Kippendag 2 zaterdag 18 oktober 2008 Yootje Noord-Brabant Miranda Zeeland, maar oorspronkelijk Noord-Brabant Liena Noord-Holland Dagdromer Noord-Brabant Maria Noord-Holland Mupkuh Noord-Brabant (onder voorbehoud) Nata Zuid Holland (onder voorbehoud) Zaterdag 18 oktober in Tilburg. 13.00 uur bij de uitgang van het Centraal Station. Herkenningsteken? Zijn er nog meer mensen die mee willen?
goede morgen zo het feestje van gisteravond is geslaagd. We lagen pas om half 4 in ons nest hahaha, maar ben om 9 uur netjes opgestaan en gaan douchen Onze gasten liggen nog ver in dromenland hahahaha Wij gaan vandaag onze kinderkamer uitzoeken. Wel raar zo op een zondag maar dat kwam ons eigenlijk best goed uit voor keer... Miran; ik vindt dat je dat heel netjes doet hoor.. En uh kinderbijslag is toch ook voor de kids hahahahah Pak die haan maar aan hoor ! hahah mannen hebben geen benul van de kosten.. penr; fijn dat alles goed is en dat je over de magische grens bent Yoyo; je maakt het weer spannend meis. Herken je dingen van je 1e zwangerschap? oh ik ga veren en hcg strooien Komt ie VEER VEEER VEER VEER VEER VEER VEER VEEER VEER VEEER VEER VEER VEER VEER VEER VEEER VEER VEEER VEER VEERVEER VEEER VEER VEER VEER VEER VEER VEEER VEER VEER VEER VEEER VEER VEEER VEER VEER VEER VEER VEER VEEER VEER VEEER VEER VEER VEER VEER VEER VEEER VEER VEEER VEER VEER VEER VEER VEER VEEER HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG Zo ik hoop dat je mandje vol is
Mink ik herken een hoop maar hou ook in mijn achterhoofd dat het wel zou kunnen dat mijn lichaam me weer aan t klieren is. Maar t voelt wel weer zoals de vorige keer. Ik heb mijn mandje volgeladen met HCG-tjes! Fijn dat het feestje gister geslaagd is! En leuk toch op zondag de babykamer uitzoeken. Wij hadden de vorige keer ook de wandelwagen op zondag besteld. Hou er wel rekening mee dat het dan wel erg druk is. Veel mensen gaan op zondag. Waar ga je heen?
hey yoyo, wij gaan naar zwinderen. Een klein plaatsje bij ons in de buurt we zien wel, als het echt heel druk is, ga ik zo weer naar huis, woon er 15 minuten vanaf. maar we hebben het allebei zo druk met werken, dat we eigenlijk geen tijd hebben om uitgebreidt te gaan shoppen. Dus eigenlijk moet het vandaag maar gewoon gebeuren. We zien het wel, maar ik bereid me er geestelijk alvast op voor hahaha
Misschien scheelt dat wel hoor dat het een klein plaatsje is. Wij gingen naar Eindhoven en ja dat is dan vragen om drukte haah Heel veel plezier!
hoi allemaal! bij ons was de bbq gisteren ook erg gezellig.. wel op tijd naar mijn bedje gegaan want had nogal zere onderrug en was erg moe. maar het feestje was bij ons voor dus dat ging makkelijk! mink: veel plezier met shoppen. wij gaan volgende week zaterdag nog een keer. samen met de twee aanstaande oma's. ook wel weer zin in! miranda: kleren zijn nu eenmaal duur ja. vind dat je groot gelijk hebt hoor! yojo: veer ook weer voor je hoor! moet nu even nog wat doen voor morgen. echt geen zin in maar ja moet toch helaas.. xxx
Zo volgens mij heb ik alles ingepakt wat we nodig hebben op vakantie. Op de toiletspullen na. ag dat het weer niet veel goeds voorspelt....maar ja we maken er maar het beste van. Dat risico loop je nou eenmaal als je in Nederland op vakantie gaat. De misselijkheid wil niet zakken vandaag. Blijft vaag op de achtergrond en af en toe wat erger. Ben ook heel erg moe terwijl ik gister wel gewoon om elf uur in bed lag. Mensen waren (gelukkig) al op tijd naar huis. Hoe is het met jullie verder?
