Rid...fijn dat je studie tot nu toe goed gaat! Raar dat je banner andere dagen aan houd. Het is wel een hele leuke dus dan tellen we er maar zelf 3 dagen bij op toch? Linnie...VEER VEER VEER VEER! Laat het snel weten! Miran...ik begrijp heel goed dat je het allemaal zelf wil doen. Ben namelijk zelf ook zo! Maar luister aub naar je lichaam en onthoud dat het nu even niet anders kan. Anders hou je straks klachten en dan moet je misschien dingen uit handen blijven geven en dat wil je natuurlijk helemaal niet!
haha ja Dag idd er maar 3 dagen bij optellen...en als ik straks precieser weet hoeveel dagen/weken ik ben pas ik de begindata wel aan zodat ie toch de goeie dagen aangeeft...heb namelijk verder nog niet een echt leuke voor mij gevonden.. Maarrrr kwam eigenlijk even spieken of Linnie al wat had gemeld...heb mijn hoofdstuk al ff snel doorgelezen ...bah wat een droge stof zeg wetten en regelingen en zo
OH MY GOD! Ik heb een eisprong gehad! Had er echt niet op gerekend! Mijn waarde was 28,9! JIPPIEEEEEEEEEE! Ben zo blij!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Linnie! Ik doe een vreugdedansje achter mijn buro en schreeuw het van de daken! Wat ben ik blij voor je Linnie. Enne, ik hoef jou niet te vragen of je goed geklust hebt
WHIHOOOEEEEEEEEEE! \/ *springt in de lucht en doet een vreugdedansje* Heb goed geklust, maar als ik gewoon ongi word ben ik ook al HEEEEL gelukkig! Zolang die medicijnen zijn werk maar hebben gedaan en ik al die bijwerkingen niet voor niets heb gehad!
Uhmmmm.. Ik denk dat ik het nog een goede week afwacht! Volgende week woensdag of donderdag, mocht ik nog niet ongi zijn dan! Wil wel echt overtijd zijn dan! Als het zo mocht zijn, dan wil ik ook geen vage streepjes meer
Goede middag dames! Ik ga ff terug lezen hoor, maar wilde wel alvast onze Lin feliciteren met haar eitje
@ Creakippetje, fijn dat de 12 weken voorbij zijn en nu genieten! Want je zult zien dat de overige weken ook zo om zijn! @ MyPrecious, klinkt niet als een menstruatie meis, hoe is het er nu mee? Vervelend he dat je lichaam zo raar kan doen soms?! @ Wendy, ben je al een beetje opgeknapt? @ Juffie, nieuwe laptop weer helemaal in orde? Kan me voorstellen dat boven zitten niet zo gezellig is idd... Toen onze pc nog niet in de woonkamer stond zat ik er bijna nooit achter! @ Miran, hoe is het deze dag met je meis? Nog baby's ontvoerd @ Liena, jaaaaaaa met de gordijnrails is het gelukt. Heb 'm gekocht dus hopelijk gaat m'n haantje 'm vanavond ophangen. Ligt er maar net aan hoelang Wesley wakker is natuurlijk anders wordt het pas zaterdag! Koortslip is inderdaad erg balen... Wil 'm de hele tijd kusjes geven maar koortslip en baby's = erg gevaarlijk! mijn haan kust 'm sowieso al voor 10 dus hij komt niks tekort, mama wel! Fijn dat je je wiegje klaar hebt! Meis, al zwangerschapsgym jullie zwangere gaan ook zo hard niet normaal! Leuk hoor! Hoe is het met je moeder? Weet je al wat? Hopelijk is het niets ernstigs, snap dat het spannend is! @ Judibi, spannend meis, ik wacht met je mee tot je NOD! Hopelijk ben je voorlopig niet ongesteld! @ Dag, fijn dat je je zwager weer even hebt kunnen zien! Idd niet leuk dat hij om die reden hier is maar goed, dat kun je ook niet helpen natuurlijk! @ Riedel, succes met de studie meis moet er ook niet aan denken idd! Zo, volgens mij heb ik nu iedereen gehad! Anders sorry! Hier gaat ie goed vandaag, Wesley is lekker rustig. Echt raar de ene dag is hij veel wakker en huilerig en de volgende dag is hij veel aan het slapen