goede middag, Eindelijke een regenbui en afkoeling Nu mag de zon weer gaan schijnen... Heb 2 nieuwe foto's geplaatst. Een zie je niet heel goed hahaha. Mijn man was een poging aan het doen om een mooie foto te krijgen. Dus yoyo ik hoop dat jij het beter kan hahahahaha Kristel; tja dat is nou eenmaal je lijf. Daar doe je niks aan. Misschien als je wat minder op alles let, dat je er dan ook wat minder last van hebt. Je lijf moet ook alles verwerken en dat is niet niks. Heb geduld... Deli; nog nie? Queenie; hahaha de dag is nog niet voorbij hahahaha, maar ik ben bang dat ik er naast zit hahaha Juffie; alles oke verder Maria; had jij nou echo? Ik weet het soms allemaal niet meer, daarom heb ik ook vakantie hahaha fijne dag nog
hey allemaal deli & queen: alle kippige ogen zijn op jullie gericht. ben elke dag weer benieuwd of één van jullie al aan het bevallen is kristel: balen van je test. maar zonder bloed kan het nog alle kanten op! dag: fijn, een goeie 20 weken echo. vind dat nog zo gek. toen ik zwanger was, kreeg je enkel die ene echo rond twaalf weken, verder niet.lijkt me erg leuk, maar ook spannend vergeet ik iemand? sorry, komt door de warmte denk ik. heb het gevoel alsof mijn hersens in vette watten veranderd zijn hier alles raar: gistermorgen ineens een hele bloebs crêmig slijm met bruin/geel erin. daarna alleen nog wit. geborrel in mijn buik, alsof er water klotst, heel kort was dat. en vanmorgen weer een beetje bruin/geel met dik wit slijm. mijn lijf is denk ik redelijk in de bonen na de laatste behandeling, want aan zwanger zijn, durf ik niet te denken. hopen wel natuurlijk ach, nog 8 dagen en dan zijn we weer een zekerheid verder. *zucht*
@ Mink, wow! Wat is je buik gegroeit zeg gaaf hoor! Je kunt het echt goed zien, mooi, geniet er maar van! @ Dag, ik hou het wel uit hoor! Nu helemaal, het is lekker afgekoeld zeg. Heb het hele huisje alweer onder handen genomen, ga zo ff alles afsoppen en dweilen ennuhhh laat die kleine dan maar komen @ Judibi, vind het echt leuk hoe jullie zo met ons meeleven als er iets is horen jullie het heel snel! Hahahaha... In ieder geval eerder als de meeste vrienden en familie! Hoop doet leven zeggen ze toch meis! Je weet het maar nooit! Snap wel dat je gek wordt van het wachten!
ach...de tijd kruipt wel in zijn eigen trage tempo vooruit. ooit wordt het wel vrijdag de 8ste 8) het is alleen door die rare dingen, dat je begint te denken van: zou het? en dan zegt mijn verstand er koelbloedig overheen: NEE, dat komt van al dat geprik in je lijf en alles van daarna. 8)
Hoihoi! @Maria; Veel plezier bij je 20weken echo straks! Mooi dat je haantje het nu ook kan voelen zeg, is toch altijd heel bijzonder als je dat samen kunt delen. Mijn haantje wordt nu erg ongeduldig, omdat ik van alles voel enzo en hij natuurlijk ook wel vanaf de buitenkant, maar hij wil ons beebje nu wel vast houden, hihi! Duurt hem nu lang genoeg zegt hij steeds! @Juffie; Ook alweer terug dus! Je treft het vandaag niet echt met het weer, alhoewel de regen van vandaag ook wel even lekker is na al die hitte hier hoor! Gezellig dat je neefje komt logeren! @Kristel; Je hoort wel eens van meiden dat ze heel veel last van de ongi hebben en er echt ziek van zijn, dat ze in bed moeten liggen enzo.. had er zelf gelukkig nooit zoveel last van, dus ik weet niet hoe je je dan zou voelen... @Deli; Net zo'n nacht als de mijne dus... weer een aantal keer wakker geweest met pijn in mijn zij... hier nog geen