Tja, weet niet waar het door komt met mn handen/vingers.. ik denk idd vocht, ook al valt het zo op het eerste gezicht best mee.. irritant is het zeker! Enne Deli, niet te veel krabben hoor! Hoe meer je krabt, hoe erger de jeuk wordt! Mink, strijkze! En als je rug niet meewerkt, pak je toch een stoel erbij? Kan je zittend gaan strijken. Mup, aan de klus dus! Xx
nou mup dan weten wij wat jij vanavond gaat doen queenie: vervelend die vingers zeg! Kun je er helemaal niets aan doen? deli: de jeuk blijft dus nu ook je benen al.. nog een paar weekjes meid, dan ben je er van af! mink: lastig die rug. dan maar zittend strijken ofzo.. succes. Ik begin weer in te zakken.. Zo moe weer. elke keer 's middags.. nou ja rustig aan doen. geef er lekker aan toe nog geen nieuws van miranda jammer genoeg.
Hoi Meiden, Ik denk dat ik gister mijn ei heb gehad, had gister ook last van rood/bruin verlies, ook was mijn temp vanmorgen 37.7 ! Wat denken jullie..?
Jaaaaaaaaaaaa die jeuk blijft! Bah! En van krabben krijg ik bultjes en die krab ik weer fijn kapot dus ik ben blij dat ik niet naar het strand ga met deze kapotte benen iew! Ik ben trots op mezelf, heb 1 kast uitgepakt en de kamer netjes gemaakt en de keuken. Nu moet ik alleen nog even boodschappen doen en eten koken voor mijn haantje want die gaat niet mee uit eten met mij en m'n schoonouders. yeaaahhh vruchtbaar slijm strijken klussen uit liefde vermoeidheid lekker eraan toe geven Wat las ik nou nog meer zo snel?! Kweet nie meer!
Hey Mup; klussen uit liefde is natuurlijk altijd goed maar klussen uit liefde met vruchtbaar slijm is natuurlijk nog beter Veel plezier in iedergeval. Wij klussen niet vanaaf, mijn vriend slaapt in een caravan vanacht hahah Juffie goed rusten he. Ik ben ook steeds erg moe vooral rond 15.00 uur begin ik in te kakken Miranda; ben erg benieuwd hoe het met je is? en hoe de echo was? verder alles goed met iedereen. Voor de mensen die in spanning zitten VEEEEEEEEEEERRRRRRRR!
@ Butterfly26, ik denk dat het heel spannend is hopelijk blijft je temp hoog en heb je straks een positest in je handen! @ Mink, van die jeuk kun je echt knetterbek worden idd... Maar ja... Je doet er niks aan! En uhhh, klussen?! Wat is dat? Hier zijn we zo druk met klussen dat er van "klussen" weinig komt.... Van het weekend zal ik mijn haan maar eens even bij de veren pakken
Onze droogtrommel doet het slecht, is ook logisch want dat ding is uit het jaar 0 en nu belde mijn pappie net dat we over 10 dagen een andere krijgen want ben ik toch een mazzelkippie zeg!
@ Juffie, fijn dat het vandaag beter gaat. Die pijn is ook niet echt fijn. Ik heb het ook als ik bijv moet niezen . @ Dag, ik denk dat ik dat boekje dan ook ga bestellen voor mijn haantje en thanks voor de tip, zal eens zoeken op bol.com. Vind je de 20 weken echo spannend? En jullie gaan dus ook voor de pretecho? Wij zitten er ook over te denken om dat te doen, lijkt ons erg leuk nl. En geef je neefje maar een dikke knuffel vanaaf..... @ Riddle, vervelend zijn die dromen he, al moet ik er soms ook wel om lachen, dan slaan ze werkelijk nergens op . Ben ook altijd wel een dromer geweest, ws verwerk ik op die manier waar ik mee bezig ben . Spannend Riddle, hoop dat de pijnscheutjes idd te maken hebben met de innesteling. Ik veer me suf .........VVEEEEERRRRRRR @ Penr, dan blijft het veermodus gewoon draaien! Vandaag is je NOD? Wanneer ga je evt testen dan? @ Deli, goed dus dat je er achteraan hebt gebeld, zo zie je maar dat je zelf goed de boel in de gaten moet houden! Ik vind het ook errug leuk dat Juffie zo dichtbij woont, leer ik hier in de buurt ook wat mensen kennen. Heerlijk om zo over de zwangerschap te kunnen kletsen en idd helemaal omdat we gelijk lopen , we moeten nu ook weer op dezelfde dag naar de VK.. Had de chips wel gesmaakt dan , want dan is het voor een keer toch niet zo heel erg? Ik wou dat ik het kon .... Suc6 met de schoonmaak meis, maar wel rustig aan he .Volgens mij heb je strakkies je huis helemaal op en top. Dikke duim! Geniet vanaaf maar van de pannenkoeken, krijg er ook spontaan zin in @ Mupkuh, dus niet echt veel geluk gisteravond? Ach wie weet een volgende keer... En vandaag vruchtbaar slijm? Dus aan het klussen . Jullie hebben gelijk dat je ook klust uit liefde hoor en niet alleen maar voor een kindje! Het moet wel fijn blijven.... @ Queenbee, wat vervelend dat je handen zo tegenwerken op het moment. Is er niet iets wat je er aan kan doen? @ Kristel, zou best kunnen dat je een griepje hebt natuurlijk, en anders zou ik idd toch ff de huisarts vragen, je