Kippies Sorry dat ik er niet ben geweest toch nog ff druk zo vlak voor de vakantie maar ik ga hier nog ff afmaken alles en dan ....vakantie! Tot snel
Nog eventjes Riedel, heerlijk vakantie! Mijn haantje ook over een uurtje, heb er nu al zin in dat hij straks lekker thuis is!
goede middag meiden. @pooh wat een vervelende berichten krijg je toch allemaal ik veer voor je dat je snel een positief bericht krijg. ik hoop dat ze snel een goede behandeling vinden voor je schoonvader. @riddel alvast een prettige vakantie @ leeuw ik had ook die vage ongi klachten maar wanneer het begon geen idee volgens mij de weeek dat ik eigenlijk ongi had moeten worden. ik zou het even goed in de gaten houden wil je niet bang maken maar meschien kan het ei zich ook buiten je baarmoeder aan het innestelen zijn. @ allen die ik vergeten ben sorry ik denk aan jullie en veer voor jullie. ik ga nu ook even verder morgen gaan wij een weekje weg tok jullie vanavond nog.
@Penr; Mocht ik vanavond niet on-line komen, wil je ik bij deze alvast een fijne vakantie wensen! Geniet van je weekje weg!
@ Queen bee, bij de hunk hebben ze leuke soort omslag vestejes. Ik vind dat ze daar leuke dingentjes hebben. @ all, ik ben zo naar een kinderfeestje maar kom vanavond misschien nog wel langs.
Hey kipjes, Iedreen vast een fijne vakantie toegewenst. Hier gaat alles prima. Was vandaag wel weer erg moe, maar dat zal wel komen omdat het de laatste dag was van de week. Ook last van maagzuur. Iemand een idee wat je hier aan kan doen? Hoe is het verder met iedreen?
yojo: leuk de kermis. ben er nog nooit geweest maar de tilburgse kermis is enorm toch? wij krijgen morgen vrienden op bezoek. komen gezellig logeren.
Ja die is enorm.....ben vorig jaar voor de eerste keer geweest en tis echt beredruk maar mega gezellig! Jullie ook leuk weekend voor de boeg lees ik!
ja wordt vast gezellig. morgenavond denk ik lekker uiteten. Wij hebben hier ook wel kermissen maar die bestaan uit botsauto's en een draaimolen en verder uit heel veel bierdrinken Wel gezellig altijd kermis!
Ja nog steeds moe na een dag werken. Of ja moe altijd maar meer moe. Heb ook echt de donderdag nodig om bij te komen en dan ben ik op vrijdag nog kapot. Maar ook dat gaat beetje bij beetje beter. Dus komt helemaal goed hier. En hoe voel jij je? De kleine al gevoeld?
ook moe maar verder prima. voel nog niet echt iets. soms heb ik zo iets van zou dit het nou zijn? maar nog niet duidelijk. volgende week woensdag moet ik weer naar de vk en begin het nu weer spannend te vinden. Blijf nogal onzeker over of alles wel goed is. Hoop dat ik de kleine snel voel en dat het dan wat minder wordt. Maar je hebt nu lekker weekend dus kun je goed uitrusten.
Hoe komt t dat je je zo onzeker voelt? Is toch geen aanleiding voor? heb zeker weekend ja! Tot dinsdag half acht 's morgens. Dan weer er tegen aan!