@Yojo Ik snap er niks van! Dusss.. je ei is geweest, je temp is hoog en als je zwanger bent blijft je temp hoog? Zit toch al een aardig tijdje op deze pagina maar niet overal goed opgelet ofzo?! Ladies, het wordt het strand inderdaad.. zondag altijd veel te druk in Scheveningen, maar zaterdag is prima toeven.. joehoe! Oh en over de kippendag: ik wil onder voorbehoud ook wel mee. Als iedereen zwanger is en mijn kuikenplannen staan in de koelkast vind ik het wel moeilijk om mee te gaan eerlijk gezegd. Is dat stom? Ik wil er nog even over nadenken, maar lijkt me wel superleuk om alle kippen te zien natuurlijk! Ik kom uit Zuid-Holland. Zijn er Tilburgkenners die de leuke plekjes weten? Heb wel een paar jaar in de buurt van Tilburg gewoond maar zou er niets weten.. leuke hippe bar ofzo. @Deli Mannen liggen gewoon nooit te malen. Als er iets leuks is of iets vervelends.. maakt niet uit.. ze vallen altijd zo in slaap. En dan lig jij daarnaast lekker wakker te wezen. Deze kip wou dat ze ook zo makkelijk dingen kon loslaten. Zucht. Tok tok!
@ Pooh, ik hoop het echt voor je! Zou super mooi zijn dat je gyn dan ineens iets ziet zitten. Duim voor je! @ Deli, Ik zie het al helemaal voor me . Mijn ventje kan ook zo leuk terug praten in zijn slaap . @ Juffie, mooie buik weer ! @ Yojo, mooie temp weer! @ QB, fijne vakantie! Alleen ben bang dat je dit niet meer leest . Zo, nu snel naar mijn eten (ja we zijn heel laat vandaag ).. Snap niks meer van me temp.
Ja na je ei blijft je temp hoog als je zwanger bent. Maar hij kan goed een dag voor NOD weer zakken hoor. Leuk dat je mee wilt! En nee het is zeker niet stom dat je twijfeld om mee te gaan! Ik weet wel wat gezellige tentjes in Tilburg. Maar er is genoeg te doen dus we kunnen altijd die dag nog kijken waar we heen gaan. Zijn twee pleinen waar genoeg tentjes zijn die gezellig zijn! Dus komt goed!
Kippendag 2 zaterdag 18 oktober 2008 Yootje Noord-Brabant Miranda Zeeland, maar oorspronkelijk Noord-Brabant Liena Noord-Holland Dagdromer Noord-Brabant Maria Noord-Holland Mupkuh Noord-Brabant (onder voorbehoud) Pooh Zuid-Holland (onder voorbehoud) Nata Zuid Holland (onder voorbehoud) Zaterdag 18 oktober in Tilburg. 13.00 uur bij de uitgang van het Centraal Station. Herkenningsteken? Zijn er nog meer mensen die mee willen?
Aloha. Net ff kijkje genomen op de hipste sportschool hier in de buurt. Lijkt me wel wat, dus volgende week maar eens een lesje doen. Eigenlijk wel superleuk om weer een keer in het mooie Brabantsche te zijn! Hey, veel Brabo's hier trouwens.. praten jullie ook allemaal met die mooie zachte G? @Yojo Okay, dan. Dan krijg je van mij een veer voor een constante temp op je NOD, dat Će maar niet zakt. Hoe is het met Joop? Zit net even foto's te kijken. Echt een mooie tegelvloer hebben jullie! Wel origineel donkergrijs in de woonkamer, of zie ik dat verkeerd? Wij hebben ook zoiets, maar dan gebroken wit, met beetje grove structuur erin. Jullie hond vind ik ook leuk, ben sowieso gek op honden. @Precious Veer voor een ei voor jou. Dan zingen we voor jou: hij komt, hij komt, dat lieve goede ei! Toch, Yojo?! @Wendy Wat een supermooie en duidelijke echo! Geweldig zeg, dat je dat zo kunt zien! @Deli Wat een leuke foto's! Heerlijk ventje zeg! Die foto 'lekker in de box' vind ik leuk, lekker stoer en schattig met die gestreepte sokjes. Zo was leuk al die fotootjes, nu ga ik maar eens richting strand! Mijn huis is nog niet af, als alles echt staat zal ik ook eens wat fotootjes plaatsen van het resultaat. Oh, zal alvast mijn schatje in mijn album zetten. Komt ook uit een ei... Dikke kus voor alle kippen!
