hey meiden Mupkuh gefeliciteerd meid kristel jij ook gefeliciteerd. Ik vertrouw er op dat het nu helemaal goed gaat bij jullie. Hoe is het met de rest van jullie? liefs maria
Hai kristel, Ik wil het nu ook 1x daags doen en zoals jij zegt zodra ik een posi testje in handen heb dan savonds ook nog een keertje, en om de dag gemeenschap vanaf cyclusdag 10. Of het zal lukken i.v.m ons werk is nog maar de vraag maar we gaan ons best doen. Bedankt voor je antwoord. Lfss yach
Goeie avond kippies! Alles goed hier? Weer een druk dagje achter de boeg... werkwerkwerk! Nu krijgen we weer een kleine reorganisatie binnen het bedrijf, iedereen verhuist van afdeling en verdieping, behalve mijn groepje niet, dus dat scheelt weer! We zijn ook maar met z'n vijfjes. Morgenavond ga ik met een paar van mijn collegaatjes uit eten, omdat onze teamleider ontslag heeft gekregen, willen we hem toch bedanken door middel van een etentje, dus dat wordt morgen wel gezellig denk ik! @DiepvriesKip; Ook van mij een voorzichtige gefeliciteerd! Ik veer ook voor je dat je banner nu nog 8,5 maand mag blijven staan! @Mup: QueenieKippie had vandaag geen last van dikke kippepootjes gelukkig! Ik had wel schoentjes aangedaan, maar ik had slippers in mijn tas gedaan voor het geval dat... En morgen neem ik ze gewoon weer mee! @Deli; Van harte met je 31 weken! Oe, nog 9 weekjes, spannend he?! @Lin; Ben blij voor je dat ze in het zkh eindelijk een oorzaak van je rare cyclus hebben gevonden. Ik veer voor je dat de medicijnen heel goed hun werk zullen doen en dat je heel snel zwanger bent van 1 of 2 gangsta's! Zo, zal even verder neuzen op het forum, misschien nog tot strakjes! Dikke tok! Xx
Hey Queen! Fijn dat jij niet hoeft te reorganiseren! Hier ook een drukke dag en ben ook erg moe dus ga zo maar naar bed. M'n banner ligt een dag achter....vreemd....
Heey Yootje! Kan dat van je banner komen door het tijdsverschil met waar die banner vandaan komt? Waarschijnlijk gaan we nog wel verhuizen met ons groepje, maar dan naar een kantoortje naast ons, nu zitten we met 12 anderen in 1 kamer, dan krijgen we een kamertje voor ons alleen. Dus dat is ook niet zo'n grote verhuizing dan! Maar dat zal wel weer gebeuren in mijn verlof.. Enne, als je moe bent, lekker gaan slapen hoor! Pak je rust zolang het kan! Xx
goedemorgen allemaal, mijn banner is weer goed. dus laat hem maar mooi staan. vind hem namelijk zo leuk! ben deze week echt zooo moe.. nou nog anderhalve dag en dan weekend! maar heb het zo druk.. nog iets meer dan 3 weken en dan is het gelukkig zomervakantie. nog even afzien dus.. sorry voor het geklaag trouwens fijne dag allemaal! XXX
Je mag best klagen Juffie! Ik ga zo ook maar weer eens die banner instellen dan want ik vind dat ook de leukste Goede morgen allemaal!
Hallo lieve kippetjes! Nou... Mijn schoonzus is zwanger... Heb zo hard zitten huilen gisteren Natuurlijk moet ik ze het gunnen, maar vond het zo oneerlijk gisteren! Maargoed, het leven is nou eenmaal niet altijd eerlijk! En we blijven positief! Sorry voor mijn egoberichtje.. Ben even een beetje down nu
Lin, meis! Ik snap dat je het niet leuk vind om zo'n bericht te krijgen, helemaal na die uitspraken en reacties van haar! Het voelt zeker oneerlijk, weet gewoon niet wat ik zeggen moet! Wat ontzettend vervelend! Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten meid en ben jij straks zwanger van het leukste, liefste en schattigste babytje of baby'tjes! Dikke knuf voor jou!
