[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Linnie is back! \:D/ Welkom terug meis, zoals je ziet ben je gemist door ons hoor! ;)

Enne Deli, niet weer doen hoor, de kipjes zo in spanning houden! :p Hihi! Mooi dat je keukentje eindelijk zo goed als af is nu!

En andersom natuurlijk ook! Zijn alle medekipjes meteen op de hoogte als het eenmaal zover is! Spannend!

Na een dikke vette onweersbui hier heeft haantje het tuinsetje afgemaakt. Staat hartstikke gaaf! Toen ik net ging douchen en Jamie in bad zat, heeft hij nog even leuke dingetjes opgehangen en een leuk plantje op tafel gezet die hij erbij had gekocht en het is helemaal gezellig!

Vanavond niet veel op het programma, zo ff weer de tafel afruimen en keuken opruimen (alweer... da's dus het nadeel van een open keuken heb ik nu ontdekt sinds we zijn verhuisd.... ;) ) en dan helemaal niks meer doen. Ja, bevallen mag dan nog wel. Dat zou ik niet erg vinden. Maar heb nog niet het idee dat dat vandaag zal gaan gebeuren.. al weet je het natuurlijk maar nooit....

Kippies, fijne avond verder en tok morgen allemaal!
    Xx

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    FF heeft me ei gevonden, vandaag nog ff klussen voor de zekerheid en voor de fun natuurlijk haha. Hopelijk is me eitje al gevuld haha.

Haantje zal zo wel thuis komen, ik moet zo ook weer werken dus tok jullie morgen!

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Queen, daar knap je weer van op als je tuintje zo gezellig is.
    En idd je weet het nooit hé.... spannend.

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey mieden even snel een berichtje..

zag dat deli toch niet bevallen is :) en dat Linnie terug is.. Jippie :whistle: . gezelig meid dat je er weer bent..

truste en tot morgen

xxx

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden, ik zie dat ik vroeg ben :D Ik heb aardig geslapen, werd alleen een keer wakker van de krampjes onder in mijn buik :confused: voor het eerst.... Vanmorgen voelde het ook allemaal wat zwaar en beurs onderin dus ik ben benieuwd?! Over een paar uur mag ik naar de vk :)

Het is hier heerlijk afgekoeld, het ziet er ook donker uit alsof het de hele dag gaat regenen (ik hoop het) :oops: gun de mensen die er van houden wel een zonnetje hoor maar vind het wel lekker als wij zwangere die er niet tegen kunnen ff een dag bij kunnen komen!

Nou meiden, allemaal een fijne dag gewenst! Ik kom straks nog wel even spieken :)

Oh ja, vandaag 39 weken, whahahah :whistle:

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    He Jammer Deli...van gister dan....maar vandaag klinkt het ook spannend.....succes!

Hier weer een dagje werken en het mag wel wat koeler zijn als de afgelopen dagen.....

Fijne dag allemaal!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Moggu Kippies!

@Deli; Van harte met je 39 weken! En suc6 bij (misschien de laatste keer) VK! ;)

@Iedereen; een hele fijne dag vandaag!

Merk dat ik toch wel benieuwd ben naar wat er in mn buik zit, maar het heeft er nog geen schijn van dat er snel iets gebeurt helaas.. En aangezien Jamie maandag 2 jaar wordt, hoop ik toch echt niet dat ik dan naar het zkh moet.

We vieren zijn verjaardag zondagmiddag alleen met de opa's en oma's en omi's lekker met zn tienen BBQ-en, heb geen behoefte aan een heel huis vol mensen en kids, dat trek ik niet meer...

Ach, en iedereen die ik daarvoor afgebeld heb, nemen dan met de kraamvisite voor Jamie zijn kadootje mee, dus die komt echt niks tekort! ;)

Nou, ga weer ff verder. Kom nog wel weer langs straks hoor!

Xx

8. judibi

judibi Bekend lid

39 weken alweer :confused: bijna zo ver...

heb wat last van mijn lijf. ik heb nu ineens (ong. 4/5 dagen na ei) heel licht bruinverlies met voor de rest dikke witte vloed? word gek van de drukkende pijn in mijn liezen, die steeds meer aanwezig is. heb ook al aardig wat gemene steken van mijn lijf gehad: iets meer tillen, hoppa, gemene steek.
    snap niet veel meer van mijn lijf, maar ga er maar vanuit dat het te maken heeft met alle hormonen en toestanden van de laatste icsi behandeling...

verder: iedereen een hele fijne dag :D
    en speciaal voor Linnie: hello how are you? ( liedje). 8)

9. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Goede morguh:

Deli; fijn dat je er weer bent hahaha je kan niet zomaar lui gaan doen, dat snap je natuurlijk wel ;)

Linnie; fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat.. Welcom Back

Pooh; ik herken je klachten. Die had ik ook rond mijn eisprong. Dan kreeg ik soms echt pijn dat ik bijna niet kon gaan staan enzo... dan 2 dagen later had ik mijn ei... Het gaf mij veel rust dat de gyn alles controleerde. Ik had sterk het gevoel dat ik op de goede plek zat zeg maar...

