[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja dat zul je altijd net zo zien. Is meestal zo he, als je haast hebt, op welke manier dan ook lijkt alles wel mis te gaan. Hoop ook voor je dat het allemaal snel klaar is....

Aanstaande donderdag is het vast een drukte van belang :) , maar idd wel heel gezellige drukte.

Afleiding is idd het meest makkelijke bij dit soort afspraken, heerlijk dat je toen eerst nog moest werken zeg. Zou ik op dit moment ook wel willen,
    maar kan me thuis ook vermaken vandaag ;) .

Ben ff weg, haantje moet ff de laptop gebruiken en werk gaat voor he ;) ?

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Die pijn in mijn rug is gelukkig weg :( anders had ik ook niet kunnen werken. Ik kon alleen maar op mijn linkerzij liggen en met vlagen werd de pijn echt vreselijk... Dacht eerst dat ik weeen kreeg ofzo! Bah! Baalde er ook flink van want ik moest 'smorgens oppassen op de kids van mijn broer maar was die nacht pas om 3 uur naar bed gegaan dus toen de kids weg waren ben ik nog even gaan liggen en wilde 'smiddags een hoop werk verzetten maar kon alleen maar liggen... Mijn haantje was druk met de keuken bezig en ik lag in bed en voelde me zo schuldig... Toen heb ik even geslapen 'savonds en werd rond 12 uur wakker van de onweer had ie ook nog alles gezogen en gepoetst, zo lief!

Daarom, vandaag moet ik me weer helemaal super en fit voelen want ik wil thuis echt ff wat aan de was doen en zo!

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Kippies

Ben ik weer eens heel even!

Ik heb geen kans gehad alles bij te lezen maar hoop dat hier alles goed gaat met iedereen!

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey Riddle meis, hoe is het met jou? Gaat het alweer een beetje beter?

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Een beetje ja...ben wel nog steeds thuis want kan nog niet gek veel vandaar maar ben weer enigzins in het land der levende gelukkig :)

6. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Echt fijn dat je weer wat aan de beterende hand bent hoor. De afgelopen weken waren vast zwaar..... Hoe is het gegaan na het gebruik van de pillen? Of vind je het vervelend om het daar over te hebben?'
    Nog steeds zo'n buikpijn?

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Riedel, hoe is het meis? Fijn dat je weer wat laat horen van je! We hebben wel veel aan je gedacht met z'n allen hoor!

Ik ben trouwens iemand aan het inwerken dus kan weinig tokken tussen door!

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey lieve kippies! QueenieKippie komt ook weer ff haar koppie naar binnen steken! ;)

Ik zag dat we er 2 kippetjes bij hebben gekregen, dus bij deze; :whistle: WELKOM! :whistle:

@Liena; Ja heerlijk weekend gehad! Vandaag lekker een lui dagje (idd op dat ene na, maar dat heb ik gelukkig allemaal al weer in huis!)! En veel plezier bij je echo straks!

@Linnie; Suc6 bij de gyn! Ook een fijn weekend gehad?

@Riedel; Goed weer iets van je te horen! Blij dat het weer wat beter met je gaat!

@Deli; Da's idd flink balen van je keuken zeg! Dat kan je er nou net niet bij gebruiken zoiets!

@Yootje; Hoe ging het bij de VK?

Jamie en ik zijn van de week uitgenodigd voor zijn peuterspeelzaal, daar mag hij vanaf 15 augustus heen. Straks om 13.55u hebben we een intake, spannend! En ik heb vandaag de geboortekaartjes besteld en meteen maar een proefdruk laten maken! Heb gisteravond de tekst voor het kaartje inelkaar geflanst, toen lukte het ineens wel! Dus weer een zorg minder!

Zo, nu snel even broodje eten, iets voor de bank klaarmaken en dan Jamie uit bed tillen er weer vandoor!

Tok later kippies!
    Xx

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nee hoor vind het niet erg om er over te praten....

Nou heb idd toe die pillen gehad en de vk had mij gebeld na 5 dagen om dus te vragen hoe het ging, zij vond dus dat ik nog wel lang bloede en wou dat ik als het na 2 dagen nog niet over was de gyn. weer zou bellen, dat heb ik de volgende dag gedaan en ik moest diezelfde dag weer terug naar het ziekenhuis, daar een inwendige echo gehad en toen bleek bijna alles er nog te zitten dus toen hebben ze me weer pillen voor geschreven, die avond ze ingebracht, een uurtje of 2 later begon de pijn en die was op een gegeven moment zo heftig dat ik helemaal aan het hyperventileren was, 2 uur later toch geprobeerd te slapen omdat er buiten bloed nog niets uitkwam, dat ging dus voor geen meter en een uur later voelde ik weer veel pijn dus uit bed gegaan....dat was zo 2 uur 's nachts en de rest van de nacht tot 7 uur 's ochtends heb ik letterlijk bakken bloed en weefsel verloren ben uiteindelijk 2 keer flauwgevallen door het bloedverlies en toen ik de derde keer wakker werd op het toilet en dus weer was flauwgevallen heb ik mijn haantje wakker geroepen omdat ik niet meer kon lopen, hij heeft direct het ziekenhuis gebeld en ik moest daar natuurlijk heen, daar weer inwendige echo gehad en bleek er nog steeds weefsel te zitten, ze hebben dat daar met een eendenbek er zo geprobeerd uit te halen maar dat lukte niet en ik had zoveel pijn dat ze dat stopten, het weefsel zou er uiteindelijk wel uit zichzelf uitkomen maar weer met zoveel bloed dus dat was geen optie, een kwartier later lag ik in de operatiekamer voor alsnog een curretage, ik bleek zoveel bloed te hebben verloren dat ze me bijna een transfusie wouden geven maar dat doen ze liever niet, heb nu dus wel staaltabletten maar het duurt heel lang voor je weer op de been bent en niet meer moe bent...de dagen erna flinke koorts gehad en zo en heeeel veel buikpijn maar nu gaat het elke dag weer wat beter...

