hallo allemaal! ik heb even een vraagje, ik had een hele lange cycles maar door de etos pillen is mijn cycles de afgelopen 2 maanden 32 dagen geweest. Ik ben dus weer van 32 dagen uitgegaan en had dan aankomende vrijdag een posi ovu test moeten hebben.. maar die had ik vandaag al!! maar hoelang is mijn cycles nou? ben een beetje dom.. mijn eerste ongi dag was maandag 30 juni, wat is dan nu mijn nod? tnx alvast x
@ Leeuw, vanaf je eisprong zou ik er ongeveer 14 dagen bij tellen. Zolang is je cyclus dan ongeveer. En welkom in het kippenhokje
Mup, weet jij toevallig vanaf wanneer er op een inwendige echo te zien is of je zwanger bent? Heb deze vraag ook aan de verloskundige op de site gesteld.
@ Pooh, dat durf ik eigenlijk niet te zeggen. maar heb wel eens gehoord dat iemand die net 4 weken was het al kon zien.
goedemorgen meiden! je kunt merken dat het vakantie is. Echt rustig hier! ik kom vandaag ook niet tokken want ga lekker een dagje naar texel. Fijne dag allemaal en tot vanavond! XXX
@ Juffie, fijne dag meis! @ Yootje, werkse en sterkte vandaag meis! @ all, misschien tok vanmiddag dan nog?! Ik heb vandaag een dagje thuis hangen op de planning staan... Heb slecht geslapen afg. nacht Ontbijtje inmiddels achter de kiezen en zo maar eens aankleden en dan naar de vk....
joehoe deli 37 weken alweer ! succes bij de vk straks. ben benieuwd of ze al iets kan zeggen over wanneer je gaat bevallen. of kan de vk dat niet zien? vervelend trouwens dat je zo slecht geslapen hebt.. vandaag maar rustig aan dan. yojo: werkze vandaag! ga ook even douchen en aankleden. voor ik in de auto stap kom ik vast nog wel even kijken.
Hey juffie, bedankt voor je vroege dansje ter ere van mijn 37 weken weer een mijlpaal, vanaf vandaag mag ik thuis bevallen! Helaas weet geen mens wanneer de kleine komt! Ik zou het ook niet willen weten hoor, merk wel dat ik wat onrustiger ben de laatste tijd, veel dromen van de kleine en de bevalling dus ik ben benieuwd! Tja, slecht slapen is niet fijn idd... Nu begint de jeuk weer vanuit mijn buik maar ja, nog ff zullen we maar denken! Ik ga mijn haantje eens uit bed trommelen, die was zo moe en zei vanmorgen, ik blijf nog even liggen dan ga ik wel met de auto naar het werk ipv met de trein... Maar hij zal er zo toch uit moeten!
ja snap wel dat je niet wil weten wanneer de kleine precies komt. maar dacht dat als je bijvoorbeeld al een beetje ontsluiting had ofzo, ze dat kunnen zien.. maar dan nog zegt het natuurlijk niets... meer dan 5 werken duurt het in iedergeval niet meer! had je trouwens al de uitslag van je bloed gehad? even iets heeel anders.. wil mijn haar opsteken maar het wil niet. grrrr.. dan maar een staart vrees ik
Moggel! @Deli; Van harte met je 37 weken! Wordt toch wel heel spannend nu he! En veel plezier bij de VK straks! @Juffie; En? Hoe zit je haar nu? @Yootje; Werkze vandaag! @De rest; Alles goed met jullie? Hier alles ok, alle dozen zijn zo goed als uitgepakt, alleen op de babykamer staan nog 6 dozen, da's alles. Heb al wat babywasjes gedaan en in de kast gelegd, zo lief! Nu eerst ff onbijtje maken voor Jamie en mij, dan even snel naar de Hema nog wat spulletjes halen. Kom toch tot de ontdekking dat ik misschien iets te weinig in huis heb met 2 van die koters strakjes, hihi! Tok snel kippies! Xx
goede morgen meiden hoe gaat het hier het is nog erg rustig vandaag. ben vandaag bij de ha geweest voor info want dat moest van de assistente zei dat ze dat altijd zo doen. nou die man heeft me niks nieuws verteld hoor dus vroeg me bed uit voor niks. . ik heb vandaag nog niet bijgelezen doe ik straks of anders morgen wel even heb nu beetje hoofdpijn. dus sorry dames als ik niet reageer hoop dat jullie het me kunnen vergeven ik hoop dat alles goed met jullie gaat en ik veer voor jullie allemaal.
hallo meiden! ik heb even een vraagje, ik gebruik etos pillen al 3 maanden en me cycles is daar een stuk korter door geworden, nromaal heb ik op dag 19 een posi ovu test en nou gister op dag 17! en ik heb dus vandaag mijn ei, maar ik heb zn pijn in mijn (onder) buik ! ik ben echt geen aansteller maar he tdoet echt een pijn! dat heb ik echt nog nooit gehad, ik voel me ei atlijd wel maar nu... hoe kan dat?
Mogguh Kippies.. @Leeuw...ik durf het niet te zeggen maar sommige hebben er erg last van, als je het niet vertrouwt toch even de HA bellen anders @Juffie...fijne dag vandaag! @Deli...van harte met je 37 weken...en succes zo bij de vk @Yootje...ik zou idd nog een test doen straks want toen ik een inwendige ech had moesten ze al enorm zoeken en vonden uiteindelijk dat frummeltje van mij...dat was met 6 weken kan je nagaan... @Queenie..suc6 met shoppen Hier vanochtend een temp. van 37.2 maar snap het niet helemaal want ze zeggen dat je het voor je uit bed komt meteen moet doen en dat deed ik ook maar dan ben je toch nog warm van je bedje en je dekentje en zo?....mmmm nou ja nog even geduld en dan weten we het