hay alle kippen toch weer een berichtje van mij queen en deli: spannend hoor. het komt nu zo dichtbij! alle zwangere kippen: blij te lezen dat alles zo voorspoedig gaat. alle wachtenden en net ongi gewordenen: sterkte. ik heb maar weer even een banner aangemaakt. ik wil graag weten wat mijn cyclus nu gaat doen na de miskraam en de banner helpt daar goed mee! heb ik ook weer een mooi excuus om hier te komen kijken!
@ Juffie wij gaan naar ouddorp toe. Heb er echt mega veel zin in. Zo nog wat voorbereidingen treffen. Wat betreft mijn temp, die is weer ietsie omhoog gegaan.
Da's gunstig Mup! Ben net terug van de HA. Voor de jeuk en rode vlekken op mijn buik en (.)(.) heb ik een zalfje meegekregen 2maal daags gebruiken, en ik heb er ook lekker een infectie van onderen bij, dus daar heb ik capsules voor gekregen, gelukkig maar een kuur van 3 dagen, dus elke avond voor het slapen gaan moet ik eentje inbrengen.. ben er eerst weer klaar mee. Ik zei al tegen mn haantje, beter nu er mee heen gaan dan dat ik tijdens de bevalling ons beebje ermee besmet ofzo. Dus moest ik maar ff doorzetten van mezelf, ben nooit zo'n heldin bij de HA, helemaal niet als het over daar beneden gaat... Maar viel achteraf allemaal best mee gelukkig! Nou, zal ff een wasje draaien en stiekem een ijsje eten, tis heerlijk ijsjesweer nu, hihi! Dikke tok! Xx
Mooi mup! queenie: Stel een bezoekje aan de ha ook altijd uit. maar het is inderdaad wel zo fijn als die infectie over is voor de bevalling begint. krijgt je kleintje er in iedergeval geen last van..
hallo kipjes, queenie; een infectie, nou ik hoop maar dat het snel voorbij is. Misschien een raar vraagje, maar hoe ben je er achter gekomen dat je daar dan een infectie had? Eigenlijk meer, voor als ik zelf klachten krijg hahaa Zo nog effies en dan een prachtig wonder in julie armen juffie; voel jij je alweer beter. Raar he, dat je ineens zo wakker wordt... Deli; hoe is het nu. Dikke voeten etc.... nog even wachten en dan mag je jullie wonder in je armen sluiten... Voor alle anderen ik ga veren Hier gaat alles verder goed. Ik ga mijn banner weer aanpassen, want heb gister ook nog weer een keer op een andere site ingetypt en dan zou ik nu 10 wk en 3 dagen zijn en daar ga ik dan toch maar voor
Zo kom net thuis van een dagje shoppen ik dacht laat de boodschappen maar even staan en ga eerst lezen hier! Gelukkig zag ik het bericht van Queenie over ijs ik had ook ijs gekocht en was ik helemaal vergeten in de vriezer te doen als Queenie niet stiekem ijsjes had gegeten vandaag en het hier had verklapt had ik straks bananasplitijs ondooid in de boodschappentas! Bij de vk was alles goed, dit was een invalster omdat een van de vk's uit mijn team met zw.verlof is. Wel leuk ze probeerde het wat uitgebreider te maken en deed het wel leuk, beebje ligt nog altijd goed diep met de kont in de lucht, bloeddruk was prima, hartje weer luid en duidelijk aanwezig en ze zei niks over een groot kindje dus volgens mij hadden die andere het gewoon mis ook deze vk was verbaasd toen ze me overeind zag springen en ook al stonden we met een paar min. weer buiten m'n moeder vond het wel leuk dat ze er bij was, kon ze het hartje van de kleine weer eens horen! Zo einde ego bericht, nu over naar de andere kipjes! @ Queenie, fijn he jeuk en bultjes goed dat je naar de ha bent gegaan voor alles, snap dat het niet prettig is maar wel beter nu te verhelpen dan ermee blijven lopen natuurlijk! @ Judibi, leuk dat je toch nog ons komt vergezellen zo nu en dan! Met of zonder banner, je blijft natuurlijk welkom! @ Juffie, fijn dat alles prima was bij de vk! Je hebt ook een lekker buikje dus geniet maar goed van het showen! Tegen mij zeiden ze ook dat ik een korte buik had en dat ie daarom al zo vroeg naar voren kwam... Nu hoor ik van alles over mijn buik! Oh wat groot, oh wat bescheiden, oh het zit nog wel hoog, ohhh het zit al behoorlijk laag dat gaat geen 2 weken meer duren om gek van te worden @ Liena, hoe is het gegaan met sauzen? En afspraak gemaakt? Snap wel dat je gespannen bent, was ik ook hoor! Ik weet zeker als je deze echo hebt gehad en alles verder in orde is je dubbel gaat genieten! Oh ja, mijn oma voelde straks mijn beebje bewegen dat was ook wel weer erg bijzonder! Zat ie gewoon zijn/haar overgrootmoeder te schoppen
