[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha dat zou wat zijn Linnie....zou dat kunnen of niet?

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Uhhmmm, ja, dat zou eigenlijk best wel kunnen.. :)
    Maar voel me helemaal niet zwanger, heb alleen maar ongikrampen enz. :( Dus dat zal vast niet!

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou ja Linnie dat zegt niks...hoe overtuigd was ik niet dat ik niet zwanger was omdat ik nergens last van had en zo...en die ongi. achtige krampen heb ik nu ook hoor :)

Testen? :D ;)

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Misschien wel een goed plan! Haha :D

Ik wacht wel even de bloedtest van morgen af, want stel dat ze toch een steiging in mijn waarde zien, dan moet ik wachten met testen!

Haha, zal wat zijn dat ik alleen maar zit te klagen hier terwijl ik ALLANG zwanger ben :)

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha dat zou wel een stunt zijn en typisch iets voor jou ;)

Morgen is de uitslag al he?...dat scheelt dat het niet zo lang duurt :D

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Tja, vind het maar raar die bloedtesten.. Die piek duurt maar twee dagen en aangezien ik geen echo's heb gehad, weten ze totaal niet wanneer ik een eisprong heb gehad.. Dan zijn die bloedtesten toch helemaal niet betrouwbaar?! Ze kunnen toch die piek hebben gemist?

Ik kan het gewoon niet plaatsen dat ik zo'n pijn in mijn tepels en buik heb gehad, was er echt van overtuigd dat dat mijn ei was..

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Heb je niet gevraagd waarom je geen echo heb gekregen....een collega van mij die zit in precies hetzelfde schuitje als jij nu en die moet om de 3 dagen komen bij de gyn. voor een echo om te kijken hoever het eitje is zeg maar.....

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dat wil ik zowiezo ook als ik weer verder ga met CLomid! Vind het maar niets zo!

Ik kan trouwens niet zwanger zijn, want je progesteron stijgt ook als je zwanger bent.. Dat van mij was maar 2,6, dus dat kan niet :) Weer een zorg minder!

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    oh oke haha dat wist ik niet...nou dan maar veren voor een piek in je bloedwaarde en anders eisen wij kippies een echo :evil:

:D

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ga er niet vanuit, maar blijf natuurlijk hopen! Ik kan natuurlijk ook best een langere cyclus hebben! :) BE POSITIVE! :D

Ze hebben dat apparaat toch niet voor niets ;)

Krijg jij trouwens ook een inwendige echo?

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Wanneer? Als ik volgende week wel mag komen voor een echo bedoel je?

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Je mocht eerder komen toch? Of is dat nog niet zeker? Hoop van wel!

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik = Blij :D

Dit las ik net op internet

Ik denk toch echt dat ik een eisprong heb gehad! :D Dus ga het ZEKER wel iets langer afwachten als mijn waardes nog niet zijn gestegen morgen! :D Krijg weer een beetje hoop!

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou ja ik heb dinsdag dus de intake en die assistente zei van als je daar bent overleg dan even dat je graag een echo wilt, omdat ik al een miskraam heb gehad mocht dat waarschijnlijk wel maar alleen als ik idd rond de 8 weken ben doen ze het anders zie je zo en zo niks en daar heb ik natuurlijk ook niks aan....ennnn als ik er ook tenminste nog 1 krijg rond de 11 weken :D

Ligt eraan hoe goed het te zien is of het een inwendige echo wordt dan of niet... :rolleyes:

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Want die waardes kunnen fout zijn toch omdat het maar kort is dat je die in het bloed kan zien?

Ingewikkelde materie hoor :) ....maarrrr Linnie=Blij...dan is Riddle ook blij ;)

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haha! Linnie blij, Rid blij, Rid blij, Linnie blij :D

Nou, toevallig heb ik al die klachten sinds vorige week woensdag! :) Whahahaha :) Dus mijn nieuwe conclusie: heb gewoon een wat latere eisprong gehad en als mijn waardes dus maar iets omhoog zijn gegaan, kan het dat ze op de verkeerde dag hebben geprikt! Jihoe! Moet toch iets doen om de moed erin te houden ;)

Het zou wel fijn zijn als ze meteen een echo doen! Die inwendige is trouwens een peace of cake hoor! Geen centje pijn! Je voelt er niets van! :)

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja die inwendige echo's ken ik inmiddels wel...heb er voor, tijdens en na de miskraam zoveel gehad dat ik ze nu wel ken dromen.... :(

Maarrr vind et een goeie conslusie :)

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik hou van conclusies :D :D

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    mijn nieuwe conclusie is.......dat het tijd is om naar huis te gaan :)

Tok laters

20. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Meiden.. Ik weet niet of ik nou ongie ben of niet...

Me spotting wordt steeds meer, maar na een tijdje houdt het weer op en 's avonds heb ik helemaal geen bloed meer. Het is ook niet echt bloed, maar het is wel oranje/bruin/rood achtig. Gekke kleur dus.. Snap het niet meeer ben ik nou ongie of niet.. :(

Deel Deze Pagina