hallo allemaal. @miranda ik snap wat je bedeolt met niet alles uit je handen willen geven. maar denk aan je eigen lichaam meid. anders heb je straks meschien hetzelfde als die andere vrouw. @liena hoe gaat het met je moeder is er al nieuws? en hoe gaat het met jou? de cursus viel wel mee was wel heel warm in het lokaal. toen moesten we buiten brand gaan blussen maar de bak wou niet in de vlammen dus moesten we blussen zonder vuur hahaha. we hebben wel gelachen al zaten we liever thuis buiten in de zon. @deli ja ik ga nu zekers genieten want ik zie wel bij een collega dat de tijd voorbij vliegt. hoe gaat het bij jullie en met de kleine wesley? @yojo hoe is het met je temp hebben we een bevrucht eitje of nie? ik veer voor je meid geniet van je vakantie. @linda yoppie een ei veer voor je dat het een bevrucht eitje is. @riddle morgen je proef kapsel wel spannend hoor weet je al wat je wil met je haar? en dinsdag hoop dat je nog voor je bruiloft een echo mag laten maken is wel leuk. ik veer voor je meid. @all hoe gaat het met jullie? sorry als ik iemand vergeten ben. ik ga nu ff proberen een foto in me album te plaatsen en dan nog maar even poetsen in huis en me haantje halen en dan kijken voor behang voor het babykamertje. tok jullie laters weer
ja tis me gelukt heb een foto van de echo geplaatst. tok jullie laters weer. groetjes en knuff van creakippetje
zo was ik weer miranda: rustig aan doen meid! als het niet gaat, dan gaat het niet. snap wel dat het moeilijk is maar gun jezelf en je lichaam nog een paar weken.. sterkte ermee! rid: leuk proefkapsel! vond ik zelf ook echt super. lekker voorpret over hoe je er DE dag uit komt te zien. Kunnen ze bij de vk met de intake niet meteen een echo maken. bij mijn vk staat er ook een echoapparaat dus wie weet.. zou het in iedergeval vragen! my precious: vervelend zeg die spotting! vrees dat je lichaam toch nog behoorlijk aan het ontpillen is hoop snel op een regelmatige cyclus voor jou! linnie: JIPPIE een eisprong! eindelijk! ben zo blij voor je! nu kunnen we echt veren voor een bevrucht eitje voor je! deli: Wesley is goed gegroeid zeg! en fijn dat de nachten wat beter gaan! penr: leuk he bhv wij hebben ook elk jaar zo'n herhalingsdag.. brandjes blussen vind ik trouwens wel grappig, ben alleen niet zo;n fan van ehbo. houd niet van al die nare verhalen alle andere lieve kippies: hoi! denk ook aan jullie hoor! tot slot nog even ego. hier gaat het op zich allemaal wel goed. Heb alleen wat vaker last van mijn banden en mijn rug. merk ook echt dat ik af en toe te veel doe.. Wordt tegenwoordig elke keer wakker van een zere onderrug.. de kleine voel ik elke dag wel even. niet zo super veel maar dat komt denk ik toch door mijn placenta die aan de voorkant ligt. gister en eergister was de kleine nogal rustig (Ik heel druk dus waarschijnlijk komt het daardoor) toen maar even met angelsound geluisterd. was nog lekker actief dus dat zit wel goed! meiden ga nog even wat doen voor school.. en daarna lekker even op de bank hangen en niets doen. xxx
@ Linnie, ik vind 'm ook heel mooi natuurlijk maar uhhhhh, heb je dat weekend dat je je vermoedelijke ei hebt gehad ook goed geklust? Vast wel, jij kluskip! @ Crea, mooie echo foto's! Fijn dat je nu kunt genieten! Met Wesley gaat alles goed! Meneer had gister een ik-wil-niet-slapen dag en vandaag slaapt ie tussen de voedingen door alleen maar?! @ Juffie, probeer maar rustig aan te doen hoe moeilijk dat ook is! Als je lichaam aangeeft dat het teveel is zou ik maar goed luisteren want je moet nog een tijdje meis! @ Riedel, bij wie heb je dinsdag het intake gesprek? Spannend hoor, je zult nu ook wel eerder een echo krijgen toch? Succes in ieder geval en ik sms je nog ff Zo, Delikip is drukke kip heb net alles gezogen en gedweild, bijna alle was weg alleen nog vouwen, voorbereidingen voor het eten gedaan en zit nu achter de pc te wachten tot de vloer droog is
Nou meiden ik ben vanmorgen tocg gaan werken en idd dat was niet verstandig. Onderweg merkte ik al dat dat geen succes zou gaan worden pfff..... Om 12:00 uur heb ik me ziekgemeld en heb lekker de rest van de dag op de bank gelegen.