zon gehad, ja een paar keer een kwartiertje ofzo, en het regent ook steeds wat hier. Ook hier staan alle deuren nu tegenelkaar open, even doorwaaien idd en hopen dat we vannacht een betere nacht hebben! En ff toevallig hoor, wij hebben gister ook onze nieuwe tv gekregen (zou eigenlijk 9 juli al geleverd worden, kwam eindelijk maar toch gister.... haantje helemaal pissed dat het zo lang duurde...) en die heeft haantje gister ook aan de muur in de kamer gehangen aan zo'n beugel. Gekke haantjes ook! Van de week zat ik naast de speaker en had haantje de muziek hard aanstaan voor Jamie, die vind dat geweldig. Dus toen ging mijn buik helemaal naar links, naar het geluid, hihi! Tot 2x toe! Dus toen zei mn haantje; als je nou met je benen naar de speaker gericht gaat zitten, misschien komt beebje er dan wel uit! @Dagdromer; Oeh, da's idd een niet zo'n leuke thuiskomer... en volhouden? Vandaag is het heel goed te doen gelukkig! Heb nu iets minder dikke olifantenvoeten dan de afgelopen dagen, hihi! Alleen 's nachts is het wel een beetje een drama... maarja, nog maar eventjes! @Mink; Het kan snel gaan hoor... heb daar helaas geen ervaring mee, maar je hoort wel eens van die supersnelle bevallingsverhalen, dus wie weet krijg je nog gelijk.. het is nog geen 12u 's nachts... @Judibi; Vind het zo grappig dat jullie allemaal zo benieuwd zijn of Deli of ik al bevallen ben, hihi! We leven echt allemaal met elkaar mee zo! Super! En raar idd, kan zijn dat je lichaam nog een beetje in de warrie is, maar we wachten af! Veren dus! Xx
Hey chickys, Hier ben ik ook weer net terug van vakantie! Het gaat nog steeds goed hier. En heb net een afspraak gemaakt bij de gyn voor een echo
Hi lieve meiden! Heerlijk hè, een afkoelingsperiode van het weer. Hier is het nog steeds lekker buiten met een kopje koffie aan de nieuwe tuintafel in de mooie tuin. Helemaal goed. @Queen Prima toch, je huisje op orde en alles op z'n tijd. Eerst bevallen (in de airco!) inderdaad! Klinkt super, die picnicktafel! Leuk hè, een tuinset maakt je tuin helemaal af. M.b.t. de verbouwing: wij wonen nieuwbouw dus alles ziet er ook heel netjes uit. We willen alleen een bad laten plaatsen en daarvoor moet de wc naar de andere hoek, wordt meteen zwevend toilet. En dan laten we alles meteen betegelen in onze smaak. Hebben jullie trouwens een bad? Zeker wel handig om een bad te hebben met kleine kinderen? Hoorde van de makelaar dat je huis beter verkoopt als er een bad in zit omdat veel gezinnen met kinderen een bad onmisbaar vinden. Klopt dat? (Jij bent hier de kenner met Jamie en een huis verkopen en kopen .) @Deli Nog je hele huis aan het soppen, ook. Werkezeltje! @Liena Jij lekker aan het genieten van je zwangerschap? Word je al dikker? @Alle vakantiegangers: geniet ervan! Voor je het weet is het voorbij.. ik heb nog 1,5 week voor de boeg. Veeeel te kort! Gelukkig maar 8 weekjes werken tot de volgende vakantie. Dat geeft wel weer een goed gevoel. Fijne middag nog en tok vanavond!
hey mup, goed zeg ik hoop voor jullie dat deze keer dan helemaal goed gaat en dat jullie over een maandje als zeven/acht een prachtige beeb in handen hebben! deli en queen: dat gerommel, ja...het zit eraan te komen he! oe,zo benieuwd naar jullie kuikens! Yojo: wat leuk dat je reportages doet. is dat vanuit een hobby ontstaan of heb je er ook een opleiding voor gevolgd?
Sow Mink die buik groeit hard! mup goeie vakantie gehad? Hier is het weekend! Alles goed verder met iedereen?