Ik wil wel mee maar de week ervoor is toch ook een kippendag? Ik zou wel naar beide willen maar dat zal lastig zijn dus ik ga mee naar die kippendag waar de meeste kipjes komen
Hallo! Wendy...zelfde jaarmarkt als die nu bij ons in het dorp is? Ben net even over de boerenmarkt gelopen maar het weer is echt niet om over naar huis te schrijven. Bah, echt heel erg jammer want er word zo veel werk van gemaakt en de mensen blijven weg vanwege het weer.
@Deli, ik geloof dat die van de 11e verzet is naar de 18e omdat er meer kippen dan kunnen. Op de 11e konden er vele niet include me. Daarom hebben Yojo en ikke eigenlijk 2 datum's van gemaakt en gekeken welke de meeste konden en dat bleek de 18e te zijn. Kom maar gewoon de 18e naar de kippendag in Tilburg. hahahha dan ben ik ook van de party. Hoe is het met de kleine? Mijn vriendin heeft afgelopen woensdag n zoontje gekregen, ik heb er geen moeite mee behalve met de naam. De kleine heet VALENTINO... ALS alles goed was gegaan dan was ik 20 februari uitgerekend en ik had een heel sterk gevoel dat ik 14 februari zou bevallen op VALENTIJNSDAG. Daarom vind ik het moeilijk.... is dat gek of tƩ ver gezocht? Maar ik ben hartstikke blij voor hun. Ook wordt ik ff met mijn neus op de feite gedrukt als ik de banner zie van Mink, die was net zo ver als ik. Dat scheelde maar n week met die van mij. Het is nu eenmaal verkeerd gegaan en daar wordt naar onderzocht maar het blijft nog even knagen... SORRY! Hopelijk is dat snel over. En wie weet kan ik in januari met blij nieuws komen..... hahhaha gaan we gewoon met goede voornemens 2009 in.
@ Miranda, ik temp elke ochtend 7:10. Dat AM & PM is wanneer je geklust hebt . Ik vind 100 euro erg weinig voor 4 kinderen idd. Hij moet gewoon mee gaan, dan ziet hij wel wat de dingen kosten. Ik ben ongeveer 60 euro in de week kwijt aan boodschappen voor 2. Mijn ouders zijn ongeveer 80 euro kwijt voor 3 personen. Dus ik vind dat je het netjes doet met 150 euro. Het klinkt erg veel, maar als je het nagaat is het wel een normaal bedrag. Voor 6! Hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt. En dat die duizeligheid weg gaat. Maar dat komt allemaal wel met de tijd. En denk ook aan jezelf met kleren kopen he dat heeft een vrouw weleens nodig. Ik ben ook zo'n krent voor mezelf, maar we moeten ook eens aan ons zelf denken ookal is alles zo duur.
@My precious... hahahahaha oeps sorry dacht even dat dat was waneer je tempt hihihi silly me! Dan heb ik niks gezegd hoor! Maar ik zit met boodschappen tussen de 100 en 150 per week. Soms zit ik zelfs onder de 100 euro maar dat komt dat ik alles dubbel haal en dus in de voorraad kast zet met als gevolg dat ik de 4de week bijna niks hoef te halen hahahhahah lekker he?! Kleren?..... wat is dat? hihihihihi ik koop zelden iets voor mijn eigen. Zal ik eerlijk zeggen dat ik met kerst en mijn verjaardag iets nieuws koop en that's it. Ik koop liever iets voor de kinders en voor Chris ALS ik al wat koop. Ik heb 1x door de stad gelopen met mijn schoonzusje en die zei: we gaan alleen voor ons de stad in hoor! Wat denk je waar ik naar keek in de kledingrekken?..... JUIST ooooow das leuk voor Ebony! (mijn dochtertje van 4). FOUT... je moest eens weten wat voor uitbrander ik kreeg van haar hahahhahaha. Ze riep gelijk: wij zijn in de stad voor onszelf en niet voor de kinders, die zijn dit weekend niet eens thuis en jij denkt nog altijd aan hun. Koop toch eens iets voor je eigen. Nou met veel pijn en moeite heb ik n spijkerjasje gekocht gehad voor een paar euro. En pantoffels voor de kinders en truitjes voor de kinders hahhahaha ik kan het echt niet hoor! Ik zie wel dingen die ik leuk vind voor mijn eigen maar dat vind ik dan te duur en zonde om dat geld eraan uit te geven. Maar voor de kinders vind ik dat toch anders! Ach misschien met kippendag dat ik iets voor mijn eigen zie. Dat zou wat zijn! Nee hij heeft geen flauw idee hoe duur alles is en hij denkt dat ik duur ben. Hij is de enige die werkt hier in huis op t moment. We redden ons wel prima van zijn loon maar hij wil sparen en dat kan alleen als ie overuren draait. En dat zit hem niet echt lekker. Ik moet maandag bellen want hoogstwaarschijnlijk heb ik werk in Belgiƫ. We zullen zien. xxx Bedankt voor je reactie
