[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hahah :D ik ga voor 38 duimen voor je [​IMG] , mooi getal. Gemeen he :evil: .

Fijne avond allemaal!

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ook ik ga bank hangen meiden!

fijne avond en tot morgen!

3. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Aloha kippies! Hier even weggekropen van de bank.. de Da Vincie Code is niet aan mij besteed. Heb 'm wel in de bios gezien maar ik ben nu bekaf en ik word er alleen maar zenuwachtig van. Stom, hè.

Slaap lekker voor straks!

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Hey meiden, heb niet alles bijgelezen. Morgen ws wel ff tijd voor. Ben een tijdje niet geweest, kon niet online.... zo irritant. Maar hij doet het weer

sinds ong 3 dagen geen rare afscheiding meer, net nu ik een afspraak heb gemaakt bij de gyn haha zal je altijd zien... Sinds gisteren wat steekjes in me buik uitstralend naar me lies links, zou het me ei zijn? Hadden eergisteren al geklust maar smste me haantje gisteren toch maar even vanaf me werk dat ie wakker moest blijven, dat ik me ei voelde... haha gisteren dus ook geklust. Geen afscheiding meer, wel spierpijn gevoel links in me lies en bovenbeen. Me banner zegt ook ei dus het zou kunnen. Zou wel grappig zijn als het nu raak is, dan kom ik 16 sept bij de gyn... dit zei ik dus ook ik de sms naar me haan. Misschien zitten we wel met z'n drietjes bij de gyn, zou mooi zijn toch? haha Hoop het diep van binnen wel al verwacht ik er weinig van. Morgenochtend maar ff klussen voor de zekerheid en voor de lol haha
    Haantje ligt al op bed, voelde zich niet lekker. Ik ga er maar naast liggen ( heb avonddienst gehad ) Morgen de nacht in, 4 nachtjes en dan weer een week vakantie hihi. goed te doen dus.

Oh en me temp is ook weer 'normaal' Sinds een paar dagen rond de 36,7 Als ik nu me ei heb zou ie dus weer iets omhoog moeten gaan één deze dagen.

ws tok ik jullie morgen.

Mup, waar ben je meid? Alles goed? Al helemaal gesetteld in je nieuwe huisje? Ik denk aan je!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hier een wakkere Delikip :(

Mijn haantje zou Wesley vanacht doen, lekker denk je dan kan ik ff doorslapen :( hmmm.... Valt toch tegen.

Om 02.30 uur hoorde ik 'm over de babyfoon dus dan ben je al wakker helaas. Moet ik eerst mijn haan wakker zien te porren en zeg dus dat Wesley wakker is voor z'n flesje....

Ja ja ja, zei hij, ik weet het niet? Dus ik nogmaals; Wesley's flesje! Duikt ie onder het bed :rolleyes: dus ik vraag wat doe je nou? Zegt ie ja kijken of Wesley's flesje hier ligt toch? Ikke neeeeeee, je moet eruit en 'm die geven, snappie?

Nou daar ging meneer dus ik draai me lekker om, lig ik in de dommel komt ie alweer terug, 't was net goed en wel een half uur later. Dus ik hoorde Wesley al mummelen over de babyfoon en dacht dat kan nooit goed zijn... Ik zei je moet 'm na de fles nog ff iets langer bij je laten liggen als ie een beetje slaperig is dan valt ie echt goed in slaap en hoor je 'm niet.... Nu heeft ie dus tot na 4 uur nog liggen huilen af en aan. :(

Om 04.00 was ik het zat ik zei, ik ga nog wel ff kijken of ie nog wat wil drinken, had nog een bodempje borstvoeding in de koelkast staan, dacht dan is ie misschien getroost en gaat ie lekker slapen. Zit ik bij Wesley op de kamer, lekker in de schommelstoel een beetje te wiegen en een beetje te balen dat ik toch inmiddels weer anderhalf uur wakker ben hoor ik na 1 minuut mijn haan alweer hard snurken :x

Volgens mij kan ik er gewoon beter zelf uit gaan 'snachs dan krijg ik iets meer rust :) Ik hoor 'm nu overigens niet huilen dus zal zo even spieken of ie slaapt. Hopelijk slaapt ie dan nog even een paar uurtjes want mama zal wel moe zijn als hij straks weer komt.

Nou, dat wou ik even met jullie delen. Om het eerste deel dat ik heb getypt moest ik zelfs net nog lachen :) fles onder het bed? Haantjes.......

