[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Hi Riddle,

Jeetje wat een heftig verhaal zeg, pfff. Daar denk je nou helemaal niet aan als je net zwanger bent geraakt. Wat heb jij een ellende doorstaan, zeg! Rust maar goed uit en straks als je je weer helemaal sterk en vitaal voelt dan komen de zwangerschapskriebels vast wel weer terug. En bevallen is voor iedereen zwaar, moet je gewoon bedenken. En toch krijgen veel vrouwen daarna nóg een kindje! Dus dat komt wel goed. Sterkte en beterschap!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Het is zeker warm, bleh! Wij hebben hier een airo maar die is volgens mij aan het staken?! Bah!

Nog een kwartiertje dan ga ik lekker naar huis... Zal ook in de auto wel weer bloedje heet zijn :(

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo meiden,
    even snel een berichtje en dan moet ik weer gaan.

Riedel.....meid wat een verhaal! Ik hoop echt dat je snel van die pijn af bent en weer een beetje aan kunt sterken. Wel fijn om weer even wat van je te horen!

Even andere uiterste......ben net terug van de vk en heb het hartje mogen horen. Heel apart. Ga nu snel even wat eten anders gaat het mis denk ik. Het begint weer te draaien.

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

pff wat een heftig verhaal rid! hoop dat je je snel een heel stuk beter gaat voelen.
    Linnie en liena: spannend dagje voor jullie beide. ben zo benieuwd!
    yojo: nou de termijnecho dus gepland.. nog even geduld dus. leuk zeg dat jullie al zo aan het shoppen zijn geslagen..
    dagdromer: lijkt me geweldig, het horen van een hartje..
    deli: gelukkig dat die rugpijn weeer wat afgezakt is.. hoop voor je dat het neit meer terug komt.

heb vanmorgen het aan alle collega's verteld. wel lekker kan ik er daar ook over praten. de kids vertel ik het denk ik de laatste schoolweek.
    verder hebben vrienden van ons vandaag een jongetje gekregen, Sem. Leuk, leuk, leuk :)

Nou ben vast nog wel wat vergeten maar dat komt nog wel.

XXX

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Leuk Juffie. Sem! Vrienden van ons hebben zaterdag een zoontje gekregen Daan. En dat om half drie 's middags terwijl ze tot twaalf uur 's middags bij ons hebben gezeten.....

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja snel kan het gaan he! Mijn schoonzusje kan ook elk moment bevallen. is nu 1 dagje overtijd. dus ben benieuwd wat dat gaat worden. een neefje of nichtje..

7. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippies,

Riddle meid wat een ellende, het is je ook niet bespaart gebleven. Kan me voorstellen dat je nu heel erg tegen een evt. bevalling opziet, aar wat Deli ook zei, het is dan voor een goed doel he, je weet dan dat je er iets moois voor terug krijgt. Maar probeer dit eerst te verwerken en weer aan te sterken. Dan komt de wens van kids mss wel terug. Dikke knuffel..........

@ Juffie heerlijk nu kan je er ook op je werk gewoon lekker over kletsen. En de kids dat kan idd nog wel. Geniet er lekker van.........

@ Yojo, dus de termijn-echo staat gepland? Spannend hoor. Maar daarvoor heb je toch nog een keer de echo die je afgelopen zaterdag hebt gehad? Hoop voor je dat je dan wat meer ziet. Maar je krijgt idd heel veel info he? Wat leuk trouwens dat je al spulletjes besteld hebt, krijg er ook helemaal de kriebels van.

@ Dagdromer, fijn dat alles bij jou alles weer goed was.

Vanmidddag hier ook de echo gehad en alles was goed. Ben vandaag precies 10 weken :) , het kindje was druk aan het zwemmen en zwaaide iedere keer heel vriendelijk naar ons ;) , het hartje klopte, dus kan nu eindelijk een beetje rustiger zijn. Vond het zo gaaf om te zien dat er idd iets aan het groeien is............
    Kunnen we ons nu richten op aanstaande vrijdag........

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hi chickens,

Heb nog niet bijgelezen, maar wil jullie even vertellen over de gyn! Heb er van 14.00 - 16.30 uur gezeten.. PFFFF! :(
    Maar eindelijk duidelijkheid, ik heb PCO.. :( Op zich niet het einde van de wereld, want ik mag vrijwel meteen aan de Clomid! 20 juni nog een intake met de arts en dan meteen beginnen, hoef zelfs niet eens mijn ongi op te wekken eerst, want mijn bmm-slijm was al heel dun..

Maar het verhaal van de gangstereitjes klopt dus helemaal, want ik had er HEEEEEEEEEEEL veel! :)

Ga nu ff bijlezen hoor!

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Liena Fijn dat alles goed was! Zet je de echo in je album?

@ Linnie Dat heeft mijn zus ook en die heeft twee gezonde kids rondlopen. De eerste met 1e ronde Clomid en de tweede met de 2e ronde. Komt helemaal goed met jou gangstereitjes!

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Thanks Yojo, dat geeft me weer een beetje hoop! :)
    Hoe was jouw echo zaterdag? Heb je je beebje al kunnen zien? :)

@Riddle; meid, wat een verhaal zeg.. :( Heel veel sterkte en ik denk nog steeds aan je! :D

@De rest; Heb nog niet helemaal bijgelezen, maar kom straks nog wel even tokken.. Heb 7 buizen bloed afgegeven en weinig gegeten, dus ben een beetje dizzy en moe! Ik ga dus ff op bedje liggen :D

Weekendje Texel was trouwens helemaal top! :)

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    liena: zijn we nu echt precies even ver! :)
    linnie: fijn zeg eindelijk duidelijkheid! en inderdaad je hoort zo veel positieve verhalen met clomid. komt vast helemaal goed meid! Nu kun je straks ten minste gericht aan de klus :)

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Linnie Nee we hebben de beeb een keertje ff snel gezien daarna verstopte ie zich steeds. Maar ja mijn mooie "speklaag" werkte natuurlijk niet mee. En ja het is nog erg vroeg natuurlijk. Nu mag ik 12 juni terug bij die man. Gratis omdat hij wel vond dat ik toch wel een fotootje van mijn beeb verdiende. En de 24e heb ik termijnecho.

En Linnie echt alles komt goed! Maar wel fijn dat je nu weet wat je hebt!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ga eten. moet straks weer naar school :(
    tok vanavond!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijne avond juffie!

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Linnie, wel fijn dat je nu weet wat het is. Hopelijk slaat de clomid snel aan.

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Mupkuh begint steeds spannender te worden bij jou. Wanneer wil je gaan testen?

17. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Linnie, dat was dan een hele zit bij de gyn, maar fijn om te weten wat er aan de hand is of niet en helemaal omdat er wel hoop is...... Nu hopen dat jullie wens ook snel in vervulling mag gaan.

@ Yojo, ga zo ff proberen wat foto's in mijn album te zetten, maar tot nu toe wil dat nog niet lukken. Kom zo wel ff verder tokken, ff poging wagen ;) .

@ Juffie, gaaf he, dus jij bent ook 29 december uitgerekend ;) ?

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant

Heb ik stiekem al gedaan vanmorgen. Stom, stom 2 dagen te vroeg. En... een heel licht streepje.

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Woeiiii Mupkuh!!!! Nu is het echt heel erg spannend!!

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ja zeker wel hé. Maar probeer er zo min mogelijk aan te denken. Ik test morgen ochtend gewoon nog een keer.

Deel Deze Pagina