[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Maria, jullie weten het geslacht dus ook al? Leuk dat jullie een dochter krijgen.
    Wij weten nog steeds niet of we het wel of niet willen weten. Ik vind het aan een kant wel leuk om te weten, maar aan de andere kant lijkt me de verrassing ook erg leuk. Lastig hoor :D , maar kan nog ff nadenken.

Vandaag kraamzorg aangevraagd, dacht dat ik al heel vroeg was, maar zag ineens dat ik dat eigenlijk voor de 16 weken al had moeten regelen :oops: , ach kan nu vast ook nog wel ;) .

Ook hebben we vanmiddag het behang voor de babykamer uitgezocht. Erg leuk om te doen ;) .

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, het word zeker weer spannend. Denk er bijna de hele tijd aan hihi ;)

3. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ik kan het me helemaal voorstellen hoor, de dagen voor NOD vond ik ook elke keer weer zenuwslopend. Blijf voor je veren meis, hoop dat je snel weer pos. mag testen en dat dan alles goed gaat!

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Kippetje allemaal een fijne avond, ga lekker bankhangen met haantje en kijken naar NCIS :D

Tok morgen allemaal

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Liena...altijd leuk, inkopen doen voor de baby(kamer) Wij weten het geslacht inderdaad wel maar verklappen het verder niet aan vrienden en familie. Dus jullie hebben een primeur! Dan is het voor de omgeving nog steeds een verassing en daarnaast vind ik het wel grappig om aan te horen wat anderen denken dat we krijgen.

Mup....meid weer eens kei spannend dus.
    **Veermodus op volle toeren**

Maria...het maakte me eigenlijk niet uit of het een jongen of een meisje zou zijn maar ik had zelf al heel sterk het gevoel dat het een jongetje zou zijn en mijn gevoel klopte dus ook. Dat vind ik wel grappig. Was dat bij jou ook zo?

Deli...wel foto plaatsen van je droom van een keuken! Ben intussen wel erg benieuwd naar het resultaat. Ik hoop dat de jeuk een beetje uit te houden is.

Nou kippies ik sluit af en ga morgen lekker de spaanse zon opzoeken. Gelukkig wordt het hier ook mooi weer. Thuisblijvers geniet er van! en voor de kippies die ook elders vakantie gaan vieren, veel plezier op je plaats van bestemming.

O ja, riddle volgens mij ga jij als ik terug kom maar veel plezier in spanje!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Liena; Ja idd, ze wegen zwaarder dan ik me kan herinneren bij Jamie... voel me nog steeds erg belabberd, heb ook nergens fut voor. Hoort er allemaal bij, geen zwangerschap is dan ook hetzelfde he? In ons huisje heb ik mn draai al gevonden hoor, scheelt natuurlijk dat ik hier al 8 jaar kwam, hihi! Enne, NCIS kijk ik nu ook naar! ;)

@Dagdromer; Leuk zeg, een jongetje! En alvast een hele fijne vakantie!

@Maria; En jullie een dochter? En dat je nog een keer terug moet komen voor een echo is ook geen straf! Misschien kunnen jullie je kids aan elkaar koppelen straks, kunnen ze voor kippennageslacht zorgen, haha! :)

@Juffie; Oeh, heb je je beebje gevoeld? Gaaf hoor! Nu voel je het steeds vaker, nu je het eenmaal herkent hebt!

@Mup; We blijven voor je veren hoor!

@Riedel; Dus nog geen ongi? Wie weet dan toch... hoe is het gegaan bij de kapper?

@Mink; Tja, nog ff volhouden.. heb verder ook geen keus denk ik, hihi! ;) Kan alleen nu geen kant op, kan niks doen zonder dat ik steken in mijn buik krijg of een megapor van beebje in mn linkerzij, daar liggen namelijk zijn/haar voetjes. En dat ik niet slapen kan en constant naar de wc moet is ook geen pretje... heb je ze weer, de laatste loodjes... ;)

@Yootje; Mooi dat je een kwartier eerder weg kon van je werk! Dat mogen wij nooit.. als we om 5 uur de pc al uit hebben staan, krijgen we al commentaar... of de dag erna gaat er een memo het hele bedrijf rond... Hoe gaat het verder met werken?

