[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal,

Met mij gaat het met de dag redelijker alleen mijn buikkrampen blijf ik houden en ik vloei nog steeds n beetje. Ik ga dadelijk opschrijven wat ik dus voor en na die curretage mee heb gemaakt want ze zeggen dat dit niet normaal is. Dus hopelijk kan de gyn er de 24e meer over zeggen en weten ze dus ook met n eventuele operatie hoe ik er dus op reageer.
    Blijf wát duizelig en ook als ik auto gereden heb dan sta ik te trillen op mijn benen.... kan ook niet goed zijn maar dat ga ik dus allemaal vragen.

Groetjes miranda

2. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippenvriendinnetjes

Hoe gaat het met een ieder?

@ Dagdromer, raar dat die hormonen je zo kunnen veranderen he? Die haantjes hebben het er af en toe maar zwaar mee ;) . Ik had haantje het boek van Kluun cadeau gedaan en daar staan een aantal tips in waaronder meeveren, geen discussie aangaan(zwanger vrouwen hebben altijd gelijk ;) ) en de woestijn strategie en ik moet zeggen dat haantje zich daar aardig aan houdt :D Soms liggen we beide echt in een deuk hierom :) .....
    Hoe was de gym gisteren, deze keer wel al wat dingetjes gedaan?
    Jammer dat je paps het weekend geen tijd had, ach het kan natuurlijk nog wel maar kan me voorstellen dat je het graag klaar wilt hebben!
    Hoe gaat het met de schonmaakwoede ;) , hier wordt het ook steeds erger hoor, maar tot nu toe vind ik het nog niet storend ;) .....

@ Wendy1983, meis je moet je idd niet te druk maken hoor, komt vast wel goed!. Enje gevoelens worden natuurlijk oook nog eens versterkt door die fijne hormonen ;) . Al weer 29 weken, nog maar een paar weekjes werken! Ben je al aan het aftellen?
    Dat zwemmen vind ik wel heel aantrekkelijk klinken :D , vooral dat warmere water.......
    Het schilderen is gisteren weer gelukt, vandaag wil ik eigenlijk verder met de wieg, maar dat hangt een beetje van het weer af, maar vandaag zou het een mooie dag worden dus ben benieuwd....

@ Riddle, vandaag dus 7 week! Gaaf hoor, en dan volgende week naar de vk, zou idd mooi zijn wanneer ze meteen een echo zou doen! Geeft mss weer iets meer rust. Voel je je deze keer ook anders dan de vorge keer? Was de misselijkheid gisteren nog wat gezakt?

@ Yojo, al lekker aan het genieten van je vakantie ;) . Spannend dat je weer op het wachtbankje zit! Wat leuk dat het Barry opvalt dat je dezelfde sympthomen hebt van toen je zwanger was. Mocht het idd kloppen dan hoef je geen zwangerschapstesten meer te kopen ;) !

@ Miranda, wat vervelend dat je nu niet onbezorgd kan klussen he :( , vooral omdat het helemaal ingaat tegen je gevoel. Maar houdt er rekening mee dat je ook zwanger kunt raken van voorvocht he!
    Hoe is het autorijden gisteren gegaan? Is het weer een beetje te doen?
    Ik ben het helemaal met je eens hoor, ben ook erg blij met ons kippenhok, Heerlijk om alles van je af te kunnen schrijven en het voelt idd helemaal niet of dat we elkaar niet kennen :D . En wat ik ook fijn vind is dat er nooit naar wordt gereageerd op iemand! Nooit een steek onder water of een rot opmerking tussendoor!

@ Judibi, dat zou dan idd een vroeg ei zijn, maar heb je vaker dat je je er ziek door voelt? Het tempen geeft idd een goed beeld van je eisprong he? Ik vond het fijn om te zeker te weten dat ik een eisprong had en wanneer ik weer op het wachtbankje plaats kon nemen! Maar spannend vond ik het ook en dat gaf idd best ook wel een kick :oops: ...

@ Daydreamer, welkom terug! Fijn dat je ons weer hebt gevonden :D , ik had je al een tijdje gemist. Dus inmiddels al over de 30 weken! Gaat echt hard zeg. Je bent dus al aan het aftellen naar je zwangerschapsverlof? Ook wel een fijn idee! Het werken wordt op gegeven moment toch wel zwaarder he?
    Hebben jullie de babykamer al binnen?

@ Myprecious, volgens mij vul je FF dan prima in hoor :D ... maar die heeft dus nog steeds niet je ei gevonden en het lijkt er wel op dat je ongi wordt :( . hmmmm, das niet leuk! Zet de ongi ook door nu of dat nog niet? Je temp was dus gisteren weer wat naar beneden, hoe was die vandaag dan?
    Hoop wel dat je snel een beetje duidelijkheid krijgt in je cyclus, want dit is wel vervelend!

