hallo dames, ben echt zo moe vandaag, heb tot 1 uur geslapen.. toen haantje naar z'n werk ging heb ik ff getempt, 36,3 zo dat lijkt er meer op haha. geen ovutest gedaan, morgen dan maar. @Leeuw, rond je ei kan je bbm wat gevoeliger zijn tijdens het klussen. Maar waarom jij nu last hebt van je bmm? Soms is het gewoon wat gevoeliger... Mup, balen van je temp maar we blijven positief hé meid!
Vreemd....krijg alweer geen mail binnen dat jullie getokt hebben..... Kermis hier in t dorp is idd duur maar Tilburg niet....dat is gewoon te duur om overal in te gaan....en veel en veel leuker om naar te kijken! hoe is het met jullie? Queen beetje beter geslapen?
Denk ergens dat ik ongi moet worden. Zo voelt het ook wel aan. Maar een innesteling is ook ongeveer zo'n gevoel. Maar als ik ongi moet worden. Doe dan maar lekker snel wnat vrijdag ben ik op vakantie.
@Mup; Dat weet je maar nooit wanneer beebje zich aanmeldt... En idd, ongi op vakantie is ook niks aan... @Yootje; Heb vannacht idd beter geslapen dan de nacht ervoor, ben maar 3x wakker geweest in plaats van de hele nacht! @Pooh; Lekker toch, lang op bed liggen! Had ik gister ook hoor, was er ook wel aan toe! @Leeuw89; Ik hoop met je mee hoor! @Deli en natuurlijk de rest van de kippetjes, hierbij het verslagje van de gynaecoloog van vanmorgen. Bloeddruk was 124/80 (zo uit mijn hoofd, krijg het nu niet mee naar huis in een boekje helaas.. ), ik was vergeleken met vorige week niks aangekomen, dus ben nog steeds 84,7kg en mn urine was ook goed. Zat wel een spoortje eiwit in, maar dat kon geen kwaad. Hij heeft mn buik nog even gevoeld en het hoofdje lag nog steeds naar beneden, beebje is nu bezig met indalen. Gelukkig maar! Dus dat verklaart meteen waarom ik mij zo belabberd voel enzo. Maar zei hij nog, dat zegt nog niks, het kan nog wel 3 weken duren voordat ik beval. Hij schatte ons beebje nu op zo'n 6 a 7 pond. Ik heb dat gevraagd omdat Jamie toen niet door mijn bekken pastte, maar hij zei al dat mocht het met de bevalling niet lukken, dat ze eerder ingrijpen. Zoals het vorige keer ging willen we niet meer meemaken en daar was hij het gelukkig mee eens, dus dat is voor mij weer een hele zorg minder. Nu moet ik aanstaande maandag weer heen, mits ik natuurlijk niet eerder al lig te puffen, hihi! Zo, jullie zijn weer op de hoogte! Zal dit berichtje ook ff bij de augustusmama's plaatsen en dan langzaamaan de keuken opruimen. Haantje gaat zo stofzuigen en dweilen, als ik de keuken dan wilde opruimen. Oke! Deal dus! Kom vanavond wel ff weer kijken hoor! Tok snel! Xx
Queen, fijn dat alles goed was en fijn dat ze nu eerder ingrijpen mocht het nodig zijn. Mooie bloeddruk in ieder geval! Mup, kan idd ook innesteling zijn maar mocht het ongi zijn dan idd graag voor je vakantie, kan ik me voorstellen. maar we hopen natuurlijk op GEEN ongi!
Hey Kippies Hoest hier? @Queen...fijn joh dat alles goed is maar neem niet aan dat je nog 3 weken zou willen wachten toch? Hier alles rustig, heb de ticker maar even dagje langer gezet want ben nog steeds niet ongi. en het zit er ook niet aan te komen volgens mij, heb tenminste niet de voortekenen die ik normaal wel heb, ben dus bang dat het een langere cyclus gaat worden wat wel vervelend is want volgende week woensdag gaan we op vakantie en om dan ongi. te zijn is niet echt lekker
@Rid, dus ook bij jou afwachten wat je cyclus gaat doen.... pff Hoop toch op een pos test binnekort bij jou!
Ja ik ook maar zoniet laat dan die ongi. ieder geval komen dan weet ik hoe of wat en is mijn cyclus ook niet zo lang, zit nu op 30 dagen en vind ik wel lang zat eigenlijk, zat net ff op het internet te neuzen of ik iets kan afleiden uit de stand van mijn baarmoeder aangezien ik die regelmatig naga maar kan er niet echt wijs uit Enne Pooh...jij ook maar eens een posi test hoor!
idd 30 dagen is lang zat, helemaal met je eens. ik vond deze ronde 41 dagen ook echt veeeel te lang en als je de duur van je cyclus zo wisselt is het ook lastiger om je vruchtbare dagen te vinden, zo'n calculator werkt dan niet want je weet niet wat je cyclus nu weer gaat doen..... Maar hoop dat als die ongi toch gaat komen, hij snel komt en je in ieder geval ongi vrij op vakantie kunt. of misschien wel de eerste vakantie met z'n drietjes.. hoop het voor je!
Nee ik temp. niet, heb het 2 dagen alleen ff voor de grap gedaan maar verder niet, ik had altijd heel goed in de gaten wanneer mijn ei kwam, n.a.v. klachten en zo maar ja nu begin ik het idee te krijgen dat dat deze maand niet helemaal goed is gegaan en dat mijn ei dus later was...en vandaar dat ik info aan et zoeken was over de bmm maar ja...lastig hoe is et daar dan?
@ QB, idd daarom vind ik het ook zo spannend. @ Riedel, en wat was je temp? @ Pooh, idd dus is echt afwachten. Maar denk echt ongi.
Rid, op deze site heb ik ooit wel eens goede info gevonden over bmm. Hoop dat de jouwe goed staat Hier geen ongi meer, lage temp. wel nog veel last van me liezen.
Tja Mup de eerste dag dat ik et deed was ik al uit bed, rustig gewassen en aangekleed en zo en toen was ie maar 36.5 en de dag erna heb ik het gedaan toen ik nog in bed lag en toen was ie 37.2...maar ja dan denk ik weer je bent dan toch warm van je bed en je deken?....
hey dames, hoe is het hier? mup en rid: liever niet ongi en zwanger natuurlijk. maar in je vakantie ongi is helemaal vervelend! ik veer in iedergeval voor jullie. queen: fijn dat je weer wat gerust gesteld bent vandaag. nu maar afwachten.. haantje is alweer aan het schilderen. vandaag een stuk kast in elkaar gezet. wordt echt mooi al fijne avond
Goedemorgen allemaal! Hoe is het hier? @ Juffie, mooi buikje hoor! Dat gaat ineens wel superhard geniet er lekker van! @ De rest, alles goed met iedereen?
@ Riedel, je temp is betrouwbaar als je net wakker bent, nog in bed ligt en niet geplast hebt. Het is ook belangrijk dat je iedere dag op dezelfde tijd tempt. Dus mooie temp zou ik zeggen. Denk toch dat ik ongi ga worden, temp is omlaag al was ik wel vroeg wakker. Maar denk toch ergens onig.