Heey goedemorgen kippies @ Linnie, wat fijn dat je mams je op heeft weten te beuren en je evt. doorgaat met de clomid. Het zal wel niet altijd fijn zijn, maar het is voor het goede doel en wanneer je straks eens pos. test ben je het allemaal ws weer snel vergeten . Beetje dom van de gyn dat ze het was vergeten, maar goed ze is ook maar mens. Dus nog weer een weekje afwachten. Frusterend, maar hoop dat je snel je eisprong krijgt! Ga nog harder veren! @ Dagdromer, thanks voor de complimenten,voor het kamertje. Nu dus alleen nog kijken of het zo blijft, mag nl atijd graag dingen veranderen , daarom hebben we de plank boven de commode ook nog niet opgehangen . @ Yojo, nog maar een half dagje vandaag meis en dan lekker vakantie. Dus jullie gaan een midweekje weg? Heerlijk hoor, ff lekker bijkomen! En hoe was de babykamer van Wendy ? Gaaf dat FF je ei heeft gevonden en dan ook nog op de goede dag , ga ik nu maar heeeeeel hard voor je veren VVVVEEEEERRRRR! @ Riddle, ja soms moet je een studie doen die noodzakelijk is he , veel suc6 met de opleiding. Hoop dat ie voor jo gunstig uitpakt! Wat vervelend meis dat je je zo beroerd voelt. Met het eten idd gwoon ff kijken waar je zin in hebt en dat dan proberen. De vk gaf mij toen ook als tip om cola te drinken, ff een paar slokjes deed bij mij soms wonderen. Verder gewoon vitaminepilletjes blijven nemen, dan krijg je in ieder geval de meeste wel binnen. En toch af en toe proberen om wel iets te eten. Ik weet dat het helemaal niet meevalt, maar anders ben je straks echt zo slap als een vaatdoekje. Wat dag ook zei, wat licht verteerbare dingetjes, en vooral niet vet of gekruid! Hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt. Een pos. puntje, wanneer je erg misselijk bent is het wel een teken dat je veel HCG-hormoon aanmaakt en dat is wel weer heel goed . Sterkte meis! Dikke knuffel. @ Wendy1983, wat fijn dat je het nu allemaal een beetje rustiger aan kan gaan doen. Goed op jezelf en je kleine mannetje passen! Wat lekker dat je de nachten nu weer wat beter doorkomt. Moet zeggen dat dat hier op het moment ook heel goed gaat1 hooguit 2 keer per nacht op het moment . En dat dromen dat heb jij dus ook gedaan? Elke nacht op het moment, en wanneer ik eruit ben geweest ga ik gewoon weer verder met een andere. Als het leuke dromen zijn vind ik het geen probleem , maar ja dat zijn ze helaas niet allemaal . Ach gaat vast wel weer over, heb 's ochtends wel wat te vertellen in ieder geval . Gisteren dus weer lekker wezen zwemmen? Heb je vast wel lekker geslapan vannacht! Heb de site met emoticons ook ff opgeslagen @ Myprecious, je temp is dus wel heel constant. Dat is in ieder geval wat, maar ja nu mag ie wel eens omhoog hoor PPPPPFFFFFFFFFFF!. En ik blijf ook voor jou veren hoor hihi, heb het er maar druk mee, maar wil alle kippetjes ook zo graag op de wolk hebben ...... @ Mink, jij dus ook al weer bijna 17 weken. Gaaf hoor. Laten jullie ook de 20 weken echo doen? Hoe gaat het bij jullie met het klussen van het kamertje? Gaaf dat jullie zondag spulletjes gaan kopen! Meis gefeliciteerd met het behalen van je licentie, heb je dat weer afgerond! Veel plezier bij de vk vandaag! @ Juffie, thanks, je komt hem straks maar eens bekijken wanneer je het weer wat rustiger hebt. Dus straks een nieuwe laptop, gaaf hoor, want ik mis je hier wel hoor . Voel je je verder goed? Nog een beetje lekker gezongen gisteravond? @ Deli, je was nog laat wakker vannacht meis , vervelend dat je mannetje dan zo overstuur is en dan duurt het vaak ff voor ze weer een beetje rustig zijn he? Lag hij al te slapen toen je weer naar boven kwam?Volgens mij