weet maar nooit.... De dromen van mij zijn idd ook heel onrustig, soms over dat ik niet zwanger ben, dan ineens samen met mijn mam zwanger, dan miskraam, dan kind kwijt, vergeten te voeden. Allemaal dat soort dingen. Ach hoort gewoon bij mij denk ik ...... @ Mink, fijn dat je je weer iets beter voelt. Geniet van je vrije dagen! Mss een domme vraag hoor maar wat is een licentie? @ Pooh, schiet nog niet echt op dus. Is je temp nog steeds hoog? Blijf gewoon voor je veren! En ook een beetje van je weekend genieten he ? Ben erg benieuwd naar de resultaten van de tests..... @ Butterfly26, denk idd dat je dan je eisprong gisteren hebt gehad. Spannend hoor..... Veel suc6 op het wachtbankje! Ga voor je veren (duimen) @ Miranda, nog geen bericht? Hoop dat het allemaal goed gaat met je...... Ik krijg het ook niet voor elkaar met de poll , maar ik denk: Deli: 13 augustus kippetje Queenbee: 29 juli haantje Meiden ik heb idd heel stoer gewoon mijn ontbijt opgegeten, het was wel iets later dan normaal, maar heb de strijd gewonnen . Thank allen... Verder heb ik de was aan kant, strijken gedaan en alle andere klusjes voor de vakantie afgerond. Nu alleen de kleding die ik heb uitgezocht in de tas stoppen en dan vertrekken we tegen 16.30..... Denk dat ik ook in mijn vakantie nog wel eens kom spieken, want mams heeft ook een pc en voor een aantal kippies is het nog steeds spannend en wil natuurlijk wel grag weten hoe het met een ieder gaat.... Tok gauw...... Knuf Liena
mmm heb ik het gemist of hebben we nog steeds niks van Miranda gehoord?....ik hoopte de hele tijd op een super happy bericht maar niks
Meiden ik ga er een einde aan breien...ben kapot...ik kom vanaaf denk ik nog wel ff spieken om te kijken of we een bericht hebben van Miranda en/of Pooh... Knuffels
een hele fijne vakantie liena! geniet ervan. nou heb lekker aan mijn vermoeidheid toegegeven. heerlijk op de bank geslapen. voel me wel weer iets fitter nu dus moet ik maar vaker doen denk ik. deli: ben trots op wat je allemaal gedaan hebt. en dat met jeuk en een dikke buik. super.. Mag ik wat van jou energie? ga nu even een vriendinnetje halen. haar auto kreeg pech toen ze vorige week van mijn verjaardag naar huis wilde rijden. Dus hier de auto naar de garage gebracht. haal haar nu even van de trein. eet ze gezellig mee. Net alvast lasagne gemaakt (= mijn verslaving mmmmm... ) kom vanavond wel weer. XXX
Hihihihi.... Mijn energie is op Juffie dus kan niks meer weg geven! Morgen weer, zal vroeg op staan om meteen met je te delen! Ik zit te wachten op mijn schoonouders die zullen zo wel hier zijn. Heb boodschapjes nog gedaan en eten zover klaar staan voor mijn haantje. Wilde nog naar de drukker maar daar had ik geen tijd meer voor! Volgende week dan maar... @ Liena, dikke duim voor jou meid! Goed dat je de strijd aan gaat en wint! Ik wens je een hele fijne vakantie en we zien je wel eens spieken af en toen dan @ Riedel, je hebt niks gemist of ik moet het ook gemist hebben maar nog geen nieuws van Miran! Zo, ik sluit af voordat pa en ma hier zijn, fijne avond kippies en eetse! Juffie jij helemaal met je lasagne verslaving, lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Mup, geen geluk in de loterij. Hopelijk meer geluk met zw worden veer veer veer. Vruchtbaarslijm.... Dat wordt klussen meid! Gelukkig ook al gedaan uit iefde dus dat moet goed komen! Rid, hopelijk komen je pijntjes idd van je ei veer veer veer Queen, das ook wat, kun je niet meer normaal schrijven, hopelijk is dat snel over... Een nieuwkomer las ik, Welkom en die temp klinkt goed. Hopelijk snel een pos test in handen. Deli, doe je rustig aan, geniet nou maar van je verlof! Nog niks van Miran gehoord? Vreemd, ben benieuwd hoe de echo was. Als ze al op vakantie is dan horen we pas wat over 2 weken.... geen pc daar. Als ik iemand vergeten ben... sorry denk wel aan jullie hoor! Hier nog steeds dezelfde klachten, wordt er gek van.... Net weer een test gedaan.... Weer maar 1 streepje... snap er niks meer van... Deze test was van test point, 'vroege zwangerschapstest staat erop... Nou als die ook neg is dan denk ik toch dat het niet gelukt is deze ronde... Heb voor de zekerheid nog van cb een doosje gekocht met 2 testen erin.... deze bewaar ik voorlopig nog maar even.\ Meiden ik weet het niet meer....
Temp was vanmorgen 37,0 Vlgs FF is me ei op dag 29 geweest..... veel later dan normaal (rond dag 17). Misschien dat ik daardoor nog niet ongi ben. En 10 dagen na de bevruchting zou je pas kunnen testen... dat zou dus over 3 dagen zijn.... snappen jullie het nog?