Hey Mink, jij ook hier ja met mij gaat het goed, dikke voeten en dikke benen zijn nog steeds aanwezig maar geen klagen want verder gaat ie top! Jij hebt dus 7 aug. de volgende echo, spannend! Dan zullen ze wel gaan meten en je een uitgerekende datum geven!
zo heb de banner aangepast. Voelt toch beter hahaha Idd 7 augustus dan weten we meer. Maar ga nu toch maar op mijn gevoel af, want zoals de gyn het zei, klopt niks van. Toen was ik nog nieteens vruchtbaar hahahaha Maar we zien het wel... Heb net een stuk kroket achter de kiezen. Heb nu de heledag door trek Deli Fijn dat het nu weer beter gaat... Judibi; ik hoop dat je toch nog een gelukje mag krijgen en toch nog zwanger mag worden. Ik gun het jullie zo... Voor de kkipjes die op vakkantie zijn of snel gaan, nog een fijne vakantie Wij gaan een last minut boeken. Ook wel leuk..
@Juffie; Idd, dat heb ik ook maar in mijn achterhoofd gehouden hoor, anders was ik denk ik niet eens heengestapt... @Mink; Hoe ben ik er achter gekomen? Als je aan het eten bent nu, leg je bordje dan maar ff opzij want erg smakelijk is het niet, hihi! Nou, ik heb wel 'last' van afscheiding, en opzich is dat geen ramp. Alleen gister en vanmorgen was het groenig en klonterig... ook had ik sinds een aantal weekjes wat jeuk daar beneden, niet constant, maar af en toe eens. Dus ben ik vanmorgen even gaan googelen en heb mezelf toch maar over de streep getrokken om even de HA te bellen, dus kon ik meteen vanmiddag langskomen. Hij heeft even gekeken met zo'n eendebek en zag meteen al dat het een schimmelinfectie was, hij zag korrelig slijm... vandaar. Ik zei al tegen hem dat hij dit zeker wel vaker zag, "Ja hoor, een paar keer per dag wel!" Dus toen zei ik nog dat het voor hem dan minder raar was dan voor mij. Dat wist hij wel zeker zei hij toen, hihi! @Deli; Idd, en nu maar hopen dat het binnen 3 dagen ook verholpen is! En mooi dat bij de VK alles weer goed was! Is altijd leuk voor opa's en oma's als ze mee gaan, de laatste keer bij de VK had ik mijn vader mee, die stond weer versteld van dat hartje toen hij dat hoorde. Hij zat gewoon met zn mond open en een big smile te luisteren en te kijken naar mn buik, hihi! Jaja, EN stiekem ijsjes eten EN het ook nog verklappen! Nou, graag gedaan hoor! Maar heb je nu inmiddels je ijsjes al in de vriezer gedaan? Anders heb je straks bananenmilkshakes! Is trouwens ook wel errug lekker hoor... Oh, krijg ik alweer honger.. Xx
deli: fijn dat alles weer goed was! en die opmerkingen over mijn buik vind ik allemaal nog wel leuk.. Vind het wel leuk als mensen het gaan zien. maar kan al dat commentaar is natuurlijk minder wordt je op een gegeven moment wel zat! mink: op de echo zul je wel zien hoe het zit met de precieze uitgerekende datum. Maakt op zich ook niets uit natuurlijk.. queenie: voor zo dokter is een schimmelinfectie inderdaad iets heel gewoons maar ja jij ligt daar met je benen wijd.. heb het helaas ook al een aantal keer gehad. hoe gelukkig niet eens meer naar hem toe, een belletje is al genoeg.. zit lekker aan de warme chocomel (weet het een beetje gek metdit weer maar wel lekker! )
queenie; thanks voor je duidelijke antwoordt. Dus dan weet ik wat ik moet doen... Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment al die opmerkingen wel zat bent idd. Maar ik kan nu niet wachten totdat alles goed begint te groeien. Heb nu soms het gevoel dat het een beetje stil staat. (onzin natuurlijk) voel nog wel vanalles maar ach een beetje onzeker denk ik Dus idd afwachten tot de echo en dan genieten!
