Geen idee of ik nou ongie ben of niet. 's Avonds is het wel over die spotting en troep. Dus dan zou je zeggen dat ik niet ongie ben maar ik snap me eigen lichaam zoiezo al niet meer. Temp weer omhoog vandaag, om gek van te worden.. Idd erg vervelend, leuk dat je elke keer aan me denkt meis !
Daar ben ik weer Het was een verschrikkelijk drukke werkdag! Ik ben compleet gesloopt! Ben ondertussen aan het bijlezen maar ben vandaag niet zo snel meer
hoi allemaal, zo mijn werkdagje zit er ook weer op.. gisteravond ook weer overleefd. het ging allemaal prima maar wel erg vermoeiend. vanavond lekker rustig aan en op tijd mijn bedje in heb hier wel even bijgelezen maar even geen puf voor een uitgebreide reactie. sorry volgende keer weer. vanmiddag ook de nieuwe laptop binnen gekregen dus als mijn haantje alles geinstalleerd krijgt dan kan ik binnenkort weer lekker beneden internetten! all: denk aan jullie en kom snel weer meer tokken.. XXX
meiden ik ga lekker op de bank liggen. Ik ben verschrikkelijk moe en voel me niet zo lekker. Keelpijn en verkouden Fijne avond en tot morgen!
@ Juffie, leuk nieuwe laptop . Waar zat je anders te internetten dan? Ik wou onze pc eerst boven hebben, maar ben toch blij dat hij beneden is komen te staan veel gezelliger toch. @ Wendy, beterschap! Fijne avond en weltrusten voor straks .
zo de laptop doet het lekker hoor weer op de bank internetten... zat boven maar dat vind ik gewoon niet gezellig. meiden tot morgen.. xxx
Ik zit ook niet graag boven juffie, gelukkig staat onze pc beneden en lekker in n hoekje van de huiskamer. Als ik me omdraai kan ik mee tv kijken hahahaha als ik de webcam aanzet kan iedereen nu house zien hihihihi Ik ga lekker slapen nu..... my legs are killing me! Ze tintelen en doen gewoon zeer en of dat nu van mijn rug afkomt weet ik niet maar het stroomt nu door tot aan mijn enkel en tenen. Kan nooit goed zijn dus morgen toch maar even weer bellen. Trusten allemaal, love you chicks!
wij hebben ook de pc op zolder staan me vriend en ik hebben allebei een eigen pc maar omdat ik dus nooit meer beneden kwam heb ik toen een laptop aan geschaft en na een paar maanden me vriend ook. PC`s staan nu stof te happen en we zitten nu lekker naast elkaar savonds op de bank met onze laptops is veel gezelliger.
Heey goedemorgen kippetjes Iedereen een beetje bijgeslapen vannaccht, want volgens mij wilden we gisteravond allemaal graag op tijd op stok .............. @ Deli, gisteren ook al weer lekker op tijd wakker , fijn dat je toch weer lekker bij had kunnen slapen! Is het gisteren gelukt met de gordijnrails? Gaaf de je dan nu de gordijnen op kan hangen, wordt het kamertje nog weer gezelliger . Het was echt heerlijk weer gisteren he? Ik heb het wiegje af kunnen maken en die gaan we vandaag in elkaar zetten. Wat balen dat je een koortslip hebt meis, dan mag je idd ff geen kusjes geven , maar lekker knuffelen kan toch nog wel? Moet je man de kusjes maar ff jou kusjes erbij geven . @ Riddle, wat flauw dat je banner niet met je meeloopt, mss helpt het om hem nog eens te plaatsen? En de misselijkheid is dus de ene dag erger dan de andere dag? Op zich wel fijn, lukt het eten op de betere dagen ook beter dan? Ik vind ook dat ze volgende week een echo moeten doen en dan met ong 11 weken nog een keer! Zeg maar dat het van de kippetjes moet en anders moet de superkippenspionnenbrigade maar ff in actie komen 8) ! Vandaag ben je toch lekker vrij, nou ja op de studie na dan? @ Dagdromer, kan me helemaal voorstellen dat je het sneu vind voor je haantje hoor! Ik heb hetzelfde, hij probeert het me zo naar het zin te maken en toch kan ik hem af en toe nog afsnauwen en hij blijft lief! Ongelovelijk! Ze hebben het zeker niet makkelijk. Hoe vond je haantje het boek van Kluun? Heb je hem zelf ook gelezen? Deze keer was de gym, dus wel echt oefenen, en nu maar