Iedereen een fijne avond verder!
    Xx

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks veerders :)

Ik ga de pc maar eens uitzetten. Ben de film op Veronica aan het kijken. Tot morgenmiddag denk ik.

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hellow!

Het werken gaat steeds beter. Ben steeds minder moe na een dag hard werken!

Liena fijn he slapen in je eigen bedje! Zonder muggen....tenminste zoveel dan.....

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

queen:vervelend zeg dat je je zo beroerd voelt. Dikke knuffel voor jou.hoop dat het allemaal niet te lang meer duurt dan. of dat je je gewoon weer goed gaat voelen natuurlijk!

maria: altijd leuk die kleine weer te zien. fijn dat tot nu toe alles prima was. Een extra echo is natuurlijk altijd leuk!

dag: snap dat je je een beetje ongerust maakt maar er is wat de andere meiden ook zeggen zoveel mogelijk. en hoop voor je dat gewoon alles goed is! En wat leuk dat je voorgevoel klopte. ben benieuwd of die van mij ook klopt :)

mup: lekker zo'n grote tent. wij hebben ook een behoorlijk grote. vind het wel prettig, kun je goed staan en al je spulletjes tenminste kwijt. Waar gaan jullie heen?

mink: denk inderdaad dat het je baarmoeder is die aan het groeien is. heb ook wel steken gehad. Niet heel erg maar wel vervelend af en toe.. Nu nog wel eens last van..

liena: welcome back meid. ik heb je gemist. Fijn de je het zo leuk heb gehad. behalve de muggen dan natuurlijk.. ben niet echt zenuwachtig voor morgen. heb vandaag toch een angelsound gekocht.. zag hem liggen en mijn haantje zei: neem nu maar mee! :) Net dus even geluisterd en vond het hartje meteen :) ben wel benieuwd of mijn baarmoeder goed groeit enzo maar zo gespannen als de vorige keer ben ik niet gelukkig... Moet morgenochtend om 10.15 al heen. lekker op tijd dus..

yojo: fijn dat je neit zo moe meer bent. het dus steeds beter!

mup: VEER!

nou tot morgen allemaal

XXX

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen :)

ben gewoon de eerste vanmorgen! Ben helemaal beurs met bed uitgestapt. :( draaide me vanmorgen op mijn zij en nu doet mijn hele borstkas zeer.. Weet niet wat er gebeurd is maar doet goed zeer :cry:
    nu eerst maar eens een hete douche misschien dat het helpt.

Tot later

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen kippies! Ga eerst effe bijlezen en een reageerpoging wagen, tok zo!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou, hier mijn reactie op iedereen vanaf mijn een-na-laatste post:

@ Riedel, hoe was het bij de bruidskapper? Heb je jezelf een mooi kapsel aan laten meten voor straks? Ben wel erg benieuwd natuurlijk ;) En nog steeds geen ongie? Spannend hoor!

@ Queenie-Buddy hoe is het met je meis? Gefeliciteerd nog met je 38 weken gister! Jammer dat je je niet zo optimaal voelt de laatste tijd maar dat is ook niet zo gek natuurlijk voor een hoogzwanger kipje!

@ Miran, succes en sterkte meid! Ik heb wel eens gehoord dat het niet altijd vanzelf op gang komt... We blijven positief natuurlijk en hopelijk is het toch nog allemaal goed gekomen met jullie wondertje in wording!

@ Yootje, hoe is het meis? Lekker aan het werk weer?! Wel beter dit weer als je in de kinder opvang werkt he!

@ Maria, fijn dat alles zover goed was bij de 20 wk echo, mooi om te zien he hoe hard dat is gegroeid sinds de eerste echo! En van harte gefeliciteerd met jullie DOCHTERTJE onderweg :D

@ Dag, he bah! Wat vervelend dat je zo in spanning zit! Ik kan me goed voorstellen dat je dan toch niet zo gerust bent inderdaad maar we gaan van het beste uit meis! En van harte gefeliciteerd met jullie ZOONTJE onderweg :D

@ Mink, heb je nog last gehad van het oprekken? Dat lijkt me ook wel vervelend! Heb ik geen last van gehad!

