[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ga zowiezo wachten tot we terug zijn dus zaterdag op zijn vroegst.
    We komen vrijdag terug maar dan is mijn moeder jarig en hebben we een bruiloft dus druk druk druk kan dan nog wel een dag wachten hahah

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yojo, ik zit nu in de site dus even kijken hoe alles ook al weer werkte

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gevonden!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bij TIME moet je dus AM of PM invullen MAAR....
    intercourse of insemination kun je ook AM of PM invullen dat is waneer je dus GEKLUST hebt hahahaha
    Dus nu weet ik niet welke er zichtbaar wordt

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja das waar Yootje...nou ik veer voor je hoor :D

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hoezo zit FF moeilijk in elkaar
    hahahaha Ik heb trouwens ook even iets..... Chris en ik hadden gisteren allebei zoiets van YES YES ik heb zin in klussen. Zegt ie tegen mij: jij moet bepalen want ik weet niet of het zeer doet bij jouw. (heel lief natuurlijk dat ie rekening met me houdt) Maar voordat meneer komt trekt ie m eruit omdat ie nu de eerste 3 maanden niet wil dat ik zwanger raak voor die onderzoeken... roep ik: wat flik jij mij nou?! Zegt ie: we doen nu of 3 maanden niks of met condoom maar niet zo. BALEN MAN natuurlijk maar hij heeft natuurlijk HIERIN wel gelijk. Hoe moeilijk het ook is voor mij nu. Ik wil genegenheid en intimiteit.

Sorry moest ik even kwijt hoor!

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja Miran...kan me heeel goed voorstellen dat dat niet leuk is maar idd wel een keuze die je moet maken omdat je toch wel wilt weten of er iets aan de hand is of niet.....vervelend he als haantjes gelijk hebben? :)

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja miran ik kan me wel voorstellen dat dit heel erg balen is maar ja....je moet wel he....

Ik snap ook niks van FF maar ik kijk wel weer als we terug komen....

Ik ga nu broodjes smeren voor onderweg.
    Tok jullie vrijdag weer!

xxx

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Have Fun! :D

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Meiden,
    Moet helaas hard aan het werk.

Tok ooit!

11. judibi

judibi Bekend lid

smorgens allemaal :D
    @yojo: fijne vakantie. hopelijk gaat het weer toch nog leuk meedoen 8) en ik ben benieuwd zaterdag... :D
    @riedel: gelukkig ben je nog misselijk ;) geeft ook weer een bepaalde zekerheid. jammer dat de cola nog niet geholpen heeft :(
    @miranda: aaah, de sex is er weer! dan voel je je in ieder geval een stuk beter :)
    @liena: leuk, zo'n handige haan ;)

ben geloof ik weer een paar kippen kwijt, maar da's niet persoonlijk hoor :rolleyes: vergeten een papiertje erbij te pakken ;)

heb zelf geen verstand van FF en moet heel eerlijk zeggen, dat het er zo maar lastig uitziet :( ik hou mijn temp gewoon op een grafiekje op de computer bij. in combi met de stand van mijn bmm en dan heb ik een goed beeld van HET EI.

hier afgelopen weekend ontzettende pijn in mijn beide eierstokken gehad, voelde eigenlijk exact als bij de hormoonbehandeling, maar die heb ik niet gehad :( opgezette buik, krampen en menstruatie pijn, moe, zere rug, diarree. kon mijn lol op. voelde me er gewoon ziek van...
    temp was vanochtend, zoals ik ook verwachtte daardoor, gedaald naar eitemp. is een erg vroeg ei dan...hoop maar dat een dan een goeie is of dat het een voorproefje was op het echte ei :(
    wel goed geklust in ieder geval :D

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ Miran. Ik begrijp dat je het ff kwijt moet is ook niet leuk! Knuffel voor jou

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    toch weer spannend allemaal he Judibi? :D

14. judibi

judibi Bekend lid

ach ja...eigenlijk kick ik op die spanning, ben ik achter gekomen :) wat nou zwanger zijn? wil gewoon spanning! :)

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha.... [​IMG]

16. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hehe hier zitten jullie! was jullie kwijt :confused: :oops:
    Dacht dat de pagina niet meer bestond... had dus even wat verder moeten kijken dan m;n neus lang is :p

Hoe is het hier?

Met mij gaat alles lekker, ben nu over de 30-weekjes, het komt nu wel heel dichtbij :rolleyes:
    Ben wel sinds vorige week minder gaan werken, werk nu 25 uur ipv 40 uur, het werd me allemaal iets teveel..
    Dus heb ik ook eerder zwangerschapsverlof (vervelend! :p) die begint nu over 4 weken al :D

@Deli: Hoe bevalt tot nu toe het moeder zijn? alles goed met Wesley?

@Queenie: Alles goed met Britt? gedraagt Jamie zich als een echte grote (zorgzame) broer?

@Riedel: Zie dat je zwanger bent! super meis! geniet ervan :D

@Yojo: Spannend allemaal hoor! ik veer voor je! ;)
    enne fijne vakantie :D

@de rest: heb nu niet veel tijd meer om bij te lezen, dus bij deze een fijne dag gewenst :D

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Gaat zeker snel he Day!...leuk hoor wel spannend allemaal....of ben je net als Judibi die wel kickt op die spanning :)

18. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Nou een beetje spanning is nooit erg, maar nu begint het wel erg spannend te worden :p

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja kan me voorstellen...vind je het niet eng soms...zou ik wel hebben denk ik tegen die tijd :( :)

20. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Heel soms.. het komt een beetje met vlagen, maar af en toe heb ik zo'n dipje, dan komt het alemaal op me af e word ik ineens heel bang, maar dat is meestal heel snel over.. zijn waarschijnlijk de hormonen ;)

Deel Deze Pagina