ben je echt een heel lieve mama, je ventje treft het maar! Maar het gaat nu dus wel een stuk beter met zijn ontlasting ? Meis hoop dat je vannacht een beetje hebt kunnen slapen en tok gauw! Dikke knuffel voor jou! @ Manon, Spannend! VVVEEEERRRRRR. Wordt er zelf nog zenuwachtig van . Kun je de nachten een beetje doorkomen? Werk je in de zorg? @ Miranda, * KNUFF* Hier gaat het over het algemeen wel. Af en toe wel zomaar janken, maar dat hoort er vast bij. Kan soms zo van lachen overgaan in huilen of andersom en wat er dan is? Geen idee ............ Daarna is het vaak ook weer klaar . Kippetjes allemaal een fijne (werk) dag, bijna weer weekend! Dikke knufffel Liena
Heloww allemaal @Liena...nou dan moet mijn Hcg de pan uit schieten haha en ja heb normaal geen cola want dat drink ik nooit maar ga het vanmiddag halen, wil alles wel proberen nu @Deli...het houdt je wel bezig he zo'n kleine man @Manon...pff nogmaals knap dat je zolang kan wachten hoor....kun je je man geen vervroegd cadeau geven en vandaag testen...ben nieuwschierig ...nee hoor doe maar lekker hoe jij wil Nou sprak vanochtend de buurvrouw even snel omdat die ook een kaart voor de bruiloft heeft gehad blijkt zij 14 weken zwanger te zijn haha leuk hoor zit maar 2 maanden tussen dan
Goedemorgen allemaal, Gisteren is het me niet gelukt om terug te lezen maar ga vandaag echt mijn best doen. Deli....Ik hoop dat Wesley vandaag lekker rustig is en jij ook even je rust kan pakken. Als ik jouw verhaal zo lees word ik toch wel zenuwachtig. Morgen al weer 27 wk en de slapeloze nachten komen steeds dichterbij. En dan natuurlijk mezelf ook steeds afvragen...kan ik het wel? zou ik een goede moeder zijn? enz enz enz Liena, Ik heb gisteren ook een beetje vorm gegeven aan het kamertje. Ik heb ook de plank nog niet opgehangen maar op ons kamertje kunnen de meubeltjes niet op veel manieren staan dus ik hoop dat dit van het weekend gaat gebeuren. Dan kan ik ook de hemel en zo op gaan hangen. Wat betreft die huilbuien kan ik je een hand geven. Ben echt labiel op het moment. Ik kan al janken bij het kijken van het 6 uur nieuws. Yojo, heerlijk vakantie! Heel veel plezier, goed uitrusten en wij gaan heel hard veren! Wendy.. doe jij ook zwangerschapsgym of alleen het zwemmen? Dat zwemmen lijkt me erg leuk maar ik heb ook wel behoefte aan oefeningen die mij helpen ontspannen tijdens de bevalling. Vanmiddag naar de kapper. Waarschijnlijk gaat er een heeeeeel eind van mijn haar af. Is ook echt nodig maar misschien heb ik wel lef genoeg om flink de schaar er in te laten zetten. Ben nog moed aan het verzamelen. Ik ben vast een heleboel kippies vergeten maar die komen later vandaag aan de beurt! Ga vandaag echt nog even er voor zitten al is het pas vanmiddag.
Nata...thanx voor het compliment. De commode heb ik zelf in elkaar gezet (als bouwpakket van de babydump) De muur heb ik helaas geen eer aan. Wij wonen nog niet zo heel lang in dit huis en de babykamer is het werk van de vorige bewoners. Daar hebben we niets aan gedaan. Muren, plafond, gordijnen en de vloer zijn nog als nieuw, dus dat zou gekkenwerk zijn om te gaan veranderen want we vinden het nog mooi ook!
Ja daar heb je wel mazzel aan hoor Dag! De vloer in onze toekomstige kinderkamer is mooi witachtig hout, de muren wit dus daar kan je van alles mee doen, het plafond is een beetje zilverkleurig geschilderd met een witte wolf als lamp dus paar kleine aanpassingen qua verf of zo op de muur en gordijnen en klaar
Rid, heerlijk toch dat je niet eerst een boel moet verbouwen. De tijd gaat toch al zo snel en ik ben echt een pietleut. Alles moet ruim op tijd klaar zijn.
