[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Zo hoe gaat het hier kippetjes?

Over een uurtje komen ze voor de eerste sessie. Ben benieuwd!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mup: gaat vast goed komen mup! en bedankt voor je felicitatie :)

yojo: veel succes vanavond!

3. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @Queenie Gefeliciteerd met Jamie!

@Dag.. eeehh, 94 cm = 37 inch!
    Hahahaha :D Neeee, zo gek doen we niet. Maar 37 inch is ook aan de grotere kant. Hahaha, volgens mij is 94 inch bijna je muur van onder tot boven, hihi. 50 inch lijkt me inderdaad ook wel errug groot. Een zonnebril, haha :D.

@Liena Ja, je wordt zeker gemist! Kijk aan, Queen is behoorlijk wat kilo's aangekomen, maar je ziet eigenlijk alleen maar een mooie buik! Dus dat aankomen is niet per definitie niet mooi (sterker nog: zwangere vrouwen zijn ook met extra kilo's júist mooi!) en al dat vocht gaat er vanzelf ineens weer af, joh. Komt goed, schatje!

Fijne avond allemaal nog! Wij gaan ondanks het feit dat de zon weg is toch nog een avondrondje fietsen. De Haribo drop, chips en wijn eraf! (Ja, Natakip is sportief maar houdt ook van snoepen! :D)

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Deli, gefeliciteerd met je papa! En? krijgt je papa gelijk denk je?

@Queen, gefeliciteerd met Jamie! Is alles nog rustig bij jouw? Zo niet... dan moet t nog maar 5 uurtjes blijven zitten en dan is het wel safe om te komen toch?

@Yojo, meid t komt vast helemaal goed met je sessies. Ben erg benieuwd hoe zoiets eruit komt te zien. Suc6 meissie

@Kristel, bedankt dat je me omdoopt tot motorkippie. hahahaha ik vind t wel heel erg leuk hoor en mijn schoonvader zei nadat ik had gezegd als ik er niks aan vind er gewoon mee te stoppen... zei hij: nee hoor jij vind t echt wel erg leuk, jij stopt niet hoor! hahaha
    Mijn schoonvader, 2 schoonzussen, 2 zwagers en natuurlijk mijn haantje hebben allemaal motorrijbewijs en die vinden t natuurlijk kei leuk dat ik (als laatste nieuwe lid van de familie) ook rijbewijs ga halen. Tja zo wordt ik zeker geaccepteerd maar dat was niet meer nodig hoor ik zat er al helemaal in. hihihihi.

@Liena, tja bij mijn 1st 3 zwangerschappen wou ik ook t geslacht weten maar nu zei ik steeds dat ik t gewoon op me af zou laten komen... maar ook dat weet ik nog niet want ik vind t wel wat hebben als je al weet wat t wordt. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich. Wat ik al wel heel duidelijk wist en nog weet is dat ik NU n thuisbevalling zou willen doen, want die andere 3 zijn in t ziekenhuis geboren. Mocht t natuurlijk allemaal toelaten dan he?!
    Maar heet is jullie keuze om te weten of je wilt weten wat het geslacht wordt.

@Mink, hoe gaat het allemaal meissie? Volgens mij gaat het goed met je he? Rijdt jij nog wel motor of doe je dat nu niet meer?
    En wat denk je... ik ga nu mijn rijbewijs halen, ben nog niet "zwanger", maar tot welke maand zwangerschap zou ik lessen kunnen nemen denk je?

@Mupkuh, spannend meid.... ik VEER heel hard voor je dat t goed mag blijven gaan!

@Juffie, waneer begint bij jullie de scholen weer?
    Bij ons deze week en volgende week nog en dan is het weer schooltijd.
    Dat zal wel weer wennen zijn na 6 hele lange weken vrij te hebben toch?

Hier gaat alles eigenlijk nog hetzelfde... buikkrampjes/opgezette buik (alsof ze n ballon op aan t blazen zijn in mijn buik), MAAR nog steeds niks!
    Zit nu wel op 11 weken geloof ik dus nog even geduld.

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks Miranda, hoe gaat het bij jou?