Heey kippetjes. Hier toch ook snel maar ff een berichtje van mij. Heb wel geen tijd om te tokken vandaag maar zolang zonder het kippenhok kan ik niet hoor . Zijn op het moment erg druk met de laatste voorbereidingen voor morgen. Het wordt nu toch ook wel spannend hoor, maar we hebben er helemaal zin in. @ Mupkuh, toch je banner maar aangepast , ja als er twee streepjes staan dan is het ook gewoon raak he. Gefeliciteerd meis en hoop voor je dat alles goed gaat. @ Kristel, hier ook vast een heeeeel voorzichtige felicitatie..... @ Yojo en juffie, het moe zijn hoort vast bij de kwaaltjes van deze periode , ik heb er op het moment ook erg veel last van. Het schijnt strakkies weer een poosje wat beter te worden, en later komt het pas weer terug.............. @ Queenbee, druk druk druk, op het werk en thuis bezig met verhuizen? Veel plezier met het uit eten gaan............. @ Deli, hoe gaat het met jou? Je banner ziet er echt heel gaaf uit hoor. Leuk om steeds de veranderingen te zien die in je buik gebeuren he? Ik zal vanmiddag nog ff kijken voor de recepten, had het gisteren erg druk , maar ben er mee bezig hoor . Hoe is het overleg gegaan met je broer? Is er al een beetje vooruitzicht in het hele gebeuren? @ Linnie meis, ik kan me heel goed voorstellen dat je nu ff heel verdrietig bent. Het is soms zo oneerlijk verdeeld in de wereld. Maar hopenlijk is nu de tijd voor jou ook snel aangebroken dat je zwanger bent van een klein kuikentje, wordt het wachten snel beloond. Een heel dikke knuffel voor jou............ Dikke knuffel Lienakip...........
Hey Liena! Laat die recepten lekker zitten joh, hou jij je maar lekker bezig met de grote dag morgen! Ohhhhhhhhhh spannend meid! Vind het echt leuk, een bruiloft in ons hok En vandaag komen er al gasten toch die blijven slapen? Gezellig! Meid geniet van alles want het is echt zo voorbij allemaal! Vandaag je laatste vrijgezellendag Mijn haan zou vandaag wat horen van mijn broer hoop dat het op schiet want ik word er niet vrolijker van!
Thanks lieve meiden! Zit er een beetje doorheen nu.. Had me er juist bij neergelegd dat het nog wel eventjes zou kunnen duren, maar dit is toch weer een keiharde klap in mijn gezicht.. Ach ja, het leven is hard zeg ik altijd maar! Hoe is het met jullie?
Nou Lin, ik zou hier ook goed zuur van zijn al had je jezelf van alles positiefs voorgenomen! Het is toch een klap in je gezicht natuurlijk! Maar wacht maar, als die eitjes van jou gaan groeien, zet je maar schrap meid! Dat wordt pas een echte (K)eisprong! Met mij gaat het overigens goed
@ Linnie huil maar lekker hoor! Is helemaal niks ego aan! @ Liena Spannend meid! Heel veel plezier morgen en vandaag ook trouwens met al je gasten! @ Queen heb t klokje rond geslapen....heeeeerlijk!
Jeps, ik ga ervoor! Mijn vriendinnetje heeft me ook even een peptalk gegeven! Die vond het helemaal niet leuk om mij zo in tranen te zien, dan wordt ze een beetje fanatiek in haar peptalk. Dus heb uiteindelijk wel gelachen om haar opmerkingen; "Wedden dat zij een jankbaby krijgen, gewoon omdat ze er zo makkelijk over denken" "En jij krijgt zo'n schattige lieve baby waar iedereen mee wilt spelen" Jij bent gewoon al 31 weken! Pfff, wat kennen we elkaar al lang he?!