hopen dat je er straks profijt van hebt . Moet je nu thuis ook nog oefeningen doen? Het kamertje is vast wel op tijd klaar, weet je al wanneer je paps weer kan helpen? @ Linnie, vandaag de uitslag VVVVVVEEEEEEEERRRRRRR, ik hoop met je mee op een goede uitslag ! Meis wat raar dat wanneer je eigelijk maar 2 dagen echt een piek kunt waarnemen dat ze dan niet meer onderzoeken doen en je ei in de gaten houden! Zou ik de volgende keer ook idd eisen, dan heb je tenminste iets meer zicht op het hele gebeuren. Goed trouwens dat je nu er nu weer zo pos. tegenaan kijkt! En wanneer je weer een dipje hebt zullen we je er doorslepen . Maar wie weet is het helemaal niet nodig en heb je idd gewoon wel je ei gehad en heel mss zelfs zwanger Ik gun het je echt meis! Dikke knuf........ @ Penr, fijn meid dat je je weer wat fitter voelt, kan echt een hoop schelen he? Hoe is de cursus gisteren gegaan, allemaal een beetje meegevallen? En idd nu lekker genieten dan je zwangerschap, het is allemaal echt zo leuk. Ik vind het ook alleen maar leuker worden, op een paar kleine ongemakken na dan .... @ Myprecious, ze zeggen normaal dat je ongi eigelijk pas begint op het moment dat je helderrood bloed verliest , en ga blazen dat je temp vandaag nog weer hoger is PPPFFFFFFFFF, en je dus pas later je ei hebt gehad. Sommige meiden hebben ook bij de eisprong wat bloedverlies, maar of dat dan is zoals jij beschrijft weet ik niet, heb er zelf geen ervaring mee. Maar kan me je frustratie wel voorstellen. Toch maar weer afwachten wat je lijf nu gaat doen! Dikke knuffel.......... @ Wendy1983, weer een beetje bijgekomen na gisteren. Begint dus toch steeds zwaarder te worden nu? Nog een paar weekjes meis....... komt vast goed en idd goed naar je lijf luisteren en 's avonds lekker uitrusten als je de mogelijkheid hebt! Beterschap en ook voor jou een dikke knuf.... @ Juffie, fijn dat gisteren alles weer wat rustiger was. Kun je nu ff weer bijkomen. En vandaag maar een half dagje of heb je nog weer cusus vanmiddag? Wat fijn dat je weer en laptop hebt en je haantje hem alweer gereed gemaakt heeft, heb je wel gemist heir hoor . Gisteren heb ik bericht gekregen van de kraamvogel dat volgende week dinsdagavond de zwangerschapscursus begint. Heb jij ook al bericht gehad? @ Miranda, je lijf doet dus nog niet helemaal wat jij zou willen? Ik zou idd gewoon toch nog ff de ha bellen, al is het voor je eigen gemoedsrust! Mss toch nog van de ingreep? Heb je je gisteren nog een beetje kunnen vermaken? Had je al contact gehad over je andere werk? Want dat zou toch ook binnenkort ergens een keer zijn, ben alleen een beetje kwijt wanneer ? @ Melanina, een laptop is idd veel gezelliger als je ook nog samen wilt zijn. Wij hebben de pc ook op zolder staan en gebruiken die alleen wanneer we een bestand op de laptop niet kunnen openen. Deze is nl van haantjes werk en daar kunnen we zelf geen dingen op installeren door dat er beveiliging op zit , ach ben al blij dat we hem zo kunnen gebruiken . Gisteren heb ik de uitnodiging gekregen voor de zwangerschapsgym, volgende week dinsdagavond is de eerste keer. Toch wel heel spannend allemaal hoor. Met een beetje geluk zit ik bij Juffie in de groep , dus dat zou wel gezellie zijn . Verder vandaag ook een beetje een spannende dag. Gisteren had ik mijn mams aan de telefoon en die moet vandaag naar het ziekenhuis voor een echo van de borst. Ze heeft daar weer een knobbeltje inzitten , en aangezien ze borstkanker heeft gehad..... Nou ja mss valt het wel mee en heeft ze gewoon een ontsteking, dit heeft ze nl ook al een paar keer gehad, maar toch is het wel heel spannend! Als het goed is krijgt ze vanmiddag meteen de uitslag, dus dat scheelt wel weer. Ik heb besloten dat ik vandaag maar ff niet ga verven, maar gewoon lekker wat in huis ga doen. Maar wie weet bedenk ik me ook nog wel weer hihi. We zullen zien. Allemaal een fijne (werk)dag en tok snel Dikke knuf Liena