@ Miranda, ja zo ben ik ook haha, wij hebben vooral een hele voorraad pakken drinken. Toevallig waren we in de winkel samen met mijn mams en ze zei "Jullie hebben nog meer dan mij het lijkt wel alsof jullie een gezin hebben" . Maar zo kunnen we weer even vooruit. Wanneer ik iets leuks zie en mijn vriend is erbij zegt hij altijd 'neem mee!'. Maar het is wel leuk wanneer mensen je aanmoedigen om wat voor jezelf te kopen wanneer je ook echt iets leuks ziet . Is de stap wat makkelijker hahah. Kinderkleding is ook zo schattig altijd. Succes maandag dan! Snap hem ook wel dat hij zo op het geld let wanneer hij wil sparen. Maar soms gaat het even wat langzamer dan. De mijne geeft liever uit dan dat hij spaart .
Hoi meisjes Vandaag terug gekomen uit spanje. Ik heb het erg leuk gehad wel erg vermoeiend. Hoe gaat het hier? nog nieuwtjes? Er is in 17 dagen zoveel getokt dat ik het niet allemaal kan terug lezen. Ik kom morgen weer even gezellig kletsen. Ik ga nu lekker naar bed. kus maria
Hallo! Ik snap dat am en pm verhaal niet....ik dacht dat je daar aan moest geven wanneer je tempt..... heb alles gelezen maar er is niet veel blijven hangen alleen dat idd de kippendag een week verzet is. morgen lekker op vakantie. Ik kijk morgenvroeg nog even voor we gaan dan lees ik ook nog ff terug. Lig nu lekker op de bank moe en misselijk te wezen.....
veel plezier yoyo ik duim dat je misselijkheid voor een goed doel is! Geniet van jullie wel verdiende mini vakatie! Tot snel knuffel van mij
@Yojo, fijne vakantie meid... ik hoop dat het allemaal rustig gaat met je misselijkheid en dat je toch van je vakantie kan genieten. Je weet het he... als je wilt kom je maar op de koffie oke?! Is bij mij in de buurt dus twijfel niet. Ja dat dacht ik idd ook over die AM en PM. hahahhaha zijn wij dan echt blond?! @My precious, ik tempte en vulde altijd AM in omdat ik dus iedere morgen om 7 uur tempte. Dat of jij hebt geklust kun je toch ergens anders invullen.... zal zo even FF erbij pakken dan zie ik het beter. Hier n kippie die dadelijk wel MOET autorijden. Ik ben nu niet zoooo duizelig maar durf eigenlijk niet goed. Maar rustig rijden en dan komen we er ook wel. Ik ga even mijn kinders aankleden en dan de 1ste naar school brengen. xxx
Heey goedemorgen kippetjes, Hoe gaat het hier met iedereen, allemaal een fijn weekend gehad? @ Riddle, hoe gaat het nu met de misselijkheid? Heb je de cola al geprobeerd ? Wat leuk trouwens dat je buurvrouw ook zwanger is, dan is het wel moeilijk om je mond te houden , over een paar weken kun je haar hetzelfde nieuws vertellen! Mijn buurvrouw is ook zwanger, zij is 4 weken na mij uitgerekend...... @ Dagdromer, is het allemaal een beetje gelukt met het kamertje het weekend. Leuk om mee bezig te zijn he . En jij hebt dus ook last van die huilbuien? Afgelopen weekend ging het wel beter gelukkig, maar af en toe... . En nog steeds zo'n last van de schoonmaakkriebels? Vanaf wanneer is dat bij jou begonnen? Ben zelf ook steeds aan het poetsen, alle aanrechtkastjes worden gesopt, de glazen afgewassen en zelfs de kelder heeft al 2 keer een beurt gehad . Hoe is het vrijdag bij de kapper afgelopen , heb je er een heel stuk af laten