL Bevalling Queenie, uitgerekend op 05/08/08 Denkt zelf --> eind juli --> geslacht? DeliKip --> 24 juli --> haantje MupKip --> 26 juli --> haantje Riedelkip --> 30 juli --> haantje Droomkip --> 1 aug --> kippetje Diepvrieskip --> 1 of 2 aug --> haantje penr --> 30 juli --> kippetje
net even op kraamvisite geweest. Leuk hoor. wel wat verlaat het jongetje is al bijna 2 maanden maar was 5 wk te vroeg geboren. schatje hoor! zal even nadenken over de poll. XXX
hoe zet ik mijn ding er nou onder zonder alles opnieuw te moeten doen? Is er een kippie zo aardig mijn gok er even onder te zetten.. ben echt zo slecht hierin Delikip: 8 augustus en denk een kippetje Queenie: 3 augustus en denk een haantje. bedankt!
@ Pooh, wat vervelend zeg dat je nog in onzekerheid zit! Maar uhhh, wij blijven voor je veren meis! Ik zou gewoon nog eens testen als ik jou was @ Riedel, zeg ff tegen je buik dat eitje en zaadje goed hun best moeten doen dan vandaag Heb de andere gokjes ff toegevoegd in de lijst hoor!
POLL Bevalling Delikip, uitgerekend op 06/08/08 Denkt zelf --> 11 augustus --> haantje MupKip --> 1 augustus --> kippetje Riedelkip --> 13 augustus --> haantje Droomkip --> 6 augustus --> haantje Diepvrieskip --> 9 augustus --> haantje penr --> 2 augustus --> haantje Mink --> 8 augustus --> kippetje Juffie --> 8 augustus --> kippetje POLL Bevalling Queenie, uitgerekend op 05/08/08 Denkt zelf --> eind juli --> geslacht? DeliKip --> 24 juli --> haantje MupKip --> 26 juli --> haantje Riedelkip --> 30 juli --> haantje Droomkip --> 1 aug --> kippetje Diepvrieskip --> 1 of 2 aug --> haantje penr --> 30 juli --> kippetje Mink --> 1 augustus --> haantje Juffie --> 3 augustus --> haantje
pooh: nu weet je dus nog niet En we blijven inderdaad heel hard veren! (de veren vliegen hier al de kamer rond )
POLL Bevalling Delikip, uitgerekend op 06/08/08 Denkt zelf --> 11 augustus --> haantje MupKip --> 1 augustus --> kippetje Riedelkip --> 13 augustus --> haantje Droomkip --> 6 augustus --> haantje Diepvrieskip --> 9 augustus --> haantje penr --> 2 augustus --> haantje Mink --> 8 augustus --> kippetje Juffie --> 8 augustus --> kippetje QueenieKippie --> 8 augustus --> haantje POLL Bevalling Queenie, uitgerekend op 05/08/08 Denkt zelf --> 28 juli --> geslacht? Heb echt geen idee... DeliKip --> 24 juli --> haantje MupKip --> 26 juli --> haantje Riedelkip --> 30 juli --> haantje Droomkip --> 1 aug --> kippetje Diepvrieskip --> 1 of 2 aug --> haantje penr --> 30 juli --> kippetje Mink --> 1 augustus --> haantje Juffie --> 3 augustus --> haantje
Zo, heb net ff Deli haar pol ingevuld en bij mezelf 28 juli neergezet. Denk toch dat dat de datum gaat worden... maar geslacht heb ik echt geen flauw idee of voorgevoel van.. Surprise! Visite is net de deur uit, Jamie eet nu een broodje onder het genot van Piet Piraat en gaat straks op bed. Dan kan hier nog ff de stofzuiger doorhalen van alle koekkruimels... Dacht ik vanmiddag mooi verhuiskaartjes en enveloppen voor de geboortekaartjes te gaan schrijven, had ik net 1 kaartje voor mn vriendin geschreven, zodat ze die meteen mee kon nemen, maar dat ging me toch een partijtje moeilijk! Kan mn vingers nog steeds niet goed buigen... vervelend is het wel hoor. Maarja, is niet anders. Tok later allemaal! Xx
Wat leuk die poll hahahaha Pooh; wat maak je het weer spannend zeg! Queen; wat irri als je vingers niet meewerken... Juffie; altijd leuk he, kraamvisite (nou ja bijna altijd lauk hahahah)
Wat een zooi komt er uit zo'n dressoir zeg het is maar goed dat mijn haantje er niet is want dit kippetje heeft een hele vuilniszak vol klaar staan om weg te gooien hij wil altijd alles maar bewaren en ikke NIET! @ Queenie vervelend zeg van je handen, komt het door het vocht? @ Mink, inderdaad niet altijd leuk maar die poll is erg grappig! Er zijn er dus een hoop voor 08/08/08 is wel errrrrug grappig natuurlijk! Nou ik moet nog een klein stukkie dus ga nog maar ff verder... Mijn benen zijn vuurrood van het krabben door het vocht, iew! Maar ja, heb de boel bijna zover op orde, in ieder geval wat ik kan doen want mijn haantje moet de rest doen en dan ga ik echt verloffen
Nou Deli; ik heb respect voor je dat je nog zo hard doorwerkt. Als het klaar is kun je idd goed genieten van je verlof. Ik heb nu al steeds last van mijn rug, (had ik altijd al) dus dat kan nog wat worden hahaha. Ik ga ook even strijken. Dan heb ik dat maar weer gehad hahaha