[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mup: gefeliciteerd met je huisje! Super. en je temp weer omhoog, hoop dat dat zo blijft!

queenie: tot 8 uur zelf geslapen, heerlijk hoor... en ben benieuwd naar de foto's. houd je hyves wel in de gaten.

yojo: weet ook niet hoe dat nu zit met je cyclus. was dit misschien het frutje wat er nog zat? dat alles nu helemaal leeg is? hoop het wel voor je. vervelend is het wel. bah!

XXX

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mup, je temp weer gestegen. klinkt goed! En een huisje, vertel.....! Gefelicteerd meid!

Hier weer veel last van me buik. Gister vreemde afscheiding, lijkt een beetje op de afscheiding rond me ei.... Gelijk geklust natuurlijk haha. Temp is ook weer iets omhoog... Afwachten dus maar weer en flink klussen, nooit vervelend haha

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Het is echt prachtig weer, voor degene die vrij zijn geniet ervan! Ik ga zo naar me werk, nog ff met de hond naar buiten. Kom vanavond en anders morgen weer ff kijken.

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dank jullie voor de knuffels!

Het gaat al weer wat beter hoor :D

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kippies!

Heb een foto van mijn buik gemaakt zojuist met de rode jeukende uitslag waarvoor ik gister bij de HA een zalfje heb gekregen, mag ik 2x per dag smeren. Hoop dat het helpt want behalve dat het er totaal niet uitziet, jeukt het best wel! Mijn HA had eigenlijk nog nooit van PUPPP gehoord, hij dacht dat het gewoon een allergische reactie was. Nu heb ik sinds een weekje of 2 een nieuwe wasverzachter, maar die heb ik nu maar gauw ergens achterin een kastje gestopt! :)

Ziet er niet echt charming uit he? Maar volgens mijn haantje heb ik nog steeds een hele mooie buik, aaah lief!

Xx Bianca.

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Heb bij de weg nog ff weer een nieuw blogje met buikfoto's op m'n hyves gezet hoor, dit voor de liefhebbers! ;)

Xx

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Deze foto maakte mn dag weer goed:

Dit ben ik met het 4wkn oude zoontje van mn beste vriendin..........je kan Thos helaas niet goed zien omdat hij ligt te slapen.
    Maar hij is schattig!

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    LEUKE FOTO!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    queenie: wat een vlekjeszeg. zal wel flink jeuken :(

sloppy: leuke foto.

wij gaan straks lekker met een aantal vrienden naar het strand. eerst stuk lopen en dan wat drinken in het strandpavaljoen. gezellie :)

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Naar welk strand ga je?

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey Chickys,

Hier ben ik nog even snel heb een drukke dag gehad. Naar het huissie weze kijken en druk aan het pakken.

Morgen op vakantie :D En nog steeds niet ongi.

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    sloppy: wij zijn naar het strand van callantsoog geweest.. was erg gezellig. we zijn gebleven tot de zon in de zee gezakt was :)

mup: hoe was het huisje? en spannend hoor! gelukkig nog niet ongi, hoop dat het ook wegblijft!

tot morgen

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Queen, vervelend van de jeuk. hoop dat de zalf snel verlichting brengt. Vind het ook nog steeds een mooie buik hoor meid! ;)

Sloppy, erg leuke foto! :D

Juffie, klinkt als een lekker dagje strand. 8)

Mup, nog geen ongi klinkt goed. ben je al overtijd? Hoe is het met je temp? Hoe was het huis?
    Een hele fijne vakantie voor als ik je niet meer spreek, geniet ervan! Waar ging je ook al weer heen? veer heel hard voor je dat je ongi uit blijft en je snel een pos test in handen hebt! kus [-o<

Vanavond erg rustig op het werk, ook wel eens lekker... We weer wat meer buikklachten zeker als ik veel loop... Nog ff goed klussen aankomende tijd en dan weer wachten op de NOD. Geen idee wanneer ik die kan verwachten eigenlijk, maakt het wel lastiger. Voor me vruchtbare dagen en dus klus dagen houd ik deze ronde een lange periode aan. uitgaande van een cyclus van 28 dagen tot een cyclus van 41 dagen. Lange periode dus. Hopelijk werpt het z'n vruchten af...
    Morgen weer avonddienst (straks). tok jullie morgen voordat ik ga werken nog wel ff.

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Mup fijne vakantie!

At all Fijne dag!

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hier even snel een berichtje van mij.