@ Juffie, ben je de avond gisteren nog een beetje doorgekomen? Was wel een lange dag zo zeg. Vandaag is het weer wat rustiger? Hoe gaat ie verder? Nog steeds last van maagzuur?

@ Mupkuh, wat ontzettend fijn om te horen dat alles goed was! Echt heel gaaf. Voel je je verder ook goed, niet teveel last van kwaaltjes?

@ Manon77. je houdt het wel spannend he WHHHAAAAA. Ik blijf heel hard voor je veren. VVEEERRR. Hoop dat de tekenen idd pos zijn.. En aanstaande zondag testen? Hoop idd dat je het ons kan laten weten, ben erg benieuwd naar de uitslag! Mss via SMS ;) ?

@ Deli, hoe is het meis. Kun je de nachten weer een beetje meer je rust pakken? Hoe gaat het met jullie stoere ventje?

@ Linnie, hoe is het met jou meis? Moet je nog weer bloedprikken?

Hier is alles rustig, vandaag nog ff lekker bezig met het wiegje verven, want volgens mij wordt het een mooie dag :D . En anders ga ik hier in huis maar aan het poetsen. Mss kom ik vandaag nog wel ff langstokken. Moet internet wel weer een beetje beter zijn trouwens, want dit is al de 3de keer dat ik dit bericht tik :oops: , heb hem nu eerst maar ff opgeslagen voor het verzenden!

Dikke knuff Liena[​IMG]

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Zijn jullie al wakker allemaal? Ikke wel :D

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Liena, we posten tegelijk :D

Hier gaat het goed, het ritme zit er bij Wesley de ene dag super in en de andere dag is het minder maar dat geeft niet. Gister kwam hij 'snachts pas om 04.45 voor de fles en vanmorgen zelfs om 07.00 uur :confused: mama heeft dus de hele nacht kunnen slapen. Ik hoop dat ie dat er in kan houden hahahaha

Geniet maar lekker van het weertje Liena, het ziet er inderdaad uit alsof het een prachtige dag gaat worden! Dat komt goed uit want mijn haan heeft de auto mee en ik wilde straks ff naar de praxis gordijnrails halen. De gordijntjes voor Wesley's kamer zijn klaar dus die moeten nu snel hangen! Wandel ik daar straks heen met de wandelwagen na de volgende fles!

Ik heb trouwens een giga-koortslip dus mag mijn kleine man niet kussen :(

Verder heb ik nog niets bijgelezen :( sorry meiden, hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!

Ik ga nog even tv kijken en aankleden weet alleen nog niet in welke volgorde :) fijne dag allemaal!

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Alle Kippies!

@Deli..wakker?....zit al lang op me werk joh :) ...en woensdagavond is prima joh ik ben de hele dag thuis dus zie je wel verschijnen! :D

@Liena....ja volgens mijn berekening ben ik 7 weken vandaag maar niet volgens mijn banner haha beetje raar...en ja misselijkheid lijkt iets te zakken maar ja laat ik dat maar niet te hard roepen ;) ...Ik hoop als ik volgende week bij de vk ben ik een afspraak kan maken voor de volgende dag voor een echo anders is mijn haantje er niet bij maar dat doe ik alleen als ik dan evengoed nog een echo rond de 11 a 12 weken krijg!

Pfff vanavond en morgen weer hard aan studie...zag wat de nieuwe les is en die is akelig lang :( ...ik loop wel een week voor maar ja heb straks ook f weinig tijd met die bruiloft en zo dus dat heb ik ook wel nodig dan...nou ja das vanaaf pas nu eerst een dagje werken

Ennnnnnnn het is prachtig weer hier :D

Laat iedereen er maar van geneiten!@!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen,

Ook vandaag weer krap in de tijd dus wederom een kort bericht en sorry dat ik niet op iedereen kan reageren.

Deli...wat lekker dat je een nachtje door hebt kunnen tukken. Misschien heeft Wesley nu door dat mama het fijn vind om te slapen ;)

Liena...inderdaad jammer dat het nog niet af is maar ik heb nog tijd genoeg. De gym was gisteren best intensief. We kregen oefeningen voor het bekken en die voelde ik wel hoor! Maar goed...training mag je voelen. Ik denk wel dat het heel erg nuttig is.
    Haan heeft ook het boek van Kluun gelezen en hij veert ook best goed mee. Maar ik vind het zo sneu. Hij werkt zich een ongeluk en dan zit er thuis nog een muts die vaak niet te genieten is. Ach nog 3 maanden.
    De schoonmaakwoede is nog duidelijk aanwezig. Ik begin me er echt aan te storen.

