[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Hey,

Ik ben er zelf ook wel zenuwachtig van... Normaal ben ik precies op de dag ongi. Lichaam misschien van slag door de nachtdienst...?
    We hebben het druk gehad. Een delirante man heeft ons heerlijk aan het werk gehouden.. wel eerg sneu allemaal! En ja, ik werk in de zorg.. Jij?

En ik zou willen dat ik mijn mannetje het cadeautje eerder mag geven... maar helaas. We hebben gezegd een week te wachten na NOD. Hopelijk werpt het zijn vruchten af! Heel spannend....

Heb wel terug gelezen maar heb niet veel in me opgenomen... sorry... Hopelijk stoot ik niemand voor het hoofd! ;)

Ik tok jullie!

x Manon

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hoop dat ik je snel mag feliciteren manon!
    Laat ons niet te lang in spanning zitten oke?

knuff en veeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr voor n positest voor je!

xxx miranda

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden,
    Was nog al een abrubt einde van mijn getok vanochtend maar internet lag er uit.
    Ga nu even teruglezen......

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Zo....alles teruggelezen maar er is niet veel getokt tijdens de internetstoring.

Miran...gezellig dat je er weer bij bent. Gelukkig voel je je al iets beter. Ik hoop dat de duizelingen snel weg zijn en het lichamelijke deel van het herstel in ieder geval spoedig gaat.

Ik ga nu maar even wat in huis doen want het is nogal een rommeltje....(lees ik vind het rommel)
    Echt hoor die nesteldrang moet niet erger worden want dan boen ik nog een keer dwars door mijn vloer heen ;)

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hallo allemaal!

Even een kort berichtje van mij, want Britt roept me alweer. Alles gaat nog steeds helemaal goed hier, met mij gaat het ook per dag nog steeds stukken beter!

Morgen gaan we een weekje weg, naar Hooghalen, in een huisje. Even er lekker uit na de drukke periode van de afgelopen maanden. Dus zal een weekje niet online komen, heb straks wel heel wat terug te lezen ben ik bang, hihi! ;)

Jamie heeft vandaag op de peuterspeelzaal inderdaad weer een werkje gemaakt, nu was het een vlieger vol met Winnie the Pooh-stickers, en die was voor mij zei Jamie! Jippie! Het werkje van dinsdag was voor Britt. Toen ik hem van school haalde, stond hij helemaal in tranen te snikken. Ontroostbaar. De juffen zeiden al dat hij heel moe was, en dat het daar waarschijnlijk door kwam. Dus ik kwam daar binnen en heb meteen mn tas en sleutels op de grond gekwakt en eerst maar ff lekker met hem geknuffeld. Thuis was het alweer over gelukkig.

@Dagdromer; Ik had totaal geen last van nesteldrang deze keer, raar he? Integendeel, ik had nergens meer zin in, deed alleen het nodige zoals stoffen, stofzuigen, wc, badkamer en wasjes doen. Maar niet meer dan normaal. Bij Jamie had ik het wel, ik zocht gewoon naar schoonmaakwerk. En dan 's avonds bekaf op de bank, hihi!

@Manon; Echt spannend voor jou! Ik ga gigantisch voor je veren hoor!

@Yootje; Ohja, jij hebt nu vakantie! Heerlijk! Ga er lekker van genieten meis!

@Linnie; Ik wou dat ik je een goed antwoord kon geven, maar heb echt geen idee. Ik hoop in elk geval met je mee hoor!

@Judibi; Aan de klus dus!

@Iedereen die ik vergeten ben; ik denk aan jullie hoor! Gaat alles goed met jullie?

Nou, zal even Britt uit bed halen, want die ligt me daar een partijtje te krijsen, zal wel een vieze luier hebben, daar wil ze echt niet mee slapen. Kom vanavond nog wel ff spieken denk ik en als dat niet lukt, zie ik jullie over een weekje wel weer!

Dikke knuff voor jullie allemaal en tok snel!

Xx

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik dacht vanalles te doen vanmiddag. Denk ga eerst ff op de bank liggen. Joop los laten lopen dacht die zet ik zo terug....is het ineens een uur later....en onze Joop nat geregend?
    Dus maar snel in zijn hokje gezet....zou dat kwaad kunnen dat ie nat is geworden?

Ben me toch een partij misselijk....bleh

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Queen jij ook een hele fijne vakantie!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, dat hoort er allemaal bij meis! Jantje huilt / Jantje lacht :D ik had het de laatste weekjes en in het begin ook wel. Dan vroeg mijn haan wat is er? Zei ik niks en geloofde hij me niet, hahahaha... Fijn dat verder alles goed met je gaat! Wesley sliep gister wel toen ik weer ging kijken, gelukkig! Om 3 uur kwam hij voor de fles en ging mijn haan eruit maar goed, dan lig je dus inderdaad zelf ook wakker zoals judibi zei! Maar dat geeft niet, kon toch lekker blijven liggen. Wel grappig want mijn haan kwam terug in bed en sliep nog eerder als ik pffffffff.... Mannen!

