Hahahha ja idd Mup! Zoiets krijg je als je in kippentaal gaat praten.... Nou queen hoop dat je snel weer dunne kippenpootjes mag hebben!
Hallo allemaal, Hier ben ik ook weer..... @Mupkuh, meid kei proficiat dat je zwanger bent, GEFELICITEERD! @Riedel, heb je enorm gemist meid. Ik vind het super vervelend dat je dit hebt moeten meemaken. Ik hoop dat het nu dan ook stukken beter gaat met je. @Linnie, eindelijk heb je je antwoord op al je vragen. Die teleurstellende maanden en testen. Nu weet je waarom een cyclus bij jouw ook zo lang duurt. Ben heel blij voor je dat je erachter bent nu! Hopelijk snel zwanger nu, samen met Nata én mij! @Welkom nieuwe kippies, ik heb er een paar voorbij zien komen maar weet niet meer hoe dat ze heetten. Zo, nu mijn verhaal maar weer eens op papier zetten. hahahahaha mijn FF heeft nu nog géén eisprong ontdekt bij mij en wij zitten nu op dag 19 volgens mij. Wel had ik vanmorgen een temp van 38.0 maar ik heb dan ook de griep weer te pakken en een flinke keelontsteking en goed verkouden. Mijn (.)(.) lijkt net of ik een borstontsteking heb zo voeld het af en toe. Heb af en toe ook steken in mijn liezen maar dat valt over het algemeen wel mee. Ben heel moe maar dat zal ook wel met de griep te maken hebben. Ben wat vaker misselijk maar niet tot overgeven toe. Maar dit alles kan gewoon met de griep te maken hebben, MAAR die FF snap ik niet kippen! Hij heeft nog niks gezien en als ik mijn langste van 33 dagen cyclus aanhoudt zou ie dat vandaag hebben moeten constateren.... ach misschien heb ik deze ronde wel een langere cyclus.... wie zal het zeggen. Ik baal er wel van maar oke het is niet anders he? Geen bloed geeft moed! Mar ik heb nu GEEN EISPRONG misschien is dat ook wel om een reden denk ik dan maar! liefs Miranda
@Miranda; Beterschap! @Linda; Ik dacht ook bij de eerste dat ik een meisje zou krijgen en dit kwam uit. De tweede was ook een meisje en nu hoop ik stiekem op een jongetje maar een meisje is uiteraard ook welkom! @Weet niet meer wie het zei, maar ik vind stoere jongenskleertjes ook geweldig! Herkent iemand dit.......... : Ik heb het idee dat ik mn misselijkheid moet wegeten en eet alles wat los en vast zit als ik de kans krijg Zo werd ik vanmiddag nog misselijk van de koffie en heb ik even later een aanslag gepleegd op de zak M&M's. Nu zag ik een zak chips liggen en ben ik daaraan begonnen (heb het ook weer weggelegd) Als ik geen buikje krijg door een zwangerschap dan is het wel door deze rare eetbuien :-k Ik ga ook maar even terugscrollen of SKSB SuperKippenSpionnenBrigade is of dat ik ook nog geheugenverlies heb Knuf, Giegel
@ Miranda, misschien ben je wel niet ziek maar gewoon zwanger. Ik ben een paar dagen geleden ook snot verkouden geworden. En dacht ook dat ik koorts had. Nu is het helemaal weg en ben ik zwanger. Hoezo heb je geen eisprong gehad.
@Mupkuh, mijn FF heeft nog geen eisprong gecontateerd deze maand en ik zat de laatste 4 maanden netjes tuessen dag 11 en dag 13 met eisprong maar nu zit ik op dag 19 en heb ik nog niks gezien Ik vind het zo raar...... mits ik zwanger ben tja..... dan is het andere koek natuurlijk! Ik weet het echt niet meer hoor Ik zal even opnoemen mijn temperaturen. Vanaf dag 1: 36.8 - 37.1 - 37.2 - 36.7 - 36.8 - 36.9 - 36.9 - 37.0 - 36.9 - 37.2 - 37.0 - 36.7 - 36.7 - 36.7 -36.7 - 37.1 - 37.0 - 37.1 - en vandaag 38.0! Ik dacht dat het te maken zou kunnen hebben met de griep dus daar ga ik nog maar vanuit.....weliswaar heb ik van de week toch die test gedaan, die digitale...... maar gaf aan niet zwanger toen ik 'm open maakte zag ik een héél lichtblauwe 2de streep maar die was zooooooooooo ver weg dat je 'm bijna niet zag. Ik had voor mijn laatste "ongi" ook een gevoel van ik ben gewoon zwanger. Mijn ongi was al heel raar de laatste keer. En dit alles bij elkaar opgeteld zou je misschien toch aan een eventuele zwangerschap denken toch? Vooral omdat mijn FF zo raar doet! liefs Miranda
Ik vind het zo moeilijk te zeggen. Heb je een kaartje bijgehouden in FF? Dan kijk ik daar morgen even naar.
Ja heb ik maar ik weet ff niet hoe ik het moet doen zal even aan haantje vragen.... dan zie je heet morgen in album staan oke?!
Goeiemorgen! @ Miranda heb jij de hele maand door bloed verloren? Omdat er die rode vakjes onder staan? Maar ik kan er ook niet echt wijs uit. Iedereen fijne dag!
Nee Yojo, dat is afscheiding en dan light, tenminste zo bedoelde ik het maar misschien is dat wel wat verkeerd gaat
Ik had wel eergisteren zalmkleurige afscheiding zo maar een beetje. Wat dat inhoudt mag Joost weten hoor maar nu vulde ik net mijn temp in en toen gaf ie bij dag 17 of 18 mijn ei aan dus ....... maar weet niet of ie klopt hoor
Hoi hoi, ben er ff snel e zo weer weg wilde even Mup feliciteren! GEFELICITEER Mup! echt super Geniet ervan!
Ook ik laat alleen ff snel een berichtje achter. Mup...VAN HARTE GEFELICITEERD! Geniet er van. De rest.....goede morgen allemaal en tok ooit!