Mensen mogen over mijn buik zeggen wat ze willen, ben trots op mijn buik hoor! Het lijkt soms dat mensen maar iets zeggen omdat ze iets willen zeggen terwijl ze er geen verstand van hebben! En dan zegt de een dit en de ander dat, dat is soms niet leuk... Klinkt niet fijn Queenie! Komt toch wel vaker voor bij zwangere vrouwen? Zijn die niet sneller vatbaar voor zulke dingen? En juffie, warme choco? Ik teken er ook voor, had het de hele dag heel benauwd en heb net een dikke trui aan getrokken Mink, eerst waren het waarschijnlijk je darmen etc. die rommelde en plaats gingen maken nu is dat stabiel en dan gaat je baarmoeder vanzelf groeien joh! Komt helemaal goed en die onzekerheid is helemaal niet raar! Ik ga maar weer eens wat doen, ze komen zo onze tijdelijke camping-koelkast ophalen dus die moet ik even schoonmaken, dan maar de vaatwasser uit en inruimen en eten opzetten mijn haantje is over een uurtje thuis als het goed is. Verder ben ik moe dus ga lekker luieren vanaaf! Iedereen een fijne avond gewenst en tok snel!
Heey kippies @ Judibi, gezellie dat je ook weer ff komt kijken in het kippenhok. Hoe gaat het met je? @ Mupkuh, hoop dat het een goed teken is dat je temp weer wat gestegen is! Lekker hoor, al aan het aftellen voor je vakantie? @ Queenbee, ik kan me voorstellen dat je het lastig vond om de stap richting de HA te zetten, maar je hebt het toch maar gedaan. Dikke pluim voor jou . Nu maar hopen dat het idd aanslaat en je er straks weer vanaf bent. En stiekum ijsjes eten he , heerlijk toch geniet er maar lekker van . @ Mink, nog even tot de echo en dan weet je zeker hoe ver je bent. Fijn om te horen dat het steeds beter met je gaat! @ Deli, al aan het dagen aftellen? Leuk dat je moeder nog een keer meekon en naar het hartje kon luisteren. Het sauzen is aardig gelukt. Het plafond is klaar, de afwerklatjes zitten tegen de kant en morgen ga ik de schuine wand sauzen en dan starten met de onderste rand van het behangen. Haantje gaat beginnen met het verven van het kozijn van de deur. @ Juffie, warme chocolademelk smaakt altijd he , ben er ook gek op. Wanneer heb jij de 20 weken echo? Vanmiddag bij de vk geweest. Alles was goed, het hartje klopte overduidelijk, mijn buik zag netjes uit voor iemand die 17 weken was . De baarmoeder zit nu 2 vingers onder de navel. 14 augustus hebben we de 20 weken echo. Spannend hoor, maar heb er ook wel veel zin in. Ben erg benieuwd hoe ons smurfje er nu uit ziet! De bloeddruk was vanmiddag ook goed, 100/60. Moet wel behoorlijk zout eten wil ik dit voor elkaar krijgen, maar dat is beter dan zoutloos he . Kippetjes ik ga lekker ff douchen en dan ff lekker bankhangen met haantje. Fijne avond allemaal lekker slapen en tok morgen................! Dikke knuffel Lienakip.......