@Liena, allereerst héél veel sterkte gewenst met je moeder.... laat je me weten wat de uitslag was meissie! Ik zal heel hard veren dat het NIKS is oke? Ja idd... ik heb maandag gebeld voor werk en ergens volgende week hoor ik of ik weer aan de slag kan maar nu in ANTWERPEN! leuk hoor. Is hier maar 40 km vandaan dus ben heel benieuwd. Dikke knuffel van mij
Goedemorgen allemaal, Miran, ik zou inderdaad ook al die klachten eens goed opschrijven en vragen of dat er allemaal bij hoort. Je lichaam moet natuurlijk nog wel herstellen maar of tintelende benen er bij horen? Liena, heeeeel veel succes met je mams. Ik hoop dat het dan "maar" een ontsteking is. Mijn paps heeft dit weekend weer meer tijd dus dan komt het een heel eind af denk ik zo. Heb er wel zin in. Heb de gordijnen al gewassen maar moet ze echt even strijken. Dacht ze nat op te hangen maar de kreukels blijven zitten. Vanmiddag komt mijn schoonbroer weer even langs vanuit frankrijk. Hij moet naar een uitvaart dus dat is geen leuke reden om te komen maar ik ben blij dat ik en haan hem weer even zien.
goeiemorgen allemaal! @liena: sterkte vanmiddag voor je mams hopelijk is het inderdaad een ontsteking. en leuk hoor, de allereerste zwangerschapsgym, zou grappig zijn als je bij juffie zou zitten @linnie: VVEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRR voor een ei! hoi dagdromer! weer aan een drukke werkdag begonnen? hier is de temp ( zoals ik al verwachtte en een beetje vreesde) omhooggeschoten naar 36.8. EI is inderdaad op dag 9 van mijn cyclus gesprongen. met erg veel pijn en moeite, want heb er nog last van. is echt niet fijn, maar als het goed is moet de pijn nu echt minder gaan worden omdat ze gesprongen is...hopelijk werd vanmorgen errug vroeg ( 5.00 uur) wakker van de pijn. niet gillende pijn, maar erg aanwezige pijn. heb mijn banner dus maar aangepast naar een kortere cyclus...en hij was al niet lang. maar betekent ook korter wachten op nod
Hey Judibi... inderdaad een korte cyclus dit keer. Ook al is het wachten op NOD dan wel niet zo lang. Ik hoop toch dat ie niet korter blijft. Ben je wel vaak ongesteld in een jaar en das nou ook geen feest. Liena, de gym was best nuttig dit keer ja. We hebben echt oefeningen gedaan voor de bekkenbodem en ook oefeningen voor thuis mee gekregen. Heb wel het idee dat ik er wat aan heb. En daarnaast deel je verhalen met andere zwangeren dus dat is ook erg fijn. Een beetje net als hier maar dat met mensen die je ook live ziet
@Dagdromer en Liena, ik heb net contact opgenomen met assistente van gyn en die zei dat ik NOG téveel doe. Wat vinden jullie er nu van.... ik loop n kleine 80 meter intotaal om de kinders naar school te brengen. ( dat is heen en terug inbegrepen dus he). Ik moet als CHris de vroege dienst heeft moet ik Didier naar school brengen met de auto is op en neer 10 km. En de rest van de tijd doe ik NIKS ook niet in het huis als alleen naar de wc en dan weer terug. Ik wordt knettergek hier en NOG is het allemaal TEVEEL. Ikke Chris net opbellen en die gaat regelen dat er hulp in huishouding gaat komen. Ik wordt hier zoooooooo ziek van he. Dit kan nog ENKELE WEKEN duren zeggen ze dan doodleuk! HELP...... Dit valt ook onder klachten... na je eisprong he? WIe kan mij zeggen of ik teveel doe of dat ik juist heel rustig aan doe want normaal ben ik de hele dag met vanalles en nog wat bezig. Nu voel ik me voor mijn doen een LUI WIJF (sorry hoor, voor mijn woorden)
Hey Miran, Misschien doe je voor jou gevoel weinig maar is het toch nog teveel voor je lichaam. Ik snap dat het heel moeilijk is omdat je een aantal kids rond hebt lopen maar misschien toch maar naar je arts luisteren. Probeer het in ieder geval een paar dagen. Als je conditie verbeterd zou ik me wel rustig houden als ik jou was.