Met Joop gaat het goed. Hij en Suus zijn samen in de tuin aan het spelen. Het natregenen van gister heeft volgens mij geen gevolgen gehad. En tja in het wild worden ze ook nat he... Ja we hebben een donkergrijze tegel op de beneden verdieping. Was er helemaal weg van.....je ziet er wel veel op....maar ja dan maar een keer extra stofzuigen en dweilen (iets wat barry nu aan t doen is en ik vind de vloerreiniger zoooo lekker ruiken.....) De meeste voorbereidingen voor vanavond zijn klaar! Jeej laat het feest maar beginnen! Hmmm zal eerst ff gaan douchen enzo natuurlijk....hahaha
Haha hij komt hij komt.. Als hij maar komt, ei of ongie . Ik voel me echt zo ongie.. Snap er niks van hoor, hoe kan het nou dat ik me ongie voel al een week lang en geen rood bloed te bekennen.. En soort gebubbel in me buik sinds gisteren. Plop plop plop gaat het dan aan 1 stuk door en even later weer hetzelfde. Dat gaat maar door .. Of zou dat een teken van een ei zijn .. Gek he..
Hahahaha we hebben dus allemaal van die fijne haantjes Hier is het de hele dag weer raak Wesley is al vanaf vanmorgen 10.30 wakker... Ik had 'm om 11 uur de fles gegeven en daarna nog ff knuffelen en naar bedje gedaan maar hij begon te huilen, ik ff afwachten en toen gaan kijken/ruiken, ja hoor broek vol! Nou verschonen nog ff knuffelen en weer naar bedje. Toen was hij ff rustig, hij sliep nog niet maar het was stil dus ik dacht ff een uurtje te gaan slapen had nl. flinke hoofdpijn. Na 3 kwartier hoorde ik 'm weer huilen dus ik dacht hij valt zo wel in slaap maar neen... Toch maar weer kijken had ie gewoon weer de broek vol en ik liet 'm er nog wel in liggen ook! Nou toen was hij nog een hele tijd wakker dus lekker ff samen op bed gelegen, beetje tutten om te rekken tot de volgende fles. Die had ie om 15.00 uur gekregen dus daarna lekker naar bed maar hij huilde nog en wilde nog niet slapen nu is het stil en ik hoop echt dat ie zo slaapt want mama is helemaal kapot na zo'n nacht en dag! En nu ben ik ook telkens bang als ik 'm even laat huilen hij weer in een poepbroek ligt ;( Je krijgt zo niks gedaan in huis, bah! Hoop dat het gezonde ritme snel weer terug komt! @ Nata, kan me juist heel goed voorstellen dat je geen zin hebt om mee te gaan op de kippendag als iedereen zwanger zou zijn behalve jij! Maar 1 ding is zeker (als het goed is) ik ben dan ook niet zwanger Nou ik ga ff kijken bij mijn ventje, kolven en dan bedenken of ik ga opruimen of niksen!
hey meiden, ik heb me rooster voor oktober... Moet 18 oktober helaas werken, avonddienst, dus geen kippendag voor mij... Hopelijk kan ik volgende keer wel mee. weinig te melden hier verder, af en toe nog wel last van me linker lies. temp was vanmorgen 36,8 ziet er dus wel redelijk uit. Moet vannacht werken, 4 nachten.
Fijn te lezen dat het met Mup goed gaat, hopelijk heb je snel internet. En we gaan natuurlijk voor een prachtige echo! My precious en yojo, ei geweest dames? Mooie temp yojo. Al bijna testen meiden, spannend veer modus staat aan! queen, wens je een hele fijne vakantie, geniet ervan meid! Nata, thanx voor je lieve woorden. lekker uitgewaaid aan het strand? Volg je gevoel wat betreft de kippendag. wat je ook doet, het moet voor jou goed voelen! Snappen we best meid, maak je daar maar niet druk om. Is ook lastig als iedereen zwanger is en jij niet, voelt dan toch anders.... juffie, mooie buik meid! deli, meid heerlijk om jouw verhalen te lezen. Minder leuk voor jou die nachten maar vind dat je het erg goed doet, trots op je!
