goedemorgen meiden, Gaat er iemand nog wat leuks doen vandaag? Ik niet veel bijzonders. nog een weekje dan in mijn haantje ook lekker vrij. wel fijn hoor.. vanavond gaan we of bbqen of gourmetten met vrienden. Net wat voor weer het is. Gezellig Een fijne dag allemaal allemaal! XXX
Goeiemorgen kippies! Hier een nerveus QueenieKippie...heb echt geen idee wat ik straks bij de gyn moet verwachten... ben dan ook erg blij dat haantje lekker mee gaat.. Ik moet er om 9.15u zijn, dus ik zal later vandaag wel even verslag uitbrengen. @Juffie; Klinkt gezellig hoor! En mijn haantje moet ook nog 1 weekje werken, dan heeft hij eerst ook vrij! Heb er nu al zin in! Nou, tok later dan maar! Xx van een nerveus kippetje...
Mogguh Kippies Zooo wat is het nog rustig hier zeg... @Quennie...succes meid...we (of ik) horen het straks wel.... @Juffie...veel plezier vandaag! Nou hier alles rustig eigenlijk, laatste week werken maar er is al zowat op mijn werk geen kip meer te bekennen (om maar een in onze terminologie te blijven ).....heb ook geen zin meer haha.... Verder qua lijf is alles rustig...af en toe een flinke steek in mijn onderbuik als ik me te snel omdraai of zo maar dat zullen meer mijn darmen zijn...heb weinig hoop dat het raak is omdat ik echt nergens last van heb en zo...weet wel dat het niks zegt maar toch...ach ja wachten, wachten en nog eens wachten
Goedemorgen allemaal! Queennie, succes bij de Gyn! Riddle, wachten duurt lang! Maar helaas zit er niks anders op. Vrijdag krijg ik lekker voor 3 weken vakantie! Wat heerlijk. Ben er ook echt aan toe. We gaan alvast wat op zolder klussen zodat we de toekomstige babykamer alvast leeg kunnen maken. Eind september komen de meubeltjes dus dan wil ik het wel al een beetje op orde hebben.
Ahhh Dag dat zijn toch wel de leukere klussen he?.... En ja wachten duurt zeker lang, wat opzich raar is want ik weet haast zeker dat het niet gelukt is dus dan zou ik ook niet hoeven uitkijken naar de testdag
Riedel, stom he? Wat je gevoel je al kan vertellen. Maar wie weet is het wel gewoon gelukt. Het is en blijft elke keer weer spannend als je in de buurt komt van je NOD. Ik ga in ieder geval hard veren voor je! Jij krijgt ook vrijdag vakantie? 8) Nog maar 9 daagjes en we vertrekken richting zonnig spanje. Even opladen en ik moet het ook een beetje goed maken met haan. Moet zeggen dat ik echt een draak van een mens geworden ben nu ik zwanger ben. Ik weet dat ik lelijk doe maar ik kan het niet voor zijn. Mijn tong is vlijmscherp en erg vlug. Word tijd dat ik eens een weekje mijn haan in de watten ga leggen
haha ja Dag op dat gebied zou ik ook goed zwanger kunnen zijn hoor, sinds paar dagen ben ik echt mega snel geirriteerd en zo en kan niks hebben en het volgende moment lig ik in een deuk om hem en dan gaat ie ff door en dan loop ik hem weer af te katten....best zielig eigenlijk En ja idd nog tot vrijdag werken en dan 4 weken vakantie joepieeee
Ik schaam me af en toe echt! Ik ben constant aan het mopperen en ook al probeer ik er rekening mee te houden dan is het nog heel erg. Ach, het gaat hopelijk wel weer over. Heerlijk die aankomende vakantie. Ben ook echt aan het aftellen.
Snapt je haantje wel een beetje waar het vandaan komt? Die van mij zou het echt niet snappen denk ik als ik zou mopperen door de hormonen haha
Hij snapt er niks van inderdaad. En word ondertussen ook af en toe boos. Wat natuurlijk volkomen te begrijpen is.
haha ja kon je ze af en toe maar laten voelen dan he wat jij allemaal voelt en ervaart...nou ja ik maar dat er geen grote ruzies door komen bij je
Goedemorgen kippies! Hoe is het hier? Lekker rustig zie ik, hoefde niet veel bij te lezen... Maar ook al was het weinig, heb ff geen zin om op iedereen te reageren...... sorry hoor!
Hey Riedel, ja hoor alles gaat goed! Voel me alleen een beetje loom zo'n dag dat je het liefste gewoon maar in bed blijft liggen... Maar ja, ff wakker worden dan gaat het vanzelf wel over denk ik
Nou waarom blijf je dan niet ook ff lekker een dagje in bed liggen? mag nu heus wel eens een keer en je hebt natuurlijk niet voor niets zwangerschapsverlof
Hahaha... Ik moet niet toegeven aan dat gevoel dan kom ik nooit meer overeind! Kan maar beter wat gaan ondernemen ff dan krijg ik wel weer wat energie... Bovendien heb ik net (ik ben de tel kwijt) beschuitjes met hagelslag op dus krijg zo vast een energiestoot Ik las dat de voorbereidingen voor jullie bruiloft goed verlopen! Super zeg, spannend of valt het wel mee?
ben het helemaal met riddle eens! lekker aan toegeven deli! Je hebt niet voor niets verlof! wat een heerlijk weer trouwens 8) alles hier in huis gedaan en nu lekker met een boek naar buiten..