hey kippen! ik heb na veel bellen ( overbezette lijn voor een spreekuur van maar een half uur ) eindelijk de gewraakte uitslag: niet meer zwanger...helaas. ik denk zelf dat de vrucht vorige maandag is afgestoten want toen had ik echt mega veel pijn. onze kansen op een groter gezin zijn nu verkeken, dus ik laat me hier minder zien. wel blijf ik van tijd tot tijd meelezen, want ja...er gebeuren hier nog voldoende spannende dingen alle kippen die nu zwanger zijn: van harte gefeliciteerd! geniet ervan! deli en quee": ach ja, die laatste loodjes het wordt nu met de dag spannender voor jullie! pooh: balen van je cyste en hoop dat je toch echt snel zwanger mag zijn nu! hoop dat ik niemand vergeten ben, maar voel me niet erg happy op het moment...
Ahhhh Judibi....wat vind ik dat kl*te om te lezen! ....begrijpelijk hoor dat je je nu niet happy voelt, denk dat dat nog zachtjes is uitgedrukt....maar zijn er geen andere opties meer dan? Nou doe rustig en tja...weet niet zo goed wat ik moet zeggen
judibi, heel veel sterkte meid! Laat af en toe eens weten hoe het met je is, als je daar behoefte aan hebt. Dikke kus en knuffel!
Goede avond kipjes, Hier is alles goed, vanmorgen nog de pot geknuffeld, maar mag verder niet klagen. Pooh; wat goed dat je weer naar het ZH bent gegaan. Ondanks dat het nieuws minder leuk is, weet je nu wel wat er aan de hand is. Kijk naar mij een maand later was ik ook zwanger, dus wie weet meis... Wel goed dat ze aangeven dat je na een jaar terug mag komen. Dan hoef jij je daar niet bezwaart over te voelen. De gyn vroeg na die tijd of ik mijn cyclus bij wilde houden op een kaartje, misschien voor jou ook een tip om dat te gaan doen. Judibi; wat erg voor jullie. ik had het je zo gegunt. Deli; doe maar rustig aan jij. Queenie; fijn dat alles goed is en dat het kind je klaarligt hahaha en nu op naar de opening Juffie; heerlijk lijkt me dat, gewoon even lezen en verder niks Ik ga verder met het eten. Tja weer een beetje laat hahaha
mink, oke dus een maand voordat je zw werd had je ook een cyste. Nou dan hoop ik dat ik over een maand ook een pos tetst in handen heb..... Deze ronde is de derde ronde dat ik me temp op FF invult. Dus deze kan ik dan mooi uitprinten en meenemen naar de gyn. Als het zover komt natuurlijk. Ik had al van mensen gehoord dat de gyn gaat vragen om je temp bijtegaan houden...Heb ik dan dus al gedaan. Hoop natuurlijk dat ik heeeeeel snel ongi wordt en daarna een mooie ronde tegemoed ga Oh en dat knuffellen met de pot moet bij jou maar eens afgelopen zijn!
Pooh; HAHAHA Ik knuffel graag met de pot hahaha. Maar gelukkig niet elke morgen, dus opzich mag ik niet klagen. Ik werd 3 dagen na mijn zh opname al ongi en daarna werd ik zwanger. Ik had die maand 2 cyclussen vandaar. Ik weet niet wat ik heb gehad, omdat ze dat niet meer konden vaststellen. Ze dacht een verlate eisprong, maar achteraf kan dat helemaal niet gezien mijn ongi. Dus waarschijnlijk ook een cyste geweest. Ik herkende jouwn verhaal meteen, vandaar dat ik er meteen op reageerde.... Ik merkte dat het gebruiken van ovu testen mij veel duidelijkheid hebben gegeven, ook omdat het bij mij wat wisselent was. Maar ik denk dat je er goed aan doet om te blijven tempen. Wat dat geeft wel veel duidelijkheid zoals je ziet. We gaan er gewoon voor dat je ook snel zwanger bent meis. Ik ga heeel hart voor je veren. Anders gewoon weer naar je gyn gaan hoor. Mijn gyn wilde mij een maand later wel terug zien om te kijken wat er gebeurde in mijn baarmoeder. Stelde mij erg gerustMisschien kun je dat ook nog doen.. In iedergeval dikke knuffel van mij
judibi ik wens je heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode. is er nu verder echt niks meer aan te doen? verder slaap lekker allemaal ik ga me bed opzoeken om 6 uur gaat de wekker weer tok jullie morgen weer.
