Dat klinkt ook lekker Juffie! Ik ga zo even een was aanzetten en de vaatwasser en dan zal ik me eens aan kleden, ik moet sowieso naar de drukker toe vanmiddag.
Ja tis hier ook heeerlijk weer maar ja behalve zo mijn pauze heb ik er helaas niet veel aan..ach ja Wat voor boek ben je aan het lezen Juffie? @Deli...ja het is heel leuk die voorbereidingen maar nerveus ben ik (nog) niet...ik zie er wel tegenop om in het middelpunt te staan, met de eerste dans en de taart aan snijden en zo...pfff dan sterf ik duizend doden hoor vind dat helemaal niks
oh en riddle wees niet bang voor dat in het middelpunt staan. sta ook niet graag in de belangstelling maar met mijn bruiloft vond ik het wel leuk! de hele dag draait dan om jullie maar je voelt je ook bijzonder Komt vast wel goed. Gewoon genieten!
Ach Riedel, je hebt bijna vakantie meis! En wat juffie zegt, op die dag wil je niets liever dan in de belangstelling staan Nou ik ga me ff wassen en aankleden, tok jullie snel weer, fijne dag allemaal!
haha ik hoop dat jullie gelijk hebben Oh Juffie..das een goeie schrijfster ja...ben zelf ook dol op dat soort boeken Ik ga even met lunchpauze...tot strakkies
Rid, fijn dat alles zo goed loopt met de voorbereidingen. En idd wat de dames ook al zeggen. die dag draait om jullie en dan sta je in de belangstelling, geniet ervan. ik hou daar ook nooit van maar heb er die dag wel van genoten.
Even over mezelf, Mink had het al beschreven.... en had dus gelijk.... Thanx meid voor je info en medeleven. Ben dus gisterenmiddag bij de HA post geweest en rond 20 uur weer ivm verergerde pijn. Hij heeft toen overleg gehad met de gynocoloog (toevallig had mijn eigen gyn dienst). Ik mocht gelijk door naar het ziekenhuis, afdeling gyn. Haantje ging mee, toen we over de afdeling liepen lagen er in de kamertjes kersverse moeders met hun wondertjes.... pff is dan wel ff dubbel. Er werd bloed geprikt en de gyn heeft inwendig onderzoek gedaan en daarna een echo. Er blijkt dus weer een cyste te zitten, nu in me rechter eierstok. De cyste is deze keer wel veel groter, net zo groot als me hele eierstok.... Verder zag alles er goed uit. Alleen vrijvocht in me buik. Vandaar dus die pijn. ws is de cyste zaterdag avond al eenbeetje kapot gegaan wat toen die plotselinge pijn veroorzaakt heeft. De cyste moet vanzelf weggaan. Als het voor me gevoel te lang duurt mag ik weer bellen. Ik heb gelijk gevraagt of deze terugkerende cystes invloed hebben op het zwanger worden. Hij zei dat dat in principe geen invloed zou moeten hebben maar als ik na een jaar proberen nog niet zwanger ben moet ik langskomen. dan gaat hij alles op een rijtje zetten en dan zijn die cystes wel iets om rekening mee te houden. Was blij met de 'uitnodiging' voor als het na een jaar nog niks is. Ook zei hij dat om een bepaalde reden me cyclus nu verlengt is en me eisprong nu dus ook veel later hebt gehad. Het voordeel is dat ik nu dus geen zw testen meer hoef te doen. Was op de echo niks te zien. Het vervelende is dat ik nu dus moet afwachten wanneer me ongi komt zodat we weer aan de klus kunnen. Temp was vanmorgen 37,1 Nog geen teken van ongi.... pfff Heb geloof ik nog nooit zo gehoopt op me ongi als nu haha. Maar daar kunnnen een aantal andere kippies ook over meepraten.
