@ Yojo, super dat je je ei hebt gevoeld! Ik wou dat ik wist of ik een eisprong heb gehad, zo vervelend als FF het niet aangeeft.. Zou je je kaartje kunnen plaatsen zodat ik een beetje kan vergelijken misschien? Zo spannend nog 7 dagen voor jou, hoop op positief nieuws meis! @ Liena, wat een Cute kamertje ! Mooi hoor! Temp was vandaag weer zelfde als de laatste paar dagen. 36.3
hey allemaal, Linnie; das balen zeg. Maar weten ze dan wel waar al jou klachten vandaan komen? dat is toch eigenlijk ook wel vreemd? Liena; Leuke babykamer hoor; Riddle; in het begin heb ik ook heel weinig gegeten. Kon weinig hebben en dronk idd soms cola en beschuit Ook nam ik extra zuiker door soms wat snoepje te eten, anders werd ik ook slap.. Juffie; gaat snel he, zaterdag al 17 weken. Maar bij jullie gaat het ook snel hahaha. Ik doe zekers rustig aan. Maar ach ik ben eenmaal een work o holic hahahaha. Jij ook goed luisteren naar je lijf he? Miran; dikke knuffel meis. Laat je emoties maar komen. Je kan nu weer gaan helen en voor je het weet kan er weer een nieuw huisje voor een beebje in... judibi; blijf hoop houden. Er hoeft er maar eentje te zwemmen voor zijn leven hahahaha Dagdromer; mooi commode helemaal mijn smaak. Jammer van de 3d. Maar ach je hebt je kindje toch weer even gezien Voor de rest dikke knuffel
yoyo; fijne vakantie alvast en we gaan weer vol op veren! Wendy je hebt een mooie buik Deli; zo gewoon even een knuffel QB; heerlijk zo he, met 2 kids Hier een kipje die echt even aand e latten is hahaha had vandaag laatste cursusdag en heb mijn licentie gehaald Nu heb ik gelukkig weekend. Wat een drukke week en volgendeweek nog drukker. pfff het is wat hahaha Zondag gaan wij kinderkamer en wandelwagen kopen. Das altijd leuk Morgen naar de verloskundige Lieve kipjes, fijne avond nog, ik ga nu echt even rusten
hoi meiden, liena: mooie kamer hoor! en je buik is ook prachtig linnie: gelukkig maar dat je het weer een beetje ziet zitten... komt echt goed meis. mink: lekker zeg weekend! wou dat ik al zover was. heb ook behoorlijk druk weekje achter de rug en volgende week nog zo'n week. van het weekend ook nog van alles voorbereiden voor volgende week yojo: jiipie je ei gehad. nu afwachten dus maar weer.. all: ik ga zo nog even weg. moet naar koor maar ben heel moe dus ga tot de pauze en dan lekker op tijd mijn bedje in.. tot morgen! we hebben trouwens een nieuwe laptop besteld dus hoop dat die er snel is. kan ik weer wat meer meekletsen! xxx