[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja moet je doen!

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik heb stiekem al heerlijk gesmikkeld. Hoop dat mijn schat zo wel thuis komt. En anders begin ik gewoon vast te eten.

Heb trouwens weer gereageerd op een huiske. Vond het op foto niet zo. Maar toen ik daar kwam om te kijken. Werd ik er helemaal verliefd op.

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    spannend!

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Hallo kippies, ben ik weer.... gisteren ongi geworden pff wat een pijn deed dat zeg... Maar nu is het wel gelijk een stuk beter met me buik. nu en dan nog wat steekjes rechts en links onderin me buik maar verder valt het gelukkig weer mee.
    Gisteren heeft me schoonvader de uitslag van het weefsel van z'n stemband gekregen--> kwaadaardig. Vandaag ben ik met hem mee geweest naar het ziekenhuis, er volgen nog een aantal onderzoeken voordat ze met een behandeloplan komen maar ze denken dat het bestralen gaat worden... Vandaar dat ik ff met me hoofd niet bij het kippenhok was.....

Op naar de volgende ronde, hoop dat de ongi snel voorbij is. Weet eigenlijk niet zo goed op hoeveel dagen ik me cyclus nu moet schatten.... Lastig om me ei te bepalen......

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hallo kpijes,

Zo ik heb weer een druk weekje achter de rug.
    Ik heb vandaag tegen mijn baas gezegd dat ik zwanger ben. Hij reageerde erg leuk. Dus dat heb ik nu maar gehad pfff zag er wel even tegen op.

Verder voel ik me goed. Ik draag sinds 3 dagen een positiebroek en die zit zo lekker. Gewoon een jeans. Dus het valt niet op . Ik dacht, ga mezelf ook niet langer kweelen en de broek zit als gegoten :D

morgen bloedprikken in het ziekenhuis. Ach alles zal wel goed zijn :)

Hoe is het verder met iedereen?

6. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Pooh, dat is even schrikken zeg. Ik hoop dat de bestraling helpt en dat hij snel weer beter mag worden. Kan me voorstellen dat je er dan niet helemaal bij bent.

Wat betreft je cyclus. Ik zou toch nu even ovulatietesten gebruiken en tempen. Dan weet je ongeveer wanneer je ei komt. Je kan ook een maandje ovutesten gebruiken en dan kijken of je weer je oude cyclus hebt.
    Ik hoop dat je deze pijn niet weer hoeft te ervaren..

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    fijn dat je baas het goed opving! scheelt altijd weer een hoop. Gewoon die positiebroek aan doen en jezelf niet kwellen met te strakke kleding!

Succes morgen!

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    thanks pooh; gaat helemaal goedkomen. Wat betreft die broeken ik denk dat ik er maar in ga slapen hahahaha

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    goed idee mink, tempen deed ik al maar me ei is nu dag 12 , dag 17 en nu dan dag 29 geweest. Geen pijl op te trekken dus en met tempen weet je het pas achteraf... Ovutesten dus deze maand, ga ze zo gelijk bestellen. haha

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    dan zitten ze wel erg lekker haha

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Ik heb ovutesten van persona gebruikt. Waren lekker duidelijk. Je kan ze alleen niet overal krijgen. Ik gebruikte het apparaatje verder niet.
    Maar ach een maandje proberen kan geen kwaad, heb je meteen weer wat duidelijkheid. :D

Ja ze zitten ook echt lekker. Ondanks dat ik echt wel weet dat het mijn darmen zijn enzo, maar toch. Kreeg gewoon geen broek meer dicht :oops: Nu voel ik me weer een stuk prettiger en het valt ineens minder op. Dat is toch wel goed.

Nou ik ga nog even wat doen dus tok laters kippies

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pooh: dat is schrikken zeg! hoop dat de bestralingen snel aanslaan!

mink: lekker he die positiebroeken. draag ze nu ook al een week of 2. heerlijk! en fijn dat je baas zo goed reageerde.

ga zo mijn haantje even helpen. we hebben een kast laten maken en die is nu in allemaal plankjes aangekomen. de plankjes moeten eerst gegrond worden en dan nog twee keer geschuurd. dus dat is een behoorlijke klus. Ga beetje schuren en in de weglopen :)

XXX

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pooh, dat is dubbel balen dan. En ongi en je schoonpa een slechte uitslag. Sterkte ermee.