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden!
    hier een kippie die een lekker rommeldagje voor de boeg heeft. haantje is met een vriend weg auto's kijken.. dus heb ik het huis voor mezelf :) beetje opruimen, soppen, enz; muziekje erbij en dan komt het wel goed!

deli`: hoop dat wesley jullie de rest van de nacht nog lekker heeft laten slapen. anders vanmiddag samen met hem nog maar even bijslapen. moest ook wel lachen om je haantje hoor :) zou de mijne kunnen hebben gedaan. die is ook echt niet wakker te krijgen ;s nachts. laatst een keer kuitkramp gehad midden in de nacht. gilde het uit maar denk maar niet dat hij wakker wordt hoor :rolleyes:

heb gister nog maar even een buikfoto gemaakt in mijn sportbroekje. ben nog wezen badmintonnen maar dat was denk ik wel de laatste keer. kan toch niet meer zo actief doen als ik zou willen en dat is zo zielig voor mijn medespeler :) verder elke keer bukken voor shuttle pakken voelt ook niet zo prettig meer. misschien ook maar zwemmen dan? lijkt mij ook wel lekker..

nou meiden kom vast nog wel even kijken vandaag..

xxx

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Hier een misselijk kipje met spierpijn in haar rechterbil....snappen jullie t?
    Heb ook weer flink liggen dromen. Dat ik niet bij een of andere club mocht omdat ik er niet uitzag....hahahahah

M'n temp is 37.8 vandaag dus nog steeds hoog.

Vanavond hier een bbq feestje dus ga zo hier aan de slag. Schoonpapa komt een partytent opzetten. Dus dat is wel fijn!

Deli hoop dat je vannacht nog wel lekker hebt kunnne slapen na al die hectiek....maar wat ja haantje deed zou Barry ook goed kunnen doen......lig ooit helemaal dubbel 's nachts door wat hij verteld....tijdje terug ligt ie te slapen....."heb het zo druk....denk niet dat ik er tijd voor heb..."Dus ik vraag waar heb je het zo druk mee dan? Hij weer "met de opnames van mijn nieuwe cd...."Dus ikke krom van het lachen.....

Juffie Zwemmen lijkt me ook heerlijk idd met dikke buik! Fijne dag!

Mup ik ga je dadelijk maar es smsen hoor. We hebben al zolang niks van je gehoord!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    yojo: wij gaan ook bbqen vanavond. met alle buurtjes. maar ook maar met een mega partytent. weer ziet er niet zo super uit tot nu toe. wel droog nog gelukkig. hoop dat het zo blijft!
    veer dat je temp zo hoog blijft!
    en als je reactie van mup hebt meld je het dan heir even? ben ook erg benieuwd. hoop dat alles goed met haar is!

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja heb reactie van MUP:

Hey Meid, echt super leuk dat je me smst. Het gaat tot nu toe super goed. Het huisje bevalt goed wel wennen alleen. Maandag heb ik weer een echo.Heb nog geen internet echt balen. Maar vanaf volgende week denk ik weer wel. Hoet gaat het met jou en de andere kippen? X

Dus het gaat goed met haar!

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn kaartje voor vandaag:

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lieve schatten ik ga hier in huis beginnen.
    Tok jullie straks weer!

xxx

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    fijn dat het allemaal goed gaat met mup!

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Aloha kippies!

Wilde jullie even goedemorgen wensen voordat ik op vakantie ga! Tegen een uur of elf gaan we weg, dus ben nu druk aan het inpakken.

Iedereen een hele fijn week toegewenst en tok zo snel mogelijk!

Dikke kus!
    Xx

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    fijne vakantie QB! geniet ervan!

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    FIJNE VAKANTIE QB GENIET ERVAN!

16. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @Queen Fijne vakantie! Heerlijk, zeg. Met z'n viertjes op stap.

@Juffie Ik weet nog dat jij net zwanger was en nu heb je al een lekkere toeter! Zo mooi om dat te zien ontwikkelen!

@Deli Meid, ik begrijp je helemaal. Je hebt zelf ook je nachtrust nodig en het is niet leuk als jij standaard ook wakker wordt als het niet jouw beurt is. En zeker niet als het dan niet goed gaat en je moet er alsnog uit, dan slaap je helemaal niet meer! En die hanen kunnen ten allen tijde (geloof me, been there, done that) IN SLAAP VALLEN! En jij wou nou juist eens lekker doorslapen omdat je het nodig hebt. Gelukkig snappen wij kippen elkaar goed!