Miranda; Ik ben met vlagen nog heel misselijk. De ene dag is het erger dan de andere... de echo is volgendeweek. Ik vind het nu wel spannend worden.. Ben wel veel moe

Judibi; De klachten hoor ik ook vaak bij mensen die toch zwanger waren.
    Kan misschien toch nog een innesteling zijn?
    Ik ga heeeeeeel veeeeeel vooor jullie VEREN....

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey dames, ben ik weer! Naar de vk geweest even op visite bij mijn schoonzusje en boodschapjes gedaan, net de lunch achter de kiezen dus heb weer puf om de boodschappen weg te ruimen en dan ga ik eerst ff relaxen voor ik verder ga met het inruimen van de keuken....

Bij de vk was alles weer goed, had om 10.05 uur de afspraak en stond om 10.05 al buiten :D mocht meteen komen en ik was iets eerder was er heen gaan lopen dus dacht mijn bloeddruk zal wel hoog zijn maar dat was allemaal prima gelukkig. Heb net maar weer een paar buikfoto's gemaakt want dat was alweer 4 weken geleden.

@ Judibi, ik ga ook heel hard voor je veren hoor meis!

@ Mink, ik zal nooooooit meer een luie dag inlassen zonder het jullie te vermelden ;) maar jullie weten nu dat queenie iets laat horen hier als er wat staat te gebeuren bij mij (tenzij we samen bevallen natuurlijk :confused:) jou banner ziet er ook goed uit zeg!

@ Queenie, klinkt goed zo'n verjaardag toch! Je moet je ook niet teveel op de hals halen nu, je weet nooit hoe het loopt! Hopelijk beval je gemakkelijk eerder of na de verjaardag meis!

@ Iedereen, fijne dag gewenst! Het leek er vanmorgen op dat het wat koeler zou zijn maar de zon komt er toch alweer aardig door hier :(

xxx Deli

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    banner check.

deli, 39 weken, gefeliciteerd! fijn dat alles goed was bij de gyn. snel bezoekje haha. kan me voorstellen dat dit weer niks voor je is. Hoop dat je toch een beetje kunt relaxen.

Mink, thanx meid!

Queen, zou wat zijn dat je gaat bevallen op jamie z'n verjaardag....

12. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ha kippetjes!

@Linnie Hey girl! Welcome back! Rust is altijd goed. Heb ik ook nodig!

@Queen Je twee kindjes zo dicht bij elkaar jarig is echt bijzonder.. stel je idd voor, op dezelfde dag! We zullen het zien. :D

@Deli Hahaha, ik dacht echt dat je aan het bevallen was, niet dus! :rolleyes: Spannennnd.. die krampjes.. Dus je keuken is bijna op orde. Lekker zeg!

@Kristel Jij ook lekker van je vakantie in Egypte genoten? Heel ontspannen ei(erstokken) nu! :D

Wij hoorden na onze aanvraag (waarvan wij dachten dat het gewoon een boeking zou worden) dat iemand ons net voor was geweest. Last-minute Corfu is dus van de baan! Snik. Hadden nog een andere reis op het oog maar te veel stress want dan moeten we binnen 24 uur vertrekken. :(

Dus we gaan rustig ons huisje inrichten en aan het eind van onze vakantie nog een paar dagen weg ofzo. Kunnen we rustig aan doen. Sowieso al geboekt voor oktober dus onze vakantie komt wel. 8)

En hoe is het met de andere kippetjes, hier?

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

wat een rust hier in het kippenhok.

even weer een snel berichtje van mij. gister hebben we hier heerlijk gefietst in het bos en de duinen, 's middags naar het strand. het is hier feest in het dorp dus alles leuk versierd en vandaag een heel programma. waarschijnlijk vanmiddag lekker weer naar het strand en dan vanavond feest vieren :) natuurlijk allemaal bekenden hier dus dat is wel leuk..

deli: je hebt echt een prachtige buik!

nata: hoop dat jullie nog een lekkere vakantie kunnen boeken.

jubidi: ga toch weer heel hard voor je veren! je klachten klinken hoopvol.

fijne dag allemaal en hoogzwanger kippies sterkte met de warmte vandaag!

dikke kus

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik ga lekker zwemmen vandaag!

Fijne dag allemaal!

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Goede morgen dames,

Haantje is net weg naar z'n werk, ik ga vanmiddag met een vriendin naar het centrum. Daarna lekker de zon in bij me ouders in de tuin (mijn tuin is nog steeds een bouwval). Ik ga bij me ouders mosselen eten dus hoef niks te doen vandaag, heerlijk. haha

Juffie, klinkt als een heerlijk dagje. geniet ervan meid!