6. judibi

judibi Bekend lid

hey hallo :D
    @queen: gefeliciteerd met je kleine man :p
    @deli: gefeliciteerd met je papa :p
    @miranda/motorkip: vervelend is dit zeg. ik hoop dat je er zonder al te gekke dingen doorheen komt. sterkte.
    eehhhh....hallo, iemand vergeten? snorry.
    even ego:
    opgestaan met ongi krampen, maar tot dusver geen bloed. wordt altijd 's ochtends ongi, dus misschien morgen? hele dag licht misselijk geweest. gisteren na de klus een bloedinkje gehad, die daarna ook gelijk weer over was.
    ***ZUCHT*** eigenlijk hoop ik het gewoon zo hard :rolleyes: ik moet maar vast een zacht matras neerleggen om op neer te komen als de klap komt van de teleurstelling ;)

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ach... wat zal ik ervan zeggen... naar omstandigheden gewoon goed. Het is rustig op t moment al komt de ene kl*te nieuws na t andere.
    Maar dat laat ik maar even voor wat het is. dat met mijn nichtje dr kinders wordt geregeld morgen moeten ze naar notaris om alles vast te leggen. En dat van mijn eigen ga ik maar van t ergste uit en dat is dat ik na 21 augustus nog door kan naar ziekenhuis en de rest laat ik even voor wat het is. Ik stort me nu even op mijn motorlessen en mijn kinders en vrijdag gaan we weer op vakantie ( n paar daagjes).

8. judibi

judibi Bekend lid

aahh...afleiding is heel goed :D
    vreselijk nieuws voor je hele familie zeg, soms lijkt het ook net of alle akelige dingen in 1 keer moeten komen. gelukkig wil hun stiefpapa ze graag hebben!

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey!

Het is allemaal goed gegaan! Nu kan ik aan de knutsel! 1 september komen ze terug.

Miran sterkte met alles en idd richt je maar op je motorrijles heb je afleiding. En weer lekker een paar daagjes weg HEERLIJK!

Juffie hoe voel jij je nou? Al 19 weken zwanger!

QB en Deli ik veer voor jullie!

Judibi ook voor jou veer ik heel hard!

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Damess? Kun je ook je ei krijgen en een cyclus van 28 hebben wanneer je nèt van de pil af bent? Ik heb 's ochtends op de dag dat ik me ei moest krijgen een paar steken gevoeld, zou dat mijn ei kunnen geweest zijn? Het werd ook steeds slijmeriger naar de dag toe wanneer ik me ei moest krijgen.

Vorige week had ik van van alles last (ik denk ontpillen?), maar sinds gisteren voel ik alleen nog maar steekjes links-onder in mijn buik. Heb ook blauwe aders op en boven mijn borsten (ook onder tepels).

Zou mijn lichaam gewoon van slag zijn?

Ik weet dat meestal iedereen moet ontpillen, maar ik ben toch erg benieuwd.

Heb gister negatief getest met clear blue.

11. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @Deli En jij inderdaad gefeliciteerd met je paps!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @MyPrecious, Allereerst welkom in ons kippenhok. Dan... ga er maar vanuit dat het met ontpillen te maken heeft meid alleen die blauwe aders heb ik eigenlijk nog nooit gezien zonder zwanger te zijn. Wil natuurlijk geen valse hoop geven maar dat kan ik me niet herinneren. En ja, je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden meid... dus ga er maar vanuit dat je nu (later) ongesteld gaat worden... wil niet pessimistisch overkomen hoor. Ik hoop natuurlijk... net als iedereen hier.... dat je snel een positieve test in handen hebt maar ga er maar vanuit dat de eerste 2 maanden met ontpillen te maken heeft want zoals je al zei je voeld van alles aan je lichaam en als puntje bij paaltje komt komen de eerste ongitekens weer om de hoek kijken. Ik zou zeggen: meid, ik VEER (vertaling van ons kippentaaltje= duim) voor je dat je alsnog zwanger blijkt te zijn.
    Suc6 en geen bloed geeft moed is ons motto!

Liefs miranda alias motorkip

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    My Presious WELKOM!
    Ik sluit me bij Miranda aan....om je geen valse hoop te geven.