Rid, wacht maar tot je er ook nog eens nestdrang bovenop krijgt. Dan word je neurotisch (tenminste ikke)
Hallo lieve schatten, Omdat ik deze week bar weinig heb gedaan, moet ik vandaag flink wat werk inhalen.. Haha! Dus helaas geen tijd om iedereen persoonlijk een berichtje te sturen, maar wil wel even laten weten dat ik jullie heeeeeeeeeeel lief vind! Dikke kussers xxx
Ik ben een onstopbare trein. Ramen moeten heel vaak gewassen worden. Gordijnen en vitrage zijn ook al allemaal onderhanden genomen. Zelfs de afstandsbediening van de tv mag niet scheef liggen. Ik heb het idee dat ik nog bergen werk moet verzetten in huis maar het is schoner en netter dan het ooit geweest is. De inhoud van de kastjes staat kaarsrecht en heb geen enkel rommellaatje meer. Word echt ziek van mezelf want zie nog steeds overal werk werk en nog eens werk.
haha misschien komt dat nog bij mij dag maar ja momenteel heb ik niet eens de fut om mijn werkdag af te maken en zodra ik even fut heb ga ik aan de studie
murning @linnie: BALEN! nou moet er toch echt eens een ei komen bij jou ze komt vast een keer ik veer ervoor... @dag: leuke commode! @riedel: heb je er alweer wat meer vertrouwen in? het klinkt in ieder geval wel zo @mink: moest erg lachen om je beschrijving dat er maar één hoeft te zwemmen voor zijn leven die hou ik er in! het schiet bij jou ook al lekker op! de 20 weken echo komt snel naderbij 8) @deli: ach ja, de poepluiers die spontaan komen, die zorgen altijd voor leuke momenten wel fijn dat je haantje er 's nachts ook een keertje uitgaat, niet dat wij mama's daar zelf niet wakker bij zijn, maar je hoeft lekker niet op te staan. dat vond ik ook altijd wel fijn @QB: heeft Jamie alweer een mooi werkje gemaakt? hoe ging de tweede keer naar de peuter? @yojo: lekker dat je je vakantie nog te gaan hebt. het eerste uurtje na je laatste werkdag vind ik altijd het moment met het meeste vakantiegevoel! hopelijk kom je terug met een mooi bericht! @juffie: bijna weer een drukke week klaar! even bijtanken in het weekend @myprecious: en? is ie er al? @mupkuh: geen bericht is hoop ik heel hard goed bericht?! @miranda: gaat het al wat beter? zo niet, dan hoop ik dat dat toch snel wel het geval zal zijn! @liena: ben jij ook zo'n sleper? ik sleep het liefst ook alles heen en weer en dan een paar keer per jaar. vind ik zo lekker, dat alles er helemaal anders bij staat. haantje schrikt er al niet eens meer van als de woonkamer ineens compleet veranderd is! hopelijk niemand vergeten?! hier is het wachten op het ei weer echt begonnen. de eerste pijntjes kondigen zich alweer aan, dus het zal volgende week wel weer zover zijn
ach ja Judibi ik zie het allemaal wel...ik heb geen vreselijke pijnen en het feit dat ik me nu steeds zo beroerd voel is oa door de misselijkheid en de moeheid dus dat is een normaal verschijnsel
Lieve meiden, Heb even advies nodig Ik ben van mijn ongikrampen af, maar heb nu enorme pijn in mijn onderrug en alleen aan de linkerkant.. Ik ben weer eens aan het raden of dit toch misschien met een eisprong te maken kan hebben.. Heeft 1 van jullie hier ook weleens last van gehad?! Ik probeer gewoon maar hoop te houden op een eisprong!
Judibi Ja dat vind ik ook! Heb nu echt het vakantie gevoel. De boodschappen zijn ook binnen dus laat maar beginnen! En hoop ook met een goed bericht terug te komen van de vakantie! Linnie Als ik mijn ei heb heb ik dat gevoel in mijn liezen niet in mijn onderrug dus weet t niet..... Liena Ja het kamertje was heel erg mooi! Het was ook weer gezellig. Hoe is het met jou? Wen alles goed gegaan gister? Deli fijn dat hij zo goed is gaan slapen en dat je haantje ook zo goed slaapt hahaha
Kippendag 2 zaterdag 18 oktober 2008 Yootje Noord-Brabant Miranda Zeeland, maar oorspronkelijk Noord-Brabant Liena Noord-Holland Dagdromer Noord-Brabant Maria Noord-Holland Mupkuh Noord-Brabant (onder voorbehoud) Pooh Zuid-Holland (onder voorbehoud) Zaterdag 18 oktober in Tilburg. 13.00 uur bij de uitgang van het Centraal Station. Herkenningsteken? Zijn er nog meer mensen die mee willen?
Heey yojo, Wat dacht je als herkenningsteken dat de zwangere vrouwen hun mooie buik strak in trui tonen.... dat valt zeker toch wel op? Ja ik ben weer van de party maar vraag nog niet teveel van me.... ben nog steeds duizelig maar lichaam is bezig met verwerkingsproces. Ik zal me weer wat meer laten zien oke knuff aan jullie all!