@ Liena, meid welkom terug! Wat vervelend van die muggen zeg :( ik weet er alles van, wordt ook altijd lek gestoken nl. en daar word je niet vrolijk van! Verder wel een fijne tijd gehad?
    Dus jullie zijn er nog niet over uit of je het geslacht wil weten? Tip: zorg dat je het wel eens bent voor je naar de 20wk echo gaat ;) anders zit je daar nog te twijfelen :D

@ Juffie, heeft het douchen geholpen meis? Vervelend dat je met zo'n gevoel op staat maar ja, de hele boel is omhoog aan het werken natuurlijk dus daar kun je best last van krijgen misschien?

Gister een druk dagje gehad met visite en zo en 's avonds met haanlief naar de IKEA en Praxis geweest voor handgrepen in de keuken en een vloer. Ik zal wel een voor en na foto plaatsen maar jullie denken vast dat het een mega keuken moet zijn aangezien het zo lang duurde allemaal maar we hebben maar een heel klein bescheiden keukentje hoor! Ik weet wel dat we het in ieder geval nooooooooooit meer zelf doen op deze manier!

Verder is alles goed met Delikipje! Jeuk zit nu alleen nog in mijn voeten en onderbenen en door al dat krabben kan ik jullie zeggen dat mijn benen er vreselijk uit zien :oops: maar ja, hoef ze ook niet bepaald te gaan showen natuurlijk :) ze staan lekker strak van het vocht, heeeeerlijk gevoel ;) gister na zo'n druk dagje voelde ik een behoorlijke druk, uhhh, van onderuuuuuh laat maar zeggen?! Ben benieuwd of dat de kleine gewoon nog iets verder gedaald is of dat het wat anders is?

Om 11 uur mag ik weer naar de vk dus ben benieuwd wat deze te zeggen heeft. Ga samen met mijn moeder, het stelt niet veel voor maar heeft ze dat ook eens mee gemaakt en daarna gaan we nog even shoppen... Nou ja, ik ga kijken wat ik zaterdag kan gaan kopen want met al dat geklus in huis ben ik blut dus wordt tijd voor mijn loon :D

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh ja..............

Vandaag 38 weken :whistle: lekker ego he?!

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Bij mij word het nu toch spannend...............

Ik ben wel veel te allert op mn lichaam hoor maar gisteren ontdekte ik een ader in een van mijn lepelhoven. Die zat er niet!

Ik ben er nu wel van overtuigd dat ik een bevruchting heb............het gaat bij mij altijd mis bij de innesteling dus er kan nog van alles mis gaan.

Ik blijf hopen op een wonder!

Voor jullie ook! iedereen hier verdiend er een!

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Kippies...

Nou helaas helaas ben vanochtend toch nog ongi. geworden, dus een wat langere cyclus helaas, maar ja ook dat kan deze ronde weer anders zijn dus is erg vervelend die onzekerheid...niks aan te doen...krijg mijn ei op vakantie dus maar lekker klussen daar :)
    De kapper was niet veel aan hoor, alleen een afspraak gemaakt en voor info...5/9 krijg ik een proefkapsel dus ben benieuwd....

Hier iedereen leuke dinegen lees ik!

Mooi man allemaal, ik ben vandaag alleen vanochtend aanwezig en daarna niet meer dus voor wie ik niet spreek meer vandaag een hele fijne dag en heeeel veel succes iedereen :D

Knuff

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Halliehalleu kippies!

Een uitgeslapen kippie deze morgen, jippie! Lag gister om 10.15u op bed en werd vanmorgen om 7.15u wakker, heerlijk! Dat scheelt wel hoor, als je even weer goed hebt kunnen slapen...

Nu heb ik weer iets anders.. mijn hele buik en (.) (.) onder de rode vlekjes.. en het jeukt ook een beetje.. nu kan het komen doordat ik net van wasverzachter veranderd ben, maar heb het echt alleen maar daar.. raar weer hoor.

Enne Buddy, van harte met je 38 weken vandaag en veel plezier bij de VK! Zou maarzo de laatste keer zijn dat je daar heen gaat... spannend he?