Mijn temp was 36.8 best hoog toch ondanks ik om 7 uur opstond. Dus dacht test ff voor vakantie. En je raad het nooit.... Positief :eek: Maar ben nog even voorzichtig.

Spreeek jullie snel weer.

ps. het huisje is super!

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Oeh Mup spannend! In elk geval veel plezier op vakantie en droom maar lekker van je nieuwe huisje, helemaal super ook! ;)

Xx

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen lieve meiden! Hier even een kort berichtje van mij, iedereen een fijne dag gewenst!

@ Mup, fijne vakantie meis! Geniet er maar lekker van! Hopelijk als jullie terug zijn dubbel goed nieuws dus na die posi test!

xxx Delikippie

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen allemaal,

mup: een hele fijne vakantie en begrijp dat je nog even voorzichtig bent maar het ziet er in iedergeval goed uit.

ook van mij: een hele fijne dag allemaal

XXX

19. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen kippetjes...........

Hoe gaat het hier met een ieder?

@ Juffie, ben jij ook zo benieuwd naar de echo? Voel je je ukkie nog steeds?
    Gisteren een beetje genoten aan het strand? Het was ook echt heerlijk weer he?

@ Sloppyslayer, is helemaal niet erg hoor dat je af en toe ff van je af moet schrijven. Daar is het kippenhok ook voor hoor ;) . Dikke knuffel meis.........Wat een ontzettend leuke foto zeg! Zou mijn dag ok idd weer helemaal goed maken :D

@ Mupkuh, wat gaaf dat jullie het huisje hebben gekregen! Hoe zag het eruit? Helemaal verliefd? Meis ik ga heel hard voor je duimen dat de ongi wegblijft en de test het helemaal goed had! VVVEEEEERRRRRRR.
    Geniet lekker van je vakantie! Tok gauw.

@ Deli, zat net naar je banner te kijken en er staat gewoon nog 1 week en 5 dagen! Hoe gaat het verder? Alles in je huisje weer een beetje op plek? Dikke knuffel voor jou!
    Kun je je nog een beetje vermaken? Al last van nesteldrang?

@ Queenbee, je buik ziet er nog steeds fantastisch uit hoor, heft je haantje helemaal gelijk in! Er zit idd wel behoorlijk uitslag op zeg! Brengt de zalf al wat verlichting?
    Ook bij jou nog maar een goeie week. Spannend hoor. Alles weer een beetje onder controle?
    Leef echt helemaal met jullie mee :oops: .

@ Pooh, hoop dat je deze keer niet zo'n hele lange cyclus hebt en je lichaam deze keer niet zo vervelend doet. Suc6 en vooral natuurlijk veel plezier met klussen ;) . Ga weer voor je veren hoor meis!

@ Yojo, jij ook een fijne dag meis. Hoe gaat het nu met je? Nog steeds ongi?

@ Miranda, hoe gaat het met jou meis? Hoop dat je een leuke vakantie hebt! Dikke knuffel!

Hier gaat alles goed. Heb steeds vaker het gevoel dat ik de kleine smurf voel! Heel erg tintelend gevoel in mijn buik, weet niet goed hoe ik het moet beschrijven, net of er een luchtbel omhoog gaat of zo :oops: .
    Herkend iemand dit?
    Vandaag weer verder met behangen. Het sauzen is klaar en een gedeelte van het behang zit er ook al in. De muren zijn best recht, dus het plakt vrij vlot :D . Heerlijk om zo bezig te zijn!

Haantje is op het moment het boekje van Kluun aan het lezen, deze heb ik hem alvast cadeau gedaan voor zijn verjaardag en hij vind hem erg leuk :D ....

Kippies allemaal een fijne dag, tok snel[​IMG]
    Dikke knuffel Lienakip!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    liena: ik vind het een beetje voelen al fladderen. Het voelt gewoon onrustig aan dan, tintelen is ook wel een goede beschrijving denk ik. mjijn haantje wil het ook graag voelen maar dag lukt nog niet. soms voelt hij wel wat en ik ook maar denk dat dan nog mijn darmen zijn :)
    leuk zeg dat behangen en schilderen. kan niet wachten tot ik kan beginnen maar wij hoeven helaas bijna niets te doen aan het kamertje.. de meubeltjes erin en de kleine dingetjes maar dan duurt nog wel even. :(

plaats je even een fototje als het behangen klaar is? ben wel benieuwd naar de kleur enzo :oops:

ga me nu maar eens aankleden zit weer heerlijk niets te doen :oops:

Deel Deze Pagina