@ Dag, zo moet je helemaal niet denken, natuurlijk kan je het! Het gaat vanzelf, je moet ook wel want zo'n kleintje is puur en alleen afhankelijk van jou en je moederinstinct laat je precies weten wat je moet doen! Komt helemaal goed!

@ Linnie ik hoop dat het met je ei te maken heeft meis, ik durf er niks over te zeggen behalve, tok tok tok ik veer voor je ;)

Ik kom net thuis, ben vanmiddag ff bij mijn schoonouders langs gegaan en ben veeeeeeel te lang gebleven, Wesley heeft zowat de hele middag bij ma op de arm gelegen hahaha. Kom net thuis en heb 'm lekker in z'n bedje gelegd dat zal toch wel lekkerder liggen!

Ik ga nu ff kolven, beetje de boel opruimen en dan nog ff op de bank.... Heb echt een giga reep chocola met nootjes gekocht :oops:

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ach Deli als ie maar lekker is....

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pfff valt me nu pas op dat Wesley alweer een maand oud is.....wat gaat de tijd toch snel....

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden

heb weekend eindelijk! even lekker uitrusten.

liena: ben ook emotioneel hoor! kan ook zo om niets huilen. ook om niets boos worden trouwens. Arm haantje ;)

dag: wil je wat van je schoonmaakwoede aan mij geven dan? ;) bij mij komt er na een dag werken dus echt niets meer uit mijn handen :oops:

linnie: herken het niet jammer genoeg. heb mijn ei nog nooit gevoeld.

manon: knap zeg dat je zo lang kan wachten met testen..

miranda: fijn dat je weer even hier komt kijken. hoop dat je je elke dag weer beter gaat voelen. lichaamlijk zal dat wel zo zijn, geef het geestelijk alle tijd om het te verwerken!

QB: wat lief dat jamie zo aan jullie denkt. nu moet hij maar even lekker uitrusten van zo'n ochtend hard werken.

deli: liep net in de winkel en zag ik van die donuts met chocola. mmm.. net een van opgegeten.. moet kunnen af en toe toch?

yojo: lekker zeg vakantie! enne of het erg is dat een konijn nat regent? lijkt mij niet. maar ja heb geen verstand van konijnen natuurlijk :) . maar lijkt mij dat hij vanzelf weer opdroogd. in het wild zullen ze ook wel eens nat worden toch?

meiden ga nog even wat in huis proberen te doen..

tok later weer!

xxx

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ Liena: haha leuk he die icoontjes. Is weer eens wat anders. Het zwemmen was weer heerlijk gisteren ik kijk er iedere keer naar uit. Je voelt je buik niet das wel even heerlijk. En trouwens over dat huilen...Dat heb ik ook soms dan moet ik ineens huilen en weet ik niet waarom en even later is het dan spontaan over. haha die hormonen toch..

@ Yoyo ze hebben het mini moedervlekje bij bart weggehaald om hem te controleren volgende week donderdag krijgen we de uitslag.

@ Dagdromer. Ik kan je helaas niets vertellen over gym. Ik zwem namelijk alleen maar. Maar dat vind ik wel echt verschrikkelijk leuk en gezellig! :)Ik heb zelf niet veel behoefte aan gym omdat ik zeker weet dat de verloskudige mij precies zal vertellen wat ik moet doen tijdens de bevalling. en daar vertrouw ik maar op haha ;)

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend Wendy!
    Hoe is het verder met je?

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja het is eker spannend. Ik probeer er niet te veel over na te denken ben blij als de uitslag er is! :)

Verder gaat het goed hoor! Lekker weekend nu. Daar ben ik wel aan toe. Vandaag ook weer in het ziekenhuis geweest. De amandelen van mijn zusje werde vandaag weggehaald.

Nu heb ik echt even genoeg ziekenhuis gezien! En ik ben verschrikkelijk moe. Vanavond maar lekker op de bank hangen hihi

Hoe ist met jou?

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    O ja dat vertelde je ja. Was het goed gegaan?

Ik ben ontzettend moe en al de hele dag misselijk. Moet eten koken maar kan me er niet toe zetten....irritant is dat.

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    misselijk :confused: ik hoop dat dat een goed teken is.
    Ik zal duimen [​IMG]

Je met mijn zusje is alles goed gegaan. Ze moet vanavond blijven en mag morgen weer naar huis!

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahah ja ik ook....

Fijn dat het goed is gegaan!

18. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

19. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Liena, wat betekend het dan wanneer je temp constant is? Snap dat niet eerlijk gezegd.

@ Judibi, nee hij is er nog niet :( . Jammergenoeg.

Hier vanochtend weer 36.3 , al 5 dagen hetzelfde. Vandaag erge hoofdpijn gehad en ben hartstikke moe. Ook een heel rot gevoel in me buik, misselijk gevoel. En weer spotting. Snap er niets meer van, hopelijk volgende week gewoon ongie. [​IMG]

Leuke site zeg met die smilies

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoger hoeft niet als ie maar hoog blijft! Anders kook ik straks nog hahahaha

Dames ik ga bankhangen ben echt futloos....

Tok jullie morgen!

Deel Deze Pagina