fijn dat alles weer goed was liena! wij moeten 18 augustus de 20 weken echo en dan om die woensdag erna de volgende controle weer bij de vk. dus leuk weekje dan ga lekker slapen zo. XXX
Als ik deze keer niet Zwanger ben dan word ik heeeeeeel erg BOOS Ik ben nu al een paar dagen zo vrezelijk misselijk en ik sta af en toe te kokhalsen tot de tranen in mn ogen staan! Ik heb dit een paar keer eerder gehad en dan was ik na 2wkn overtijd weer gewoon ongesteld. Dit was waarschijnlijk een miskraam, maar omdat bij mij de innesteling niet goed ging heb ik nog nooit een positive test gehad.....................en dan mag je oficieel niet spreken van een MK. Zelf als ik niks doe komt er zo uit het niets een vlaag van misselijkheid opzetten! Zeg aub niet van: "o meis je bent zwanger" want daar is het nog echt te vroeg voor Ik wil geen hoop op dit moment omdat ik dit echt als heel naar ervaar Sorry ik moest het echt even kwijt...........................na 7jr word ik hier echt verdrietig van..
goedemorgen op deze zonnige dag 8) sloppy: natuurlijk mag je verdrietig zijn! knuffel voor jou in ieder geval. all: een hele fijne dag vandaag!
@Mup; Wat goed! EN je temp omhoog EN het huisje! Super! Jouw dag kan vast niet meer stuk! \/ @Juffie; Jij ook een hele fijne dag! Met dit mooie weer moet dit vast wel gaan lukken! @Sloppyslayer; Voor jou een dikke knuffel meis! *KNUFF* @Deli; Komt idd vaker voor bij zwangeren dan bij niet zwangeren, omdat je hele hormoonhuishouding in de warrie is zeg maar. Heb gister zo'n raket ingebracht, pff... kreeg het er gewoon benauwd van.. nog maar 2 te gaan gelukkig... Zo zeg, heb vannacht weer lekker geslapen gelukkig! Tot 8u vanmorgen aan toe! Zelfs Jamie werd toen pas wakker! Of dat nu te maken heeft met het feit dat ik pas maandag mn bed 'vliezenbrekenklaar' heb gemaakt weet ik niet, maar tis wel toevallig, hihi! Ben gelukkig ook niet zo beroerd meer sinds gistermorgen, dus het gaat nu weer ff de goeie kant op! Zal even een beetje gaan eten en wat opruimen hier, had gisteravond nergens meer zin in en vanavond krijgen we weer visite, weer een spieker voor ons nieuwe huisje, hihi! Zal eens even kijken of het me vanmiddag lukt foto's van ons huisje op mn hyves te zetten, aangezien mn album hier nu vol is... haantje heeft alles van onze pc laatst op een externe harde schijf gezet, dus de hele laptop is nu leeg. Moet hij die maar ff voor me aansluiten vanmiddag, kan ik ff foto's uploaden. Nou, eerst dan maar iedereen een hele fijne dag vandaag en geniet van het mooie weer! Dikke tok! Xx
Goeiemorgen op deze heerlijke dag! Gisteravond vanuit t werk naar een vriendin gegaan en samen nog naar Tilburg kermis. Zit ik in de auto heb wat buikpijn hoest en jawel....er komt vanalles mee....wij onderweg bij Ikea gestopt en was t al door m'n spijkerbroek heen......nu weer weinig....Heel raar. Moet ik dit nu weer als mijn eerste dag tellen? Ik weet t niks meer van..... Hoe is het verder met jullie? Queen en Deli nu begint het echt af te tikken he! Spannend! Liena hoe is t verder? Succes met sauzen! All HELE FIJNE DAG MET DIT MOOIE WEER!