he bah pooh een cyste maar goed dat je toch naar de ha bent gegaan. is alles wel weer goed bekeken. Fijn ook dat je als je na een jaar niet zwanger bent meteen mag komen. hoop natuurlijk dat je wel gewoon snel zwanger bent! nu dus wachten op je ongi XXX
Jeetje Pooh das wel balen dat je nu dus nog niet zwanger bent...wel fijn dat ze hebben bekeken en je nu eieder geval iets weet....ik hoop voor je dat je dan maar snel ongi. wordt en snel alsnog zwanger wordt
goede middag meiden Pooh wat vervelend voor je,ik hoop dat je snel weer wat beter voelt. Deli iedereen heeft wel eens last van een baal dag gewoon lekker aan toegeven. De rest van de kippetjes hallo! liefs maria
Zo, was ik weer fftjes! Ben net met Jamie bij de buurvrouw geweest, haar moeder pastte daar op haar dochtertje van bijna 2 en een andere kleinzoon van net 2. Kon Jamie even mooi spelen en ik lekker in de zon zitten! Jamie ligt nu in croma, hihi! Controle gyn was goed, beebje ligt met het hoofdje naar beneden, of zoals hij zo leuk zei; 'op zoek naar de uitgang'. Dus hij wil sowieso gewoon afwachten tot het vanzelf begint, beeb ligt er nu toch goed voor dus dat is geen punt meer. Vanmiddag nog even boodschappen doen en meer doe ik vandaag ook niet. Heb gister allemaal babywasjes gedaan en de commode en de klerenkast alvast opgeruimd en een beetje dingen er vast ingelegd, doeken, kleertjes, rompertjes enzo. @Deli; Daar heb je verlof voor! Lekker helemaal niks hoeven doen en als je ergens geen zin in hebt, lekker de boel de boel laten! Geeft helemaal niks! @Pooh; Een cyste? Bah, dat is ook niet waar je op zit te wachten zeg. Hopen dat je gauw weer ongi wordt. @Maria; Hier alles ok hoor! Zie bovenaan dit berichtje, hihi! En met jou verder? @Riedel; Leuk hoor voorbereidingen voor je huwelijk! En net wat alle kippies al zeggen, op die dag vind je het helemaal niet erg om in de belangstelling te staan hoor! @Juffie; Zit je nog lekker in de zon te lezen? @Alle overige kippetjes; Ook alles goed met jullie? Kom vanavond nog wel even weer kijken hoor, iedereen een fijne dag vandaag! Xx
qeenie: fijn dat alles goed was! Nu afwachten wanneer de uitgang open gaat Benieuwd wie de poll gaat winnen en geniet erg van mijn boek hoor. Lekker niets doen daar is het vakantie voor toch?
pfff ja Juffie...heb ik ook wel zin in @Quennie...mooi joh dat alles goed is...spannend hoor dat afwachten
goedemiddag meiden. hoe gaat het hier allemaal? @pooh balen dat je niet zwanger bent. ,maar gelukkig dat je wel nu zekerheid hebt en weet wat het is. ik veer voor je voor de volgende ronde. @Quennie fijn dat alles goed was bij de gyn. nu maar afwachten wanneer hij er uit wil. @juffie geniet lekker van je boek ik hou ook wel van de spannende boeken. @riedel geniet van de voorbereidingen de dag is zo voorbij en er komt veel op je af zon dag maar wel heel leuk. voor iedereen die ik vergeten ben sorry, maar heb vandaag veel hoofdpijn en dus niet echt veel zin om te lezen. kan de hoofdpijn door de zwangerschap komen?
Geen idee Penr...je hoort juist vaak dat mensen die veel last van hoofdpijn en/of migraine hebben er tijdens de zwangerschap juist geen last van hebben
ik heb juist normaal geen hoofdpijn. alleen als ik ongi ben maar dat ben ik niet of het moet komen wat ik niet hoop . want ook de test van vandaag gaf aan dat ik zwanger ben.