Wel een hilarisch verhaal van dat flesje :D, ook al zo herkenbaar. En de mijne praat ook wel eens 's-nachts, antwoord geven in je slaap.. dat kunnen echt alleen mannen!

@Yojo Hij komt, hij komt.. dat lieve goede ei! :D Toch? Je temp stijgt en stijgt! Heb niet niet veel verstand van tempen verder, dus correct me if I'm wrong hoor.

@Pooh Je hebt een mooie regelmatige cyclus dus waarschijnlijk heb je nu je ei.. hopelijk is er één die tijdens het klussen hard heeft gezwommen! Ik veer voor je. Je weet maar nooit straks bij de gyn. Veer veer veer.

@Miran Hoe is het nu met je meis?

@All Ga straks misschien lekker met de nieuwe auto naar het strand.. 8) ff uitwaaien en mijn hoofd leegmaken. Misschien neem ik mijn zusje mee.

Fijne dag vandaag, kippies!

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nata mijn ei is al geweest hahahaha als t goed is is t nu hij komt hij komt dat lieve goede bevruchte ei! hahahah Maar je kan goed zingen hoor!

Iedereen krijgt de groeten van MUPKUH!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey kippies!

Ben ik weer, helemaal uitgerust en wel :rolleyes: Ik heb nog wel ff kunnen slapen tot 07.30 uur en daarna nog van 08.30 tot 10.30 uur. Wesley viel net op mijn arm in slaap bij z'n flesje maar werd wakker toen ik naar zijn bedje liep met 'm en nu hoor ik 'm steunen en kreunen dus denk niet dat ie het er mee eens is :D

@ Juffie :confused: wow! Wat is je buik gegroeid! Super mooi buikje hoor! Als ik dat zie wil ik ook wel weer een zwanger-buikje! Nu loop ik met zo'n "ben net bevallen of gewoon te dik buik" :)

@ yootje, fijn dat jou haan er ook wat van kan 'snachts! Wel grappig, ik moet er altijd wel om lachen maar het is in dit geval wel jammer dat hij niet gewoon wakker wordt zonder dat ik er moeite voor hoef te doen! Maar Barry is dus de nieuwe Frans Bauer aangezien hij met z'n CD bezig is ;)

@ Nata, lekker uitwaaien, heerlijk! En dan ook nog genieten van je nieuwe auto, klinkt goed! Geniet er maar lekker van! En je hebt gelijk, haantjes vallen altijd zo weer in slaap! Ik niet helaas!

Nou mijn haan is naar z'n broer toe, die heeft een nieuw huis en hij is helpen "klussen" :) Ik had 'm eigenlijk weg willen brengen zodat ik de auto had maar Wesley was door al dat gedoe afg. nacht later voor z'n fles dus toen zat ik net met voeden toen mijn haan moest gaan. Ach, misschien ook beter ben ik aan huis gebonden vandaag! Ons huis lijkt ook wel ontplofd dus kan wel wat opruimen straks als Wesley slaapt. Hij huilt overigens nog niet, dus ben benieuwd...... Ff afkloppen ;)

@ Riedel, ik zit dus zonder auto vanmiddag dus kan niet langskomen maar het komt zeker goed, ik heb je adres en anders zet ik het vd week gewoon een keer bij je in de tuin!

@ Queenie, geniet lekker van de vakantie! Je zou om 11 uur vertrekken dus jullie zijn inmiddels al lekker onderweg! Heel veel plezier en rust gewenst!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Grappig Deli dat jij Barry vergelijkt met Frans Bauer.....op onze bruiloft heeft hij een liedje voor mij gezongen van Frans....haha toevallig!
    Ja hij vindt het te gek om te zingen maar om nou een cd op te nemen.....hahahah

Hier druk met de voorbereidingen van vanavond. We zijn al een heel eind buiten en binnen heb ik alles al gepoests. Hoeft alleen nog gezogen en gedweild te worden.
    En dan alle salades en dergelijke nog maken....maar we hebben nog tot zes!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo heb even lekker wat plantjes gekocht. er zijn er een paar hier overleden dus moest nodig wat nieuws. straks lekker alles neerzetten dan nog wat beneden opruimen en soppen en ons huis is weer netjes :)

deli: ben blij dat je weer uitgerust bent! en wesley is net een maand oud. niet zo gek toch dat je buikje er nog 'net bevallen' uitziet. kmot vast wel goed!

nata: lekker zeg even naar het strand. hier waait het lekker dus dat uitwaaien komt vast goed.

yojo: al lekker opgeschoten in huis?

Deel Deze Pagina