[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo dames!

Niks meer gehoord van Miranda? Hmmm....heb ook geen sms gehad....ze zou laten weten als het niet goed was....

Ja ben blij met mijn nieuwe coupe! Heb nu zo'n 10 cm korter zodat de "krul" er weer inspringt en mijn pony is schuin geknipt. Ook weer highlights erin. Dus weer een frisse coupe!

Ik zal es ff kijken voor de poule....

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Nou, geen reactie.......
    ga me ff omkleden, gaan uiteten met de sportclub van me haantje. Probeer vanavond nog wel ff te kijken of er al iemand is.

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oke Pooh dus jij hebt wel iets van Miranda. Hmmm helaas nog niks wijzer dus....balen zeg!

En Pooh ik had de testen van DA waren erg fijn en gevoelig. Die van matcare ultra zijn helemaal niks.... SUCCES!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pooh:dag 29 pas je ei. dat zou dan inderdaad een veel langere cyclus zijn dan :( en dan zou het natuurlijk wel betekenen dat je dus nu nog te vroeg getest hebt.. Vreemd hoor ineens zo'n lange cyclus.

jammer dat er bij miranda nog geen goed nieuws was. hoop dat ze nu toch lekker van haar vakantie kan genieten.

yojo: lekker dan zo'n nieuw kapsel he. weer helemaal blij met je haar :)

XXX

6. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey meiden

Vandaag naar de verloskundige geweest en me kindje en me baarmoeder hebben een flinke groeispurt gemaakt me baar moeder kwam boven me navel. ik heb een buik van 20 weken zwangerschap volgens de verloskundige geeft dat geen problemen. ook het hartje gehoort mooi regelmatig 155 per min. Ik heb nu volgende week vrijdag al mijn 20 weken echo :). Ik heb ook nog een echo foto in me album gezet.

Genoeg over mij.
    Hoe is het hier? hebben we al wat meer gehoord over miranda?
    Hoe gaat het met de rest van de kippetjes?

liefs

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo maria dat is zeker een groeispurt! zolang alles goed gaat, is alles prima. en dan snel al je 20 weken echo! leuk hoor.. wij hebben hem ook al gepland. maar dat duur nog even. als ik 21 weken ben.

heb trouwens nieuwe foto van mijn buikje in mijn album gezet. Met mijn mooie nieuw broek aan. Heb ook even een foto veranderd.. heb mijn hoofd er af geknipt :) ben ikweer onherkenbaar hier.. :)

XXX

8. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey juffie

je heb al een mooi buikje. Leuk he zo alles zien groeien.

liefs

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    maria: inderdaad leuk om het zo te zien groeien. De afgelopen week is mijn buik echt weer gegroeid..
    jouw buik is ook al lekker gegroeid. maar jij bent natuurlijk ook nog wat verder dan ik..

XXX

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Deli, wat zegt de vk van al die jeuk?

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    idd juffie, dus heb besloten om het weekend niet te testen en volgende week ergens maar weer eens een testje te wagen, als ik dan al niet ongi ben. Ben snel moe, me liezen en buik zijn echt vervelend. pff hopelijk voor een goed doel...

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Yojo, goed gelukt dus bij de kapper. Mooi zo!

Maria, leuk die echo in je album, flinke groeispurt... wordt een flinke buik dus.

jullie, mooie buik foto meid!

Deli, hoe is het met de jeuk? Weten ze al hoe het komt en wat je er aan kunt doen?

Tok jullie morgen. kus en knuff

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Pooh!

ja het is zeker gelukt!
    Kom nu recht uit bed. Pyjama nog aan en m'n haren staan zowat recht overeind....hahah dat was eerst niet....
    We gaan vanmiddag boerengolfen maar het komt hier met bakken uit de lucht.....hmmmmz das echt nie leuk.

Jullie nog plannen vandaag?