@ Miranda, mijn schoonma heeft ook dat gevoel in de benen en dan doe je idd nog teveel.. Je kan nog zo weinig doen maar luister naar je lichaam en geef het tijd.. @ Liena, sterkte met je mams! Hoop echt dat het niks ergs is deze keer.. Temp is weer 0.1 omlaag maar ik heb 2 uren later getempt wekker uitgedrukt in me slaap. @ LindaS, Supeeeeer Gefeli met je ei laat dit nou een super ei zijn.. Duim voor je! @ Deli, Hier nog hetzelfde met het bruin/rodige bloed verlies.. Alleen na een uur of 4 's middags is het weer weg en 's avonds niks meer. Begrijp het niet. ,, Ja het huishouden moet er allemaal naast nu he met zo'n kleine . Wat is hij goed gegroeid idd! Ik was vroeger echt mini en ze zeuren tot ik een jaar of 8 was steeds dat ik te klein was. Ja me moeder zei, moet ik haar dan omhoog trekken ofzo!? Wat kun je daar nou tegen doen! .
Even een ego- berichtje: Hier nog steeds geen ongi! Spannend... Kan helaas niet terug lezen, ben erg druk op dit moment... sorry! Hopelijk is alles goed met iedereen, en ik hou jullie op de hoogte als ik zondag heb getest.. (kijk niet naar mijn banner, kan helaas geen andere vinden die overtijd rekent...) x Manon ps: sorry voor dit ego- bericht!
Hee meiden! Geheel onverwachts belde de arts uit het ziekenhuis net op. De uitslag was GOED! pff...wat een opluchtng. Mijn ventje is helemaal blij.
zou ik nou ongie zijn of niet .. Het is nu weer weg, maar morgen begint vast alles weer overnieuw zoals de afgelopen dagen.. Moeten we nu door klussen of heeft dat zo helemaal geen zin?... Meestal als je ongie bent hoef je niet te klussen omdat dan alles onder het bloed zit, maar er komt bij mij helemaal geen bloed dan.. Zucht..
ik denk nog niet dat je ongi bent... ongi moet echt rood bloed zijn.. hoe zit het met je temp nu dan? is er al wel een ei ontdekt?
Hey Meiden Ja Juffie ze hebben wel een echo apparaat staan maar om de een of andere reden doen ze het alleen op een apart spreekuur en dan is het echo maken en weer weg, vond ik toen wel raar gaan eigenlijk maar zo en zo beter niet die dag want mijn haantje is niet mee en die wil ik er wel bij hebben natuurlijk
Heey kippetjes Hier ff snel een ego berichtje van mij , maar we krijgen zo visite. Heb net een mailtje gehad van mijn moeder dat alles goed was en er alleen maar een ontsteking zit . Ben helemaal weer opgelucht, was toch wel weer een beetje spannend. Tok Morgen dan zal ik alles weer lezen oke ? Fijne avond allemaal Dikke knuf Liena
@Linnie, YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, ei gevonden! ik ben helemaal blij voor je meid. EINDELIJK na al die tijd is het dan toch goed voor je gekomen. Ik ga nu mijn veren heel hard op en neer slaan voor je dat het ook een POSITIEVE wending krijgt en dat er 2 OVERDUIDELIJKE streepjes komen te staan op je test. VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. @wendy, gefeliciteerd. Fijn he om te horen van n arts dat het goedaardig was. Gelukkig hebben wij, kippies, je al n beetje gerustgesteld gehad maar snap wel dat het toch spannend is geweest voor jouw en je haantje. Jij ook maar lekker rusten dan net als ikke hahahaha beterschap meissie! @Liena, toch ook gefeliciteerd met je mam's dat het gelukkig niks ernstigs was. Ben heel blij voor jullie. Nu kunnen jullie weer ongestoord verder genieten van jullie zwangerschap! Het gaat hier wel hoor.... ik zal de goede raad van mijn kippievrienden maar opvolgen en gewoon RUST houden! Ik ga nu even mijn dagboekje bijschrijven op de computer want ben vandaag niet zooooooo heel lief geweest tegen haantje. Ik walgde meteen, na die ene druppel die de emmer deed overlopen, van mijn eigen en heb hem dus ook wel 20x mijn verontschuldiging aangeboden. Gelukkig zei hij bij de eerste sorry al gelijk: sorry geaccepteerd! Maar ik moest er wel heel erg van huilen. Kwam door alles eigenlijk..... eerst van ziekenhuis en mijn eigen lichaam... toen vanavond de 2 oudste zonen die al 3 avonden té laat voor het eten thuis komen ( hangt ook geweldig mijn strot uit) en dan ook nog eens CHris die net iets deed waar ik helemaal niet van houdt en die kreeg van mij toch ineenkeer n TIK met n vork tegen zijn voorhoofd aan. Het gebeurde harder dan ik verwachtte en had al gelijk spijt en moest vanbinnen heel hard huilen... maar dit alles was gewoon teveel vandaag! en dan heb je ook nog mijn hormonen. Jeetje wat denken jullie nu eigenlijk van mij? hahahahaha, ik kan er nu wel n beetje mee lachen maar toch zit het me niet lekker. Ik ga even van me afschrijven... spreek jullie zo wel weer oke?! xxx