Hey Kippies; Alles goed bij jullie? Mup; fijn dat alles zo goed gaat Yoyo en juffie; veel plezier bij jullie barbeque Deli; je doet het hartstikke goed. Een beetje vast ritme zou wel fijn zijn Wij hebben vanavond ook nog een feestje. Gisteren bij de verloskundige geweest. Ze kon eerst het hartje niet vinden. Dus toen kreeg ik het wel even warm. Maar nu bleek dat het kindje lager in mijn baarmoeder was gaan liggen en toen kwam er een snelle hartslag Was weer helemaal gelukkig Nou tok gauw en dikke knuffel
hoi kippies hier even een ego berichtje. we hebben donderdag de eerste echo gehad en alles gaat goed. ben inderdaad 12 weken zwanger. ik zal proberen om maandag de foto's op de site te zetten. dan zal ik ook weer even persoonlijke berichtjes typen. ga nu op bed liggen heb een beetje last van het zuur. tok jullie maandag weer. morgen moet ik werken en dan naar me schoonouders. doeiiiii doeiiii voor iedereen een knuffffffffffffffffffffff van creakippetje
Hallo ladies! Strand was heerlijk. Het werd ineens warm! Wind weg, zon.. gewoon warm! @Deli Hihihi.. jij waarschijnlijk niet zwanger dan nee. Da's waar. Maar je hebt wel een superlief kuikentje! Ik hoop echt dat ik ook ooit een kuikentje krijg. Vast wel. @Pooh Werk ze meid. Ik vind het maar knap dat werken op onregelmatige tijden. En dan ook nog in de zorg. Toen ik na mijn blindedarm operatie in het ziekenhuis lag heb ik heel veel aan de lieve verpleegsters gehad. Echt respect voor iedereen die in de zorg werkt. Het zal superzwaar zijn maar hopelijk krijg je ook veel dankbaarheid terug. En over de kippendag.. als ik de enige ben die dan niet zwanger is dan ben jij dus zwanger! Ook al ben je er niet bij omdat je dan moet werken... @Yojo Zo dweil je nog eens! Ik ben ook wel van het soppen maar op onze vloer zie je juist niks! Merk je toch dat je minder vaak die swiffer of dweil pakt. Maarre.. welk middel gebruik je dan wat zo lekker ruikt? Weet iemand trouwens hoe ik mijn foto's kleiner krijg? Wilde mijn kleine man in mijn album zetten maar foto bleef te groot, wat ik ook probeerde. Slaap lekker!
@Nata, maak je niet ongerust meid... ik kom ook naar kippendag en ik ben dan ook niet zwanger dus.... sluit je je maar bij mij aan! Ik weet niet of ik het er moeilijk mee zal hebben maar dat zien we dan wel. @Pooh, hopelijk blijft temp hoog meid. @Yojo, zou t dan toch zo zijn dat je zwanger bent meissie?! Ik hoop het zo voor je. Ik zal veren voor jou en pooh. @Penr, gelukkig over die magische grens he meid... wat moet dat lekker voelen voor je. Proficiat! @Mupkuh, geniet nog even lekker samen van jullie nieuwe huisje want over n aantal maanden wonen jullie daar met zn drietjes. Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! @Mink, dat zal zeker wel even schrikken zijn meid... ik weet niet hoe ik het zou hebben dan.... ben heel blij voor je dat alles goed gaat met jouw en de kleine. @Deli, ja het is een hele omschakeling he van geen kinderen naar 1 kind.... als je nu naar kind 2 zou gaan dan is dat veel en veel gemakkelijker... maar nu moet je overal rekening mee houden. En misschien is het toch anders gegaan dan je gehoopt had of je voorgesteld had... dat kan he en daar is niks mis mee hoor. Ik had ook een ander ideaalbeeld in mijn hoofd toen mijn 1ste geboren werd ook over mijn toenmalige man. @QB, een hele fijne vakantie met jullie gezinnetje! @My precious, ik denk dat FF je ei niet kan vinden omdat jij verschillende tijden tempt en t beste resultaat krijg je als je op vaste tijd tempt. Dus ben bang voor je dat je deze ronde niet van FF uit kunt gaan. Ze zeggen ook