@ Juffie, fijn dat je zo goed hebt kunnen "helpen" ben ik ook zo goed in op het moment die cursus is zeker interressant! Heb nu 2 avonden gehad en donderdag is de laatste avond. Gister al mogen oefenen met een pop, whahahaha @ Dag, ik zou je nog even doorgeven waar ik die cursus van heb: Vereniging borstvoeding natuurlijk http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl/ @ Riedel, ik denk dat andere dan meer te klagen hebben over jou humeur meis hoort erbij! Zo! Nu ga ik eerst maar even boodschappen doen, heb net m'n briefje klaar, tok zo!
goedemorgen meiden Pooh jeetje meid wat een rot uitslag. Hoe gaat het met jou? Deli fijne dag maak er niet een te drukke dag van voor de meiden die vakantie hebben geniet er van. Ik ga straks om half 1 voor 20 weken echo. ben zo benieuwt. liefs maria
@ Riedel, handig van je haantje gelukkig gaat ie niet mopperen tegen je dus?! @ Maria, wat spannend! Willen jullie het geslacht weten? Heel veel succes en plezier!
@ Juff, Deli, dat hoop ik ook. Kon er vanacht gewoon niet van slapen hihi Begin trouwens pijn aan de boops te krijgen. Heb er stiekem wel een goed gevoel over. Maar ach we zullen zien.
Goeiemorgen kippies! Alles goed? Hier wel hoor, heb eindelijk alle verhuiskaartjes klaar, dus die gooi ik vandaag op de bus. Daarna nog even snel boodschapjes halen en verder niks meer. Haantje heeft vandaag zijn laatste werkdag, dan is hij eerst 2 weken vrij. En als ik nu pas na zijn vakantie beval, is hij vanaf mijn bevalling weer 2 weken vrij! Dus in dat geval hoop ik dat ik overtijd loop... heb ik tenminste haantje bij me! Trouwens, haantje zei gister tegen me; "heb jij eigenlijk je tas voor het zkh al gepakt? Nee? Dan zou ik dat maar eens gaan doen, je zou in principe elk moment kunnen beginnen!" Ik zei al tegen hem dat het nu toch wel heel dichtbij begint te komen... spannend! Het kan hem niet snel genoeg gaan, beebje mag er van hem wel uit, hij heeft er zo geen lol meer aan. Ik voel van alles en hij kan alleen maar mn buik zien bewegen en voelen... hij wil beebje graag ook voelen en in zn armen houden... *smelt* Zo, zal ons ff klaarmaken voor vertrek. Vanmiddag reageer ik ff op iedereen hoor! Dus tok vanmiddag maar weer! Xx
@ Queen Bee, dat word idd wel tijd ja dat je je tasje klaar gaat maken. Spannend hoor meid! Ik zal vast beginnen met duimen dat alles goed gaat!
hallo allemaal! alles goed? even een vraagje, heb woensdag mijn ei gehad, en nu 2 dagen later heb ik echt een last van mijn buik, het is te vergelelijken met een soort ongi pijn, het zijn ook af en toe flinke steken.. Weet iemand wat dit kan zijn? Als Ik zwanger zou zijn deze maand kan het toch nog geen innestelling zijn? dat is toch nog te vroeg? maar wat is het... \xx
leeuw: volgens mij nestelt een eitjes zich een dag of 5 na je eisprong in. dus daar is het nog wat vroeg voor. weet je zeker dat je woensdag je ei gehad hebt? Anders zou het misschien ook je eisprong kunnen zijn.. verder heb ik ook geen idee..
ja ik wet zeker dat ik mijn ei heb gehad di en woe posi ovu test gehad en woe duidelijk mijn ei gevoeld!1 ik weet het ook nietm,, nog nooit gehad
oke nee dan is het zeker weten je ei dus niet. vreemd hoor. maar ik voelde nooit wat na mijn eisprong. voelde ook mijn eisprong niet dus vrees dat je niet zo veel aan mij hebt
@Mup; Ja ik weet het... Vandaar dat ik er vandaag maar aan begonnen ben... Ben al stad en land afgeweest om iets te zoeken waar ik in kan bevallen, een soort nachthemd ofzo, maar niet zo'n truttige of oubollige, ben nog maar 27! @Leeuw; Ik wou dat ik je kon helpen, maar heb echt geen idee... Ik weet wel dat ik destijds de innesteling gevoeld heb en daarna constant vage klachten, zoals een zeurend ongigevoel terwijl ik nog niet ongi moest worden.. maar na hoeveel dagen enzo dat allemaal gaat, zou ik ook echt niet weten. Zal eens even kijken waar onze poll gebleven is, raak hem zo een beetje uit het oog. Zal hem ook ff op onze hyve zetten! Xx
queenie: ook tijdens het bevallen moet je er natuurlijk nog wel een beetje leuk uit zien kan je niet gewoon een groot t-shirt aan doen ofzo? of is dat te kort?
POLL Bevalling Delikip, uitgerekend op 06/08/08 Denkt zelf --> 11 augustus --> haantje MupKip --> 1 augustus --> kippetje Riedelkip --> 13 augustus --> haantje Droomkip --> 6 augustus --> haantje Diepvrieskip --> 9 augustus --> haantje penr --> 2 augustus --> haantje Mink --> 8 augustus --> kippetje Juffie --> 8 augustus --> kippetje QueenieKippie --> 8 augustus --> haantje Yojokip --> 16 augustus --> haantje Liena --> 13 augustus --> kippetje Pooh --> 11 augustus --> kippetje Maria--> 12 augustus--> haantje Deli's haantje --> 17 juli --> haantje POLL Bevalling Queenie, uitgerekend op 05/08/08 Denkt zelf --> 28 juli --> geslacht? Heb echt geen idee... DeliKip --> 24 juli --> haantje MupKip --> 26 juli --> haantje Riedelkip --> 30 juli --> haantje Droomkip --> 1 aug --> kippetje Diepvrieskip --> 1 of 2 aug --> haantje penr --> 30 juli --> kippetje Mink --> 1 augustus --> haantje Juffie --> 3 augustus --> haantje Yojokip --> 1 augustus --> kippetje Liena --> 29 juli --> haantje Pooh --> 29 juli --> haantje maria--> 2 augustus-->Kippetje Dit is de meest actuele poll! Graag deze overnemen!
Tadaa! \/ Heb hem gevonden! Zal hem meteen ff op de hyve zetten! Dan ga ik verder adressen op de enveloppen voor de geboortekaartjes te plakken! Tok later! Xx
@Juffie; Een groot shirt zou misschien ook kunnen, maar draag zelf altijd hemdjes enzo in bed.. weet al niet eens meer wat ik toen bij Jamie aanhad...
@ Queenie, bij de zeeman heb je hele leuke jurkjes en nachthemden! Heb er zelf ook 3 gekocht voor de bevalling straks!
Oeh, Zeeman! Heb er net nog wel aan gedacht, maar het hoosde hier zonet toen ik in het centrum was. Ga vanavond toch weer heen, even iets ruilen van Jamie, dus dan loop ik gelijk even door naar de Zeeman! Thanx!