[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Haai kippies!

@Liena Wat leuk dat het kamertje al zo ver af is! Heel mooi, hoor! :D En je hebt een superbuik, echt prachtig!

Ik studeer rechten (advocaatje in de dop :D Althans dat is de bedoeling) en werk nu vier dagen per week. Plus verhuizen en nog niet zo lang geleden een nieuwe baan = DRUK! Ook voor haantje (ook nieuwe baan en eerst ook nog verhuisd naar mijn/ons oude huisje).

Ik ben nog niet a/d pil en condooms vind ik sowieso niets. Dus nu mijn ei 'missen'. Wel een heel raar gevoel want eerst was het juist leuk als we mijn ei eens niet hadden gemist. :)

@Dagdromer Ik vind je commode en tekening helemaal te gek! Heb ik denk ik gemist, maar wie heeft 'm gemaakt?!

@All Zwaai! Fijne avond.. hier heerlijk bankhangen op de nieuwe bank. :D

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    leuk he! zijn ons ventje en jullie ook al vriendjes!

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nou meiden ikheb weer heerlijk gezwommen vanavond ht was ook nog eens gezellig. Maar ben nu echt helemaal gebroken.

Morgen ochtend moet ik naar klanten en morgen middag werk ik thuis en dan ben ik er dus weer!

Slaap lekker meiden en tot morgen!
    xxxx

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    JEEJ JEEJ JEEJ! Zeg over dat wandelen he...dat kan ook als ik nog beeb heb he! Lijkt me wel gezellig!

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wen Slaap lekker!

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wandelen...? fris min geheugen ff op heb last van ZW dementie pfff

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha jij had t vanmiddag over wandelen met de baby's.

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    samen wandelen met de kleintjes? Dat gaan we ook doen hoor. Ik gooi de kinderwagen achterin en kom gezellig naar je toe!

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dat doen we zeker lijkt me KEI gezellig kijk er nu al naar uit!

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    hahah was t weer terug?!
    Ja gezellig!

Ik heb geen zin om te gaan slapen. Barry is niet thuis. Maar moet om zes uur ook weer op dus moet eigenlijk echt wel...

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha dan moet je echt naar [​IMG]
    Dat ga ik nu ook doen! Slaap lekker en tot morgen!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Slaap lekker!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goede nacht! Heb niks bij gelezen maar was de aug. mama's wat aan het vertellen en dacht moet ik natuurlijk ook ff met mijn kippenvriendinnen delen :D

Onze kleine man is helemaal van z'n plaatje gegaan vanavond. Hij was onder de douche geweest met mijn man en dan vindt hij aankleden al te lang duren dus was al behoorlijk overstuur, toen lekker aan de fles.......... Poept hij zich tot aan de nek onder :( dus kon meneer weer alles uit en gewassen worden. Daarna was hij helemaal overstuur. Ik 'm nog geprobeerd te troosten maar hij bleef huilerig dus toen hij even stil was maar in bed gelegd na een tijdje schreeuwen was hij stil, ik ging net kijken maar hij lag nog om zich heen te kijken en sliep dus nog niet.... Vind het dan zo sneu om 'm te laten liggen maar ja, is wel beter! Dus ik ga zo nog eens kijken en hopelijk slaapt hij dan heerlijk inmiddels, anders gaat mama maar gewoon naar bedje met de babyfoon! Mijn man gaat er vanacht een keer uit voor de fles dus dat is wel lekker die zal inmiddels wel al liggen snurken :D

Fijne nacht allemaal, ik hoop dat met jullie alles goed is! Morgen kom ik ff gezellig tokken als Wesley slaapt! xxx

14. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Hey ladies,

Hier alles prima. Nog niet ongi, of tekenen van..
    Ik zit in de nachtdienst, dus heb niet alles teruggelezen. Sorry als ik iets heb gemist. Probeer vanaf nu alles weer bij te houden..

x Manon (hoop dat ik mijn banner snel kan aanpassen...)

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Deli dat is welff schrikken natuurlijk! Hoop dat Wesley verder goed geslapen heeft en dat maar eenmalig was.

Manon fijn gewerkt?

Hier een moe kipje wilde gister niet gaan slapen en daar heb ik nu geen profijt van.....gelukkig maar tot twaalf uur werken en dan drie weken vakantie! Ben er echt aan toe na alles wat er gebeurd is de laatste tijd.
    Temp was vanmorgen drie tiende graad hoger 37.9 nu....ben benieuwd....

Tot vanmiddag lieve chickies!! [​IMG]

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou toen ik gister ging kijken lag meneer heerlijk in dromenland dus mama kon gerust naar bedje! Mijn haantje lag inmiddels heerlijk te snurken maar ben toch lekker in slaap gevallen. Ook ging haantje eruit om 3 uur voor Wesley's fles maar ik moest 'm wakker schudden want hij hoorde Wesley niet en toen mijn haan terug kwam naar bed hoorde ik 'm meteen snurken dus hij is er wel voor me uit gegaan maar hij sliep weer eerder dan ik hahahha...

Ik heb Wesley net weer een flesje gegeven en hopelijk slaapt hij nu nog een paar uurtjes maar waarschijnlijk niet, doet ie de laatste tijd weinig 'smorgens. Maar goed!

@ Yootje, lekker joh dat je zo vakantie krijgt! Snap dat je er aan toe bent! Sterkte nog even met de halve dag werk vandaag!

@ Manon, spannend! Dag 41 van 41 staat er :D hopelijk zien we morgen of overmorgen een andere banner!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hihi, wat een grappig plaatje! Zwem jij ook zo hard met je zwangere buik ;)

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey lief minkkippie!

Bedankt voor de overheerlijke knuffel ;) Leuk dat jullie inkopen gaan doen! Spannend he?! En fijn morgen weer naar de vk, laat je ff weten hoe het was?

Denk jij, druk kippetje, wel een beetje aan jezelf! Je moet goed rusten he?!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ All: knuffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fijne dag vandaag!

En speciaal voor Linnie, meis; dikke knuffel voor jou!

Deel Deze Pagina