Hey Dag, Ik heb net met n vrouwke hier op t dorp staan praten en die heeft dat ook gehad. Die zei: neem nou rust en houdt je gedeisd. Zo was ik ook net als jij nu en ik heb nu een doodgevoel in mijn benen en als ik me omdraai dan is het net of ik zat ben en er bijna bij neerval terwijl t bij mij alweer 5 jaar geleden is geweest... dus houdt je gemak nou maar gewoon of ben lekker eigenwijs en krijg hetzelfde als ikke. Nou dat waren even woorden waar een mens over na gaat denken.... Ik zeg oke oke ik luister al! Jeetje wat is dat moeilijk zeg om alles uit handen te geven. Ik ben zo'n typetje die alles zelf in de hand wil hebben en niks aan niemand niet over wil laten want voor mijn gevoel gaat dat niet goed komen of voel ik me schuldig. En nu...... nu MOET ik! ;( Ik kan echt wel huilen nu! Ik ga nu maar rust nemen en lekker op de bank hangen en dan zien we wel weer. Groetjes
Inderdaad miran, het is tijdelijk maar je moet even. Als je nu even echt rust neemt herstel je misschien ook wel sneller. Dus nu ff doorbijten en dan kan je straks weer vol er tegenaan!
Ja is makkelijker gezegd dan gedaan voor zo'n bezige miep als ikke. Ik kan echt niet bij de pakken neer gaan zitten en nu wordt ik van alle kanten verplicht. Kan wel janken om onbegrip dat ik het niet uit handen kan geven omdat ik het heel moeilijk vind. DIe zelfstandigheid zit er zo ingebrand he..... hoe ziek ik ook was bij mijn ex, ik deed alles zelf en had nooit niemand nodig want n moeder kan niet ziek zijn. Zo zit er dat bij mij in!
Hallo chickens! @Miran; Rustig aan hoor meid! En je bent ECHT geen lui wijf, want jouw familie weet wel beter.. Jouw lichaam heeft zijn rust nu nodig en verdiend dit ook. Gewoon lekker aan jezelf denken en even ego zijn, voor je eigen bestwil meid! Luister maar naar mama Linniekip @De rest: HALLOW! Hoe is het met jullie? Ik kan over een kwartiertje gaan bellen voor mijn uitslag! Ik laat het jullie nog even weten!
..Mogguh Kippies Hoest hier? @Linnie....spannend hoor, zal zo nog even komen spieken dan wat de uitslag was....veeeerrrrr @Miran...tuurlijk ben je niet lui gekke kip ...ik heb ook lang last gehad hoor dus probeer er maar gewoon van te genieten dat je het even kalm aan kan doen, je kan je hele leven nog racen en rennen @Liena...ja tuurlijk ga ik een echo vragen, hoop echt dat het kan en anders geef ik het wel even door aan jullie ...ja mijn banner loopt trouwens wel mee maar hij telt 3 dagen korter en als ik bijvoorbeeld de banner van hier neem staat ie wel goed qua dagen..heel raar Zooo ik ga hier maar beginnen aan de studie, heb gisteravond 2 hoofdstukken gedaan en moet nu nog 1 heeele grote maar snap van de helft helemaal niks en het is zo veel om te onthouden hoop dat dat ooit gaat lukken...had wel gisteren mijn eerste 2 lessen terug met de oefeningen en zo en daar had ik een 10 en een 10- voor dus niet slecht