Yojo, lekker zwemmen. klinkt goed, zeker met dit weer... veel plezier.

Judibi, klinkt goed meid. veermodus staat aan!

Mup, weet dat je op vakantie bent maar wou ff laten weten dat ik aan je denk!

Miran, hoe is het meis?

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Deli, Queen, hoe gaat het met jullie meiden. Hoop dat het een beetje uit te houden is voor jullie met dit weer. Het beloofd een zonnig kuikentje te worden haha

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Heey kippies!

Snel een berichtje van mij, aangezien internet hier steeds uitvalt... drama!

En idd, het zou maar wat zijn als ik 4 augustus ga bevallen zeg! Ik hoop het echt niet, maarja, daar heb ik niks over te zeggen, en dat is misschien maar goed ook! Vannacht werd ik wakker (helaas wel vaker dan 1x) en had ik me toch ineens krampen in mijn buik! Mijn hele buik deed gewoon pijn, ik dacht haast dat het zou gaan beginnen... ben gewoon weer gaan liggen en in slaap gevallen en vanmorgen was het weer over... Echt bij elk pijntje en krampje denk ik nu dat het gaat beginnen, terwijl het nog helemaal niks hoeft te zeggen natuurlijk. Blijft spannend!

Haantje is nu naar Leeuwarden aan het kijken naar een nieuwe auto, aangezien we nu een kleine opel corsa hebben en met 2 kids is een grotere auto toch handiger...

@Nata; Balen zeg dat jullie vakantie dan niet doorgaat! Maar huisje inrichten is ook leuk! Kan erover meepraten, hihi! ;)

Enne Pooh, 1 ding is zeker, ik ga me vandaag niet te druk maken, wordt het veel te warm voor!

Misschien dat ik Yootjes voorbeeld ga volgen en lekker in Jamie's badje ga zitten strakjes! Ook lekker!

Dikke tok!
    Xx

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    goe idee queen, lekker rustig dagje! Kan me voorstellen dat je bij elk gevoel in je buik denkt... het gaat beginnen.....

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heey allemaal,

@Pooh, met mij is het wel goed meis, alleen sta en ga ik naar bed met mijn gedachten bij mijn nichtje dr kinders. Zit er echt aan te denken om die kinders hier onderdak te geven als niemand ze op kan vangen. Verders nog steeds geen bloed maar wel meer krampen. Mijn haantje en ik hebben een heerlijk weekje en blijkbaar de kinders ook want die willen nog n nachtje langer weg blijven en of dat mocht van ons?.... tuurlijk jongen dat is alleen maar leuk voor opa en oma toch?!
    ze zijn zelfs in t donker n speurtochtje gaan houden met zaklamp en na de speurtocht hebben ze broodje knakworst gehad. lekker toch. En wij zijn nog iedere dag samen met de motor weggegaan en naar intratuin enzo geweest. Echt lekker hoor!
    Ff verstand op nul. Vandaag zou t hier 30 graden worden dus ik doe niet veel als in ons zwembad liggen samen. Hij is gevuld met maar liefst 12000 liter water dus we kunnen lekker liggen. Ook lekker om samen te zijn. Ik kan nu iedere morgen uitslapen en lig dan echt tot half 11/11 uur in mijn bed erg he?!

Hoe gaat t hier allemaal? Wat gaan jullie allemaal doen vandaag? Ik kom vanavond wel weer kijken ga nu lekker met haantje genieten.... lekker top 40 muziek aan staan.... wie kent t liedje van Amy Macdonald?.... dat is n heerlijk nummer allemaal even downloaden en dat goed hard zetten. hahahaha
    Veel plezier iedereen en Deli en Queen RUSTIG AAN VANDAAG HE MEIDEN!

Doei xxx

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Wat een weertje he :( van mij mag het wel wat minder hoor maar ja er zijn natuurlijk veel mensen die hier van genieten!

Ik ben lekker uitgeslapen vandaag, heb net mijn ontbijtje op en ga voor de rest van de dag maar niet teveel doen als het zo warm wordt, bleh!

Ik heb soms ook het iedee dat het hier rommelt hoor, harde buiken, pijn onderin en een zere rug maar verder is er nog niets gebeurd... Vind het ook moeilijk want wat moet je voelen? Soms lijkt het of ik mijn baarmoeder voel samentrekken maar het kan ook de kleine zijn die nog even flink draait ?! We zullen wel zien, wachten "rustig" af...

Lieve meiden, ik ga niet zo persoonlijk reageren nu maar ik wens jullie allemaal een fijne dag! Geniet van alles en ik tok jullie snel weer! Als ik nieuws heb horen jullie het waarschijnlijk nog als een van de eerste ook hahahaha....

Dikke klus!

Deel Deze Pagina