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    POLL Bevalling Delikip, uitgerekend op 06/08/08

Denkt zelf --> 11 augustus --> haantje
    MupKip --> 1 augustus --> kippetje
    Riedelkip --> 13 augustus --> haantje
    Droomkip --> 6 augustus --> haantje
    Diepvrieskip --> 9 augustus --> haantje
    penr --> 2 augustus --> haantje
    Mink --> 8 augustus --> kippetje
    Juffie --> 8 augustus --> kippetje
    QueenieKippie --> 8 augustus --> haantje
    Yojokip --> 16 augustus --> haantje

POLL Bevalling Queenie, uitgerekend op 05/08/08

Denkt zelf --> 28 juli --> geslacht? Heb echt geen idee...
    DeliKip --> 24 juli --> haantje
    MupKip --> 26 juli --> haantje
    Riedelkip --> 30 juli --> haantje
    Droomkip --> 1 aug --> kippetje
    Diepvrieskip --> 1 of 2 aug --> haantje
    penr --> 30 juli --> kippetje
    Mink --> 1 augustus --> haantje
    Juffie --> 3 augustus --> haantje
    Yojokip --> 1 augustus --> kippetje

Dit is de meest actuele poll! Deze graag overnemen!

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede morguh;

Pooh ondanks dat je misschien te vroeg hebt getest, heb ik er toch een goed gevoel bij. Want jij hebt wel veel klachten na je eisprong. Anders houdt je lichaam je echt voor de gek!

Yoyo leuk is dat het een mooi nieuw kapsel en de volgende morgen :) :)

Juffie; je hebt echt al een mooie buik. Wat gaat dat ineens hard.
    Maria; Jij hebt idd ook al een mooie buik. Fijn dat alles verder goed was.

Deli; Ik hoop dat je snel van die jeuk af bent.

Liena; Hier een megacompliment voor jou :D Jij bent idd sterker en je bent een prachtige vrouw met een mooi kindje in je buik. Je doet het hartstikke goed :D

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen kippies!

Komt de regen bij jullie ook met bakken uit de hemel vallen? We hadden vanavond eigenlijk een BBQ bij mn ouders, maar die hebben ze eerst afgezegd, viel in het water zeg maar! ;) Dus nu hebben vanavond gewoon verjaardag bij mn ouders, mn vader is morgen namelijk jarig.

@Yootje; heb even de goeie poll aangepast hoor! Je had een oudere geqoute waar Mink en Juffie nog niet bijstonden..;) En het zal trouwens een leuk gezicht zijn als je haar recht omhoog staat, hihi!

@Deli; Heb je de VK al gevraagd hoe het zit met je jeuk? Enne, pak je haantje niet al te hard bij z'n veren dit weekend he? ;)

@Maria; Wowo! Een buik van 20 weken? Heb je idd een groeispurt zeg! En leuke echofoto hoor! Hartslag van 155 is hard zeg! Ons beebje had bij de laatste meting een hartslag van 158, echt net of er een kudde paarden langsgaloppeert! :)

@Pooh; En hoe gaat het met jou? Nog geen tekenen van aankomende ongi? Hoop het niet in elk geval! Blijf voor je veren!

@Juffie; Mooie buikfoto hoor! Je ziet het nu echt groeien he, super!

@Butterfly; Welkom hier! En spannend hoor, zo'n hoge temp! Ik zal voor je veren!

@Liena; Tja, of ik iets aan mn vingers kan doen, geen idee. Lees heel veel tegenstrijdige berichten daarover. Weet alleen wel zeker dat ik het mega irritant vind, vandaag is het alweer erger dan gister. Dus ik ga straks maar etiketten halen om daar alle adressen op de printen en die maar op de kaartjes plakken.. want als haantje moet schrijven, is het al helemaal niet leesbaar! :) O, zal ook ff jouw data bij de poll invullen. En een fijne vakantie!

@Miranda; Balen dat je nu nog in onzekerheid zit. Geniet in elk geval maar lekker van je vakantie. Knuff!

Ga zo ook ff de kapper bellen, mn haar is al weer te lang, kan er niks mee worden. En wil er met de bevalling toch wel op mn paasbest uitzien, hihi! :) Als je haar maar goed zit wat het toch?

