Jeej de echo's waren goed! ja ja Linnie een bloedneus....had ik ook zomaar ineens last van terwijl ik dat nog nooit had gehad! En een nieuw topic....pfff op naar deel drie!
Zo geloof dat ik weer een beetje bij ben , lastig als je op twee plaatsen moet lezen . @ Deli wat ontzettend gaaf dat alles weer goed was bij de vk. Leuke avatar heb je trouwens . @ Juffie wat goed dat de beeb weer was gegroeid. Leuk hoor die echo.... Ik krijg mijn foto er helaas niet op. Bij het verkleinen geeft mijn pc een fout aan ? @ Maria, ook bij jou alles goed dus vanmiddag? Is vast heel gaaf om je beeb zo te zien bewegen. @ Yojo, ook zo benieuwd naar hoe jou beeb eruit ziet nu? Ik kan haast niet wachten tot aanstaande maandag, en aan de andere kant ...... @ Linnie, ik blaas zoveel mogelijk HCG jou kant op.......*PPPPFFFFFFFFFFFFFF*............... Nu vangen he . Hoop dat je ook snel op de wolk komt hoor, samen met alle andere kippies......
Hey kippetjes! Mooi de echo! Lin ik hoop ook dat je in dit topic zwanger mag worden! Hoe is het Liena?
Nog een klein stukje Linnie............. hoop dat je er wat aan zult hebben.. . Maar nog maar 5 dagen en dan is het zover op naar de gyn. Toch nog redelijk snel voorbij gegaan toch? En het zou idd mooi zijn als je andere foto's meekrijgt , dan laat je ze hier wel ff zien he....
Dit kippetje zit te eten, grof gesneden wok groente, aardappels heb ik al op, heerlijk zo'n tafel grill
Jeps! De tijd is zeker snel gegaan! Nu nog lekker een weekendje weg, dus voor ik het weet is het maandag! Zit trouwens Trauma Centrum te kijken ondertussen; er heeft een meisje iets in haar neus gestopt! Zo schattig!
Hey meiden juffie fijn dat je echo goed was leuk om te zien he dat je kleintje zo groeit. Ik moest vanmiddag wel even een traantje laten toen ik mijn kleintje zo zag bewegen (van blijschap) Er valt wel een last van je af. en de verloskundige stelde me heel erg op me gemak ik was zo zenuwachtig. op het eind zei ze zo nu kunnen jullie lekker genieten. liefs Linnie hier ook was hcg van mijn voor jou
Heey Deli, Ja hier alles ook goed, ben alleen nu al zenuwachtig voor maandag , gelukkig heb ik aardig wat afleiding door de voorbereiding van het trouwen . Hoe krijg jij de foto's in je album? Moet ik er iets speciaals mee doen, want alleen via het verkleinen lukt het niet...... En bij jou ook allles goed? Nog druk met de keuken?
Ja ja, ik weet gewoon zeker dat er wel 'iets' speelt daaronder, want ik voel zo ontzettend veel! Ik denk echt dat ik zat eitjes heb, maar ze willen gewoon nog niet springen! En vechten dat ze doen
Hahahaaha... Trauma Centrum, iets in je neus stoppen en dan zoooo lief @ Maria, is toch ook prachtig mag je best een traantje om laten hoor!
Hebben de kuikentjes in spe nu al ruzie ? Dat beloofd nog wat hahahaha....... Maria, kan me voorstellen dat je erg zeunwachtig was, dat ben ik nu al. Maar wel fijn om te horen dat ze je op je gemak stelde, hoop dat ik dan maandag dezelfde heb .....
Als ik links op verkleinen doe dan vraagt ie of ik 'm wil opslaan en als ik dat doe en dan naar mijn album ga om te uploaden dan lukt het! Nog ff een paar dagen dan is het al maandag meis! Gelukkig heb je wat afleiding in ieder geval! ze zijn nu weer druk in de keuken bezig, mijn haan en z'n broer! Morgen komt de inbouwapparatuur
Maria, ik denk dat ik ook zou janken van blijdschap En fijn dat je weer op je gemak bent, super! Ben zoooooooooooooooooooooooo jaloers op jullie
Ahhh Linnie, jij bent de enige nu zonder zwangerbanner Niet treuren meis, straks zijn wij allemaal bevallen en zijn we jaloers op jou mooie buik en kindje(s) en de bewegingen die jij voelt! Jou tijd komt echt meis!
Liena ik hoop het ook voor je. ik weet alleen haar naam niet meer. Meisjes fijne avond ik ga lekker bank hangen. tok tot morgen kus maria
Deli, dank je, zal straks nog eens proberen een foto erin te krijgen, bij mij vroeg ie niet of ik hem wilde opslaan, mss dat het op de laptop wil. Maar ik en een pc is ook niet de beste combi . Meis wat zul jij straks genieten als je weer in je eigen keukentje staat te koken........ Wens ze maar ff suc6