@ Giegel, wat grappig dat je het toen al wist. Hoop voor je dat je gevoel deze keer weer klopt............ @ Deli, het klinkt in ieder geval wel goed. Die wokrijst is toch al kant en klaar? Dan zou je toch zeggen dat het moet lukken. Het klinkt in ieder geval wel goed. Maar kan me voorstellen dat je ook wel eens weer zin hebt in een gewoon gekookt prakje . Hebben jullie nog wat gehoord over jullie keuken? Ik vind het ook errug leuk om die kast in te richten. Van de vk hadden we al wat spulletjes gekregen en we hebben al een aantal kaartjes, dus zo langzaam aan begint ie wel vorm te krijgen hihi.
Ik denk dat ik deze keer minder goed op mn gevoel (klachten) af kan gaan, doordat ik het afgelopen jaar ziek ben geweest en mn lichaam nog een beetje vreemd doet. Maar de koffie maakt me knap misselijk en dat heb ik het afgelopen jaar niet gehad, dus wie weet..... I hope so! @ Liena en Delilah, is het voor jullie beide het eerste kindje? Waar staat die SKSB eigenlijk voor onder jullie namen?
Het is idd de eerste, dus allemaal best heel spannend. En dat van de koffie kanidd best een goed teken zijn, ik werd er eerst ook misselijk van, en nu lust ik het helemaal niet . Ik blijf gewoon voor je veren hoor meis.. Spannend is deze periode he? SKSB staat voor SuperKippenSpionnenBrigade
@ Giegel, ja dit is mijn eerste kindje, spannendddddddddd! En uhhh, sksb staat voor SuperKippenSpionnenBrigade als je wilt weten hoe we daar op zijn gekomen moet je eigenlijk in ons vorige topic eens terug gaan lezen want het is allemaal gekomen in een melige bui @ Liena, ja leuk toch! Hadden wij ook hoor, de mok voor papa en de test en het eerste knuffeltje allemaal bij elkaar staan op die grill is het elke keer wokgroente en aardappeltjes met wat er bij maar dat komt m'n neus uit! En inderdaad van die kant en klare rijst met nasigroente op de grill moet lukken... Of het ook superlekker is zien we dan wel we zouden vanavond wat horen van mijn broer, ben benieuwd!
,ja dan kan ik me voorstellen dat je nu wel eens iets anders wilt eten. Zal ook eens voor je kijken of ik een gerecht kan vinden wat je op de grill kan klaarmaken. Vind het altijd erg leuk om nieuwe dingen te verzinnen . O fijn dat je wat van je broer hoort, dan komt er mss weer wat schot in de zaak..............
Ah dat is lief! Ja, hij zou bellen met de leveranciers van de apparatuur en het aanrechtblad dus we zitten nu alleen daarop te wachten!
Potjandorie............................... Nou ik zal ff voor je zoeken en als ik wat vind laat ik het wel ff weten Meiden ik ga maar eens weer wat doen. Haantje is weer thuis. Tok jullie snel weer............ Dikke knuf mij
hey zijn de banners nou al weer weg? heb bijgelezen maar ben het allemaal weer vergeten sorry! Straks een ouder gesprek waar ik behoorlijk tegenop zie dus zal blij zijn als het half 8 id hoop dat het gesprek een beetje loopt en de ouders niet al te veel tekeer gaan want dat was vorige keer wel het geval nou ja blijf maar professioneel en heb met mezef afgesproken dat zodra het gesprek vervelend gaat worden ik ze naar de directeur verwijs tok later weer. nu zo eerst even eten. weer makkelijk want moet zo weer weg.. XXX
Hallo meiden! Wat gaaf om jullie buikfoto's te zien @Liena en @Maria! En @Deli, echt leuk profielfotootje, mooie buik heb jij zeg.. laat ze maar kletsen dat íe zo groot is, supermooi! @Linnie In ieder geval weet je nu meer en mag je meteen beginnen met Clomid.. nu gaan ze springen, hoor! @Riddle Snap dat het af en toe moeilijk voor je is om de zwangerverhalen te lezen, maar jouw tijd komt wel weer. Inderdaad lekker uitrusten. @All Fijne avond! Ga lekker visje halen bij de visboer, dus moet opschieten. Doei!