Zoooo een heel verhaal maar dan zijn jullie allemaal weer op de hoogte!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Sjonge Riedel... Wat een verhaal! Dat is behoorlijk heftig allemaal zeg! Gelukkig gaat het nu beetje bij beetje beter met je! Maar wat een gedoe! Dan heeft het vanaf begin tot eind niet mee gezeten met je he...

Moet je nu nog een keer terug voor controle dat je nog een echo krijgt of hoe werkt dat?

Ik ben in ieder geval blij dat je er weer bent meid!

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nee in principe hoef ik niet meer terug omdat met de curretage alles al is schoongemaakt, heb nu nog steeds vrij veel buikpijn dus als dat niet over gaat ga ik wel weer bellen hoor...

En nee het heeft idd niet meegezeten, ik moet nu wachten tot ik weer ongi. wordt, dat zou gemiddeld nu nog zo'n 5 weken moeten duren en dan een maand wachten tot ik weer ongi. wordt en dan mag ik weer proberen om zwanger te worden dus dat duurt nog heel lang, ik vind het wel allemaal heeel eng omdat ik zoveel pijn had en nu wel diepe angst heb voor een bevalling, ik hoop dat die angst minder wordt want heb echt even gedacht niet meer zwanger te willen worden...we zullen zien hoe het gaat lopen verder..

Nou ik ga weer van de pc af en spreek jullie later of morgen weer

Knuf

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ Riedel Fijn weer wat van je te horen. Maar jee wat een verhaal....beterschap nog en sterkte!

Hoop info gekregen bij de vk. Heb nu een afspraak voor de termijnecho staan op 24 juni 11.15. Moet bij een bureau in Eindhoven of Deurne. En daar zijn ze niet zo heel erg flexibel....heb je twee dagen in de week vrij moet je nog op een dag komen dat je moet werken. Maar ja dat doen we dan maar. Verder moest ik me niet druk maken over die echo omdat er idd nog erg weinig uitwendig te zien zou zijn. Dus wachten nu gewoon rustig af. Moet nou de kraamzorg gaan regelen. Kan kiezen uit twee. Dus even goed lezen allemaal.

En hoe is het met jullie?

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, ik snap dat je erg geschrokken bent maar je moet dat niet gaan vergelijken meis! Als je gaat bevallen zal het zeker pijn doen maar dan gaat er een knop om in je en je weet waar je het voor doet en je bent er helemaal aan toe, ik ben nog nooit bevallen natuurlijk maar volgens mij moet je die vergelijking echt niet gaan maken! Al snap ik heel goed je angst, ik kijk ook niet uit naar een bevalling en heb al jou elende niet eens achter de rug!

Doe nog maar effe lekker rustig aan voorlopig!

@ Yootje, fijn dat de termijn echo nu geplant staat! En dat je gerust bent gesteld door de vk voor zover je je zorgen maakte dan! Lastig he met die kraamzorg! Ik heb niet eens uitgezocht maar gewoon gekozen voor die het bekenst klonk :D

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja de ene die bekend is hier in het dorp weet ik van mijn tante dat die mensen te kort hebben. En in die andere staat dat je gegarandeerd bent van zorg....dus nog even overleggen met mijn manneke vanavond.

En dan dat bloedprikken...bah bah....maar ja het is voor een goed doel zeggen ze dan...

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Riedel, wat heftig zeg meid! Hopelijk gaat het snel weer beter met je.

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    We hebben gister trouwens de wandelwagen besteld bij de Babydump. Hadden actie gratis autostoel en gratis tas. In plaats van de autostoel hebben we korting gekregen op de autostoel die bij de wagen hoort.
    Fijne van de babydump is dat mocht je zwangerschap toch misgaan dan mag je alles terugbrengen en krijg je je geld terug. Dus dat risico durfden we wel te nemen. En we hoefden niks aan te betalen dus helemaal makkelijk.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yootje, heb je zo'n hekel aan bloedprikken? Je krijgt als je wat verder bent nog een keer een prikje in je vinger voor je ijzer maar dat stelt helemaal niks voor natuurlijk!

Ik hoor goede verhalen over babydump maar ook een heleboel slechte helaas. Ik hoop dat het met jullie bestlelling helemaal goed komt! Ik zou zeggen laat alles niet te laat komen want er schijnt vaak wat mis te gaan en dan heb je nog weinig tijd om eea te laten corrigeren!

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja we hebben de levering ook staan op begin november. Dus dan hebben we nog tijd genoeg mochten ze vertraging hebben. We zien wel hoe het loopt. Hebben ook niks aanbetaald dus verliezen niks.

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Precies! Gewoon rekening meehouden! Hoor vaak dat mensen de boel krijgen en dat er dan van alles mis is en dan zit je te stressen op het laatste moment terwijl je dat als zwangere net niet kan gebruiken :D

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee en zeker op het laatst niet!

Warm he....

Deel Deze Pagina