Hoi meiden Even een snel verslag,ik lees vanavond alles even terug ben nu even bij mijn ouders thuis. De echo was helemaal prima deze keer werkte me kleintje goed mee en het zag er allemaal goed uit..Zo bijzonder om te zien. Ik was indd vorige keer ook voor echo geweest maar toen konden ze niet alles zien me kleintje was toen te druk.. En Het is echt 100% een meisje Tot vanavond liefs van een blij kippetje
Proficiat maria, met je meissie! Hopelijk mag het zo goed blijven gaan met jullie zwangere. @Mupkuh, wat lees ik..... ben je weer zwanger? PROFICIAT en hopelijk blijft het nu wel zitten tot aan maand 9 meid! Ik VEER voor je en heel hard! @Deli en Queen, houdt ons niet zo in spanning.... ben zo benieuwd naar die 2 kleine kuikentjes! Hier is alles wel goed, wat meer gerommel in mijn buik en af en toe heftige krampen maar nog steeds GEEN bloed! Lekker genoten met Chris samen motorritjes gemaakt. Mijn oudste belde zelfs op of ze n nachtje langer weg mochten blijven... ja hoor geen punt, tuurlijk mogen jullie dat! Hebben wij ook weer n dagje langer SAMEN hahahahahaa. Ik ga nu lekker eten, misschien tot vanavond.... doei xxx
Thanks meiden! Ben er ook zo blij mee. Volgens mij ook voor het eerst echt positief. Kom morgen ofzo weer kletsen ben nu echt bek af. @ yoyo, alweer ongi geworden las ik. @ Miranda, blijf voor je duimen.
Ja hele vreemde ongi mup....dan weer wel dan weer niet.....dan weer veel gekleurd slijm dan weer gewoon bloed.....
Hallo meiden, Nou ons neefje ligt lekker in zijn bedje. Halverwege zijn flesje vielen zijn oogjes al steeds dicht dus als het goed is slaapt hij nu tot morgenochtend. Linnie: Heey! Gezellig dat je weer mee komt kletsen! Yojo: 24 dagen is inderdaad kort maar op zich mooi dat je lichaam het nu weer zelf gedaan heeft. Hoop voor je dat je cyclussen weer helemaal normaal zijn nu en het natuurlijk snel raak is! Super trouwens een nieuwe klant! Kan je weer mooie fotos gaan maken. Mink: lekker dat je je weer goed voelt nu! Kan het genieten beginnen. En je krijgt al een mooi buikje hoor. Je ziet het al goed! Dag: fijn dat alles goed was bij de echo! En een leuke vakantie gehad dus. Jammer van de waterschade bij het thuiskomen maar inderdaad wat je zegt het zijn gelukkig maar spullen. Liena: we hadden je al gemist ja! Vervelend he die computers. Hoe gaat het verder? Is je buikje al goed gegroeid en voel je de kleine al? Ik af en toe. Nog niet super duidelijk hoor maar ben er wel overtuigd van dat het de kleine is.. Gister mijn ouders en zusje even laten luisteren met onze happytone. Vonden het echt leuk! Queenie: handig een station met twee kleintjes straks. Houd je het nog een beetje vol? Deli: hoe gaat het bij jou? Nog veel last van het gerommel in je buik? Kristel: vervelend zeg dat je zon last hebt van je cyclus. Voelde zelf niiets van mijn eisprong en ook de ongi viel (afgezien wat krmapjes) meestal wel mee. Lijkt me heel vervelend als je elke maand zo veel last hebt! Jammer trouwens van je negatieve test en een compliment voor het wachten tot je NOD! Jubidi: nog 8 dagen meid. Wachten duurt lang he. Hoop houden mag altijd hoor en wij veren en hopen hard met je mee! Mup: fijne vakantie gehad? En super dat het nog goed gaat. Hoop dat alles nu 9 maanden lang goed blijft gaan! Nata: leuk hoor je nieuw huis aanpassen aan jullie eigen smaak. Lekker een nieuwe badkamer straks dus, met bad. Heerlijk. Maria: fijn dat alles goed was bij de echo. En leuk een meisje, nu kun je gericht gaan shoppen dus! Miranda: kan me voorstellen dat je nu toch graag wilt dat alles los gaat komen. Sterkte ermee in iedergeval. Al dat gerommel en gekramp in je buik is ook niets! zo nou heb iedereen gehad denk ik.. fijne avond allemaal en tot morgen XXX