het beste is iedere dag zelfde tijdstip. Hopelijk heb je er wat aan.... probeer eens die AM en PM weg te halen en kijk eens of je dan die kruis ziet staan. Wie weet dan krijg je wel n beeld van je eisprong en temperaturen. Ik ga hier ook weer aan beginnen zo gauw als ik mijn 1ste echte menstruatie krijg. Hier gaat alles redelijk goed hoor... ben vrijdag bij de HA geweest voor mijn bloeddruk en die was helemaal goed... bovendruk 100 en onderdruk 80 dus perfect. Dat borrelen in mijn maag (ik had alle symptomen opgeschreven en hem laten lezen) dat betekent zegt hij dat je maag in verbinding staat met je geest en dat je dus nu met je verwerkingsproces bezig bent. Je hoeft niet de hele dag te blijven liggen maar je moet wel je rust nemen. hahahaha dat is woorden naar mijn mond.... ik stond dus vrijdag alweer 3 wasmanden kleren in de kasten te leggen en heb 2 wassen erachter aan nog even weggewerkt. Chris die zei; ik had beter niet naar de dokter kunnen gaan want nu doe je alweer teveel. Heb nog last van duizeligheid... durf geen auto te rijden... en veel krampen vooral als ik wil gaan liggen en als ik lach. Dus met bepaalde houding. Ik mag van Chris nu iedere dag maar 1 was wegdraaien en in de kast leggen... probeer het eens uit weet toch dat dat hier in huis niet gaat lukken met 6 personen. Maar hij is echt eigenwijs hoor... zo hadden wij gisteren ruzie over dat ik van de kinderbijslag kleren wil gaan kopen voor de kinders.... schoenen-winterjassen en kleren.... hij wou mij 100 euro meegeven om daar 4! kinders van te kleden. Jeetje wat een krent is ie toch en oooo zooooo zuinig wat centen betreft. Hij weet niet hoe duur alles voortaan is... ik loop echt niet bij esprit of villa happ naar binnen maar naar de c&a (is ook heel betaalbaar en mooie kleren). Ik zeg: jij zegt altijd dat ik veel boodschappen haal, nu ben jij meegeweest en ik heb echt volgens mijn boodschappenlijstje! gewerkt he. En weet jij nog hoe duur dat was voor 1 week? Hij zei: ja idd. 150 euro voor 6 personen.. in 1 week.. vind ik echt niet veel hoor! Wat jullie? Dus zei ik gisteren gewoon, ik ga van de kinderbijslag kleren kopen en JIJ gaat mee zodat JIJ ZIET hoe duur het allemaal is! BASTA! Ik was gisteren helemaal klaar met die vent. Op alles wat ie nog zei of vroeg pakte ik hem terug op zijn krenterigheid hahahaha hoezo nog last van hormonen. Maar wat vinden jullie er nou van.... ben ik echt dan zooooo duur? Ik ga 2x per jaar naar de stad en dat is als de kinders jarig zijn om dan ze helemaal in t nieuw te steken... misschien af en toe tussendoor naar de markt en haal daar leuke kleren maar dat is net zo duur als c&a. Maar ook voor mijn eigen koop ik NOOIT iets leuks. Heb daar geen zin in en geen puf voor. Nu hebben de kinders wel kleren nodig want nu zijn ze eruit aan het groeien... lijkt wel of ze groeispurt hebben alle4. En normaal geef ik de kleren van mijn oudste door aan de middelste maar die kleren zijn zo afgedragen dat ze echt niet meer kunnen ja in de kliko past het wel goed! Nou ik hoor het wel van jullie... ga nu even mijn wassen weg draaien. xxx
Goeiemorgen! ik gebruik de groene van blue wonder voor de vloer....als 't net uit de fles komt ruikt 't heerlijk....maar na 't kwartiertje vind ik 't stinken..... jammer pooh dat je niet mee kan.....zal de lijst straks ff aanpassen...lig nu nog in m'n bedje..... wen gezellig! bbq was erg gezellig! Af en toe flink misselijk maar ja....hoop dat 't voor een goed doel is..... heb zin in een boterham met frikandel.....maar die krijg ik niet....haha tis toch erger met me als ik dacht...... tok jullie zo!