Riedel, jammer dat je ongi bent geworden zeg. En het voordeel is dan wel weer dat je op een vakantie over het algemeen veel vaker klust dan thuis, tenminste zo is mijn ervaring, hihi! Go Riedel!

Sloppyslayer, voor jou wordt het ook weer spannend! Zal voor je veren!

Zal ff Jamie schone billen geven, er komt af en toe zo'n lekkere walm onder mijn neus voorbij... blergh! :)

Tok later!
    Xx

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

gelukkig hielp de warme douche vanmorgen goed.. langzaam zakte de pijn weg en kan nu weer lekker bewegen gelukkig.

net bij de vk geweest en was allemaal prima. Was maar 1 kilo aangekomen in 4 weken en mijn baarmoeder zat nog maar anderhalf/ 2 vingers onder mijn navel. was de hoogte van een week of 18/19 maar heb een smalle baarmoeder volgens de vk. vandaar dat mijn buikje dus ook alleen nog maar naar voren groeit. Het hartje kon ze ook direct vinden maar de uk was wel flink aan het bewegen dus zwom elke keer weg :)
    de bult die ik vorige nacht gevoeld heb was echt onze uk volgens de vk, Super! voel vooral 's avonds ook wel wat gevlinder in mijn buik en dat gaat vast steeds meer worden.

Zo dat was een super ego berichtje van mij :oops:

deli: 38 weken! jippie! succes bij de vk en veel plezier met shoppen natuurlijk! Heb wel medelijden hoor met die arme beentjes van je!

Queenie: gelukkig weer een nachtje goed geslapen! kun je er weer een dag tegen aan.

sloppyslayer: veer voor je meid!

rid: je ei op vakantie! kan niet beter, alle tijd om lekker van elkaar te genieten :) Proefkapsel vond ik wel echt leuk. beetje tutten met je haar is altijd leuk vooral als de kapper het doet!

19. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey hallo kippetjes.

Hier ff een berichtje van een druk kippetje
    We gaan vandaag beginnen met sauzen van de babykamer. De kamer is nu leeg en opgeruimd, dus we kunnen zo aan de slag.

@ Juffie wat fijn dat alles goed was bij de vk. Gaaf dat je je kleine uk nu begint te voelen. :thumup: Ik heb dat gevoel af en toe ook, maar weet het nog niet zeker :oops:
    Fijn dat de douche vanmorgen heeft geholpen. Enig idee hoe het nu kon dat je zo'n pijn had?
    Ik vind het ook heerlijk om hier weer te zijn hoor, heb jullie ook echt gemist! But now i'm back :D

@ Yojo, ik vind het idd helemaal lekker om weer in mijn eigen bed te slapen. Nu al weer twee nachten heerlijk liggen pitten. Jij morgen weer een dagje vrij? Even weer lekker bijkomen.

@ Deli, thanks voor de tip :) , ik hoop idd dat we eruit zijn voor we de echo hebben. Vanmiddag gaan we de afspraak maken wanneer de echo zal zijn. Merk nu toch wel dat ik een beetje zenuwachtig ben voor vanmiddag :oops: .Weet alleen niet zo goed waarom.
    Gefeliciflapsteerd met je 38 weken!
    Hoe was het bij de vk vandaag?

@Sloppyslayer, ik ga hard voor je veren dat het deze keer goed mag gaan. Spannend hoor! VVVVEEEEEEEEERRRRRRRR!

@ Riddle, balen dat je toch ongi bent geworden. Dan in de vakantie maar druk aan de klus ;) . Zou het deze ronde dan lukken heb je een mooie herinnering aan deze vakantie! Go for it!

@ Dagdromer, nogmaals een heel fijne vakantie meis, probeer er lekker van te genieten!

@ Queenbee [​IMG]. Fijn dat je afgelopen nacht weer een beetje bij hebt kunnen tanken. Wordt je weer een heel ander kippie van he ;) .

20. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Zo ik ga maar weer eens aan de slag! Zo komt er ook geen saus aan het plafond he :D .
    Kom vanmiddag nog wel ff weer tokken en verslagje doen hoe het bij de vk was.

Dikke knuffel
    Lienakip

Deel Deze Pagina