Daarna even wasgoed opruimen en lekker lui doen, Jamie is met haantje en opa mee, dus heb de hele ochtend voor mezelf!

Iedereen een hele fijne dag gewenst en tok gauw!
    Xx

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    POLL Bevalling Delikip, uitgerekend op 06/08/08

Denkt zelf --> 11 augustus --> haantje
    MupKip --> 1 augustus --> kippetje
    Riedelkip --> 13 augustus --> haantje
    Droomkip --> 6 augustus --> haantje
    Diepvrieskip --> 9 augustus --> haantje
    penr --> 2 augustus --> haantje
    Mink --> 8 augustus --> kippetje
    Juffie --> 8 augustus --> kippetje
    QueenieKippie --> 8 augustus --> haantje
    Yojokip --> 16 augustus --> haantje
    Liena --> 13 augustus --> kippetje

POLL Bevalling Queenie, uitgerekend op 05/08/08

Denkt zelf --> 28 juli --> geslacht? Heb echt geen idee...
    DeliKip --> 24 juli --> haantje
    MupKip --> 26 juli --> haantje
    Riedelkip --> 30 juli --> haantje
    Droomkip --> 1 aug --> kippetje
    Diepvrieskip --> 1 of 2 aug --> haantje
    penr --> 30 juli --> kippetje
    Mink --> 1 augustus --> haantje
    Juffie --> 3 augustus --> haantje
    Yojokip --> 1 augustus --> kippetje
    Liena --> 29 juli --> haantje

Dit is de meest actuele poll! Deze graag overnemen!

Liena staat erbij! ;)

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Queenie; Lekker hoor een dagje voor jezelf. Ga je wel rustig aan doen?
    goed idee die stickers en als je nou de adressen opslaat, hoef je nooit meer te schrijven, maar kun je ze elke keer printen :) :)

Ik heb last van mijn darmen. Heb steeds steken links ergens in mijn darm. Heel irritant.... Verder ben ik heeeel erg moe en hoop dan ook dat deze fase snel voorbij is, want dit vind ik maar niks zo moe zijn..
    Verder gaat het wel weer redelijk met me :)

tok laters

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Mink; Ja, ik ga me zeker niet te druk maken.. heb me de laatste paar dagen knap belabberd gevoeld omdat ik teveel gedaan had, dus ik heb mn lesje wel weer geleerd! ;) En idd, de adressen opslaan is wel een heel goed idee, kan ik het misschien ook voor de geboortekaarten gebruiken, haha!

Steken in je darmen is ook niks.. en die moeheid gaat over hoor, over het algemeen is dit de 1e 3 maanden het ergst, dus daar ben je bijna doorheen!

Xx

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Het is hier nog droog maar als ik naar de lucht kijk weet ik al dat het niet zo blijft vandaag!

Nou hadden wij ook geen wilde plannen voor vandaag dus dat scheelt weer!

Iedereen vraagt naar mijn jeuk.... Volgens de vk kan het komen door het oprekken van de huid, het begon op mijn buik nou ja en dat die oprekt is logisch ;) nu zijn mijn benen aan de beurt en daar zit inmiddels wel wat vocht dus het kan gewoon zijn dat dat het is maar voor de zekerheid toch bloed geprikt vd week maandag of dinsdag krijg ik de uitslag, als het wat met mijn lever te maken heeft heb ik eigenlijk geen idee hoe dat komt en wat dat inhoudt? Maar dat zien we wel! Ik ga er echt vanuit dat het komt door het vocht/opzetten/uitrekken

@ Pooh, ik hoop dat je dan volgende week snel een positieve test hebt meid! Want hier word je ook niet beter van, al dat gewacht!

@ Queenie, fijne dag/ochtend. Lijkt me ook wel even lekker een moment voor jezelf!

@ iedereen een hele fijne dag gewenst! Ik ga maar eens ontbijten nu, kom net uit mijn bedje.... Zal eens kijken of mijn haantje ook wakker wil worden hij had immers zijn wekker gezet op 9 uur maar die ging snel uit :)

Deel Deze Pagina