en rustig, zeker steeds moe van de vorige dag Gister gaf mijn haan 'm de laatste fles om 23.00 uur en ging ik lekker slapen, nou ja dat was de bedoeling maar ik heb ze nog een hele tijd gehoord. Mijn haan haalde me zelfs nog uit bed omdat Wesley 2 x achter elkaar de broek vol had gefloddert en het erg dun was. Zal morgen eens vragen bij het cb of dat normaal is?! Mijn haan ging uiteindelijk pas om 01.30 uur slapen omdat ie nog druk was met voeden/troosten en verschonen... Hopelijk komt die flodderbroek van Wesley vandaag iets vroeger anders vind ik het ook sneu voor m'n haantje. Voor mij was het heerlijk, Wesley kwam vanmorgen weer pas om 06.30 uur dus die nachten gaan deze week al elke keer goed! Ik had 'm vanmorgen trouwens gewogen en meneer weegt al 5130 gr hij is wel een hoop aangekomen want 4 wk geleden woog hij 3420... Ach ja, grote eter net als papa en mama denk ik Lieve kipjes ik ga nog even snel wat in huis doen voordat Wesley weer z'n flesje moet om 15.00 uur. Mijn haan had maandag avond voor mij ge-stofzuigd 's avonds zodat ik gister kon dweilen maar toen kwam gister-ochtend mijn schoonzus erin met mijn neefje en die had zo'n knabbelstengel in z'n hand dus dweilen had geen zin meer moest eerst weer zuigen maar daar kwam ik gister niet aan toe dus hopelijk nu zo wel Fijne dag allemaal, kom nog wel ff kijken tussendoor als het lukt!
Zo ben ik weer, mijn vader stond ineens voor de deur haha dus ff lekker bijgekletst... Linnieeeeeeee......Riedel = heeel blij voor jou! Kunnen ze ook zien welke periode je hem dan ongeveer hebt gehad dus niet dat je die pas 4 dagen geleden of zo had? Ja Dag handels- en wetskennis ...pff sommige stukken lees ik door en aan het einde heb ik echt geen idee waar ze het nou over hebben haha niet handig
Hi Deli! Thanks voor de felicitatie! Linnie = Blij! Ik hoor het al, je klinkt als een echte moeder! Vind het zoooo schattig! En wat is ie mooi he?! Linnie = trots op Deli! (en haantje van Deli natuurlijk)
Rid! Gezellig bijgekletst met je paps! Leuk! Je hebt 7 dagen na je eisprong een piek en die moet boven de 20 zijn. Mijn waarde was 28, dus volgens de gyn heb ik dan mijn eisprong in het weekend van 30/31 augustus hebben gehad. Ik heb het nu maar ruim genomen en ga ervan uit dat ik woensdag zowiezo wel ongi moet zijn. Spannend!
oke ik snap em Nou das helemaal super duper goed dan ...en nee we gaan er niet van uit dat je woensdag ongi. bent we gaan ervoor dat je we woensdag een posi.test in handen hebt!
Nou, ongi ben ik ook heel blij mee hoor! Ik ben allang blij dat die medicijnen hebben gewerkt en ik niet al die bijwerkingen voor niets had Maar heb nu al bijna anderhalve week ongikrampjes, heel licht, dus verwacht wel gewoon mijn ongi hoor! Maakt ook niet uit!
haha geeft niet hoor, je mag het ook over jezelf hebben...eindelijk goed nieuws Hier gaat het zijn gangetje wel eigenlijk...morgen proefkapsel doen dus dat is wel leuk en verder tel ik alleen maar af naar dinsdag, dat is maar de intake maar dan weet ik wel eindelijk wanneer ik mijn eerste echo krijg
hallo allemaal! heb nog niet helemaal bijgelezen maar nu eerst even een berichtje: liena: heb ook de brief binnen van de kraamvogel. gister al maar was vergeten hem op te maken net gekeken en mag ook dinsdag a.s. beginnen. leuk hoor gezellig samen heen. begint het echt echt te worden he? verder hoop ik dat het met je moeder allemaal goed was. heb zelf een heel aantal goedaardige knobbeltjes in mijn borst. hoop dat het zo iets is! ga nu verder lezen tok zo! xxxx