Goedemorgen: jubidi: Sterkte! Mink: heb jij ook al bijna vakantie? dat je ook even lekker niets kan doen? En dat overgeven gaat vast snel over. Je bent al een heel eind op weg naar de 12 weken en het schijnt daarna toch echt beter te gaan. Heb zelf niet overgegeven maar wel steeds een naar gevoel in mijn buik gehad. Dat is nu al een aantal weekjes weg! Onze visite ligt nog lekker te slapen volgens mij en haantje is alweer naar zijn werk. Gister gezellig gegourmet en gegrild. Eerst buiten maar werd toch wat fris, toen de tuindeuren open en de tuintafel naar binnen gezet. verder ook van mij: een hele fijne dag allemaal! XXX
Mogguh Allemaal... Nou had vanmorgen toen ik nog in bed lag voor de grap mijn temperatuur eens opgenomen maar die was 36.5 dus weet nu haast wel zeker dat ik idd niet zwanger ben want die zou toch hoger moeten zijn bedenkende dat ik over 5 dagen kan testen..... Ik wens iedereen ondanks mijn gezeur een stralende dag toe
Moggel! \/ Vandaag 37 weken zwanger! \/ Ben zo weer weg, even op de koffie bij een vriendin met haar zoontje van 2, kan Jamie daar nu mooi even spelen! @Judibi; Meis, veel sterkte. Knuff voor jou. @Riedel; Je zeurt niet hoor! Jij ook verder een fijne dag! @Juffie; Was dus wel geslaagd gisteren? @Yootje; Jij ook een fijne dag! @Alle andere kippies; Waar zijn jullie en hoe gaat het met jullie? Kom vanmiddag nog wel ff spieken hoor! Xx
rid: je zeurt niet hoor! voor je nod is altijd spannend ookal weet je misschien bijna 100% zeker niet zwanger te zijn... queenie: gefeliciteerd 37 weken alweer! de laatste loodjes zijn nu echt wel aangebroken. xxx
Goedemorgen meiden! Heb geen tijd om bij te lezen en overal op te reageren moet om 10.00 uur bij een vriendin zijn nl. @ Judibi, heel veel sterkte meid! @ Pooh, jij ook sterkte meid, bah! Na al die onzekerheid weet je gelukkig hoe of wat maar je hoopt natuurlijk op een positief bericht. @ Queenie, van harte met je 37 weken, jij bent echt al hoogzwanger! @ Riedel, ik weet niet veel van tempen maar je kunt ook een dip hebben toch? Ik veer gewoon door iig! @ all, alles goed met jullie? Ik hoop van wel! Ik denk in ieder geval wel aan jullie allemaal hoor! Volgens mij is het een mooie dag vandaag dus iedereen die kan, geniet er van! Zo nu ff verder met mijn cornflakes
POLL Bevalling Delikip, uitgerekend op 06/08/08 Denkt zelf --> 11 augustus --> haantje MupKip --> 1 augustus --> kippetje Riedelkip --> 13 augustus --> haantje Droomkip --> 6 augustus --> haantje Diepvrieskip --> 9 augustus --> haantje penr --> 2 augustus --> haantje Mink --> 8 augustus --> kippetje Juffie --> 8 augustus --> kippetje QueenieKippie --> 8 augustus --> haantje Yojokip --> 16 augustus --> haantje Liena --> 13 augustus --> kippetje Pooh --> 11 augustus --> kippetje Maria--> 12 augustus--> haantje Deli's haantje --> 17 juli --> haantje POLL Bevalling Queenie, uitgerekend op 05/08/08 Denkt zelf --> 28 juli --> geslacht? Heb echt geen idee... DeliKip --> 24 juli --> haantje MupKip --> 26 juli --> haantje Riedelkip --> 30 juli --> haantje Droomkip --> 1 aug --> kippetje Diepvrieskip --> 1 of 2 aug --> haantje penr --> 30 juli --> kippetje Mink --> 1 augustus --> haantje Juffie --> 3 augustus --> haantje Yojokip --> 1 augustus --> kippetje Liena --> 29 juli --> haantje Pooh --> 29 juli --> haantje maria--> 2 augustus-->Kippetje Dit is de meest actuele poll! Graag deze overnemen!
Geen idee Deli...ik hoop het, heb op de een of andere manier echt geen zin om weer een nieuwe ronde in te gaan maar ja daar heb ik zelf helaas weinig over te zeggen... Eet smakelijk en veel plezier bij je vriendin vandaag
Ohhhhhhhhhh dat vergeet ik helemaal aan iemand hier te vragen... Ik heb toen van iemand hier van het forum een site opgekregen waar je voor niet veel geld hele o.a. hele leuke versiersels en zo voor de auto e.d. kon bestellen....wie o wie had mij die gegeven en heeft diegene die site nog?
Hahahaha... Riedel ik snap dat je daar geen zin in hebt maar wat je zegt... Je hebt het niet zelf voor het zeggen idd... Maar we veren gewoon door! En 1 keer tempen wil niks zeggen natuurlijk heb m'n eten bijna op....
Was niet van mij en ik heb het ook niet mee gekregen?! Anders moet je even een paar honderd blz. terug lezen
Lieve meiden, ik ga mijn bekkie schrobben en de hort op! Ik wens jullie allemaal veel plezier vandaag! Tok laterrrrrr....