14. MyPrecious

Bedankt miranda200375 & yojo66 ! :)

Als ik die blauwe aderen niet had dan wist ik zeker dat ik aan het ontpillen was en moet wachten op me ongie. Maar dit maakt me wel zo onzeker. --Misschien zijn er meer hier in de buurt die blauwe aderen hadden zonder zwanger te zijn?--

Ik zie dat je zwanger bent miranda, gefeliciteerd! Wanneer zag jij blauwe aderen? :oops:

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goed gedaan yojo! en nu dus nog foto's bewerken ofzo? voel me trouwens prima. ga de kleine steeds vaker voelen. nog geen schopjes dus daar wachten we op :)

miranda: straks helemaal in de motorfamilie opgenomen dus ;) leuk hoor! lijkt me wel spannend motorrijden. ben niet zo'n held. auto gaat nog maar motor lijkt me best eng.. (haantje leest mee en zegt dat fietsen al moeilijk genoeg voor me is :) )

precious: zou super zijn meteen een regelmatige cyclus van 28 met eisprong op tijd en dan zwanger. zou inderdaad ook om teleurstelling te voorkomen rekening houden met ontpillen.. Hoop voor je dat het natuurlijk gewoon raak is! zou binnenkort nog een keer testen is die weer negatief dan heb je dus een langere cyclus..

jubidi: hoop heel hard met je mee en anders zijn er een heleboel kippenvriendinnetjes om je op te vangen hoor!

tok morgen weer!

XXX

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @MyPrecious, allereerst bedankt voor die felicitatie maar helaas ben wel zwanger maar er zit geen kind in... maw ik heb n leeg huisje en zit nu te wachten op de missed abortion oftewel "miskraam". Maar bij mij zag ik pas idd de blauwe aderen toen ik zwanger bleek te zijn. Dus sorry ik kan je nu niet van je onzekerheid afhelpen. Misschien dat iemand anders dat wel kan maar die blauwe aders zouden ook mijn grote struikelblok hierin zijn hoor!
    Ik help je alleen hopen dat je positief mag testen binnenkort maar je zult even geduld moeten opbrengen en dat is het moeilijkste van alles is hier wel gebleken.

liefs

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja ben ook helemaal niet ontevreden over het resultaat. Heb er al een paar bewerkt. En er zit een hele mooie blote buik foto bij waar ik helemaal weg van ben!

18. MyPrecious

@ miranda200375, dat is heel naar om te lezen. Ik hoop voor jou dat het snel "goed" komt, dan kun je ook weer door..

@ iedereen, mag ik hier mee blijven kletsen ? :D

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Juffie, hahaaha ik ben ook niet zo'n held hoor! Maar wat ik wel ben is een racemonster. Het kan niet hard genoeg. Van Oud-Vossemeer naar Helmond is 120km en ik rijd die in 1 uur en 10 minuten als ik door kan rijden mijn ouders rijden er 1,30 uur op. Als ik alleen ben rijd ik diezelfde route in 1 uur tijd.
    Ik ben gewoon een snelheidsduivel. dat is me al vaak nageroepen. Ik hou er wel van.... Maar nu maar op 2 wielen en dat is wel even iets anders. En als ik bij Chris achterop zit en we gaan n bocht door dan doe ik altijd mijn ogen dicht omdat ik dat toch wel eng vind maar dan hoor ik dat mijn voetpedaal de grond nog niet raakt en dan denk ik: oke... we zitten nog op de weg en zijn nog niet gevallen, hahahahaha. Maar als je zelf rijdt is dat helemaal anders zeggen ze... dus proberen waard en ik heb me toch 1 rij-instructeur gezien en ....... wauw, die mag er echt wel wezen en daar wil ik best een beschuitje mee eten... vooral met zo'n strakke leren broek aan en dan een strak wit t-shirtje over dat gespierde bovenlijf en dan ook nog goed zonbruin. jammmie..... *zwijmel*
    Maar goed, het blijft echt bij die MOTORLESSEN hahahahaha
    Ik houd jullie wel op de hoogte van mijn gestuntel.

Ik ga nu de computer uitzetten, prettige avond iedereen.

P.s. Heeft iemand nog iets van Delikip of Queenkip gehoord? Nee he? tenminste niet van Queen. Ben benieuwd.

doei

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bij QB en Deli was alles een paar uur geleden nog rustig maar ja dat wil niks zeggen he....we horen het vanzelf en we houden hyves in de gaten!

MyPrecious TUURLIJK mag je blijven!
    Welkom in ons kippenhok!
    Moeten we nog even een kippennaam bedenken...

Deel Deze Pagina