Goedemorgen allemaal. Liena...fijn dat je een goed weekend hebt gehad. Hier inderdaad ook huilbuien en woedeaanvallen enz enz enz. Daarnaast de rare dromen zoals bijvoorbeeld dat haan zijn koffers pakt en ik ben elke ochtend weer blij dat hij nog gewoon langs me ligt. Volgens mij ben ik nu niet de prettigste persoon om mee te huizen. Daarnaast is klussen ook niet echt prettig meer dus haan heeft het zwaar te verduren en dat vind ik echt heel erg. Mijn schoonmaakwoede is ongeveer 3 weken geleden begonnen. Mijn kastjes zijn ook al uitgesopt en ik ben bang dat dat nog vaker gaat gebeuren de komende tijd. De babykamer is nog steeds zoals ie is want ik heb de hulp van mijn papa weer nodig maar die had nog geen tijd. Myprecious...volgens mij is AM en PM toch echt van toepassing op de tijdsaanduiding. Lijkt me anders wel erg toevallig. Nu ken ik ff niet maar toch... yootje...1 week tot NOD, het begint af te tellen. VEER VEER VEER VEER Ik ga even verder teruglezen. Tok straks
Hee Liena! A.s. donderdag krijgt hij inderdaad de uitslag. Ik vind het verschrikkelijk spannend en heb geen idee hoe ik mijn tijd door moet komen. Mijn hormonen kunnen niet echt tegen die spanning. Ik jank al 3 dagen haha..... Verder gaat het met mij goed hoor. Vandaag al weer 29 weken. Ik zal wel blij zijn als het vrijdag is dan zijn alle spanningen achter de rug! Het water met zwemmen is hier ook extra warm. Heerlijk gewoon. Ik geniet iedere keer van het warme watr. Terwij ik thuis moeilijk in bad kan das vreemd of niet....Dan vind ik het al snel te warm haha.. Schilder ze vandaag meid!
Mogguh Kippies Hoest hier dan? Jullie hebben hele verhalen getokt zie ik en ben nu al kwijt wie wat allemaal geroepen heeft... ..schaam me diep @Deli..Is goed meis, kijk maar wanneer het lukt dan, ik ga a.s. donderdag naar de kapper voor mijn proefkapsel dus als het voor die tijd zou kunnen zou dat geweldig zijn omdat ik de haardingen mee moet nemen die ik eventueel wil gebruiken.... Hier gaat alles wel redelijk, heb vanochtend op aanraden dus een flesje cola meegenomen en vanochtend vast een paar slokjes genomen maar heb nog niet het idee dat het echt helpt....verder gaat alles zijn gangetje eigenlijk...zit af te tellen naar volgende week, hoop zo dat ik die woensdag een echo kan krijgen...dan ben ik 8 weken namelijk....ja ik ben morgen 7 weken maar mijn banner telt om de een of andere vage reden niet goed haha okeee ik ga ff koffie halen en spreek jullie zo wel weer dan
Goeiemorgen dames! Hier een kippetje dat weer veel heeft liggen dromen. En als ik wakker word dan ga ik daarna weer vrolijk verder waar ik gebleven was..... Mijn temp kaartje nog even erbij: @ Miranda ik heb nog es gekeken maar ik kan echt niet vinden waar je dat in moet vullen van dat klussen AM of PM....jij wel? Anders vul ik t al maanden verkeerd in.... Precious HELP! Ik wil het natuurlijk wel goed invullen.... En Miran ik ga het onthouden en eens met Barry over hebben om langs te komen. Ik sms je zowiezo nog wel deze week. Moet wel een beetje up to date blijven he.... @ Wendy heel veel succes met wachten deze week! En als je wat kwijt wilt je hebt mijn nummer! @ Dag ja het is heel spannend allemaal en ben blij dat we een midweekje weggaan denk dat ik anders heel de DA weer leeg zou kopen voor testen. Heb er express geen meegenomen op vakantie. Dan moet ik echt wachten tot zaterdag en dat is nog 2 dagen voor NOD. Maar ja vorige keer testte ik 5 dagen voor NOD al positief....dus ja die drang is er weer haha @ Liena wat vervelend van je bandenpijn. Ja het hoort erbij maar daar heb je niks aan hahaha. Schilder ze vandaag! @ Deli fijne week samen met Wesley! @ Juffie werk ze weer! @ All een hele fijne week en ik kom tussendoor echt wel es spieken hoor! Dikke kus en tot vrijdag!
Ja doe ik Wendy! O ja wat ik nog wilde zeggen was dat Barry gister tegen me zei....ik herken zoveel in je van de vorige keer. Je ligt weer vaak op de bank te dutten, je laat dingen vallen, je vergeet weer vanalles en je kan weer geen rotondes hebben als we in de auto zitten.....hahah vond ik leuk dat hij dat zei. Dan merk ik dat hij er ook weer mee bezig is. Schattig he.
@Yojo, Ik ga al even zoeken ben zo terug moet me even opnieuw aanmelden heb nieuwe computer dus er zit nog niet alles op ahhahahaha ben er zo
Hoe gaat het nu verder dan Yootje?,...ga je binnenkort weer testen of krijg je onderzoek of zo?...misschien heb je dat pas verteld maar dan ben ik het even kwijt
Ik heb paar weken terug laatste controle gehad en alles zag er goed uit. Dus we hadden weer groen licht. Nu ben ik sinds een dag of twee na mijn ei weer moe en sinds een paar dagen ook misselijk en al dat gedoe er weer bij. Mag volgende week testen dus zit nu op het wachtbankje.
Ohhh meis wat spannend zeg! Goh zou wel leuk zijn als je ook zwanger bent, ben ik niet de enige die nog maar kort zwanger is Wanneer kan/ga je testen?