Nu ga ik snel even hard werken. Ik kom over een uur of zo nog wel even spieken.

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola chicka's!

Hoe is het met jullie?

Heb helaas geen tijd om bij te lezen en jullie een persoonlijk berichtje te sturen, maar probeer vandaag wel iets meer te kunnen tokken :)

Ik ben gisteren weer bloed wezen prikken, AUW! Ze heeft me pijn gedaan joh :( Morgen de uitslag, hoewel ik er niets van verwacht.. We shall see!

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Linnie...en dat bloedprikken is om te kijken voor je eisprong toch?

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hey Rid, inderdaad, laatste poging! Ik verwacht er weinig van, dus waarschijnlijk weer aan de Duphaston om het op te laten wekken!

Zit nog heel erg in twijfel of ik door wil gaan met de Clomid, of dat ik nog even wil wachten.. :|

Hoe is het met jou? Is je misselijkheid nog steeds zo heftig?

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Misselijkheid verschilt per dag, vanochtend ging het redelijk maar komt nu weer op helaas :(

Die Duphaston is hetzelfde als Clomid begrijp ik?...ik zou geen pauze ertussen doen omdat je helaas gewoon niet weet hoelang ht gaat duren zou ik geen maanden pauze of zo nemen.....

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo, ben ik weer even.

Nee Linnie, wij zijn er om je er doorheen te slepen. Kom op meid. You can do it! Ik begrijp dat die medicijnen een boel teweeg brengen bij je maar overleg gewoon even goed met je Gyn. wat het beste is. Wij zijn er voor je als je je ei kwijt wil (beetje rare woordspeling ;) )
    Maar ik veer gewoon heeeeeeel hard dat je bloed deze keer aangeeft dat je een eisprong hebt gehad en je gewoon volgend jaar een beebje in je armen hebt!

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ik sluit mij volledig bij dagdromer aan :D

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Zo is dat :D
    Hoe is het eigenlijk met die steken? Heb je die nog gehad?
    Jij moet bij de vk volgende week eisen dat je een echo wil hoor!
    Ik zag met 8 weken ook al een hartslag en was toen al wat geruster. Dan trouw je zonder zorgen :) en kan je dag vast en zeker niet meer stuk.
    Wanneer moest je nu naar de kapper voor je proefkapsel? Weet je al een beetje wat je wil met je haar? Spannend zeg dat trouwen...wij hebben besloten het niet te doen maar ik vind bruiloften geweldig.

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik hoop dat die misselijkheid alleen maar een goed teken is! :) Gelukkig weet je snel meer!

Duphaston is alleen een opwekker om ongesteld te worden, aangezien mijn baarmoederslijm wel heel dik is, moet ik wel weer ongi worden voordat ik verder kan gaan met Clomid.. Ik hoop maar dat ik uit mezelf ongi ga worden! :)

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Thanks lieve meiden! Vind jullie HEEEEEEEEEEL lief! :D

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ohhh zo...maar als je baarmoederslijmvlies dikker is is dat opzich wel een goed teken toch!? :D

Ik moet donderdag naar de kapper en ik wil graag mijn haar opgestoken hebben maar er moet dan zo en zo een aardig stuk haar af want het is veeel te lang om op te steken :)

Toen jij met 8 weken een echo had Dag was dat een uitwendige? En kreeg je evengoed met 11 of 12 weken nog een echo of moest je vanaf die echo wachten tot die met 20 weken?

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik had een uitwendige echo. Je ziet dan inderdaad nog niet veel maar wel al of het hartje klopt. Met 12 wk heb ik gewoon nog een keer gehad en toen hebben ze verder gekeken omdat er dan meer te zien is.

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou dan maar hopen dat hun dat ook doen :D

19. penr

penr Actief lid

2 jul 2008
    494
    0
    0
    Verzorgende IG
    noord brabant
    hallo dames

hier even een vlug berichtje van creakip.
    met mij gaat alles goed ben al wat fitter dan normaal.
    ben inderdaad blij dat we de 12 weken zijn gepaseerd kan ik wat meer gaan genieten van de zwangerschap.
    @all hoe gaat het met jullie?

sorry dat ik even niet persoonlijk reageer heb niet veel tijd moet zo naar de BHV cursus waar ik geen zin in heb.
    morgen tok ik weer verder met jullie.

doei doeiii

veer en knuff voor jullie allemaal.

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jeps, mijn baarmoederslijm is volgens de gyn een PERFECT bedje.. Maar zonder eitje heeft dat ook niet zoveel zin, hahahaha!

Misschien ben ik gewoon allang zwanger en weet ik het gewoon nog niet ;)

Deel Deze Pagina