Hoi meiden Vandaag precies 12 weken joepie. hoe is het hier? jullie hebben weer veel getokt vandaag liefs maria
Hello chickens! Er is niet zoveel getokt vandaag?! Hebben jullie me gemist...?! Ik jullie wel! Was trouwens gisteren bij mijn broer en hoorde dat zijn vriendin al een week over tijd is en drie licht positieve testen had.. En na mijn uitslag kon ik dat maar moeilijk hebben.. Had bijna gezegd dat ik ook al zo vaak lichte streepjes had en dat de streep allang donker had moeten zijn, maar heb me ingehouden.. Sorry hoor, maar ik ben gewoon een beetje jaloers.
Kan me heel goed voorstellen dat je daar jaloers van word. Nu is het tijd voor Linnie om zwanger te worden.
@Linnie Aaaach, snap jou heel goed hoor, Linnie! Als er van iemand geduld wordt gevraagd ben jij het wel. En dan zou het bij hun zo gemakkelijk gaan.. net na je uitslag. Zou ik ook niet goed trekken! Maar jij hebt het kippenhok en zij niet! @Juffie Ouders die tekeer gaan? Weet je meteen hoe het niet moet! Achterlijk zeg, dat ze dat op jou afreageren. Gewoon langs je heen laten gaan! @All Ik heb de eerste Hollandsche Nieuwe op! Moest 'm van de visboer proeven met een korenwijntje en.. heerlijk! De zwangeren hebben er niks aan want rauwe vis mag natuurlijk niet (of wel?).
Nata! Hoe is het met jou? Ja, ben inderdaad blij dat ik hier lekker kan tokken! En ik ben natuurlijk ook heel blij dat ik nu weet waarom ik niet ongesteld word, maar het is natuurlijk geen fantastisch nieuws.. Maargoed, ik gun het mijn broer en zijn vriendin natuurlijk ook, maar heel heel heel heel stiekempjes hoop ik dat zij ook nog even moeten wachten Hoe gaat het verder met het zwanger worden?
Ja, eerst ben jij aan de beurt en dan pas je schoonzus! Hoe het gaat met het zwanger worden.. nou, goed! Haha, nee ik ben nog steeds niet zwanger. Moet wel zeggen dat mijn haantje en ik pas twee maanden elke nacht samen slapen, dus klustechnisch wat meer kans op een bevrucht ei dan daarvoor. Achteraf gezien hebben we die twee maanden waarschijnlijk ook mijn vruchtbare dagen gemist (behalve de laatste keer toen hebben we waarschijnlijk (dacht mijn ei te voelen, weet je nog!) zo'n 12 uur na mijn ei geklust, maar ervoor is natuurlijk beter). Dus deze maand slapen we én elke nacht samen én gaan we eens zorgen dat er geklust wordt rond mijn ei! Niet dat we nu zo weinig klussen, maar het haantje is wel eens weg (geweest) voor zijn werk. Vandaar!
Heb wel een superregelmatige cyclus, mooi hè al die 29-en! Dus weet wel ongeveer wanneer mejuffrouw ei de sprong waagt.
Jep, ik moet het toch maar gaan geloven. Mijn vriend zei net: de vorige keer had je ook zo'n test en was je ook kei zwanger. Dus vandaar... Ik ga morgen wel weer testen.
Nou, dan moet het deze ronde gewoon gaan lukken voor jou! We gaan ervoor! Of beter gezegd; jij en je haantje gaan ervoor Ik heb wel 1 eisprong gehad! Joepie! Achteraf gezien dan Maar volgens de gyn heb je met PCO maar 1 of 2 keer per jaar een eisprong, dus ben blij dat ik daar niet op hoef te wachten, hahaha Wat betreft mijn broer en schoonzus, ze denken er zo ontzettend makkelijk over. Ze willen nu zwanger worden omdat dat beter uitkomt voor het werk.. Daar kan ik kwaad om worden! Alsof je het kan plannen en een kind moet altijd 'goed uitkomen' Je hebt een kindje voor het hele leven toch?! Grrrr, ik word weer boos als ik het vertel, erg he?!