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    pooh sterkte ermee!

Spreek jullie vanavond. Nog een dag werken en dan is het weekend!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden! Ik ga ff bijlezen tok zo!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Pooh, wat vervelend van je schoonvader! Hopelijk starten ze snel een behandeling die goed aanslaat! Ik begrijp dat je even niet met de gedachte bij ons was, dat hoeft ook niet altijd meis! En ongie geworden dus :( nou ja positief is dat je daar nou niet lang op hoefde te wachten.... Hopelijk is het snel RAAK meid!

@ Mink, wat goed dat je het aan je baas hebt verteld :D kun je het zelf al helemaal bevatten?! Heerlijk he die broeken, je moet jezelf ook helemaal niet kwellen, is niet goed voor je buikje!

@ Mup, hopen dat het wat gaat worden met het huisje!

@ Queen en Yootje, wat maken jullie er een smakelijke boel van hier zeg :D

@ Juffie, alles goed gegaan gister met de kast schuren en het in de weg lopen :)

Hier is alles goed, heb afg. nacht wel wat beter geslapen als de nacht ervoor. Ons bed is gister ook op klossen gegaan :confused: wat hoog zeg! Maar wel ideaal, nu past er ineens een hele hoop onder het bed en da's wel handig :D

We zijn gister samen naar de cursus borstvoeding geweest hahaha... Mijn haantje voelde zich wel even onprettig toen ze met een pop bij haar zelf ging voordoen hoe je een baby kan aanleggen en d'r borst beetpakte om te laten zien hoe je je kindje een beetje kon helpen evt. hahahaha... Maar wel weer een hoop info gehad, hopelijk hebben we er straks wat aan!

Ik ben de laatste dagen behoorlijk futloos geweest dus ben nu maar vroeg opgestaan met mijn haantje en wil een hoop gaan doen vandaag. De tegelzetter komt maandag de rest van de keuken doen, de deurtjes zijn gespoten dus die komen van het weekend dan moeten we alleen nog zelf de vloer leggen, vensterbank plaatsen en de kozijnen schilderen.... Pffff wat een rotklus voor zo'n klein keukentje, doe het nooooooit meer op deze manier!

Hoe is het verder met alle kipjes?

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Kippies

@Deli...succes vandaag met alle drukte weer :D

@Pooh...jeetje wat een rotuitslag jog, logisch dat je ff geen zin had om hier veel te zijn....en tja je ongi...wel balen maar wel goed dat de pijn nu weer wat gezakt is.. :D

Hier gaat et wel...heb weinig klachten behalve mijn humeur af en toe hahah dus bereid me alvast voor op de volgende ronde...

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

deli: het in de weg lopen ging prima natuurlijk! maar haantje vond het ook wel gezellig dat ik 'hielp'.
    zag laatst bij vrienden inderdaad hoe hoog je bed word met klossen. echt hoog :confused: !
    Dus die borstvoedingscursus was wel interessant. het lijkt mij ook wel wat. omdat het toch aan het begin best lastig schijnt te zijn is het wel goed dat je al een beetje voorbereid bent. Kan me wel voorstellen dat je haantje zich een beetje opgelaten voelde. zie die van mij er ook nog niet zitten denk ik..
    succes met de keuken vandaag weer! kan me voorstellen dat je het wel helemaal zat bent ondertussen.

mup: hoop ook dat het wat wordt met het huisje! spannend!

yojo: werkze nog vandaag en dan lekker weekend! :)

mijn haan heeft onverwachts al een dagje eerder vakantie. Heerlijk! Dus die staat al te schilderen. Ik ga vandaag nog even wat in huis doen en dan ook weer helpen (op mijn manier natuurlijk ;) )

Fijne dag allemaal!

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Hier is het aftellen naar de vakantie begonnnen. Vanmiddag lekker bouwvak vieren!

Pooh, wat ontzettend vervelend! Ik hoop dat je al het slechte nieuws nu wel gehad hebt. Op naar goed nieuws!

Deli, hopelijk is alles snel aan kant in je keuken. Ik kan me voorstellen dat het met nesteldrang nog vervelender is! (heb ik nu al last van)

Ik ga ff proberen verder bij te lezen maar ik kan niks beloven. Misschien tok straks!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rid: Goedemorgen! :) nog steeds last van je humeur? vervelend hoor!

Deel Deze Pagina