Heey kippies! Haantje is nu even voor mij naar de benzinepomp om een Solero-ijsje te halen, hihi! Denk dat als ik straks bevallen ben, hem niet meer zo gek krijg om daar nog heen te gaan 's avonds.... @Mup; Heey! Welkom terug! Spannend zeg, voor een echo! Wanneer moet je daarheen dan? @Nata; Tuinset is echt gaaf, is een deel van de tuin, apart overdekt hokje zeg maar. Zal morgen wel ff een foto plaatsen. En het schijnt idd dat een bad in een badkamer wel beter verkoopt, maarja dan nog heeft ons huis vanaf november vorig jaar in de verkoop gestaan... en het huis wat we gekocht hebben had idd al een bad, maar zo niet hadden we hem nog gekocht hoor! Ben er verliefd op geworden! Maar een bad is met kids idd erg handig, Jamie is er ook gek op om in bad te gaan, als het aan hem lag ging hij elke dag een paar keer in bad, hihi! Enne beebje mag van mij nu naar buiten dansen hoor, tis de hele dag alweer druk in de buik, wat steken in mijn ... ... (ja, daar dus), mn buik op de hobbel... @Judibi & @Miranda; Geloof me, ben zelf ook erg benieuwd nu hoor! Ben der helemaal klaar voor! @Maria; Mooi dat je echo zo goed was! Dus voor jou straks zeker weten een kippetje! @Juffie; Hoe oud is jullie neefje dan? Lief is dat als tijdens de fles zn oogjes al dichtvallen he, kan je nog even lekker knuffelen! En idd erg handig voor straks met een station! Kan genoeg in, zoveel ruimte zijn we niet gewend! En ik hou het nog wel vol hoor, alhoewel ik het niet erg zou vinden als beebje vandaag nog komt, haha! Oeh, haantje is er weer! IJsje eten! En hij heeft ook nog Hamka's chippies meegenomen! Kippies, fijne avond verder! Enne Deli, trusten alvast! Hopelijk een goede nachtrust voor ons vannacht... natuurlijk ook voor alle andere kippies! Tok gauw! Xx
Hallo allemaal, Heb net n telefoontje gehad van mijn tante (de schoonmoeder van dat nichtje dat héél slecht ligt).... mijn nichtje is vandaag terug geweest naar t ziekenhuis en wat denken jullie?...... de kanker zit ook al in haar botten. Er is totaal niks meer aan te doen. Gelukkig 1 lichtpuntje hierin is dat ze met spoed 18 augustus gaan trouwen zodat haar huidige vriend de kinderen mag blijven houden. Zo wil haar dochter ( bijna 13 jaar oud) het hebben. Ze wil bij haar stiefpapa blijven wonen en hij wil voor de kinders blijven zorgen omdat ie zoveel van mijn nichtje houdt. Anders gingen die kinders hoogstwaarschijnlijk naar mijn neef ( de schoonbroer ervan). Ben blij dat het opgelost wordt, dinsdag moeten ze naar de notaris en mijn tante blijft toeziend voogd. Dus voor die kinders wordt goed gezorgd. Verders gaat he met haar heel bergafwaarts, ze keert haar eigen nu van iedereen af en is opstandig. Ze wil alleen nog maar mijn tante en oom, haar schoonouders, Joey ( zo heet haar vriend) en haar kinders in huis hebben en verders geen telefoon of smsjes niks. Ik heb tegen mijn tante gezegd als ze wil praten kan ze mij dag en nacht bellen. Maar dat weet ze echt wel die meid! Sorry maar ik zit er zo vol van he! @Mupkuh, ik ben superblij voor je meid, hou de kleine deze ronde maar goed vast! Iedereen geniet lekker van je kleine in de buik en alle andere die niet zwanger zijn: KLUS ZE! xxx
@ Yoyo, minder zeg zo'n rare ongi. Hopen dat deze ronde weer perfect is @ QB, ik heb 7 augustus de echo. Ik dacht eerst dan 6 en halve week zou zijn. Maar heb een laat ei gehad. Dus ben dan pas 5 en halve week. Maar wil gewoon weten of het goed zit. En dan heeft mijn vriend nog vrij en kan hij nog mee.
goedemorgen allemaal! nou Pieter heeft inderdaad tot half 9 in zijn bedje gelegen toen wij kwamen was hij net wakker en had al een bigsmile op zijn gezicht net lekker gebadderd in de douchebak en nu zit hij lekker te spelen in zijn wipstoel.. @ Queenie: pieter is een half jaar nu, een heerlijk ventje! miranda: heftig allemaal zeg! sterkte in iedergeval ermee! mup: fijn dat je zo snel al mag komen! fijne dag allemaal! xxx