knippen? @ Linnie, hoe gaat het met je meis? Nog steeds zo'n last van je onderrug?Hoop ok voor je dat die pijn idd was van de eisprong, zou best kunnen hoor! VVVEEERRRRRR Wanneer moest je nu weer bloedprikken? @ Judibi,hier idd nog een sleper, mag alles graag veranderen en dat ook een paar keer per jaar.Ben blij dat ik niet de enige ben . Om er niet steeds an toe te hoeven geven heb ik een themakast in de kamer, waar ik me steeds helemaal in uit kan leven. Elk seizoen of feest wordt er in gemaakt. Ben het weekend met weer begonnen met de herfst, en die wordt straks uigebreid naar halloween, heb er nu al zin in . Hoe gaat het bij jou? Je wilt een foto verkleinen voor in je album? Ik doe het meestal via paint, dan boven in de balk, afbeelding- formaat wijzigen hellen en dan beide verkleinen naar 30 %. Als ik dat heb gedaan dan doe ik het nog een keer, weer verkleinen naar 30% en dan opslaan en kan ik hem hier uploaden! @ Yojo, hier is alles goed, alleen wel veel last van bandenpijn maar dat hoort erbij zeggen ze . En hoe gaat ie bij jou dan? Ben je nog steeds zo misselijk iedere keer? Hoop dat het voor een goed doel is! Nog een paar uurtjes en dan lekker ff er tussenuit? Heerlijk meis, geniet ervan en hopelijk kom je met goed nieuws terug ! VVVEEEEERRRRR. @ Miranda, fijn dat je weer wat vaker komt tokken. Kan me voorstellen dat je het af en toe nog lastig vind, is helemaal niet gek. Je moet dit verwerken en dat heeft tijd nodig en wanneer er dan een kleine geboren wordt is dat ok moeilijk! Je kan je gevoel niet uitschakelen, maar het helpt wel om van je af te schrijven! Ik veer met je mee voor een vruchtbaar 2009! Zakt de pijn al weer een beetje? Ben je het weekend een beetje goed doorgekomen? Fijn dat je al weer wat dingetjes kan doen, maar idd niet te gek doen he, rustig aan! Je haantje heeft niet echt besef van wat kinderkleding tegewoordig kost he , 100 euro voor 4 kinderen? Dan hebben ze met een beetje geluk allemaal net en paar nieuwe schoenen . Zou je haantje idd gewoon meenemen, dan kan hij zelf de prijzen zien, bescherm je hem wel voor de schok die die zal krijgen ? En nu dus toch autorijden, komt goed meis, doe idd maar rustig aan! @ Manon77, en afgelopen weekend niet ongi geworden VVVEEEERRRRRR? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor....... Hoop zo dat het gelukt is deze ronde. Aan je banner zie ik wat anders trouwens, maar kan natuurlijk zijn dat die zelf weer overnieuw begint te lopen..... In welke sector van de zorg werk je dan? Ik werkte eerst met verstandelijk gehandicapten, nu ik verhuisd ben was ik via het uitzendbureau aan het werk in de kinderopvang. Nu zit ik al bijna een jaar in de ziektewet ivm dystrofie in mijn voet. Gaat gelukkig al steeds beter hoor, dus hoop straks wel weer wat te kunnen gaan doen. Zit eigenlijk te denken om als gastouder te gaan werken straks.... @ Queenbee, lees dat je lekker een weekje er tussenuit bent, geniet ervan! Heerlijk ff in een andere omgeving! De schooldagen zijn dus nog best vermoeiend voor jullie mannetje? IS natuurlijk ook niet zo gek, er komt ineens een heleboel op hem af en hij is ook net grote broer . Wel fijn dat het thuis al weer beter ging! @ Deli, fijn zo'n haantje he? Wist ie 's ochtends nog van de actie? Die van mij weet het 's ochtends vak niet eens meer en dat terwijl hij me toch echt antwoord geeft. En mijn haantje slaapt ook altijd zodra hij het kussen aanraakt, dat is ook een van de redenen dat we dus niet samen kunnen slapen. Voor ik de kans heb om in slaap te vallen ligt hij al hard te snurken en dan doe ik echt geen oog dicht , ach we hebben het op kunnen lossen samen. Ben er aan gewend om alleen te slapen . Hoe is het afgelopen weekend gegaan? Heb je zaterdag later weer een beetje bij kunnen tanken? En hoe was de reep ? Toch heerlijk om af en toe aan toe te geven? @ Juffie, dat boos worden herken ik ook ja, ach heeft haantje er ook nog wat aan dat ik zwanger ben ........ Dus vanaf nu toch maar een beetje rustiger aan met badminthon? Kan me voorstellen dat dat nu niet echt fijn meer is! Ben je weer een beetje bijgekomen het weekend? Hoe gaat ie verder met jou? Wanneer mag je weer naar de VK? Je kan nu trouwens wel weer heel goed het verschl zien met je vorige buikfoto he , mooi hoor! En vandaag 24 weken @ Wendy1983, het is mss idd wel lekker als je je buik een poosje niet voelt. Is het water dan ook warmer dan normaal, want volgens mij doen ze dat hier wel. En dat is dan natuurlijk helemaal wel lekker . Hoe gaat ie verder met jou? Deze week weer hard aan het werk? Aanstaande donderdag krijgt je haantje dus de uitslag van het vlekje? Spannend of valt het mee? @ Myprecious, wanneer je temp een beetje constant is is het makkelijker om je ei te ontdekken. Als je steeds giga heen en weer schommelt, is het volgens mij lastiger om je ei te ontdekken..... Hoe was de afgelopen dagen je temp? Blijft vervelend wanneer je niet weet wanneer je ei komt of dat ie al is geweest he? Maar blijf voor je veren hoor! @ Nata, aan je banner te zien binnenkort je ei? Dus jullie doen het nu ff rustig aan , net het tegenovergestelde van de anderen hier....... En bevallen de nieuwe meubels een beetje? Heerlijk dat je ff bent wezen uitwaaien op het strand. Wij doen het af en toe ook en vind het heerlijk, vooral als het hard waait @ Pooh, spannend allemaal weer. Fijn dat je die afscheiding niet meer hebt. Ben benieuwd wat je temp gaat doen komende dagen! Zou mooi zijn toch dat bij je bezoek aan ge gyn blijkt dat het allemaal niet nodig is, ga hard voor je veren! De nacht weer een beetje goed dorgekomen. Lijkt me best zwaar om de nachten te moeten werken. Kun je dan een beetje een ritme vinden? @ Mupkuh, wat ontzettend fijn om te lezen dat alles goed gaat met je! Balen zeg dat je geen internet hebt! Hopelijk kun je snel weer met ons komen tokken! Maar het bevalt dus goed op jullie nieuwe stekkie? Heel veel suc6 met de echo vandaag. Ik ga veren dat alles goed is, VVVEEEERRRRRR! @ Mink, idd ff schrikken zeg wanneer ze het hartje eerst niet kunnen vinden, maar gelukkig bleek ie er wel te zijn .... Zijn jullie gisteren nog geslaagt voor de babykamer? Maakt toch niet uit joh dat het op zondag is, ik heb altijd iets van op zondag moet je dingen doen die je leuk vind ...... @ Penr, wat gaaf dat jullie echo goed was donderdag. Blijft toch altijd weer een spannend moment he? Ben wel benieuwd naar de foto's van de echo . Verder alles ook goed, nog steeds zo'n last van vermoeidheid? @ Maria, fijn dat je er ook weer bent meis. Weer lekker geslapen in je eigen bed , dat vind ik altijd weer zo lekker na de vakantie, mijn eigen bed...... Heb je een mooie vakantie gehad, weer een beetje bijgekomen? Hebben jullie mooi wer gehad? Hier alles goed, heerlijk weekend gehad, alleen ontzettend last steeds van bandenpijn en in de middag ineens weer misselijk. Ach het hoort erbij he? Vandaag weer een lekker dagje. Ga straks weer aan het verven, afgelopen vrijdag had ik de lambrisering gedaan. Zou haantje 's middags ff de verwarmig eraf halen, stond er zoveel druk achter dat het zwarte water eruit spoot, over alles wat ik net had geverfd, dus dat moet nu weer overnieuw, overal zitten zwarte druppen en vegen en met sop krijg ik het er niet af. Haantje voelde zich zo schuldig, maar ja kan hij ook niets aan doen! Heb hem een knuf gegeven en toen hebben we er toch ook wel om kunnen lachen! Kippetjes allemaal een heel fijne (werk) dag. Dikke knuf Liena